Új hozzászólás Aktív témák

  • danih

    addikt

    válasz TazLeacher #46 üzenetére

    Nos, elsózni (megmaradva a nem kifacsart példánál) nem azt jelenti hogy belekúrunk 20 deka sót, hanem azt, hogy bár sós, azért megesszük, legalább kicsit több vizet iszunk hozzá.
    Történet az a gyengesége, de mint írtam, a legtöbb ilyen játék ezzel így van - én ezt elfogadom, ha történet kell, mással játszom, vagy elolvasok egy könyvet. Coop-ja jó ellenben. Nehezedik amint többen vagytok. Az nem baj, hogy core gameplayben ilyenkor nincs különbség - sehol sincsen szinte (Portal 2-n kívül nem is tudnék hirtelen ilyet mondani). Ha nem termelődnének vissza a zombik, unalmas lenne. Ellenben itt legalább jobban van megoldva, nem mint a Far Cry 2-ben pl. ahol hasonló mechanika figyelhető meg - csak épp retek idegesítő módon. NPC olyan amilyen, ez a küldetésekkel egyetemben mind a történethez kapcsolódik. De mint mondom, számomra az ilyen game nem a törénet miatt jó (Sniper Elite: NZA vagy a CoD-ok Zombi módja, ott sem igazán "erősség" a történet). Javítás pedig ok, legyen. Azt, hogy mit nyomtál a cumókra, erősítve a monotonitást, egyéni szocprobléma :). Ha valami pedig véglegesen, javíthatatlanul eltörne, azért menne a sírás, hogy jaj elveszítettem... Egy játék keretében ennyi ellentmondás a realitásokkal szerintem elfogadható. Erőforrás-ráfordítás a cuccok jó kondiban tartására - elmegy, számtalan játékban benne volt már.
    Átvezetők viszont tényleg mókás, ezt elfogadom :DDD
    Legvégül: zombis játék. Ha észrevennéd, ez nem a megölhető ellenfelek típusára utal (sok embert is ki kell nyírni ebben a játékban), hanem a milliőre, a témára.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák