Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Ugyanígy ma Instára tették ki, hogy a DS3 10 millióval vette ki a részét ebből a 27-ből. Impresszív.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
#20411392
törölt tag
6 példánnyal én is kivettem a részem a történetből. PC-n és Xboxon is megvettem a trilógiát minden DLC-vel.
-
hombre[EU]
veterán
Wow. Nagyon szép! Jöhet az EldenRing
Life, Uh, Finds A Way
-
#46774016
törölt tag
Jöhetne a 0. részből egy PC-s port.
-
cyberkind
félisten
Meglepő, igazán meglepő a mai világban, amikor inkább arra van igény, hogy a játék játssza ki magát, de a játékosnak "sikerélménye" legyen. Amúgy meg nem is nehezek ezek a játékok, ha nem hallom a "legendákat a nehézségekről", szinte biztos egyszer se kezdem el az első részt, ami miatt meg ugye a többit, szóval jöjjön az Elder Ring!
(#5) Aethelwolf
Jöhetne, sokunk szeretné, viszont ma már nagyon fapados lenne, sokkal darabosabb mint a DS1, és ugye az is eléggé az már, én inkább a BB-t akarom.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
#80957184
törölt tag
Szép
-
myckey
veterán
Jó is az.
Kellene majd info ....."Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Shadowguard
senior tag
Érdekes ez a fapadosság kérdés. Én nemrég kezdtem el az első részt, elsőre furcsa is volt, csúnya is, nehézkes is a kezelés... Aztán ahogy egyre jobban belemerültem ezeket mindet figyelmen kívül tudom hagyni, bár néha egy-egy megoldás halálra tud idegelni. Ennek ellenére azt mondom ezerszer nagyobb élmény, mint egy Far Cry 5 vagy AC: Odyssey.
Már bánom is, hogy eddig kihagytam, pedig a stíluson belül már végigtoltam pár játékot.
BB-t én is szeretnék, néztem belőle végigjátszás videót, hangulatos cuccnak tűnik. Saccra jókat veszekednék azzal is. -
saelin
veterán
Engem inkább a pálya design tud kiidegelni. Nem véletlen hogy a Nioh sokkal jobban tetszik ilyen téren. Ott szó szerint letolsz egy pályát és érzed a haladást, míg DS-ben és BB-ben volt hogy egy fél órát kóboroltam. From játéknál maradva nálam eddig a Sekiro bír a legjobb pálya design-al. Nagyon logikusan és értelemszerűen voltak a zónák felépítve. A grappling hook pedig külön öröm, mert nagyon jól használták a játékban.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Daelion
őstag
válasz Shadowguard #9 üzenetére
Engem nem tudott megfogni egyik rész sem,nekem ezek a DS-ek már a túl 'nyers' kategória és csak idegesített az egész.
Lords of the Fallen meg a Darksiders 3 inkább ami az én világom ha ilyesmit akarok játszani,azokat akármikor szívesen játszom.
Attól függetlenül szép eredmény,nekem is van 1 haver aki isteníti a szériát. 'kb csak miatta próbáltam ki '
Sekirot még nem próbáltam de így videók alapján jobban bejön mint DS,na majd talán valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Melyik résznek van a legnagyobb aktív játékos bázisa?
Multiban melyik DS pörög leginkább?
Sekiro-t, Bloodborne-t most mellőzzük..."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Neurotoxin
őstag
válasz Shadowguard #9 üzenetére
Sosem fogtak meg ezek a játékok, egyszer próbáltam, azt hittem időnként, hogy kihullik a maradék hajam is. Biztosan van, aki élvezi és megvan az élmény, hogy megvan az x y bossfight is.
AC Odyssey: Kinek mi, de a karantén alatt kijátszottam a Hellblade-et, a GoW 4/5-öt, de annyira uborkaszezon van, hogy megvettem az Odyssey Gold-ot akcióban, pedig egyszer a lemezes verziót eladtam már a Medusa bossfight előtt. Mivel a korábbi mentésem ment a digitális verzió alatt is, folytattam a storyt, ahol abbahagytam. Sikerült végül legyőzni Medusát is egy trükkel, easy fokozaton, mert normalon is bitang nehéznek érződött, felette el sem tudom képzelni, hogy mit művelhet ezen a ponton a játék. Biztosan lesz, aki azt mondja majd, hogy DS, easyn. Pedig szerintem egy játék lényege az lenne, hogy van benne kihívás, de reális szinten. Ha túl könnyűnek érzem, feljebb teszem a nehézséget játék közben, ha szeretném.Far cry 5: Szintén próbáltam egyszer, egy benzinkútnál még a legelején vért izzadtam, később eladtam, mert könnyű szinten is vállalhatatlanul nehéz volt számomra. Mindezt úgy, hogy élőtte egy résszel se játszottam, pedig felültem a hype vonatnak, tetszett a játék atmoszférája. Pedig általában normál/hard szinten játszok másodjára mindent, aminek a storyja már elsőre is megfogott.
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
hombre[EU]
veterán
válasz Neurotoxin #13 üzenetére
Ezekhez türelem, precizitás (skill) és egy jó adag...hívjuk megfigyelōképességnek szükséges ahhoz,hogy jó lehess. Ha ezek nincsenek meg, csak szenvedés az egész.
Amiket említettel (Ubi openworldök) azok a mainstreamhez szólnakLife, Uh, Finds A Way
-
Shadowguard
senior tag
válasz Neurotoxin #13 üzenetére
Hétvégén nekem is volt egy ilyen rész. Mérgelődtem egy sort, lemostam a kocsit és utána harmadik próbálkozásra meglett. Annyira nem volt vészes eddig a játék, mint a Sekiro vagy a Nioh némelyik bossa. Ott szabályosan kiabáltam a monitorral
Mondjuk más, nem soulslike játékoknál inkább maradok a normálnál. Egy X-Com rendszerű játéknál például ki van zárva, hogy bárkit elveszítsek. Addig töltöm vissza amíg nincs meg a helyes taktika. Ironman mód ki van zárva.AC: az a baj, hogy a sztori engem régóta nem tud érdekelni a sorozatban, de felfedezni szeretek. Csak itt már kijött az, hogy sokszor bizony megúszósra vették a figurát, és ismétlődnek a helyszínek. Legalább 5 ugyanolyan tábort takarítottam ki és még csak a térkép felénél tartok. És legjobban egy 10 perces küklopsz harcot élveztem, aminek a végén persze sikerült meghalnom Pedig már félig levertem az életét (a történethez hozzátartozik, hogy nyolc szinttel volt fölöttem a küldetés).
FC5: nem rémlik, hogy annyira nehéz lett volna, mondjuk én 90%-ban lopakodva játszottam. Kicsit lassabb a játék, de jól megtervezve, felderítve a környéket egész táborokat ki lehet takarítani anélkül, hogy bárki is észrevenne. Mondjuk ahol ez nem működött ott tényleg vért lehetett izzadni, mikor az egyik tesó bunkeréből menekültem kicsit hullott a hajam a végére.
-
addikt
válasz Neurotoxin #13 üzenetére
Én is így vagyok vele, csak PC-n kb. 50 órát játszottam a Dark Souls 3-mal, de egy ponton inkább fogtam és letöröltem az egészet...időpocsékolás az egész. Amúgy a 3 Dark Souls közül szerintem még a 3 a legkönnyebb és legjobb, de én azt mondtam nem szívok vele tovább, mert az, hogy órákon keresztül szivat a játék és már odakint besötétedett, de nem vagy alig haladtam előre vele, inkább fárasztó dolog mint élvezetes. Mondjuk a TheVR végigjátszása a mai napig a kedvencem, igazából ott találkoztam először a játékkal és utána vettem meg. De számomra ez tipikusan olyan játék, amit streamen vagy videón nézni élvezetesebb, mint játszani.
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
MageRG
addikt
válasz Hopkins95 #17 üzenetére
Ha streamen nézed, nem tudod annyira értékelni, mintha magad is megpróbáltad volna és tudnád miben áll a nehézsége.
Egyébként ezt a "szivat a játék" dolgot egyre kevésbé érzem át.
Ez olyan, mint egy jó könyv, ahol tényleg meg kell erőltetned az agyad hogy összerakd a történetet, a szereplők motivációit, nem fognak semmit a szádba rágni.
Itt meg nem fog hozzád igazodni a világ és kézenfogni, az ellenfelek nem fogják boldogan várni hogy leöldösd őket.
Itt maga a játékmenet is narratíva része: egy sokadik senki a főszereplő, akinek keményen meg kell dolgozni azért, hogy nála kategóriákkal erősebb ellenfeleket legyőzzön.
Nem vagy különleges, nem vagy kiválasztott, bármikor eltaposhatnak.Egyébként a játék sokkal fairebb, mint az egyik ispirációja, a KJK-könyvek. Itt legalább ha figyelmes vagy, láthatod a csapdákat. Nincs olyan, hogy rossz sarkon fordultál be, aztán instant halál.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Šolaire
veterán
Pályadesign szempontjából az első DS meg a BB a legzseniálisabb. Szinte minden összefügg mindennel ha megnyitod a rövidítéseket ( shortcut). Pl Tomb of the Giants-ból látod Lost Izalith-ot de még Ash Lake-et is ami Blighttown alján van.
Viszont ahoz hogy ezt átlásd be kell járni az egész játékot. Nem több vagy egymás után következő pálya van, hanem összefügg az egész világ. Adj egy kis időt neki mert pont ez a része a két játéknak mestermű.
A 2. és 3. rész ebből a szempontból visszalépés.Egyébként hatalmas gratula a From-os srácoknak Áldassék a Nap.
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
cyberkind
félisten
Ugyanígy látom én is, és valszeg ezért szeretem nagyon a DS1-et, mert már az első pár óra után (feltéve ha bejárja az ember amit tud), megmutatja milyen összetett a map, a mai napig nem tudom elképzelni térben, miként néz ki ennek játéknak a map-ja, akárhogy próbálkozom. És pont ezt hiányolom a DS2-3-ból meg a Sekiro-ból, kis túlzással ezek csak csőjátékok, amikben haladnod kell előre, de eltévedni=elveszni nem tudsz.
(#9)Shadowguard
Én csak videón néztem/láttam a Demon Souls-t, de ott még a látvány is erősen fapados, és mivel a DS1-et toltam, ebből kiindulva gondolom, hogy a játékmenet még annál is jobban az, ami nem feltétlenül gond, csak nehézkes visszaszokni az újak után.Paranormal Cocktivity
-
Šolaire
veterán
válasz cyberkind #20 üzenetére
DS1 az etalon nekem. Oké fapados egy dög nincs rögtön bonfire közt teleportálás mert azért is meg kell harcolni, fegyók fejlesztése is nehezebb mert minden ember szét van szórva, de említhetném a grafikát is mondjuk nekem bejön stb, viszont én papír, ceruza, radír szerepjátékokon nőttem fel és ez a játék adott vissza valamit ebből. Igazi kalandornak éreztem magam tetteimnek súlya volt legalábbis ezt éreztem és a végén eufória, igen legyőztem a játékot, hosszú záróvideó helyett a karim spoiler jön :
egyszerűen felgyújtotta magát majd jött a nameless song.
spoiler végeKb 15 percig ültem a tv előtt hogy most hogy meg mi? Még topikja se volt, lore videókat néztem meg külföldi fórumokat olvastam miért is az történt velem, a karakteremmel. Ezt azóta se nyújtotta egy játék se. Igazi kaland volt.
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
Shadowguard
senior tag
Nekem a Baldurs Gate első része volt hasonló élmény. Mai napig megvan az eredeti, sok CD-s változat (az megvan, hogy manapság egy collectors néz ki így?). Akkoriban még nem internet a közelben sem és németet
tanultampróbáltak tanítani. És ott a rendszer is közelebb állt az asztali P&P szerepjátékokhoz. Szóval baromi szorgosan szótáraztam és mentettem, de rengeteget.
A vége élményt nézve pedig pedig a Fallout első része volt ilyen (bár ott is veszett mód kellett jegyzetelni). Vártam az ünneplést, erre kidobtak a francba -
Šolaire
veterán
válasz Shadowguard #22 üzenetére
Baldurs Gate ne is mond. Sose volt időm befejezni sajnos. Imádok olvasni ott a Pillars stb
Dark Soulst egyébként majdnem eladtam, Burg-ba ragadtam napokra sokat haltam. Aztán újrakezdtem és azóta se bánom. Mikor megvettem fogalmam se volt mi is ez. Sima árért adtak díszdobozt, art book-ot meg jól nézett ki gondoltam megveszem.[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
Shadowguard
senior tag
Nekem sokáig kimaradt, az első rész megjelenése idején éppen a WoW-os korszakomat éltem, teljesen kimaradt. Egy DS2 teszt miatt kerestem rá a neten, hogy mégis mi ez, meg mi az a souls-like és megállapítottam, hogy kizárt, hogy ehhez hozzányúljak.
Utána egy rövidke próbálkozásom volt a DS3... demó ( ) verziójával, de nem tudott megfogni. Láttam az akkori beszerzési helyen, rákerestem, az intro megtetszett, de az első boss után töröltem is. Szegény hátrányból is indult, pont a beszerzési módja miatt. Az első igazi souls-like ami elkapott a Nioh volt, azóta nincs megállás. Most a DS1 után lesz egy NG+, aztán DS3 és ha marad még hajam akkor a kettőre is ránézek
-
Šolaire
veterán
válasz Shadowguard #24 üzenetére
DS2 is elég jó főleg a 3 dlc. Hangulatos nagyon a hibái ellenére.
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
Šolaire
veterán