Új hozzászólás Aktív témák
-
rdt89
addikt
Eddig tartott a Microsoft exclusivitás
-
LeventeV
senior tag
Lesz valami javitas is, ami ezt a dontest kivaltotta?
Mert az elozo mar eleg reg volt, nem hiszem, hogy ennyi idobe telt volna azt tesztelni Sony reszrol. Vagy kiharcoltak valami elonyos uzletet a CDPR-nel, vagy megvartak mig elul a balhe. -
Montanaxy
aktív tag
Állítólag ezt nem lehet patchelni úgy, hogy merőben jó legyen. GOG-on rengetegen mondják, hogy semmit nem ért kb az eddigi patchelés.
-
floatr
veterán
De most komolyan egy 8 éves hardveren kéne nextgen grafikát látni...? Nagyjából Skyrim SE szintre kellene lebutítani
#2 LeventeV
Többek szerint az igazi probléma az volt, hogy a CDPR olyan refund policy-t alkalmazott, amit a sony nem akart volna. A sony nem ad visszatérítést, ha már elkezdtél játszani -
floatr
veterán
válasz
Fitzgerald #5 üzenetére
Pedig pont ezeken a dolgokon bukik meg az egész. A DS-et nem ismerem, de a RDR2 részletességén erősen látszik, hogy a PS4 volt a szűk keresztmetszet, ami elég bosszantó, amikor egy jobb PC-n visszaköszön. De elég megnézni egy Forza Horizon 4 vs 5 gameplay összehasonlítást is - ég és föld, pedig a 4-es is tudott igazán szép lenni.
Nem kifejezetten a CDPR-t akarom ezzel védeni, mert nem épp egy konzolos fejlesztő, biztosan vannak olyan cégek, akik jobban értenek a konzolokhoz, de lassan el kéne felejteni az alap PS4-et.
-
Fitzgerald
veterán
Ebben egyetértünk, de ugye az évek során folyamatosan úgy volt kommunikálva a dolog, hogy a kurrens generációra fejlesztik a játékot...most majdnem azt mondtam, hogy nem akartak segget csinálni a szájukból (illetve a prevgen konzolok nagy száma miatti várható eladásokról nem akartak lemondani), de inkább mégsem. Azt megtették mindenféle egyéb dolgok kapcsán.
Szóval a lényeg az, hogy sikerült sajnos pont a prevgen konzolok életciklusának vége felé időzíteni a megjelenést. Én inkább toltam volna még egy jó 2 évet a dolgot, addigra már a PS5/Series X is jóval elterjedtebb lesz, és elkerülhető lett volna ez az egész blama...
Arról nem is beszélve, hogy magán a játékon is lett volna még idő dolgozni, mert ha elengedjük a technikai jellegű problémákat, ez játékként is csak egy átgondolatlan, félkész, középszerű produkció.[ Szerkesztve ]
-
ribizly
veterán
Ó nem csak állítólag.
13 órám van benne, ami kb. az első napokban jött össze.
Azóta jött már pár patch meg természetesen rá néhány napra hotfix is egyből (ha már nem sikerült hónapok alatt rendesen letesztelni), de nem lett jobb.PC-n végigvihető volt gyakorlatilag a legelső állapotában is, de nem egy nagy élmény.
Én azóta is várom, hogy javítsák (több ticket-et én is betoltam nekik), de nem fűzök nagy reményeket hozzá. Nem lesz belőle egy Witcher 2 sem.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
hombre[EU]
veterán
wow, ezt sem gondoltam volna,hogy visszaengedik ōket a japánok
biztos kapott a cdpr egy vip ajánlatot...a bevétel 50%-át megtarthatják[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
floatr
veterán
válasz
CptAdamica #8 üzenetére
A legtöbb játéknak PC-n is a "prevgen" "konzolos" verziója fut filterekkel, nagyobb felbontásban és FPS-el.
-
Televan74
nagyúr
Én is GOG -os vagyok és nem panaszkodom.
Divat lett a sírás és a petíció ha valami nem tetszik. És az a legszebb ha valaki úgy panaszkodik hogy egy percet sem játszott a játékkal, csak mert a szomszéd azt mondta hogy szar, akkor már szar is a játék.
Konzolra ki sem kellett volna adni a játétok, akkor meg az lenne a baj hogy miért csak az új generációs konzolokra jön a játék.
Ebben a történetben nem csak a CDPR hibás hanem a Playstation is. Nem hiszem el hogy senki nem játszott vele a megjelenés előtt a cégnél.
Én kétszer végig játszottam PC -n, elsőre az 5700 -as kártyámmal, high beállításokkal. Most meg a 2070S -el az RTX miatt. Sok problémám nem volt vele. Nyilván nem tökéletes, de nem fos talicska ahogy azt sokan beállítják.Eladó cuccok!!! https://tinyurl.com/2p9xjwkc
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Televan74 #12 üzenetére
relative magas volt a gepigenye. 4/8C vagy 6/6 CPUn nem fog jol menni sose, barmennyire is high-endkent lettek eladva.
1800X kb 80% volt terhelve nalam, 3900X olyan 40%ig megy. kb egy 3600X alatt barminel CPU limit lesz. 35-40 fps ha nincs meg minden helyzetben stabilan akkor exponencialisan elkezd bugolni (viszont ehhez ejszaka es belterben 60fps koruli beallitas kell). ha nincs alatta SSD, szinten latvanyosabban fog bugolni.
egy ertelmesebb rendszerrel (1800X / 8700K, inkabb 32GB ram, 1080TI vagy erosebb, SSD a jatek alatt) mar az elso heten is rendben volt. osszesen ket misszio volt ami jellemzoen be tudott bugolni ha volt alatta rendes vas, egyebkent meg inkabb apro, amde minimalisan zavaro bugok voltak PCn. meg par konnyen reprodukalhato es latanyos, amde normal jatekmenet alatt nem valoszinu bug. latszott egy ido utan, hogy az osszes youtuber ugyanazt a par bugot reprodukalja a fail videoiban. persze ez is ertheto, abbol volt a megtekintes.
persze ha valaki 5400as HDDrol futtatja, akkor egyertelmuen nagyon ronda lesz a textura fetch.
en elso heten vittem vegig PCn, teljesen jo volt. boven nem volt az, mint mondjuk a Far Cry 3, a Deus Ex Mankind Divided, a Just Cause 3, a Dishonored 2 vagy a GTA5 (PC) elso heteben. volt annyira stabil, mint a Witcher 3, bar a bugok egy resze direktben a Witcher3bol jott.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
RIP
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
válasz
CptAdamica #14 üzenetére
Hogy a CP2077 konzolportja katasztrófára sikerült minden szempontból, az aligha kérdéses.
Nagyjából egy "second release" remélhető még a "New-Gen Edition"-tól, ha olyan lesz, mint egy jobb PC-n, akkor úgy lehet még értelme is lesz.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Szakiii
addikt
Ez most olyan, hogy akkor minek adja ki arra a hardverre... ha meg kihagyja legyen már jogos az elvárás hogy fut, nincs mit ezen körülmagyarázni, ha szarul fut az csakis az ő hibájuk.
A pénz az kellene a sok millio ps4 usertől, de egy ilyen hányadékot odadobni nekik több mint szánalom. Undorítóan futott megjelenéskor.
[ Szerkesztve ]
-
ribizly
veterán
Én már az elején sem értettem, hogy futhat olyan mocskosul sz@rul. Ha már képesek voltak DLSS-t meg RT-t implementálni, akkor egy dynamic resolution scale-t miért nem sikerült? Vagy esetleg limitálni a legtöbb beállítást minimumra és hajrá.
Bár ettől még száz sebből vérzett volna persze, hiszen a nem működő missziókon, fizika bug-okon, stb nem segített volna. De legalább talán nem 5(!) FPS-re zuhant volna a framerate.[ Szerkesztve ]
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
-
ribizly
veterán
válasz
Plazmacucci #21 üzenetére
Azt nekem senki se mondja, hogy 720p-ben ne futott volna el "minimum"-on.
Tized annyi NPC-vel, 0 effekt mellett. De azért a Witcher3 szintjén simán elment volna látványban ez is valószínűleg. Csak a kutya rá se nézett konzolon a kiadás előtt.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
nubreed
veterán
Így, hogy itt vagyunk a prev gen konzolok életciklusa kb. végén, azért akad még néhány fejlesztő akik pontosan ugyanebbe a hibába futnak bele, mint a CDPR is, szenvednek ezekkel a konzolokkal, szerintem el kéne már felejteni az ezekre való kiadást és csak PC -re illetve PS5 re és XSX -re hozni a cuccot. Pl. itt van az Elite Dangerous Odessey, egyelőre csak pc -re jött ki de ott is siralmasan fut éd ugyan konzolra még nem jött ki, őszre tervezik, de az eddigi hírekből pontosan tudni azt, hogy a Frontier szenved a prevgen konzol porttal, és már azt is belengették, hogy lehet, hogy ha megjelenik majd őszre a konzol port, a PC-s változat grafikáját lebutítják ahhoz a szinthez. Tipikus FDEV hozzáállás.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
floatr
veterán
Nem látok bele a szerződéseik tartalmába, mint ahogy senki más sem. De a pletyka arról szólt, hogy a sony miatt szerződés szerint egyszerre kellett volna kiadni régebbi konzolokon is és PC-n. De amúgy a sztori klasszikus, mert a witcher 1-nél is ugyanez volt.
Amúgy én megértem mindkét oldalt, viszont rendkívül toxikus trend az, hogy ennyire megjelenési dátum orientált a gaming piac, hogy nemcsak online tombolnak a júzerek, ha halasztás van, de halálos fenyegetésekkel személyesen is megszórják a fejlesztőket.
-
Szakiii
addikt
Halálos fenyegetéseket fel nem tudom fogni épp ésszel, viszont azt is meg tudom érteni, hogy kiadsz 18-20 ezer forintot valamiért és megjelenés után fél évvel - évvel (vagy épp akkor..) még mindig vitathatóan fut és ezért felszólal valaki.
Kicsit tulzásba viszik manapság azt, hogy kiadnak egy beta verziot amit majd később úgyis patchelnek. Időszerű volt egy ekkora pofon. Az, hogy itt csattant sajnálatos, mert egyébként egy jó kis játék lenne, de ebbe a helyzetbe ők hozták magukat, ha a vállalás volt túl nagy akkor is, ha szerződés miatt kellett már így kiadni akkor is és sorolhatnám.
Értem én hogy witcher 1 is ilyen volt de ott nem lett igérve semmi.. itt konkrétan ők mondták hogy milyen jól fut ezeken a konzolokon, nem lehet egy lapon említeni a kettőt.
Új hozzászólás Aktív témák
gp Több hónapnyi kihagyás után végre ismét megvásárolhat lesz digitális formában a PlayStation 4 verzió.
Állásajánlatok
Cég: ABT Hungária Tanácsadó Kft.
Város: Budapest