- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Witcher topik
- Dying Light 2
- Homeworld 3 - Befutott a gépigény és a roadmap
- Battlefield 2042
Új hozzászólás Aktív témák
-
Woodslave
nagyúr
igen nekem is ilyen gondolataim voltak, a következő generációtól én nem jobb grafikát várnék, hanem több életszerűséget, logikát és még több szabadságot. Nem akarok spoilerezni mert itt nincs gomb, de az hogy meglátogatunk valakit, akivel még egy nyomorult 1 mondatos semmitmondó párbeszédet nem tudtak megírni, majd elmotorozunk a táborból és rádión szól hogy jó lenne ha meglátogatnánk....
Rombolható környezet, ha rádobok egy molotovot egy szénabálára akkor gyulladjon már fel, meg ne csak az legyen megmászható amiről a készítők úgy gondolják.
Nem akarok én emberszimulátort, hogy Deeknek ennie inni és egyéb dolgait kelljen végeznie, vagy legalább kétnaponta aludni mert leszédül a motorról, de azért vannak benne bőven olyan dolgok amiről a teszt is szól és kicsit jobbá tették volna a játékot (legalább a reaktív párbeszédek) ha már a szalmabála nem gyullad mert túl erőforrás igényes a semmiért.
Ezeket leszámítva valóban jó játék, de nem hibátlan. Amit mindenhol szóvá teszek slimen azért nem fut röccenésmentesen, ami legalábbis nálam már néha olyan szintet ért el hogy a játékélmény rovására ment
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
atike
nagyúr
"erősen túlzásba vitték a véres és visszataszító jeleneteket;"
Nem tudom ez negatívum-e....
-
Deck
titán
relatív nehéz célozni és a motort is szokni kell;
Nem nehéz célozni és a motort persze, hogy szokni kell mint minden új dolgot, irányítást stb.erősen túlzásba vitték a véres és visszataszító jeleneteket;
Nem vitték. Jobb lett volna egy rózsaszín világ nem? Vagy egy cenzúrás változat?nagyon hosszú töltési idők.
Mint minden OW játékban ps4-en. Többinél ez mégse negatívum de itt igen. Ennyire képes a ps4.[ Szerkesztve ]
PS5
-
Woodslave
nagyúr
nem keresem észreveszem De ezeket csak beszélgetés szintjén hoztam fel, elfogadom a játékmechanikát azzal nincs problémám. A laggal igen. De azt sajnos nem keresnem kell.
Vki felvetette, hogy újra kéne építeni az adatbázist a ps4-emen, de mivel decemberi nem gondolom hogy emiatt lenne.
Amúgy tetszik a játék nagyon jó a hangulata, szerintem a motorral sincs probléma, lőni is tudok pedig kontrollerrel egyetlen klasszikus fps-t se játszottam mert annyira béna voltam.
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
s:zozo
aktív tag
Bennem azt az érzést keltette a cikkben szereplő pár észrevétel, mintha a tesztelő új játékos lenne. (tudom, hogy nincs így)
"Mert például bárhol leguggol az aljnövényzetben, egyből kábé láthatatlan is lesz az ellenség számára, ugyanakkor a mellkasáig érő sziklákra képtelen felmászni, miközben amúgy — ha a történet megköveteli — simán felugrik épületek tetejére."
Vagy
"Az időjárás olyan változatos, mint a nyári hónapokban Tajvanon, 10 percen belül van eső, szél, napsütés és naplemente, az idő fogalma nem tűnik lényegesnek"
vagy
"De ha elfogadjuk, hogy a játékmechanika része, hogy egy autó motorterében találunk a fegyverünkhöz hangtompítót, ócskavassal minden megjavítható és öt géztekercsnél többet nem tárolhatunk magunknál,"
A mostani játékok többsége ilyen mechanikákkal, elemekkel működnek. Egyáltalán nem meglepő sajnos.
A túlzott életszerűséggel, vigyázni kell, mert lehet túl unalmas, nehéz, lesz a játék.[ Szerkesztve ]
-
félisten
"Mert lehet csinálni full reális játékot, ahol az életszerű survival megöli az élményt azért, mert az emberünknek ennie is kell, meg innia is, meg esetleg a zombik mondjuk első felindulásból széjjelütik az út szélén hagyott motort, miközben mi a fészkeket égetjük fel, szóval persze, hogy tele van nehezen megmagyarázható és életszerűtlen momentummal, de ezek mégiscsak szükségesek, mert különben egy játszhatatlan szenvedés lenne az egész. De ha elfogadjuk, hogy a játékmechanika része, hogy egy autó motorterében találunk a fegyverünkhöz hangtompítót, ócskavassal minden megjavítható és öt géztekercsnél többet nem tárolhatunk magunknál, akkor elkezd összeállni az egész egy működő, érdekes, a sok-sok küldetés ellenére nemigen ismétlődő és alapvetően sztori szempontjából sem lapos egésszé..."
Ez a lényeg.
Minden játékban kompromisszumot kell kötni a játszhatóság érdekében, nem értem, miért pont ezen a címen kérik számon? Resident Evil 2-ben nyomtatópatronokkal lehet menteni, na és?
RDR2-nél meg pont azon akadt ki a nép, hogy gombnyomásra kell kanalazni az ételt. Ki érti ezt?
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
Woodslave
nagyúr
válasz AxBattler #10 üzenetére
ettől függetlenül szerintem szóvá lehet tenni ilyeneket ettől még a játék nem lesz rosszabb - jobb olyan amilyen. A kraftolás szerintem se jó, nem lett volna érdemi nehezítés de mégis ha mondjuk egy horda előli futás közben nem tudsz összedobni egy molotov koktélt vagy egy koncentráció növelő gyógyszert gombából, fertőtlenítőből meg mittomén miből. Ez simán működhetett volna úgy hogy csak a táborban "laborban" tudod megcsinálni és lehet nálad több mint 5 db pirula. Ha már törődni kell a motorral akkor ez is lehetett volna némi előrelátás. De tudom minden ilyen szőrszálhasogatás de mivel "melózok" és nem tudok játszani csak ez marad
[ Szerkesztve ]
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz AxBattler #10 üzenetére
Nyilván azért is van benne az anyagban ez a bekezdés, hogy egyértelmű legyen, hogy a játék ezen logikai bukfencek miatt tud működni.
Ugyanakkor viszont lehetett volna ezen is javítani. Például az, hogy az autók motorházában találunk hangtompítót, az elég nagy baromság, simán egyszerűbb lett volna ezeket leszerelni más karakterek által eldobált fegyverekről.
Kötszert is nyugodtan halmozhatnánk fel a fegyverszekrényünkben.
A motoron is lehetne nyeregtáska, vagy egy doboz hátul, ahogyan a Leontól származó cuccot is oda tudja kötözni Deacon, ha szükséges...
És ha azt akarja a térkép megoldani, hogy egy mellmagasságig érő sziklán ne tudjunk átmászni, akkor az a szikla ne mellmagasságig érjen.
Szóval ezek az apróságok azért zavaróak, mert meg lehetett volna oldani másképp, hogy nem tudok úszni 30 másodpercnél többet, az mondjuk belefér, mert súlyos a cucc, amit cipelek, de amit az első hozzászóló írt, az valós. Néha teljesen ostoba pillanatokban triggerel a sztori, tényleg eljöttem Tuckertől, kábé egy perc múlva szólt a rádión hogy nem találkozunk-e, ez is baromság, meg az is, hogy előbb mentem Leon cuccáért a temetőbe gyalog, mint a motoromért Mannyhez, amiből az lett, hogy mikor meglett Leon cucca a sírból, akkor odateleportált a motorom a bejárathoz, fullos benzintankkal.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Deck
titán
Ezt a játékot sokkal kritikusabb szemmel nézed mint sok más játékot.. Amit másnál eltudsz fogadni vagy elnézni azt itt nem. Feljebb is írtam 3 negatív dolgodra választ. Miért?
A feltételes mód meg felesleges, a játék készítői így képzelték el így ilyen. Felesleges ez a "lehetne" "ha".[ Szerkesztve ]
PS5
-
félisten
válasz Woodslave #12 üzenetére
+ (#13) Bog
Persze, biztos vannak "éééérdekes" pillanatok, de ez mennyit tesznek ki a teljes játékidőből?
Szvsz sokkal fontosabb, hogy a sztori tudjon végig érdekfeszítő lenni, újat mutatni, illetve a küldetések ne laposodjanak el."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
Woodslave
nagyúr
kiszerkesztetted de azért a motorral kapcsolatosan az elején az volt a véleményem, hogy mint elsődleges utazási forma nem sikerült annyira élvezetesre mint mondjuk a pókemberben a hálóhinta, hogy azt csak maga miatt is csinálta az ember mert egyszerűen szinte tökéletes volt, meg mint pl. a gta-ban a legjobb egy motorral száguldozni. De minél többet játszom annál jobban tetszik, egy két fejletszés után nagyon jó.
AxBattler: tudod van az a mondás érted haragszunk nem ellened (mármint a játékra értem)
[ Szerkesztve ]
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
hombre[EU]
veterán
Ez egy elég laza írás volt,enyhén szólva nincs bajom se a pontozással, se a szubjektív problémákkal (korrekt) és nem is várok szakújságírást, de ez kicsit átesett a haverok a grundon stílusba Nem volt rossz, elfogadjuk
A játék érdekel, vannak aspektusai (fōleg a survival és a látvány-hangulat) amelyek tetszenek és hibáival együtt is egy jó termék. Ōsszel jöhet a Naughty Dog...
Life, Uh, Finds A Way
-
Wesder
félisten
A Dying Light-ban is kopnak a fegyverek. Ott ez valamiért nem probléma, valamit ott is scrap metal-lal javítasz mindent.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
D.Va
senior tag
Úgy látom manapság minden apró logikátlanságon fenn akadnak az emberek... 20 évvel ezelőtt meg a fél világ tátott szájjal nézte ahogy MacGyver tobozból és fenyőgyantából random kézigránátot csinál...
-
toronyhaz
aktív tag
A hangtompítóra szerintem az a "reális" magyarázat ahogy láttam videókban,hogy az egy olaj szűrő lenne szerintem.Az minden autóban van.
A másik dolog pedig amire nem kaptam választ több ember 1 órás promó játékában(pedig volt róla szó hogy megnézi,de nem tette)sem ,hogy tud-e úszni a karakter?
Meg ha elhagyod a motort és pl felrobban valahogy,esetleg vízbe esik akkor egy kerekedőnél lehet csak visszavásárolni... -
Woodslave
nagyúr
válasz toronyhaz #24 üzenetére
nem tud úszni, ráadásul nagyon hamar megfulladsz.
Olyan még nem volt hogy a motor felrobbant volna, meg vízbe se estem vele. ha vízbe esel vele akkor sztem egyből meghalsz és akkor motorral éledsz újra. Tehát olyan nincs hogy egy ugratónak hajtassz és leugrassz menet közben a motor meg elrepül.
meg fel se fog robbani nélküled. 0-ra lemegy az "élete" max
Igy van nem hangtompító hanem olajszűrő azt használja erre.
[ Szerkesztve ]
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
_ocsisajt
őstag
Mert már előtted a többi túlélő kilootolta!
(Amúgy tényleg olajszűrőt lehetne használni erre a célra)"a PS4 itt-ott néha kevésnek tűnt, ha sok zombi jött hirtelen"
Pro-val tesztelted a játékot vagy simával?Ha le volt írva, akkor elnézést!
tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
khron78
őstag
Fárasztó ezt a folyamatos hasonlat cunamit olvasni.
-
GodGamer5
addikt
Köszi a tesztet!
Trailerek, meg gameplayek alapján szerintem megérdemel a játék 80-85%-ot. Ez a 10/7 amúgy is elég kiábrándító, főleg úgy, hogy a cikkíró végig sem játszotta a játékot és amúgy is elég bugos amire biztosan jön még pár patch. Amúgy ha ezt az-általam amúgy nem túlságosan szeretett- open world mániát a ps5 is erőltetni fogja, akkor remélem jól kigyúrják prociban, meg ssd+gyorsítótárak szempontjából az új gent.
Ja és ahhoz képest, hogy a játék kapott egy brutál downgrade-et és még így is gyenge hozzá a ps4, van aki még reménykedik a Cyberpunk jelen genre való megjelenésében....[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Xaels
félisten
Szerintem a brutalitás nem őncélú. Az Agony-ban, ott tényleg az pl. de itt gyakorlatilag a freakerek élve akarnak széttépni, megenni és ahogy az egyik karakter meséli, hogy ebben a világban a "jó embereknek" nincs helye mert csak az élheti túl aki durvább tud lenni ezeknél a szörnyeknél és ezt el is tudom hinni.
A motorozás témához annyit, hogy a játék első pillanatától kezdve átjött a motorozás érzése. Ezek a mocik amikkel Deek közlekedik nem könnyű crossgépek. Ebbe a közegbe valami strapabíró kell, nem véletlen olyanok amilyenek és egy ilyen 200+kg-os vas utcai gumikkal a sárban, a füvön nem olyan egyszerűen terelgethető. Ez nem GTA. Volt benne részem a valóságban, annyira nem élveztem. Megemlítve a R* eléggé felmagasztalt játékát, ott senkit nem zavart, hogy a ló olyan suta, hogy simán nekivezetheted a fának, hogy irreálisan sokat kell vele foglalkozni.
Most települ pont az 1.06-os patch.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz GodGamer5 #37 üzenetére
Nem tudom milyen brutál downgrade-ről van szó...láttam a YT videót, de itt élőben játszva hidd el, semmit nem érezni/látni abból. Simán oda lehet tenni az UC4 vagy a GOW mellé.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz GodGamer5 #40 üzenetére
Mondtam láttam már, de ez az egész szőrszálhasogatás. Az a 3 évvel ezelőtti build amit mutogattak valószínűleg fele annyi mindent nem tartalmazott mint a végleges, nem kellett a háttérben annyi mindent számoltatni. Megsúgom, a GOW sem volt ugyanaz mint amit először mutogattak az E3-on. Aki ezen rugózik az csak a saját szórakozásának az ellensége. A játékmenet jó, szórakoztató még ha kifejezetten nem is találtak fel semmi újat de a meglévő mechanikák működnek.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
GodGamer5
addikt
Igen sajnos a GoW-t is butították rendesen és ez az utóbbi pár évben szinte minden játékról elmondható, akár exkluzív akár nem. Engem személy szerint nagyon zavar ez. Ettől függetlenül minden exkluzívot megvettem/meg fogok venni ps-re mert kimagaslóan jó játékok.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Depression
veterán
Teljesen reális dolog: az történne, ami Piással történik az elején. Vagy ha megkarmol egy fertőzött, akkor neked lőttek. Ha leesel egy szikláról, akkor 2 hónapig fekvőgipsz, illetve hát ugye a véred szagára seperc alatt ott a felmentősereg, hogy ne kelljen tovább szenvedned.
Melyik játékban reális a gyógyítás? 1 másodperc alatt mindenhol helyrehozod magad, mégsem panaszkodik senki, hogy nem realisztikus.
Egy realisztikus játékban padlógázzal nekimész egy fának, akkor meghalsz, és ennyi. Illetve konkrétan nem lenne az a tábor, ami egy horda támadását túlélte volna, szóval küldetések se lennének, se emberek.
Nincs az a benzin, ami 2 évig kibírja, szóval motorozás sincs.
Végtelen sokkal nagyobb hülyeségbe belelehetne kötni, csak nincs értelme. Azért vannak logikai bukfencek minden filmben, játékban mert valójában minden hős meghalna egy lövéstől, és nincs tovább.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
GodGamer5
addikt
Elvileg ps4 devkiten ment a játék ahol lehet kicsit trükközni az órajelekkel, legalábbis a ps3-nál lehetett.
Amúgy a Digital Foundry lemérte, hogy a 2016-os e3 jelenetnél 25fps környékére is beesett a framerate, nyilván ilyen dolgok álltlak a butítás hátterében, meg akkor még sima ps-en lehet el sem futott volna de akkor is. Azért egy pro-n ne legyen már downgrade.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Woodslave
nagyúr
válasz GodGamer5 #46 üzenetére
Pont a DF videóban mondja hogy minden kesőbbi változat igy a végső játék szebb mint amit anno bemutattak. Én nem tudom nem is nagyon foglalkoztat csak megjegyeztem ha már felhoztad őket
[ Szerkesztve ]
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Carlos Padre
veterán
Hát az első két oldal nettó hülyeség, nem mintha nem lenne igaz, csak azt a látszatot kelti, hogy ez a játék szar, miközben sajnos minden open world játék ezektől szenved kivétel nélkül. Ahogy olvasom a tesztelő nem egy rutinos vén róka, egy Far Cry 5 után biztos meg sem írta volna azt a két oldalt
A grafikai butítás sem tűnik fel, eddig összesen három játékban használtam a fotó módot, a HZD-ben, a RDR2-ben és most a DG-ben. Egy korai, devkiten futó, scriptelt tech demót a végleges játékhoz hasonlítani állandóan meg pöppet demagóg.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Deck
titán
válasz Carlos Padre #48 üzenetére
Pontosan így van, ezt írtam énis. Az összes OW játék szenved a hosszabb töltési időtől. GTA V itt a legrosszabb vagy a Far Cry-ok, AC-k, Witcher 3, stb stb. De azoknál mégsem emelték ki ezeket. A ps4 ennyire képes ez van. Bár én régen pc-n játszottam ott akkor még sokkal de sokkal hosszabb volt a töltési képernyő, így engem nem is zavar ha várnom kell mire elindul a játék mert utána csak pár mp a töltési képernyők.
PS5
Új hozzászólás Aktív témák
- Tárhelykirály SD memóriakártyát prezentált a Western Digital
- Villanyszerelés
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Táblagép kíséri a Redmi Turbo 3-at
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autós topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...
- XBOX Series S 512GB, 2026.01.02-ig gyári Microsoft garanciával Bp-i üzletből eladó!
- NFS Unbound + Gta V Ps5 dobozos
- Xbox One X 1TB Gold Rush Special Edition konzol eladó
- ESP8266 offline etaHen wifi modul
- PlayStation 5, 2 kontrollerrel, bontott termék (sosem használt) - 2 év garancia, vállalkozástól!