Új hozzászólás Aktív témák
-
lee56
őstag
És pontosan ugyanez a rákfenéje is, mert kb minden e körül forog, részben ezért gyenge az AI, ezért van hogy most Civ4-es "stack of doom" (halál oszlop) helyett Civ5ös "carpet of doom" (halál szőnyeg) van, mert az AI nem tud mit kezdeni az egységekkel, szépen beteríti velük a térképet, aztán ha mozgatni kéne őket, akkor meg kitör a közlekedési káosz
Valami kompromisszumos megoldás kéne valahol félúton a két véglet között, talán az megoldaná a gondok egy részét, de ez csak egy része a problémáknak az az igazi probléma, számos sebből vérző játékot adtak ki tavaly ez az igazság.
És még most is 3/4ed évvel a megjelenés után is csak ott tartanak hogy foltozgatják a hibákat meg balanszolgatnak a készítők, és közben adogatják jópénzért a pályacsomag DLC-ket meg a külön népeket..
Csak remélni tudom hogy tanultak a hibákból amiket ezzel a résszel elkövettek, és valamilyen szinten hallgatnak majd a fórumozók többségére, mert lehet hogy egyszerübbsége miatt több játékost szerzett ez a rész, de a legtöbb régi cives velem egyetemben, akik kb Civ1 óta rajongói a szériának, azoknak bizony ebben a formában csalódás a Civ5.
Amit még írni akartam - eredetileg kevesebbet - ollie-nak válaszul hogy igazad is van, valóban élvezetesebb LENNE ez a felállás (1u/h), de csak ember ellen (gép ellen jelenleg nagyon hamar meg lehet unni a dolgot), azzal meg ott a másik probléma, hogy a multiplayer rész is siralmasra sikeredett
No Comment
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Nagyon gyorsan betilthatja az EU a TikTok újítását
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- További aktív témák...