Új hozzászólás Aktív témák
-
wednesday
őstag
Ha egy valamivel nagyobb lenne a fegyverek szórása (egyáltalán lenne benne recoil) az sokat dobna a multin.
-
jozefgucci1
addikt
Sok új infót nem adtak most sem.Valamivel többre számítottam a videóbol.Igaz hang nélkül néztem meg , mert tele az iroda szal lehet a szöveges részben volt + infó .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
menalcas
őstag
Hát én várom bár ez a videó nem épp volt túl meg győző, de már kell valami új multi fps
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
BalaNce87
addikt
De azt ugye tudod hogy a célzás rásegítésnek semmi köze a recoilhoz.
Pl új moh-ba célzás rásegítés se kell, annyira egyszerű, nem értem amúgy, moh single-be szórnak a fegyók multiba meg semmi, oké hogy más csinálta a kettőt de akkor is ez mi? emlékszem cod4 singlebe volt szórás ak-nak legalábbis, multiba meg nagyon enyhe, aztán jött a promod és ott meg végképp eltörölték. Pedig pont hogy multiba is kéne, mert így minden félnótás érvényesülni tud.
Ha pedig moddolható lesz érdekelne hogy tényleg lesz aki ezt megcsinálja, bár kevés esélyt látok rá, mert úgy is ehhez szoktak hozzá.[ Szerkesztve ]
-
wednesday
őstag
LOOL
Ez már megfelel. Mekkora poén lenne, ha egy játékba is beletennének egy ilyet, és minden lövés után a földről kéne összeszedni a puskát.BalaNce87: Pedig már a COD4 is inkább arról szólt, hogy ezerrel darálni, főleg mozgás közbe. Mondjuk az még jó játék volt, elvoltam a multijával. De az igai egy COD1+COD4 keverék lenne fegyverek terén.
-
BalaNce87
addikt
válasz wednesday #15 üzenetére
Waw-ba pl viszonylag szórtak a fegyók, aztán jött a promod ott rendesen szórtak, ahogy egy világháborús fegyvernek kéne, azt mindenki csak lehúzta mert béna volt, nemtudott lelőni senkit, azt be is fuccsolt a promod.
Cod4-el én is elvoltam egy jó darabig, de amit írtál az tényleg egy jó kombinálás lenne, tetszene, de sajna a fegyverszórás már nem elég next gen.
Végülis tudom ez csak egy játék, de azért jó lenne ha nem lenne ilyen könnyű lelőni valakit, de szerintem itt már a perkeken meg a minnél nagyobb killstreakon van a hangsúly nem a skillen.[ Szerkesztve ]
-
h-yle
addikt
válasz BalaNce87 #14 üzenetére
Mert az pro, ha össze-vissza lő a fegyver, és szökőévenként bead egy találatot, de az nem, ha oda lő ahova céloznak vele? Hagyjuk már...
Onnantól pedig, hogy modolható, mindenki olyan moddal játszik ameilyennel akar (meg amilyen van/lesz)
Ez nem milsim. Arra ott az AA, meg az ARMA.
Erre úgy kell tekinteni mint egy akciófilmre. Green Zone, Rambo, Born, Tears of the Sun, 24, Unit... Szóval nem a realitáson, hanem a játékélményen és a tömény akción van a hangsúly.Nem is akar totál reális lenni, így azt felróni neki olyan lenne, minta azt mondaná valaki, hogy a Ferrari Enzo azért szar autó mert nem lehet vele 5 tonna szenet szállítani, bezzeg az IFA-val.
[ Szerkesztve ]
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
-
BalaNce87
addikt
Hát én nem mondtam hogy az a pro aki össze vissza lövöldözik és beadja neki az ugyamúgy béna. Úgy mondanám hogy ma már nem ilyen játéknak készül mint anno, a cod1 az közel sem ilyen, ezért mondta wednesday hogy az lenne a best ha cod1-es dolgokat belefűznék cod4-be, hülye kifejezéssel árkádosabb lett az első rész óta. Nekem nem az a bajom hogy odalő és beadja, hanem elég rádőlni a bal egérgombra és végigírthatsz 3 ellent aki egymás mellett áll, és erre bárki képes, pár nap alatt beletanulsz. Itt nem az fog nyerni aki jobban lő hanem akinek jobb fegyverei, perkjei vannak. Régen nem volt szükség ilyen szintlépésre perkekre és többi dologra, ezek nélkül is jó volt egy játék, lásd cod1 vagy cod2, most meg inkább ezek viszik el a játékot, szerintem alíg vennék ha nem lenne benne szintlépés pl.
Ne legyen olyan mint az arma vagy americas army nem ezt szeretném, de az hogy konkrétan egy háborús játékba ahol valós fegyverek vannak kiszedik a szórást elég érdekes lépés.
Én azért többre értkelném ha nem lenne ennyire lebutítva, és ezt várom még mindig, de ezek szerint várhatom.[ Szerkesztve ]
-
wednesday
őstag
Az lenne a lényege a szórásnak, hogy ahova CÉLZOTT lövéseket leadsz oda megy a golyó. Pont, hogy nem a véletlennek van szerepe, hanem annak, hogyan tartasz célra. Egyáltalán nem lesz ettől szimulátor a játék. A COD1 se volt szimulátor, könnyű élvezetes aracade játék volt, csak tunkolni nem lehetett ezerrel, főleg távolra. Ennyi. Ráadásul mivel nem szórnak a fegyverek úgy ellensúlyoznak, hogy több találatot bírnak ki a karakterek, ami ugyancsak anyázásokat szül.
Nem jó tendencia, az, hogy ami egy faéknél picit összetettebb az rögtön megkapja a szimulátor jelzőt. -
kissd01
tag
Sztem nincs nagy,h gond a fegyverek szórásával.Mivel ha egy fegyvernek kicsi a szórása azt a játékban általában a fegyver lő erejének csökkentésével kompenzálják.Egy pl:M4 vagy ACR kúrva pontos fegyverek,és ahogy mondjátok:szórás a kanyarban.De sok is kell egy emberbe... Utánnuk viszont próbáld ki az AK-t.Egy egészséges bal klikk és egyből agyag galamb vadászaton érzi magát az ember,viszont cserébe elég erős.Ezzel arra akarok kilyukadni,h egy olyan fegyver sincs igazából benne ami pontos és erős is lenne egyszerre.Viszont ha van akkor annak kicsi a tárkapacitása. Így ha ennél is több realizmust vártok egy háborús játéktól,akkor go ARMA oszt cső.
-
BalaNce87
addikt
Normális esetben így van ahogy mondod, nah de ha észrevetted volna, mi pont azt említettük hogy nincsen szórás nem az hogy gond van vele, ezáltal meg mind1ik fegyvert ugyanolyan könnyű kezelni.
Azt nem értem hogy cod1-be megtudták oldani hogy szórjon egy fegyver akkor 7 évvel később miért nem? ez már lehet túl nehéz lenne egyeseknek, megszokták azt hogy könnyű.[ Szerkesztve ]
-
kissd01
tag
Igen,a sok kis süttyürü nem venné meg ha egy fokkal nehezebb lenne! De egyébként ha kipróbáltál minden fegyvert akkor észrevehetted volna,h jó pár fegyver szór rendesen.Ez a szórás hiány főként az Assault fegyókra igaz.De ki ki véleménye,én várom a következőt mert bejött ez is.Novemberben megint eladják nekem az újabb rókabőrt de leszarom. üdv
-
wednesday
őstag
válasz BalaNce87 #22 üzenetére
Erre egyszerű a válasz. A COD1 és UO PC-re jelent meg elsősorban. A COD 2-nél már sokkal pontosabbak voltak a gépfegyverek, lehetett érezni, hogy konzolra is megjelent. Nem csodálom, hogy konzolon nincs fegyverrángás és szórás, de a PC-s verzióba igazán beletehetnék, hiszen mi egérrel játszunk. Nem hiszem, hogy fél napnál nagyobb meló lenne egy kis teszteléssel.
(#23) kissd01: Lehet szór, de nagyon kis területen, gyakorlatilag testfelületet ér az összes golyó. Ennyi erővel ugyan olyan mintha egy pontba menne. Csípőből és mozgásból is túl pontos a fegyver, pedig ilyenkor még közelről is kétséges a találat. Sokan azt hiszik, hogy ez nehezítés meg a pergős játék rovására megy, de ez nem így van. Aki játszott COD1 multit az tudja, hogy ez adja az igazi FPS hangulatot és érzést. Célra tartasz és megfelelő pillanatban tüzelsz. Nem csak odapörkölsz egy fél tárat.
-
whatever
aktív tag
akinek recoil kell az dodozzon