Új hozzászólás Aktív témák

  • Grath

    HÁZIGAZDA

    válasz hombre[EU] #8 üzenetére

    Nem csak a nagy sebzés soulsos, hanem a játék teljes felépítése, a tábortűztől tábortűzig zsilipelés, az XP kezelése, a bossok elhelyezése, a staminára épülő harcrendszer, az idézés, egy csomó minden.

    A világ jóval kevésbé összekapcsolt, mert azért azt nehéz olyan jól csinálni. Itt-ott kinyitható egy ajtó vagy leereszthető egy létra, és így meg lehet nyitni rövidítéseket.

    A világ talán mély, de teljesen máshogy: itt minden a szádba van rágva, meg van mutatva, általában az említett flashback-szakaszokon keresztül.

    Azt hiszem, egy opcionális bosst találtam, opcionális területet pedig nem. Az atmoszféra a sok pofázó karakter miatt más. A zene full anime, van olyan bossfight, ahol klasszikus japán gitártépős fiúmetál szól.

    El lehet indítani a játék végén New Game+ban (változatlan és megemelt nehézséggel is), ha azt érted újrajátszhatóság alatt. Több eltérő befejezés van, de ezeket leírás nélkül szerintem lehetetlen megtalálni. Mivel szinte végtelen XP-t lehet szerezni az utolsó pályákon, nincs értelme új karaktert indítani, mert a végére a karaktered fullos lesz, minden képességet meg tudsz venni. Pár kaszt exkluzív egyes befejezésekhez, szóval ha tényleg extrém mindent meg akarsz nézni (vagy kiplatinázni/ezrezni), akkor három-négy alkalommal kell végigjátszanod, de azok már piszok könnyűen mennek.

Új hozzászólás Aktív témák