Új hozzászólás Aktív témák
-
hszilard666
veterán
Frissítés, bah, én a switch portra várok!
ELADÓ METALFISH T60 ITX + RISER tinyurl.com/4zpfvccf
-
mike1334
veterán
Akkor idén sem játszok már vele...második éve lenne ez a játék az (egyik) év végi pihi játékom...
kapják be....unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
hogabesz
aktív tag
válasz hszilard666 #1 üzenetére
Parancsolj : https://youtu.be/4aGDCE6Nrz0
-
nagyúr
Izlések és pofonok, 428 óra játékidőm van benne, nem mondom, vannak bugok, de a kozmetikai esetek (néha látni lebegő tárgyakat pl.) nem érdekelnek (pl. a The Witcher 3-ban is megvoltak), az meg, hogy nagyságrendileg 5-10 játékóránként találkozom egy olyan buggal, ami miatt F8-at (QuickLoad) kell nyomni, nálam belefér.
A játék története zseniális, a karakterek és a hangulat, meg a zene pedig engem legalábbis magával ragadott.
Aki anno elfogadta a The Witcher 3 állapotát, annak a CP2077-el se lesz baja...
Ezzel együtt már átestek a paci túloldalára, a megjelenés előtt már a CNN-en is a CP2077 ment, most meg lassan ott tartunk, hogy előbb kezdi el letölteni a következő patchet, minthogy hivatalosan bejelentsék, hogy no, megérkezett...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
hszilard666
veterán
-
veterán
Vegul is annyira hibatlan a jatek hogy felesleges is a sok patch…
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Televan74
nagyúr
Nem is kell több patch, ingyenes dlc -k kellenek.
Hagyják így ahogy van és inkább a Witcher 3 Next Gen -re koncentráljanak. Az is csúszik jövőre!
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
SenorGrande
senior tag
Inkább ne is mondjanak időpontot semmihez, eddig sem ment nekik.
Egyébként ez lett volna a korrekt trailer a játékhoz.– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)
-
Televan74
nagyúr
válasz SenorGrande #11 üzenetére
Ez undorírtó, ment is a dislike!
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Plata
félisten
válasz SenorGrande #11 üzenetére
Találó.
-
MODERÁTOR
válasz Televan74 #10 üzenetére
Szóval lényegében azt szeretnéd, ha a Witcher 3 next-gen kiadására is ugyanaz a csapat koncentrálna, aki a CP2077-re? Igazad van, úgy sokkal hamarabb ki tudnák adni, a CP2077 megjelenéskori minősége, mint referencia, pedig garancia lenne a sikerre!
[ Szerkesztve ]
<-ƘƘ->
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
addikt
Akkor csak nem a befektetők miatt jelent ez meg úgy, ahogy, ha a mái napig ugyanolyan állapotban van. Hülyeség lett volna eltolni a játékot, hogy az állami támogatástól is elessenek.
-
L3zl13
nagyúr
válasz SenorGrande #11 üzenetére
Kiváncsi vagyok a videóban szereplő bugok közül hánnyal találkozott az aki ténylegesen játszott a játékkal PC-n. Az elbarmolt konzol portot most hagyjuk.
1.06-tal toltam, de ott sem volt vészes.Aki hülye, haljon meg!
-
Fitzgerald
veterán
Ezzel nem is lenne gond, ha egy teljes overhault-t követő soft relaunch-ra készülnének mondjuk jövő tavasszal, csak hát a mesékben már nem hiszünk, ahogy a Cyberpunkot követően a CDPR-ben sem igazán...
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Fitzgerald #19 üzenetére
Pedig a remaster-ek ma az aranykorukat élik, és teljes árasan elég sok plusz lóvét hozhatna nekik...
Amúgy a konzolos next-gen változatok állnak a legközelebb ahhoz amire gondolsz. Én addig biztosan nem veszem meg és játszom vele.<-ƘƘ->
-
Televan74
nagyúr
PC kiadással a kezdet óta játszogatom. Nem mondom hogy nem találkoztam néhány viccesebb buggal, de azok nem annyira zavaróak. Tény hogy nem tökéletes a játék, de szerintem olyan a mai világban nem is lesz.
Azt csak poénból írtam és sejtem hogy mindkét projekten külön team dolgozik.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
tibaimp
nagyúr
Nyugodtan tolhatod, simán játszható PC-n! Én már a 2. karaktert készítem.
szerk:
Mindenkinek javaslom, hogy látogasson el a hivatalos Topikba, van ám itt élet és nyüzsgés rendesn: [link][ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
MODERÁTOR
válasz Televan74 #21 üzenetére
De a konzolos változatokra azt lehet mondani, hogy inkább ki se adták volna őket akkoriban. Mivel amit prezentáltak, az viccnek is rossz volt. Pedig próbáltak vele poénkodni (bár inkább átverni), hogy meglepően jól fut... miközben játszhatatlan volt, és max annyit lehetett volna véleményezni róla, hogy meglepő, hogy egyáltalán fut...
A next-gen Witcher 3 esetén pedig inkább a legújabb játékkonzolok a célplatform. Szóval mindenki jobban jár, ha ugyanaz a csapat nem nyúl hozzá, mint aki a CP2077-et próbálta volna összehozni, inkább kevesebb mint több sikerrel...<-ƘƘ->
-
SenorGrande
senior tag
A videónak semmi köze a játékhoz.
Én pont elég buggal találkoztam ahhoz, hogy refundoljam Steamen az egyébként 2019 év végi előrendelésem.
De biztos alig volt benne bug. Ezért több száz szorosak rendszeresen a changelogok patch-ről patchre.– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)
-
rdt89
addikt
Én minden percét élveztem /115órám csúszott bele/, nekem nem voltak idegesítő bugok, 100-ra kipörgettem és nagyon várom az új tartalmakat.
-
Montanaxy
aktív tag
Gondolom rendesen megpróbálnak felkészülni a nextgen kiadásra. Ha ott is akkora blama lenne a megjelenéskor, mint most, az az utolsó szeg lenne a CDProject Red koporsójában.
-
Hunpriest
senior tag
Komoly összeomlás lehetett náluk, ha ilyen csúszások vannak. Nekem egy végigjátszásra bőven jó volt PC-n. Reméltem hogy még idén jön plusz tartalom...
-
cyberkind
félisten
Nem kell ide "nextgen" patch, adják ki azt a játékot, ami a bizonyos szerződés előtt kész volt, amiben a város élt, az npc-k nem csak üres héjak voltak, amik valamit csinálnak valamire és így tovább.
Én "visszatértem" az első 90 órás játszogatás után két hete, amikor már 1.31-nél járunk, és nem igazán látok szignifikáns változást, ellenben a gameplayt azt tudták buzergálni (nincs már mantis blade ingyen, az egyik legjobb cyberdeck már 40-es szinthez van kötve, előtte csak meg kellett venni bármikor és a többi), szerintem ezt a játékot hagyni kéne ahogy van, és levonni a tanulságokat a jövőre nézve, és itt nem a hype-ra gondolok.
Paranormal Cocktivity
-
mike1334
veterán
Megvárom a next gen patchet...egyébként előrendeltem még 2020 novemberében lemezesen (ki is fizettem előre), aztán jöttek a tesztek a lemezzel egy időben...ki sem bontottam, eladtam az akkori konzolommal együtt....
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
tibaimp
nagyúr
Én is előrendelésbe vettem, bár korábban sosem tettem ilyet, nem is fogok többet, de én PC-re Steam-re. Az 1.23-as javításig vártam, utána kezdtem csak el játszani vele. Mostanra égész jó lett, olyan sok és nagy bug nincs, eleve így kellett volna kiadni. Ellenben nagyon magával tud ragadni NC világa és csodaszép! Itt látni elsőnek, én legalábbis itt látom, az RT igazai erejét.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
RawrrSoul
csendes tag
[OFF]Dettó next-gen patch-re várok... Sajnos belefutottam én is az előrendelésbe, Steam-en... Nem az a baj, hogy rossz lenne a játék, én a hibáival együtt is ellennék vele... Csak közbe tönkre ment a pc ami futtatni is tudta, megváltam tőle, már csak konzol van... Refund már nem élt, mert vagy 12 órát beletettem addigra... Majd next-gen patch után, egy leárazáskor beszerzem. [/OFF]
n o p e !
-
Raysen623
addikt
Én is megvettem amint visszakerült PS store-ba és abszolút nem bántam meg. BUG-okkal nem találkoztam eddig, a next gen patch-et megvárom, mert egyébként is annyi más játékom van amivel tudok játszani, hogy időt nem tudok rájuk eleget delegálni Én nem érzem ezt a nagy felháborodást amit itt egyesek megfogalmaznak.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
félisten
Megjelenéskor belevertem izibe ~50 órát.
Nem volt hibátlan, de a mai napig beüt, ha meghallom a zenéjét.
A legnagyobb baj, hogy kevés volt akkor a VGA-m hozzá és szeretem a 120 fps körüli átlagot. -
doooo
veterán
Már el is felejtettem, hogy létezik ez a játék, annyira kikerült a látókörömből a megjelenést követő botrányok után... Majd 5-8 euróért egyszer megveszem. Addig van idejük javítani.
-
Fitzgerald
veterán
A konzolos next-gen változatok csak az új hardver képességeihez lesznek igazítva, tehát valahol a pécés verzió szintjén lesznek látványban, kb. ennyi a lényegi különbség.
Én teljes overhaul alatt az alapoktól újradesignolt játékmenetet (egy rakás dolog a mai napig nem működik a játékban), illetve a beígért, de végül a teljes játékba be nem került, vagy kivágott feature-ök (tehát kb. az összes beígért dolog 80%-a) egy tetemes részének visszaillesztését értem...és kb. ezt kell hozniuk, ha szeretnének csak egy ici-picit is visszaszerezni az elveszett bizalomból, és valamiféle jövőt még ebben a bizniszben. -
nagyúr
válasz Fitzgerald #37 üzenetére
...és valamiféle jövőt még ebben a bizniszben.
Ha ebből indulunk ki, akkor az EA-nek és az ActivisionBlizzardnak régen csődbe kellett volna mennie...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Fitzgerald
veterán
Ja, csak az említett cégeknek van 3-4-5-6-x számú sikeres franchise-a, nem csak egy vagy kettő. Ezek közül csak a CoD 400 millió példányban fogyott közel 20 év alatt...
Annak ellenére hogy sosem voltak a játékipar üdvöskéi, nem kicsivel stabilabb lábakon állnak mint a CDPR, akiknek a Cyberpunkon kívül viszont nagyjából csak a Witcher van még a portfóliójukban...és hát az elmúlt 2-3 év során szinte minden kulcsember lelépett a cégtől, akinek köze volt a Witcher sikeréhez...
Én nem látok más kiutat ebből, de majd meglátjuk.[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Fitzgerald #37 üzenetére
egy rakás dolog a mai napig nem működik a játékban
megis, mi? A rendorseg igy van designolva: Lehet neked nem tetszik, de mukodik.ha meg biliardozni, autosiskolazni, kakasharcolni, lovagolni, pachinkozni vagy dartsozni akarsz, arra vannak mas, jobb jatekok. ez meg mindig nem a GTA, nem az RDR, nem a Sims, nem a Just Cause es nem a Far Cry, meg ha par szempontbol at is lapolodik. Witchernel is volt minijatek a kartyazassal, achievmenteknel egyertelmu, hogy a jatekosbazis joresze inkabb csak siman ignoralta. de pl dev data van, hogy a Love Rollercoastert (vidampark!) a jatekosok mekkora resze jatszotta ki es lehet okkal nem csinaltak meg a folytatast az oriaskerekkel (cserebe viszont van par misszio a varos tetejen ahonnan jobb a kilatas).
ami viszont van minijatekkent misszioba csomagolva: meditacio, rockkoncert, autoverseny, buvarkodas, jachtujradesignolas, csaladi vacsora, tarott, tankvezetes, modern "viking" temetes, klasszikus del-amerikai temetes, "messias utolso 48 oraja", kemkedes, detektivmunka, felfedezes, urutazas, ja es egy tradicionalis FPSrol beszelunk. ne tegyunk mar ugy, hogy nincs benne boven content csak azert, mert nem ez lett a kovetkezo X jatek, pedig paran arra szamitottak.
ha meg kivett featureok alatt pl a metrot hianyolod, akkor igen, minden egyes fast travelnel ket percig metrozasnal alcazott toltokepernyot akarunk nezni, nem igaz? ja lehet megsem. mert azt is beigertek, aztan okkal vettek ki, hala egnek. autos uldozes meg en orultem, hogy csak harom van benne, kb sehol nem mukodik rendesen taktikai FPSnel, itt sem.
---
persze, ettol meg jo lenne, ha jonnenek a DLC es jonne meg a content plusz a nextgen featureok, de sajnos ez van, iparagon belul mostanaban nagyon sok a csuszas ugy altalaban.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Fitzgerald
veterán
Topikjában már részletesen kitárgyaltuk a dolgot veled is, másokkal is, az utolsó 100 hsz-em ott kb. csak erről szólt.
"A rendorseg igy van designolva: Lehet neked nem tetszik, de mukodik."
Ja, ezt te sem gondolhatod komolyan...most ennyi erővel elindul a játék ha elindítom, tehát működik...A beígért, kivett fícsöröket is milliószor kitárgyaltuk már.
Jelenleg arról van szó, hogy van az a tábor, amelyik teljes joggal érzi magát átverve és pofára ejtve, meg van az a tábor, amelyik képes elfogadni jelenlegi állapotában a játékot, esetleg még szereti is. Ez van.
Bár nekem is megvan a véleményem ez utóbbi táborról, tartsuk már tiszteletben egymás véleményét anélkül, hogy megpróbálnánk valahogy ráerőltetni a másikra a sajátunkat, mert azt tudod hogy ez egy soha véget nem érő, értelmetlen játék, és az én perspektívám legalább annyira valid, mint a tiéd (számomra nyilván még inkább az)...
És minden egyes állításomat meg tudom támogatni egy-egy terjedelmes hozzászólással, amelyeket majd csak annyira fogsz validnak érezni, amennyire képes vagy kicsit - objektív módon - elszakadni a sajátodtól...
Én ha elszakadok a sajátomtól, és felrakom a mérleg egyik oldalára amiket mondasz, a másik oldalon attól még szinte csak a hazugságok maradnak. -
proci985
MODERÁTOR
válasz Fitzgerald #41 üzenetére
Ja, ezt te sem gondolhatod komolyan...most ennyi erővel elindul a játék ha elindítom, tehát működik...
ne csuszos lejtozz . az, hogy mi mukodik es mi nem arra vannak definiciok. a rendorseg igy volt designolva. nem tetszik mindenkinek, de ettol meg teszi a dolgat.van az a tábor, amelyik teljes joggal érzi magát átverve és pofára ejtve,
az, hogy te hogy erzed magad es hogy eppen probalsz kozvelekedesre hivatkozni, attol ez meg ervelesi hiba marad. a taborozas meg eleve egy hamis felosztas, meg eleve, szekertaborozni egy jatekon? ugyan mar .nem jon be? azt siman megertem. miert nem ignoralod akkor, nem tetszik, kit erdekel? ha valtoztatni akarsz, akkor szavazz a penzeddel, aztan ennyi. en konkretan 5 evig ban listan tartottam az egyik fejlesztot egy ideig, azalatt semmit nem vettem toluk, meg ha erdekelt is (meg mashogy se probaltam ki). onnantol meg nem leteztek a cuccaik, mert rovid az elet, hogy forumokon sardobaljak minden egyes hir alatt, amikor nem is erdekel a cucc.
persze, nekem is van par jatekom amit megvettem es nem jott be, de igy 10 honappal kesobb real-life redemption arcot varni felesleges, szerintem. jovot nem vagjuk, meglatjuk mit fognak kihozni belole. addig meg tok felesleges N+1edszerre is leirni, hogy rossz a jatek, mert.
lehet a Witcher3ra is mutogatni, de az meg mindig legalabb annyira bugos, mint a Cyberpunk jelenleg, a bugok fele egy az egyben onnan jon. de nekem belefer, hogy mondjuk 10 orankent egyszer ujra kellett tolteni, vagy hogy a lo szugyig sullyedt a foldbe neha.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#81556480
törölt tag
válasz Fitzgerald #41 üzenetére
én akkor engedtem el ezt a játékot mikor megjelenés után nagy lelkesedéssel nekiestem aztán láttam mennyire hitvány az én elvárásaimhoz képest ÉS -most jön hogy miért engedtem el- láttam a fórumon hogy egy elég nagy tábornak ez az egész mégis így fasza ahogy van és még a hibákat sem képesek elfogadni, hanem mindenáron védték a játékot azokkal szemben akik kritikát fogalmaztak meg. Mindenre volt valami magyarázat, hogy ez nem gétéa ( nem is mondtam ilyet) meg hasonlók. Mint most a rendőrös. Konkrétan én nem is tudom már ( olyan rég játszottam vele) hogy mia gond a rendőrökkel, de az is jó érv hogy " Lehet neked nem tetszik, de mukodik"
( menet közben a kocsiból kiszállva talpon maradás a csúcs nálam)
-
Fitzgerald
veterán
A rendőrség funkcionális, szerintem maradjunk annyiban. Persze, valóban működik.
Csak hát attól még az igénytelen, funkcionális design kinyírja az immerziót, és ha úgy fogalmaztak volna a marketing során, hogy "ebben a játékban majd minden teszi a dolgát", akkor még azt mondanám, hogy ok...
Szerintem tökre érted hogy mit mondok, ha most egy olyan játékba megyünk át, ahol a szavak szótári meghatározásairól fogunk beszélgetni, az menni fog nekem is, csak éppen értelme nem lesz az egésznek...
Izoláló, kirekesztő, rám hárító fogalmazásmóddal sem tudok mit kezdeni.
Nem csak rólam meg hozzám hasonló pár szellemi fogyatékosról, illetve a Topshop törzsvásárlóiról van szó, akik azt hitték hogy a bab is hús.
Oltári nagy botrány övezte a megjelenést is, és gyakorlatilag az egész év a CDPR mindenféle mellényúlásairól és balszerencséjéről szólt, meg arról ahogyan elkezdték alkalmazni a szakmán belül már gyakorlattá vált praktikákat, látszatintézkedéseket, amelyeknek az elsődleges célja temészetesen az arcmentés...
Itt nem arról van szó, hogy pár hülye elkezdett hangoskodni, hanem a játéktörténelem egyik legpofátlanabb húzásáról, amit csak az nem akar látni/érteni, aki vak...és mindenki enabler ebben a dologban aki megvette a játékot, köztük sajnos én is (még mielőtt jön egy "mért nem refundoltál" jellegű kérdés: még ha refundoltattam is volna a dobozos verziómat valahogy, attól még nem lenne kevésbé valid mindaz, amit itt megfogalmaztam).Na most ugye mivel még a review procedúrát is meghekkelte a CDPR, így lényegében mindenki meg lett vezetve valamilyen módon.
Marad a kiabálás, amit magam is megtettem azokon a felületeken is természetesen, amelyeket CDPR-ék is monitoroznak.Mert a pénztárcámmal már sajnos szavaztam, első nap vettem meg a játékot, a dobozos verziót.
Akkor még abban a hitben voltam, hogy a "too much water" kislány megint hülyeségeket beszél...
De mint kiderült, ezúttal nem.Igen, beszélgettünk sokat a Witcher-hez való hasonlítgatás kapcsán is.
Persze, megvoltak a hibái annak a játéknak is, de összességében volt annyira koherens a teljes package, hogy a hibák szinte teljes egészében a háttérbe szoruljanak...Szóval igazából minden kört lefutottunk már, ami itt szóba került az lement százszor oda-vissza a CP2077 topiktól kezdve a Cyberpunk témájú Razer egérről szóló hír komment szekciójában is, jellemzően ugyanazokkal a résztvevőkkel.
Nem várok amúgy RDR2-t, én is csak reménykedek, hogy megkapjuk mondjuk annak a játéknak a felét, amit ígértek. De már nem hiszek a dologban...
[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Fitzgerald #44 üzenetére
egyebkent nekem van egy elmeletem arrol, hogy kb mi tortent. nagyon sokan felhypeoltak a jatekot (ld E3 18) es elorendeltek ugy, hogy ez volt eletuk elso elorendelese. es eloszor jatszottak open-world jatekkal ugy, hogy kovettek a megjelenes elott a hireket. erre azert tippelek, mert olyan jatekokat hoztak fel referenciakent, mint a GTA5, a Skyrim, a Far Cry, a Just Cause, a Fallout, a Witcher3 vagy a Stalker. es teljesen komolyan gondoltak, hogy azok megjeleneskor rendben voltak (nem, bugos volt az osszes, durvabban, mint a cyberpunk). ugy nezve persze bugos es felkesz volt. ezt itt nem ram mondod, mielott felreerted.
nagyon sok jatekos elhitte a youtubereknek a hypeot, amit theorycrafting neven vagyakoztak ossze, majd megjelent a jatek, es kiderult, hogy ha valakinek nincs high-end pcje, akkor szornyen fog futni. high-end PCn elso nap is teljesen rendben volt: kb 10 orankent egyszer ujra kellett tolteni, de ez a Witcher3ra is igaz mai napig. a tobbsegnek viszont nem volt high-end pcje.
ha annak a jateknak a felere varsz, amit elkepzeltel a hype alatt, azt sose fogod megkapni. de ez mas komplex AAAs cimnel is pontosan ugyanigy lesz.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Fitzgerald
veterán
Én ezt értem, de ha kivessszük a hype traint ebből a képletből, akkor egy teljesen generikus, elavult játékmenetű, unalmas, több szinten is diszfunkcionális, átgondolatlan, Far Cry-szerű valamit kapunk, amiben el-elszórtak snippeteket a Cyberpunk lore-ból, meg jó a sztorija, de kb. ennyi.
Én így látom a dolgot.
Amikor bejelentették a játékot, a Witcher 3 még a kanyarban sem volt, viszont a Witcher 2-vel akkorra már lerakták a névjegyüket a srácok.
Mivel ugye gyerekkorom egyik meghatározó játéka volt a Cyberpunk 2020, és a Witcher 2-t látva a CDPR kompetenciájából is kaphattam egy kellemes kis ízelítőt, így számomra kb. ez volt maga a hájp.
A Witcher készítői + a Cyberpunk világában játszódó RPG = hájp.
Aztán jött a Witcher 3, ami minden szinten emelte a tétet. Persze, megvoltak a maga hibái, de összességében egy igen kiváló játék lett belőle.
Akkor azt mondtam magamban, hogy "Apám, ez igen. Oké, akkor ha csak ugyanezt a minőséget hozzák a Cyberpunkkal, akkor boldogan halok meg".
Én inkább ezt a játékot vártam, úgy gondoltam hogy a léc már kellően magasra került a Witcher 3-al ahhoz, hogy ne kelljen fölé ígérni, elég ha "csak" ezt a szintet megugorják...
Mindenféle-fajta hájp, ami 2018. júniusa után jött, már szinte felesleges is volt számomra, tehát nem Krisztus második eljövetelére számítottam...de arra sem nagyon, amit kaptunk végül. -
proci985
MODERÁTOR
válasz Fitzgerald #46 üzenetére
valahai shadowrun jatekmesterkent amikor ismerosok mondtak, hogy valaki open-world fps rpgt csinal a CP2020bol ugy voltam vele, hogy hiszem, ha latom. alapvetoen ugy voltam vele, hogy a 80as/90es evekben kb korbe ment a lore a stiluson belul, ahol kb mindenki inspiralodott mindenkitol, ami az en olvasatomban egy open-world deus ex 1999et jelentett.
szoval ignoraltam, hogy majd szoljatok, ha megjelenik, mert egesz biztosan csuszni fog (stimmel), es egesz biztosan egy csomo elore bejelentett feature nem fog belekerulni (stimmel). egyebkent tenyleg nem voltak elvarasaim es nem remenykedtem olyan dolgokban, amik kivitelezhetetlenek vagy nem mukodnek jatekmechanikai szempontbol (pl "a jatekos minden dolgara reagalo varos" tobb okbol sem realis).
vegul megjelenes elotti nap attekertem par perc alatt egy pre-release, real footage videot az elso 30 percrol, aztan egy oraval a megjelenes elott amikor mar egeszen, tutibiztos nem csusztak megvettem, hogy legyen ido preloadra.
vannak hibai es nem csinal mindent tokeletesen, de annyi mindent csinal es annyi mindent csinal remekul, hogy ez szerintem belefer. mas velemenye meg nem erdekel.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ugyanakkor a Steamen a testing branch meg 4 napja frissült. [link] Az előző ilyen után pár nappal kijött az 1.3-as patch. Ha jól nyomogattam a depotot, 27k fájlt érintett a testing branch frissítése, szóval az egy komplett patch lesz szerintem.
mike1334: haverom alap PS4-en a megjelenéskor végigtolta a játékot. 1-2 kisebb bugot leszámítva semmi olyannal nem találkozott, mint pl. a repülő autók meg hasonlók amiket a videókban láttunk. Ő sem érti, de nála nem jelentkeztek ez a dolgok.Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Fitzgerald
veterán
Szerintem abban talán egyetértünk, hogy ennek a műfajnak általában jobban áll a klasszikus izometrikus, körökre osztott, az ezekben a játékokban megszokott kamu open world megközelítés, valamiféle XCOM-Baldur's Gate jellegű kivitelezéssel.
Ettől függetlenül láttunk már olyan játékokat, amelyek igen jól csinálják ezt open world fps/rpg hibridként is, real time, vagy félig valós idejű harcrendszerrel.
Pl. Fallout 3, de különösen a New Vegas."egyebkent tenyleg nem voltak elvarasaim es nem remenykedtem olyan dolgokban, amik kivitelezhetetlenek vagy nem mukodnek jatekmechanikai szempontbol (pl "a jatekos minden dolgara reagalo varos" tobb okbol sem realis"
Persze, nyilván nem érkeztünk még el oda, hogy olyasmit várhassunk el egy játéktól, hogy teljesen dinamikus módon reagáljon a környezet a játékos cselekedeteire, ne adj isten a sztori is dinamikusan változzon a cselekményeink hatására.
Viszont régóta lehetséges már ennek a látszatát kelteni, még ha csak kicsiben is.
És amikor arra hivatkoznak emberek, hogy "bezzeg a GTA-ban meg az RDR2-ben...", akkor valójában erről beszélnek.
Mert láttak már évekkel ezelőtt egy megfelelően immerzív megoldást erre a dologra, szóval bőven elég lett volna, ha csak azt megcsinálják a Cyberpunkban...Ennek kapcsán ugrott be, hogy kb. egy hónapja játszottam végig a Prey c. játékot (a 2017-est), ami megvan már vagy 3 éve, de nem igazán fogott meg anno, úgyhogy feladtam pár óra után.
Most egy hónapja adtam neki még egy esélyt, nagyon nyomták páran ilyen retrospektív videókban, kult klasszikusról beszéltek, stb. Hát akkor nézzük milyen.
Kb. 1 hét leforgása alatt kétszer is végigjátszottam, ilyet jellemzően csak a legjobb játékokkal teszek.
Aztán elkezdtem interjúkat nézni a fejlesztőkkel, és a Raphael Colantonio, az Arkane egykori alapítója és feje beszélt arról éppen Ken Levine-el (Thief, System Shock, BioShock), hogy a játékokban ugye már régóta képesek fizikai interakciókat szimulálni, szétlősz/felrobbantasz egy tárgyat ami szétesik darabokra, és az egyes darabok ekkor dinamikus interakcióba kerülnek más tárgyakkal, vagy egymással, stb.
És aztán ezen keresztül eljutottak oda, hogy a játékbeli interakció, az immerzív szimuláció jövője a sztori, a narratíva szempontjából is várhatóan valami ilyesmi lesz, egyfajta félig scriptelt, félig dinamikus megoldással.
Tehát tesz valamit a játékos, és a világ erre félig scriptelt, illetve a sztorit, a questeket, narratívát közvetlenül érintő félig dinamikus (már-már valamiféle szofisztikált mesterséges intelligencia hatását keltő módon) eseményekkel fog reagálni, és hogy ez a jövő...[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Fitzgerald #49 üzenetére
ennek a műfajnak általában jobban áll a klasszikus izometrikus, körökre osztott,
Deus Ex, mint a mufaj egyik csucsa, gondolom megvanPl. Fallout 3, de különösen a New Vegas.
immerziv FPSkent az a letezo legnagyobb hulyeseg. eltalod a kritikus ponton az ellenfelet, majd dobsz egy kockaval, hogy megis mit sebzodik. vagy legyen korokre osztott, vagy legyen immerziv, a ketto egyutt nem mukodik. ha izometrikus-korokre osztottat akarsz, a te jatekod lehet a Shadowrun.Viszont régóta lehetséges már ennek a látszatát kelteni, még ha csak kicsiben is.
Ezt a cyberpunk is tudja es jellemzoen jobban, mint mondjuk a Deus Ex: Mankind Divided. Szamitanak a dontesek, csak egyszeruen akkora a jatek, hogy elsore nem latszik. Konkretan a jatek vegen Johnny es V beszelgetese teljesen elter annak fuggvenyeben, hogy milyen volt kettejuk viszonya: Dontesi fan nem, de ha jatszottal pen-and-paper RPGvel, a karakter donteseinek szempontjabol azert vannak kulonbsegek. Par fontosabb beszelgetes is teljesen elter es adott esetben a temeto elegge mashogy lesz tele (vagy sem) V donteseinek fuggvenyeben. A jatek hala egnek nem feltetlenul zar ki megoldasokbol (bar ez se igaz, par side-quest hattertol fuggoen elegge elter), de vannak komolyabb valtozasok. Ja es kornyezeti valtozasok vannak, a jatek egy pontjan ket frakcio kozul az egyik teljesen eltunik a varosbol a jatekos donteseitol fuggoen! Ugyanugy, par mellekkuldetes hard lockolva van azert, mert vagy az egyik NPC, vagy a terulet nem felel meg. Pl addig nincs boxmeccs ameddig a helyen egy frakcio allomasozik, az egyik oknyomozo misszio alatt nem lehet elerni az egyik ujsagirot akit fogva tartanak vagy nem lehet megoldani egy problemat az egyik doktorral amig a korabbi doktort az ember nem menti ki a helyrol. Par sztori szal pedig adott esetben tobb kulonallo kuldetes alatt van elmeselve, pl a Biotech job a nomadokkal (es azok jelenlegi vezetojevel) teljesen mas szinezetet kap, ha az ember utanamegy annak, hogy pontosan mi is tortent. vagy ott a hajlektalanproblema megoldasa a valosagban, tobb felvonasban.A Prey tenyleg latvanyosabban mutatja a dinamikus valtozasokat, de azert vedd figyelembe, hogy az egesz urallomas mindenestul kisebb, mint a Cyberpunk egyetlen kerulete es ott egy maroknyi NPC beszelgeteset kellett megirni, plusz a rovidebb jatekido miatt oke volt a jatekost teljesen kizarni mechanikakbol (bar ez szerintem nem volt jo otlet). A cyberpunk sztori kuldetesei felfedezes nelkul hosszabbak, mint a Preynel egy komplett vegigjatszas. Mondom ugy, hogy a Preyt is imadtam.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...