Új hozzászólás Aktív témák

  • tabu3x

    tag

    Tegnap játszottam vele pár órát... Nagyon más, mint az eddigiek. Mind hangulatra, mind játékélményre, mind nehézségre. És ezt sajnos negatív értelemben mondom...
    Ez a fajta crafting rendszer sem tetszik. Ha már sokféle cucc kell az upgradhez, akkor a begyűjtésüket jó lett volna mellékküldetésekkel gyorsíthatóvá tenni, vagy valahogy célirányosítani. Fogalmam sincs játék közben, hogy mit fogok találni a következő pályán, így nem is tudom tervezni, hogy épp mire költöm a javaimat. Mindemellett a korábbi változat - az energia gócokkal - sokkal átláthatóbb volt. pl. egy góc = +1 damage. Az egész nekem túl bonyolult, de hogy ne magamat minősítsem le ezzel:-) - arra gondolok, hogy pl. a Far Cry 3-ban ezt mennyivel "felhasználóbarátabb" módon oldották meg.
    Az is fura, h mindenhez au. a lőszer kell.
    A fegyverek alsó/felső üzemmódja pozitívum (végre egy!!!), nem kell elrakosgatni a cuccot a safe-be, hanem így egyszerre lehet nyolcféle is kézben, mint a videojátékok hőskorában, mondhatni nosztalgikus.
    Visszatérve a nehézségre. Az 1-2-ben normál szinten, az első körben gyér felszereléssel bizony gyakran megesett, hogy letépték a fejem. Sőt, a 2-ban - mivel nem normálon kezdtem - egyes részeknek többször neki kellett futnom, esetleg egy korábbi mentett állapotból. De itt és most még egyetlen egyszer sem nyírtak ki. Frei Tamás módra megismétlem, hogy nyomatékosítsam: több óra játék alatt még egyetlen egyszer sem nyírtak ki...
    És akkor a mentés... hát erre nem tudok mondani. Kár volt kiherélni az 1-2-ben ismert mentési opciót, szerintem védjegye volt a játéknak. Viszont, meglehet, ehhez a nehézségi szinthez bőven elég az autosave is...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák