Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag

    válasz Palinko #45 üzenetére

    "Kritikátok jogos az AAA iparral kapcsolatban, de azért még mindig ők szállítják a legkomolyabb élményeket"... Csak mostanában nem sikerült az évi 3-4, talán csak 1-2...

    Évente 1-2-3 WTF! Dollármilliós iparról csevegünk. Érzi mindenki, hogy gáz van az élménnyel, de amíg csak ebből a szeméttelepről lehet választani, szépen alakul a matek. Épp ebbe kavartak be az ilyen kis mini címek, amiket egyre többen értékelnek / értékelek igazán. Valahogy a bevételek is szépen megérkeztek hozzájuk, ami nagyszerű, mert azt is lecsípték az egyik multi tortájából. Nyilván utóbbiaknak kizárólag a pénz számít, így újra kell gondolniuk a befektetések súlypontjait. Lesve a piciket. Mi ez, ha nem alázatra nevelés? Ja és elszalad egy 5-7+ éves konfigon is, mert optimalizált...

    Több ponton egyforma véleményen vagyunk, csupán annyiról van szó, hogy neked még félig tele a pohár, nekünk már egyszer kiürült és keressük még azt amit ide tölthetnénk időnként. Ez jellemzően már nem AAA kaegória... grafika, marketing valóban zéró. Azonban ezek a kisebb stúdiók jelesre vizsgáznak a belbecsből, kreativitásból, művészetből. Látszik minden ízükön, hogy az alkotók számára egy szakrális dolog volt a fejlesztés tárgya! Hellblade, Inside-ot említettél? Kiválló, BAFTA! Fontosabb ez mint a kötelező; menüs farmolás, skillfa, mikrotranzakció, legalábbis számomra. El sem jutna hozzád az utóbbi ősi 2D platform, ha nem fásultál volna bele egy kicsit a modern kacatokba. Mégis hibái ellenére azt kell mondani az embernek, hogy valamivel mintha tovább lépett volna a Playdead az Inside-dal, Limbo-val a régi kategóriák határain. Mintha történt volna valami, beindultak a címek, Little Nightmares, Unravel stb. Így történt ez a minecraft esetén is, aztán jött a picipuha..

    "legtöbb indie most is a 80 as évek színvonalát hozza vissza. Hogy most népszerűek a retro hullám" PC esetén az említett aranykorral bezárólag minden érdemlegeset láttam. Konzolon akad még kivétel, de akkora stúdiók és erőforrás áll rendelkezésre, hogy csoda lenne, ha mellé lőnnének... Maffia, GTA, nyilt világ? Igen jót tenne ez, de nem mindennek. Lásd RAGE2. Túlságosan mélyvíz és inkább jó úszók számára jelent előnyt. Oda sem engedtem volna az Avalance-os gyerekeket a Just Cause akármennyi után egy id. játékhoz. Méltatlan helyzet, nevetséges eredmény.

    Hogy a példádnál maradjak, nézd meg mi van az AC sorozattal... "140 millió darabot adtak az ismert széria összes részéből". Azért az nem kevés bevétel. Utóbbi pár hsz-el, teljesen egyetértek.

    "az elmúlt években fejlesztési költségen spórolva leromboltak sok legendát mint a Mass Effectet meg a Mafia-t" na látod ezt a listát meg én tudnám szinte végtelenbe mesélni... de hagyok inkább kétképet a témáról!

    Legyen kivétel a Cyberpunk, ez nem egy "tét nélküli játék" amit az EA, ACTIVISION, UBI etc játszik! Sok múlik rajta. A Witcher3 is nagyszerű eredmény lett, sorra kerítem, mert jobban megérdemli mint egy tizennyolcadik AC. Remélem jó helyre folyik a pénz, alig várom ezt a remek sci-fi cuccost.

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

Új hozzászólás Aktív témák