Új hozzászólás Aktív témák
-
rosejbli
senior tag
A Machinariumot és a Botaniculát is imádtam annak ellenére, hogy nem jönnek be ezek a point and click játékok. Viszont ez a trailer nem igazán győzött meg
-
SunMount3r
nagyúr
Én pont "point and click" miatt hagytam ki a Machinarium-ot, mert olyan "Goblins"-os volt, azt meg eléggé nem komáltam a nehézsége és a logikátlanságai miatt, pedig szeretem a Puzzle-ket. Ez úgy látom inkább Gamepad-es lesz, legalábbis remélem.
-
XuChi
addikt
Lehet csak nekem zavaró, de nekem már unalmas egy kicsit, egy botanicula és egy machinarium után megint egy ilyen képi világgal megáldott játék. Lehetnének kreatívabbak is ennél. Több fejlesztőnél is megfigyelhető, hogy nem tud, vagy nem akar továbbfejlődni egy adott képi világon. Ettől még lehet hogy jó lesz a játék, majd kiderül.
-
van, hogy kimondottan "védjegynek" tekintik a kinézetet és maradnak le egy-egy szinten... nem lehet manapság rámondani ezen szintre, hogy nem szándékos... rengeteg az elérhető motor amivel bármikor lehetne "jobb" grafikát csinálni..
én mondjuk várom (mostantól, hogy tudok róla), a point&clicket is szeretem (ha az lenne esetleg)... steam accountom tele van velük.. de platformerekből is rengeteg van.
[ Szerkesztve ]
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
kwzatz
őstag
Vicces, gyakorlatilag ugyanezt akartam írni. Olyan, mintha azt mondanánk, hogy "Van Gogh lehetett volna kreatívabb. Miért nem tudott vagy akart realisztikusabb képeket festeni?" Igazságtalannak tartom pont ezt számon kérni az Amanita játékain... Megértem, ha valaki nem vevő ezekre, de a Machinarium, Samorost 3 és Botanicula sokszor aranyos, illetve elborult ötletei láttán sok dolgot lehet rájuk mondani, de azt, hogy nem kreatívak...
Ráadásul a készítők most pont kicsit más területre merészkednek, mert horror játékuk még nem igazán volt, bár a korábbiak stílusán is érződik, hogy talán annyira nem állhat tőlük messze.
[ Szerkesztve ]
-
En nagyon szerettem a korabbi jatekaikat, szoval nekem ez is tetszik.
Erdemes megnezni mennyi egyedi dolgot keszitenek kezzel!! a fejlesztok egy-egy deluxe kiadashoz... mondjuk most igy hirtelen a Samorost 3 ugrik be...
[ Szerkesztve ]
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
laposonly11
senior tag
Nekem pl. nagyon bejön ez a fekete tintával kihúzott akvarell, így legalább van a játéknak egy olyan különleges hangulata, mintha egy illusztrált könyvet játszana az ember.
Ugyan kockázatosnak látszik ilyen grafikával kiadni játékot, de a point & click eleve a szürkeállományt használni akarók, kreatívabb stb. rétegének készült, akik fogékonyabbak a különcségekre, ez nem az a kategória amivel a munkásosztály szokott játszani, nekik tényleg csak csak hollywoodi külcsínnyel lehet elpasszolni egy terméket.Ordo est anima rerum.
-
SunMount3r
nagyúr
válasz laposonly11 #9 üzenetére
Egy ilyen tényleg jó lenne...
(A Loving Vincent c. filmet nézd meg, ha még nem láttad, bizonyítja, hogy akár egy ilyen játék se lenne lehetetlen, persze ezen több száz festő dolgozott).
-
XuChi
addikt
Én csak azt mondtam, hogy már a negyedik játékuk, ami szinte ugyan azzal a külcsínnel van megáldva.... és ha lesz ötödik, tippemre az is ilyen lesz.
#9: "munkásosztály szokott játszani". Magyarán, ha szeretem a jó grafikát (UC4, DOOM, God of War, Detroit, Horizon Zero Down), akkor én már egy iskolázatlan gyári munkás vagyok ??? Milyen jó hogy nem az vagyok
Szerintem ne általánosíts
[ Szerkesztve ]
-
XuChi
addikt
Fenébe, lebuktam, megyek is vissza pakolni a ládákat, ezt az üzenetet is csak a pihenőidőmben tudtam megírni, lesz is hiszti a részlegvezető úrral, aki nem mellesleg csak az AAA címekkel hajlandó játszani, minden más amiben gondolkodni kell, csak az egyetemi diplomásoknak való. Multkor is mikor vettem egy Shadows of the Colossus-t, elkérték az általános iskolai végzettségemet igazoló bizonyítványt. Négy első meg négy második osztállyal csak meglett a nyolc osztály Diploma hiányában, remélem azért majd megvehetem a Starcraft Battlechest-et
[ Szerkesztve ]
-
laposonly11
senior tag
Ismerek igényesebb, értelmes szakmunkásokat, meg is kérdeztem őket, hogy miért nem tanulnak tovább, mert csak panaszkodnak hogy szar és fárasztó a meló 3 műszakban! Úgy látszik a lustaság nagy úr...
Azzal hogy felismered és szereted a szépet, jó dolog. Egy ilyen God of War érthető, a hellén térség fénykorában sem nézett úgy ki, mint a játékban, csak hogyan passzol a felsoroltak közé egy ilyen DOOM?! Undorító egy játék, Marsi szutyok bányákban mászkálni démonokra lövöldözni, mi a szép abban?
De neked nem inkább King of Wushu, Dynasty Warriors, meg hasonló címekkel kellene játszanod?Ordo est anima rerum.
-
XuChi
addikt
válasz laposonly11 #15 üzenetére
3 műszakban dolgozva mégis mikor tanuljon ?? Ez nem lustaság, hanem fizikai képtelenség!
A Doom csak az AAA kategória miatt került oda, meg az agyatlan jàtékmenete miatt
[ Szerkesztve ]
-
laposonly11
senior tag
3 műszakban dolgozva mégis mikor tanuljon ?? Ez nem lustaság, hanem fizikai képtelenség!
- Én is nyomtam 3 műszakban, egyik kollégám levelezőn tanult borásznak vagy minek, szóval lehet, ha a munkáltatóval meg van beszélve és a vizsganapokra adja ki a szabadságot. Mondjuk 3 műszak mellett, tényleg rendkívül nehéz, de nem képtelenség.
De pont te reklamálsz, tudtommal a szorgos kínaiak hétfőtől - vasárnapig tolják! Feltéve hogy a nicked egy poén kamunév, ami talán a japán sushi akar lenni kínaiul?Ordo est anima rerum.
-
XuChi
addikt
válasz laposonly11 #17 üzenetére
Zenbudhistanégerkínai ősökkel rendelkező negyedik generációs magyar vagyok