Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hennet

    aktív tag

    válasz ollie #30 üzenetére

    jah akk 6, nem változtat nagyon semmin, sztem ez az 1 egység-1 terület nagyon erőltetett

    "Ööü... Én meg már azt hittem, hogy mivan, pedig mégsem."

  • lee56

    őstag

    válasz ollie #30 üzenetére

    És pontosan ugyanez a rákfenéje is, mert kb minden e körül forog, részben ezért gyenge az AI, ezért van hogy most Civ4-es "stack of doom" (halál oszlop) helyett Civ5ös "carpet of doom" (halál szőnyeg) van, mert az AI nem tud mit kezdeni az egységekkel, szépen beteríti velük a térképet, aztán ha mozgatni kéne őket, akkor meg kitör a közlekedési káosz :)

    Valami kompromisszumos megoldás kéne valahol félúton a két véglet között, talán az megoldaná a gondok egy részét, de ez csak egy része a problémáknak az az igazi probléma, számos sebből vérző játékot adtak ki tavaly ez az igazság.

    És még most is 3/4ed évvel a megjelenés után is csak ott tartanak hogy foltozgatják a hibákat meg balanszolgatnak a készítők, és közben adogatják jópénzért a pályacsomag DLC-ket meg a külön népeket..

    Csak remélni tudom hogy tanultak a hibákból amiket ezzel a résszel elkövettek, és valamilyen szinten hallgatnak majd a fórumozók többségére, mert lehet hogy egyszerübbsége miatt több játékost szerzett ez a rész, de a legtöbb régi cives velem egyetemben, akik kb Civ1 óta rajongói a szériának, azoknak bizony ebben a formában csalódás a Civ5.

    Amit még írni akartam - eredetileg kevesebbet :D - ollie-nak válaszul hogy igazad is van, valóban élvezetesebb LENNE ez a felállás (1u/h), de csak ember ellen (gép ellen jelenleg nagyon hamar meg lehet unni a dolgot), azzal meg ott a másik probléma, hogy a multiplayer rész is siralmasra sikeredett :)

    No Comment

Új hozzászólás Aktív témák