Új hozzászólás Aktív témák

  • s:zozo

    aktív tag

    Bennem azt az érzést keltette a cikkben szereplő pár észrevétel, mintha a tesztelő új játékos lenne. (tudom, hogy nincs így)

    "Mert például bárhol leguggol az aljnövényzetben, egyből kábé láthatatlan is lesz az ellenség számára, ugyanakkor a mellkasáig érő sziklákra képtelen felmászni, miközben amúgy — ha a történet megköveteli — simán felugrik épületek tetejére."

    Vagy

    "Az időjárás olyan változatos, mint a nyári hónapokban Tajvanon, 10 percen belül van eső, szél, napsütés és naplemente, az idő fogalma nem tűnik lényegesnek"

    vagy

    "De ha elfogadjuk, hogy a játékmechanika része, hogy egy autó motorterében találunk a fegyverünkhöz hangtompítót, ócskavassal minden megjavítható és öt géztekercsnél többet nem tárolhatunk magunknál,"

    A mostani játékok többsége ilyen mechanikákkal, elemekkel működnek. Egyáltalán nem meglepő sajnos.
    A túlzott életszerűséggel, vigyázni kell, mert lehet túl unalmas, nehéz, lesz a játék.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák