Új hozzászólás Aktív témák
-
ng0ofy
KORREKTOR
Pont hétfőn keresgéltem elő a Generals ZH-t, mert emlékeim szerint az utolsó c&c stratégia volt, nagyon szerettük, lanon élvezetes volt és azóta is szoktam hallgatni a zenéjét, mert az marhajó!
A zenéje ennek is biztos jó lesz. Mivel több jó nem jut eszembe a frostbyte motor-MMO RTS-F2P fogalmak után, ezért nem írok további véleményt amíg nem játszok vele.Optimizmust srácok! Lehet, hogy jó lesz! A remény hal meg utoljára...
[ Szerkesztve ]
-
D4M13N
aktív tag
Nem azért de akinek ez nem tetszik az nézze meg az ex-Westwoodosok End of Nations MMORTS-ét.Az se rossz.lassan open beta lesz.
-
Titan44
tag
Ezen valahogy nem jön át az a jó kis feeling.
Ki fogom próbálni, de nem úgy tűnik hogy belezúgok mint anno a Generals-al történt.A kilencvenes évek zenéi: https://www.facebook.com/ilove90sclub
-
kutga
nagyúr
Legalább ki lehet próbálni.
Az első rész egész kellemes volt. Igaz a Tiberian Twilight nem lett valami emlékezetes, szerencsére a két játéknak vajmi kevés köze van egymáshoz.
Let the Zone take me if I am.
-
Cybertrone
veterán
Elég lenyelni azt hogy minden szaros dlc-ért pénzt kérnek... régen ez sem így volt, de az hogy egységekért meg más szarokért pénzt kérnek az még gusztustalanabb!
"Pisztolycsővel a szájában az ember magánhangzókban beszél" ~Harcosok klubja! Origin: Cybertrone, Steam:nLali85 * HTC One X white...
-
kutga
nagyúr
válasz Cybertrone #59 üzenetére
Halkan jegyzem meg van arra infó hogy ebben a játékban is így lesz? Vagy ez az alap EA hozzáállás?
Let the Zone take me if I am.
-
félisten
Na és miért is lesz F2P?
Mert a zemberek nem fizetnek játékokért, csak warezolják.Ha a kiadó pénzt akar a termékért, akkor olyan formába kell csomagolni, hogy ne érintse a warez(F2P, állandó online kapcsolat, stb).
-
Cybertrone
veterán
Szerintem és mások szerint más hogy nehezen lehetne kivitelezni... skinekre senki nem költ egy nagyon szűk rétegen kívül, te hát abból nem lenne nagy lóvé... De mondjuk hogy ha egységekért kérnek pénzt azt nagyobb valoszinűséggel veszik meg a szerencsétlenek, és abban van pénz... Vagy feltöltőkártyás lesz... kitellik ezektől az is!
D1Rect:
Szerintem ami nívós azt megveszi az ember... persze vannak olyanok akik ingyen vagy olcsóért akarják, viszont multyzni, és frissítések szempontjából inkább egyszer kiszarja érte az ember a 10k-t és akkor nyugodt! Így vagyok ezzel én és szerintem sokan mások! Amúgy konzolon is van warez, ez szerintem nem kifogás![ Szerkesztve ]
"Pisztolycsővel a szájában az ember magánhangzókban beszél" ~Harcosok klubja! Origin: Cybertrone, Steam:nLali85 * HTC One X white...
-
félisten
válasz Cybertrone #62 üzenetére
A kiadót nem érdekli, hogy Ödönke játszik-e vele otthon.
A kiadót az érdekli, ha befektetett Xm$ akkor X+m$ jöjjön vissza. A multi orientált játékok is ezért törnek előre, mert abba éri meg beletolni a raklap pénzt.Konzolon is van warez, de az eladási mutatók nagyságrendekkel jobbak a fejlesztési költségek pedig alacsonyabbak.
-
Cybertrone
veterán
Aláírom, viszont akkor válasszák ketté és csináljanak tényleg pc-s játékokat, és ne csak portoljanak... lehet hogy többe lenne, de a nívós dolgokat veszik az emberek!
"Pisztolycsővel a szájában az ember magánhangzókban beszél" ~Harcosok klubja! Origin: Cybertrone, Steam:nLali85 * HTC One X white...
-
cskamacska
addikt
Fura ez a felvetés, mert a C&C 4 is már teljesen multira épült, erősen látszott rajta, hogy a single csak hozzá van csapva, multiban feloldott egységek nélkül például nem is lehet végigjátszani a hadjáratot. A játék pedig alapból folyamatos netkapcsolatot igénylő DRM-et használt.
Na ehhez képest hatalmas bukta lett.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
félisten
válasz cskamacska #65 üzenetére
Állandó online kapcsolat mellett is lehet rossz játékot csinálni, nem zárja ki egymást a kettő.
Sőt a F2P-t is el lehet rontani(BattleForge pl.).(#64) Cybertrone: Megveszik többen ez nem kérdés. A kérdés, hogy megveszik-e elegen?
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Erre nem fogsz tudni választ kapni.
Kérdés mi volt ~ 10-20 évvel ezelőtt. Akkor megérte? Nekem akkor se volt soha eredeti játékom. Egészen addig amíg el nem kezdtem dolgozni. Na de az valamikor 2005-2006 tájékán volt. Viszont az összes játék megvolt azelőtt is. Úgy, hogy a 90-es évek végén a net és talán a PC is még kuriózumnak számított itthon az átlagemberek körében. Tehát örültél ha megtudtál venni egy PC-t nemhogy még több ezer forintért játékot hozzá. Letölteni meg végképp nem tudtad... (56k-s betárcsázóssal, percenként 10 forintos áron )Na de mindezek ellenére mindenkinek megvolt minden játéka, filmje zenéje. Csak akkor még offline módon cserélgettük ezeket.
Most meg jönnek itt az eladásokkal meg a nem nyereségességgel. Miközben már több forrásból származó felmérések szerint a letöltés igenis növeli a valós eladásokat.
Itt egyszerűen arról van szó, hogy jelenleg a konzol a "menő". A PC túl sokba kerül és szar is amit PC-re írnak. Így nem csoda, hogy konzolra többen vesznek játékot. A gyártóknak meg csak és kizárólag a pénz kell. Az előállított termék csak annyira érdekes, hogy egy bizonyos vásárlószám meglegyen. Ezért is írják konzolra, mert arra könnyebb. Így még kevesebb költséggel jár, ergo több a bevétel. Ez van. -
.OM.
aktív tag
Hello,
Ha már egy kézben van és megvették a licenszet, miért nem csinálnak egy C&C Bad Company-t (C&C FPS, mint a Renegate volt) és egy BF Generals-t (BF mapok, fegyverek, tankok, csak stratégia játékban)??
Vagy ez senkinek nem tetszik?
Üdv,
.om.[ Szerkesztve ]
ex .Oldman.
-
félisten
20 évvel ezelőtt ~C64 volt, meg SNES. Igen, megérte.
Az internet fejlődése, a költségek emelkedése és a konzolok előretörése együttesen szorongatják a hagyományos gazdasági modellt.ui.: konzolon kb 2 variáció van: vagy mindent warezolsz vagy semmit.
Van átmenet, de macera és úgyis bukod. Ráadásul a warez jelentős hátrányokkal jár.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Ezért írtam 10-20 évvel ezelőttöt. 94'-ben már jócskán volt NFS PC-re. Meg wolf meg doom és hasonlók. Konzolok akkor is voltak. PS1, PS2. Sőt, akkor még volt "óccsó" vetélytárs is. ilyen gagyi kínai konzolokra gondolok. Amiknek ugyan sok közük nem volt egy PS-hez, de gagyi játékokkal azon is lehetett játszani.
Na és mégis ment a PC-s játékbiznisz. Mondjuk nem is jött ki ennyi új játék PC-re, mint manapság! Ezért könnyen lehet, hogy a kevesebb játékmennyiséget valamivel igényesebbre tudták megírni és arányaiban véve többet kaszáltak egy játékon mint most. Könnyebb volt eladni mondjuk évi 1-2 játékot egy gyártónak, mint manapság ezt a több tucatnyit.szerk.:
Amúgy az ilyen Free2play megoldásokban ahol ahhoz, hogy teljes lehetőségében tudj játszani a játékkal meg kell venned bizonyos dolgokat, upgradeket az a szar, hogy az ember nem tudja még az elején, hogy megéri-e. Mert eljutsz egy bizonyos alap szintig a játékkal, aztán ha akarsz valami komolyabbat akkor meg kell venned mondjuk a mamuth tankot (CNCTW-nél maradva), vagy épp ha tech levelben akarsz fejlődni akkor az ahhoz szükséges épületet szintén meg kell venned kp-ra. Na de mivan akkor ha a játék még ezekkel együtt sem tetszik... Online sem. Akkor kiadtál egy rakás pénzt és az itt elhangzottak alapján az lehet akár többe is kerül, mint egy mezei Steamről letöltött játék.
Mert normál esetben az ember letöltheti a teljes játékot, játszik vele, és ha tetszik annyira, akkor megveszi boltban / steamen hogy tudjon vele online is játszani. Na de itt ki fogja megkockáztatni?
Hasonlóval találkoztam már Androidos játék kapcsán. Egész kellemes játék. El lehetett benne jutni egy alap szintig majd utána már fizetni kellett hogy tovább juthass. Hát letöröltem inkább, annyit nem ért. Illetve lehet ért volna, de nem tudtam kipróbálni és így inkább nem kockáztattam.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Szerk 2: "konzolon kb 2 variáció van: vagy mindent warezolsz vagy semmit.
Van átmenet, de macera és úgyis bukod. Ráadásul a warez jelentős hátrányokkal jár."Egyébként az agyon DRM-ezett állandó netkapcsolatot igénylő játékokkal meg csak a tisztességes vásárló lett megszivatva. Nem egy példa volt már rá itt a hírek között is.
A vásárló szív, a warezos meg vígan játszik. Ezen kéne változtatni. Egyrészt. Másrészt meg a steam-es megoldást kéne előtérbe helyezni. -
félisten
'94-ben jelent meg az első NFS, de az nem is igazán jutott el hozzánk.
A 2. rész('97) volt az amint "mindenki ismer" és mekkora királyság.
PS1 '95 vége.
PS2 2000 vége.A játékbiznisz hatalmasra nőtt.
Sokszorosa a fejlesztési költsége egy játéknak akár a 2000-es állapotokhoz viszonyítva is.
A piac is válogatósabb, a warez pedig a torrent elterjedésével soha nem látott méreteket öltött.Egyre több F2P játék lesz, nagyjából meg tudod nézni miről van szó, ki is próbálhatod.
Csak azért a tartalomért fizetsz, ami "kell".(#71) Dany007: Az ubisoft szárnypróbálgatásainál voltak gondok, de a kiadóknak így is megéri.
Lehet vitatkozni arról, hogy ez jó-e vagy nem. Úgyis ez lesz. -
Dany007
veterán
"Lehet vitatkozni arról, hogy ez jó-e vagy nem. Úgyis ez lesz."
Majd visszaüt ahogy a filmeseknél, zenészeknél is visszaütött a mocskos pénzéhesség. És akkor majd lesz más... Persze jó lassan.
PC esetében a gyártókkal kellene valami módon szövetkezni a fejlesztőknek. Hiszen amíg megveszel egy boxot 2006-ban és használod a mai napig, addig legalább 2x kellett lecserélni a komplett PC-t, hogy tudd tartani a szintet grafikailag. Ez meg jóval nagyobb összeg, mint megvenni a játékokat (persze nyilván nem mindet).
(menj vissza a vallás topikba, kérdeztem vmit. : ) )[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Úgy hogy a filmipar és a zeneipar is siránkozik az évek óta csökkenő bevételek miatt. És időközönként eljárják a haláltáncot. (bár megjegyzem eddig az itthoni régi nagy kiadók közül nemsokról hallottam becsődölni)
Ami nem csoda (mármint a bevételcsökkenés), hiszen a rendszer amiben még mindig működnek nevetséges. iTunes féle megoldásoké lesz a jövő.
A múltkor hallottam pl panaszkodni az egyik magyar előadót, hogy alig viszik a lemezeket az emberek... Én meg hö? Van még aki CD lejátszót használ? Mert sz.tem a többség már simán mp3-ban nyomja. De ők még mindig a CD eladásokat nézik... Szal érted...És hogy miért? Mert jóval több pénzt tud szakítani egy kiadó a CD-ken, mintha az egyén megvenné számonként mp3-ban Flacc-ben stb... Ezért foggal-körömmel ragaszkodnak a régi módszerekhez. És ez visszaüt, mert inkább letöltik. Hülye lennék 2-3-4 ezer forintot kiadni egy CD-ért amin van egy jó és 15 kreált gagyi szám. Szal érted mire gondolok... (?)
-
djculture
félisten
single alap hogy nem lesz benne ha freetoplay...
Dany00 A cd irpar eleve egy óriási lehúzás, van egy lemezen 1db értelmes zene ezért fizess 4-5 ezret. Meg különben is kb 1dvd-nyi zenét tudnék összeszedni a 10 év terméséből amire emlékszek is. Nem ilyen fluor tomi meg meganyavaják amire 10 percig emlékszik az ember.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
So-so... Mert jött az iTunes és letarolt mindent. De a kiadók a végsőkig küzdenek. Igazából nem véletlenül. Hiszen ma már egy zenekarnak az internet segítségével semmi szüksége sincsen kiadóra.
A filmeknél szintén elterjedhetne már ez. Online téka. Streaming alapokon. Persze Full HD-ben. A sávszélességek növekedése valamint a jobbnál jobb kódekek fejlődése lassan ezt is életképessé teszi. És akkor már BD lemezre meg lejátszóra és kiadóra itt se lesz többé szükség.
Játéknál amit életképesnek találnék az az onlive szerű rendszer. Csak annak is még kell egy kis fejlődés.
De ez a Free2p(l)ay megoldás még demónak elmegy, de mikropayment rendszer miatt végső soron arra megy ki az egész, hogy mégtöbbet fizess. Ugye vedd meg ezt meg azt meg amazt hogy teljesen ki tudd használni a játékot és azzal játssz amiért elkezdted a végén meg többet fizetsz, mintha gyárilag egészben megvennéd.
Sz.tem az offline mód lehetne ingyenes és az online pedig fizetős. Ma már mindenki úgyis online játszik ha olyan szintű a játék. Tehát ha megér annyit úgyis megveszi az ember. -
nagyúr
Nem tudom mit értel "olyan" játékok alatt, de pl. a StarCraft 2 eléggé olyan lett, mint az SC1 volt anno. Amúgy a Dawn of War 2 sem volt rossz, sőt, az RTS-ek közül én úgy vélem a legjobbak közé tartozik...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A filmeknél szintén elterjedhetne már ez. Online téka. Streaming alapokon. Persze Full HD-ben. A sávszélességek növekedése valamint a jobbnál jobb kódekek fejlődése lassan ezt is életképessé teszi.
Itt ugyanolyan gond van, mint a zenéknél világ szinten. Az egyes forgalmazók nem érdekeltek a globális filmelérésben, mert akkor a helyi szintű forgalmazóknak felkopna az álla (illetve nem feltétlen, ha törődnének a szinkronnal).
Amúgy pedig haladunk szépen lassan ebbe az iránya, lásd HBO Go...De ez a Free2p(l)ay megoldás még demónak elmegy, de mikropayment rendszer miatt végső soron arra megy ki az egész, hogy mégtöbbet fizess. Ugye vedd meg ezt meg azt meg amazt hogy teljesen ki tudd használni a játékot és azzal játssz amiért elkezdted a végén meg többet fizetsz, mintha gyárilag egészben megvennéd.
Ez csak akkor zavar, ha teljesen ki akarod maxolni a játékot. Az "egyszeri" játékosok többsége viszont kényelmesen elvan a korlátozott tartalommal, fizetés nélkül is...
Itt meg vissza lehet utalni az ME végigjátszás arányra... A játékosok jelentős hányada sem így, sem úgy nem használja ki a játékot teljesen...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
djculture
félisten
-
Dany007
veterán
"Itt ugyanolyan gond van..."
Persze, ezt mondom én is. A pénz pénz pénz... Kizárólag. De ahhoz, hogy pénz-pénz-pénz legyen ahhoz kell a vásárló is! Akinek van agya. És nyilván a számára jobb megoldásért fog pénzt adni. Ergo ha a kiadók nem igazodnak akkor bukják azt is ami még megvan vagy meglehetne.
"Ez csak akkor zavar, ha teljesen ki akarod maxolni a játékot."
Mondjuk annyira nem ismerem az ilyen rendszereket. Az itt elhangzottak alapján már a normális játékélményhez is jócskán fizetni kell, nem csak a tényleg extra cuccokért. Szóval nem tudom, jó lenne konkretizálni, hogy mondjuk egy CNC szintű stratégiai játék esetében mi az ami adott Free és mi az amiért csak megvenni lehet. Mert ahogy korábban elhangzott is az arany színű tankért én se fizetnék egy centet se pluszba. De ha mondjuk online már mindenki 3-as szintű tankkal tolja én meg még mindig csak 1-es szinten vagyok és a két másik szint fizetős(!) akkor én se tudok mit tenni ha játékélményt is akarok magamnak (nem csak, hogy legyakjanak..) .
@djculture:
Na igen. De azon a részen élőknek szerintem a full hd videózás az egyik legkisebb gondjuk. De felőlem mehetne párhuzamosan is a kettő, ahol elérhető. Nyilván ahol 0,5Mbit az átlag letöltési sebesség, azok nem is fognak 10-20GB-os FullHD filmeket lecuppantani a torrentről. (legalábbis jóval kisebb mértékben, mint itt)
@Direct:
Na mondjuk a TF2-t nem ismerem...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Mondjuk annyira nem ismerem az ilyen rendszereket. Az itt elhangzottak alapján már a normális játékélményhez is jócskán fizetni kell, nem csak a tényleg extra cuccokért.
Én még nem merek pálcát törni felette, de a legtöbb ilyen F2P játéknál csak a felső ligában / magasabb szinteken probléma, ha free játszod a játékot. Amennyiben lehet irányított meccset létrehozni (mint a szintén F2P-nek induló, majd kaszát kapott Company of Heroes Online esetében). ahol csak a haverjaiddal játszol, akár semmiféle hátrányt nem szenvedsz amiatt, mert nem fizetsz a játékéért...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
fasirTTT
őstag
elég jól néz ki
de ez hogy FTP lesz... áh, ez gáz :S -
#19617792
törölt tag
nem értem. eddig az volt a baj, hogy drága egy játék. most meg az, hogy ingyenes? wut? egy jól megcsinált f2p játék úgy ingyenes, hogy nem érzed magad hátrányban a többiekhez képest. f2p igenis jó, az más kérdés, hogy az EA mindenhez sügér... jobb, mint a havidíjas böszmeségek, ahol sokkal többet költesz a játékra. így azt veszed meg, ami érdekel és használni is fogod. havidíjasnál meg ott van, hogy kifizetsz sokezret és közben alig pár napot tudsz abban a hónapban játszani, mert munka, nyaralás, betegség, lófüle, mákosrétes, stb.
-
fasirTTT
őstag
hát az okés, hogy ingyenes maga az alapjáték, de hogy versenybe tudj maradni minden szirszart meg kell venni pénzért... :S bár kitudja... inkább várjuk meg a végét mi lesz ebből
-
#19617792
törölt tag
az akkor egy elcseszett pay-to-win, egy normális free-to-play játék (amit az EA nem fog tudni létrehozni) nem egyenlő a pay-to-winnel. nagyon jó példa a Star Trek Online. vígan el lehet lenni ingyenesen játszva is és nem leszel nagyon (sőt, kb. semennyire) elmaradva azok mögött, aki fizetnek egy-egy itemért. számtalanszor láttam olyan esetet, hogy emberkének pénze van, de esze nincs, amivel jól tudná használni a megvett itemet.
[ Szerkesztve ]
-
ng0ofy
KORREKTOR
Mivel a hír hatására kicsit játszottam a Generals-szal eszembe jutott, hogy minek új játék? Miért sírunk, hogy rossz lesz az új, amikor ott a jó kis régi? Úgysem fejlődik már a grafika olyan nagyon, más meg nem igazán kell, hogy változzon...
-
nagyúr
Szigorúan szvsz, de pont a bázisépítés az, ami nekem sokszor totál feleslegesnek hangzik és értelmetlen játéktechnikai szempontból (mi a francért a frontvonalban állna neki valaki harckocsit gyártani?).
Én e világban a Ground Control (első rész, nem a második!), illetve a MechCommander-ek megoldását preferáltam leginkább, amikor vásárolhattál mindenféle egységet, de az indulás előtt kellett összeállítani, hogy mit viszel magaddal.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
#65675776
törölt tag
Igazából csak arról van szó, hogy tudni kell elvonatkoztatni. Nem kell lineárisan gondolkodni, és akkor mindjárt nem a csatamező kellős közepén lesz a bázis. Ennyi erővel azt is elvárhatnánk, hogy valós mennyiségek csapjanak össze, szóval minden hk-t kapásból 20-30-cal kellene helyettesíteni minden játékban. És lennie kellene one shot kill-nek is.
Mondjuk a Generals a zsebkendőnyi pályáival pont rossz példa, itt tényleg az volt, hogy kiléptél a bázisodról és már be is estél az ellenére.
-
#19617792
törölt tag
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz #19617792 #95 üzenetére
Ej, régi szép emlékek, amikor egy ion viharnál kikapcsot a radar pl. Vagy az a köcsög rágógumi mutáns amit nem lehetett egy lövésre kinyírni, miközben az meg darált minket...Hogy a többi Tiberium létformáról ne is beszéljünk.. Hm, mennyit játszottunk azzal Jézusom.
Live-Die-Respawn
-
cskamacska
addikt
Nem lehet, 2010-ben a Tiberium Twilight rpomózására ingyenesen osztogatták a CnC Goldot, a Red Alertet(tudomásom szerint kiegek nélkül), és a Tiberian Sun Goldot, de miután bebukott az utód, szépen leradírozták a letöltő oldalt, és a képfájlokat is. Jelenleg egy elfelejtett EA patch szerverről lehet lehúzni a CnC Goldot, többinek bizonytalan a jogállása/elérhetősége.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #104 üzenetére
Hm, ezt nem tudtam, csak annyit hogy free lett. Még origo-n is fennt van:
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
#65675776
törölt tag
Nem, a kéket lehetett robbantani. A vörösnek a közepén volt egy "lény", amit ha nem nyírtál ki, akkor a "csápjai" a végtelenségig terjedtek. Pontosabban falakkal meg lehetett akadályozni a terjedését. És nem minden egység pusztult el rajta. A könnyebb járművek, mint pl a Wolverine vagy az Attack Buggy simán átmentek rajta, ahogy a gyalogság is (utóbbiban nem vagyok 100%-ig biztos). És ugye a Hover, de hát az eleve nem is a földön jár.
Egyébként a kék tiberium a TW-ban is felrobbantható.
[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
#65675776
törölt tag
Ez valami modból származik? Már csak az egységnevek miatt.
Egyébként kicsi az a mező. A GDI egyik pályáján (ha minden igaz a Destroy Chemical Supply) van ennél sokkal nagyobb is. Ráadásul ha azt nem gépeli le az ember idejekorán, akkor nem is tudja a feladatot teljesíteni.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- Yettel topik
- Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Xbox Series X|S
- Robot fűnyírók
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Amazon Prime Video
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...