Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz cappa72 #27 üzenetére

    Magasabb változatok esetén már nem akkora gáz szerintem, főleg az árához képest nem, a tekintetben nagyon jó. Ekkora futásra csak benzines, dízel eleve annyival drágább, hogy nem fogja tudni kitermelni a fogyasztással az árát. Az, hogy mi a kényelmes, az nagyon szubjektív. Méret, testalkat, ízlés függő. Oldaltartást el kell felejteni a Lodgynál, illetve a középső sor nem tolható - kérdeztük a Dacia/Renaultos, hogy mi a fenéért, azt mondta, hogy azért, mert ha lehetne, akkor a kutya nem venne grand scenicet :) -. Ezt leszámítva három gyerek mellé, akik amortizálnak rendesen, nem rossz választás. A 7 ülés ellenére nem nagy autó, a Clio padlólemezére épül. Ismerősi körben van, ők szeretik, flottában dokkerek vannak, nincs velük gond, a használók szeretik. Hátránya még, hogy nem mai csirke, 2012-es és már akkoriban sem szerette az oszlop töréstesztet, szóval nem egy bunker, de utascella védelem azért van.

    A műanyag burkolat miatt nem kéne aggódni, nem teherviselő elem, elég sok autógyár alkalmaz pl: műanyag első sárvédő elemeket is már nagyon régóta.

    A dobozos kivitel pont költséghatékony, cserébe általában olyan hányásbiztos anyagokkal van megépítve, amit könnyebb a gyerekek után takarítani és karbantartani.

    Én értem, hogy anya kinézet alapján választ, de egyterű/SUVon belül elég nagy szórással dolgoztok. A felsorolt autók sem árban, sem fenntartási költségben nincsenek egy szinten, egy kategóriában.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák