Új hozzászólás Aktív témák
-
VIC20
őstag
Sajnálom ezt a sorozatot. Az első két rész nagyon-nagyon erős volt a világát, a hangulatát tekintve - még az egyszerű játékmenet ellenére is. Ami aztán következett, az a teljes meghasonlás, összezuhanás.
-
myckey
veterán
Kár érte, jobb lett volna a teljes kollekció.
Valamint a 3. rész már nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Tigerclaw
nagyúr
Egyikkel sem játszottam még, de pont az Infinite érdekelt volna legjobban...szóval nálam nem nyert.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Trevize1987
aktív tag
3. rész nem az igazi, meg összezuhanás? Wtf.
Az első rész egy marha nagy 10/10-es játék, a második részen nagyon meglátszik, hogy nem Levine-ék készítették, de ennek ellenére, ötletes és élvezhető (8/10), a harmadik meg szintén mestermű (10/10).
Az Infinite rendelkezik a játéktörténelem egyik legjobb történetével, minden apró részlet ki lett dolgozva és a végén tökéletesen összeáll.
Ken Levine-t istenként tisztelem a Bioshock-ért. (felkerül a szobra Casey Hudson mellé )
-
Fitzgerald
veterán
válasz Trevize1987 #5 üzenetére
Az Infinite egy óriási átverés lett, játékmenetében gyakorlatilag semmi köze nem volt az E3-as videókhoz, amelyek egy sokkal szebb, jobb, érdekesebb, változatosabb játékmenetű játékot mutattak be. És sokan az utolsó pillanatig hittük, hogy azt a játékot kapjuk, amit a videókon láttunk. A sztori és a slusszpoén a végén persze ütött, második végigjátszásra össze is áll szépen a kép mindenkinek aki figyel, de összességében sajnos csúnyán meg lettünk vezetve.
-
ribizly
veterán
Én nagyon élveztem mind a 3 részt. Legalább lesz értelme elővenni és újra kipörgetni így is őket.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Archttila
veterán
En az elso reszt most fogom harmadjara kiporgetni.
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
Bjørgersson
félisten
Az elso ket reszhez cimen kivul van barmi koze az Infinite-nek?
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
cyberkind
félisten
válasz Bjørgersson #10 üzenetére
Pici Spoiler
A 3. részben a végefelé Rapture-be nyit egy átjárót a csaj (vagy valami ilyesmi, rég toltam már), de ezenkívül semmi, viszont a 2 sztori DLC ott játszódik, csak akkor még él a város.
-----------------------
Nem tudom mivel lett jobb az első rész felújított darabja(de szerintem semmivel) a PC-s fullhoz képest ami lassan 10 éve jött ki és még most is nagyon ott van, na mindegy, ingyé' jó lesz.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Bjørgersson #10 üzenetére
Elvileg tudtommal van, de én is csak az első résszel játszottam, szóval nekem kifejezetten jól jön majd ez a kiadás.
Live-Die-Respawn
-
Trevize1987
aktív tag
válasz Bjørgersson #10 üzenetére
Van. Más megvilágításba helyezi az első részt az Infinite. Teljesen másba.
-
Trevize1987
aktív tag
válasz Fitzgerald #7 üzenetére
Nem emlékszem olyan E3 videóra amit ne kaptam volna meg az Infinite-ban (jó, jó persze, gondolom voltak grafikai tupírozások, de az sem ugrik be, hogy nagy felháborodás lett volna mint a Watch Dogs-nál).
-
Fitzgerald
veterán
válasz Trevize1987 #14 üzenetére
Ezek szerint a 2010-as E3 videó kimaradt, mert az gyakorlatilag egy teljesen más játékot mutatott be. Nem is elsősorban grafikailag, hanem játékmenetben, és a játékbeli interakció vonatkozásában. Egy sokkal jobb játékot. De itt van egy összehasonlító videó, hogy segítsen felfrissíteni az emlékezetedet.
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz Fitzgerald #15 üzenetére
Ezeket az E3-as dolgokat kb úgy lehetne értelmezni mint egy Beta kör a játékban.
(szerintem)Paranormal Cocktivity
-
Bjørgersson
félisten
válasz Trevize1987 #13 üzenetére
Na akkor itt az ideje, hogy vegigjatsszam oket.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
nagyúr
válasz cyberkind #16 üzenetére
Csakhogy nem szerepel a bemutató videók elején nagy betűkkel, hogy "Figyelem! Az itt láthatóaknak csak érintőleges közük lesz a végleges játékhoz!"
Ehelyett annyit írnak oda, hogy Work in Progress... Ami igaz is, csak általában ha valamin dolgoznak, akkor annak illene nem visszafejlődnie...
Magyarul nettó hazugság az E3 videók jelentős része...
bLaCkDoGoNe: Ez szép és jó, de ilyenkor a játék megjelenése előtt illik is ezt tisztázni. Oszt ez általában elmarad...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Az esetek többségében igazad van, de simán lehet ám olyan, hogy kreatív megfontolásból (pl. a playtest során mégsem jön be az adott játékmechanika a játékosoknak) vágnak ki vagy változtatnak meg dolgokat.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
oriic
HÁZIGAZDA
Néhány kivételtől eltekintve, az E3-as anyagok mint előre felvett, megjátszott, vagy rosszabb esetben CGI videók (lásd No Man's Sky bemutatói vs. teljes játék), és a játék végső kiadásához túl sok közük nincs sajnos. Ezeket inkább hangulatfokozónak érdemes felfogni szerintem, ami sajnálatos természetesen.
Live-Die-Respawn
-
Trevize1987
aktív tag
válasz Fitzgerald #15 üzenetére
Tényleg sokkal több élet van a 2010-es demóban. Ez tényleg kimaradt, emiatt nem is voltak ilyesmi elvárásaim. Így már értem amit mondasz
u.i.: A játék érdeméből persze ez semmit nem von le, csak hát megértem ha emiatt csalódott valaki.
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
Meg is válaszoldat a kérdésedet.
Én főként a Watch Dogs óta nem adok ezekre az E3-as bemutatókra mert úgyis változni fog valami, az Outlast is sokkal jobb volt a korai játékvidiken, a Division meg főleg, így belegondolva nálam a Forza az ami nem szokott mást mutatni.Paranormal Cocktivity
-
Fitzgerald
veterán
Ez sok játék esetében valóban igaz, meg oké hogy sok minden scriptelt a bemutatókban, és hogy a végleges játékokban általában nem egészen úgy vannak a dolgok ahogy a bemutatókban láttuk (ezt még lehet fokozni, pl. a UBI-féle kamu gameplay narrációkon jókat lehet röhögni, lásd The Division, vagy az új Ghost Recon előzetesei). De a végleges játékok azért többé-kevésbé hasonlítani szoktak a bemutatókban látottakra.
Viszont amikor egy teljes egészében más játékot kapsz mint amire a hájpot építették, amivel el akarták neked adni a játékot (ahogy az az Infinite esetében történt), az úgy csúnya, work in progress ide vagy oda. Ők is tisztában voltak vele, hogy ha a végleges játékból mutatnának gameplay videókat, csalódottságukban biztosan sokan visszamondanák az előrendelést, és kevesebb menne el a játékból. Szóval ez még a gerinctelen húzások között is egy különösen gerinctelen húzás volt.[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
válasz Fitzgerald #7 üzenetére
Hát nem tudom, én nem követtem a hype-ot szerencsére, de az Infinite elején leesett az állam és a játék legvégéig le se tudtam hajolni érte. A sztori meg számomra a valaha volt legjobb a játékokat nézve.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Fitzgerald
veterán
Te jártál jól. Gondolj bele hogyan érezted volna magad akkor, ha ezt várod, és egy teljesen más játékot kapsz. A történet valóban az egyik legjobb amit valaha játékhoz írtak, zsenialitását talán ez a TV spot mutatja be a legjobban (ez egyébként szerintem egyben az egyik leghangulatosabb kedvcsináló is, ami valaha készült), amit csak az érthet, aki már végigjátszotta a játékot.
Viszont sajnos mindent a sztorira tettek fel, pedig ez a játék lehetett volna sokkal több is. -
oriic
HÁZIGAZDA
-
VinoRosso
veterán
válasz Trevize1987 #5 üzenetére
Nálam mindegyik 11/10 Igaz valamiért az első kettő világa jobban magával ragad, nem tudom megmondani, pedig az Infinite stílusát is szeretem, de azt a kort a Dishonored pl sokkal jobban átadja. Valószínűleg dizájn kérdése, a Burial at Seaben is volt ott volt Rapture, de nem ugyanaz volt mint az első kettőben. Kicsit féltem, hogy a felújított verziók is ilyenek lesznek, de itt megtartották az eredeti geometriát + a textúrákat, elég jól néz ki, bár a mai technológiával szerintem lehetne szebb egy kicsivel. De végülis mindegy, így is borsózik tőle a hátam.
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
aginor
addikt
válasz Trevize1987 #5 üzenetére
Igen, a 3. rész nem az igazi. Nem áll össze a játék egy kerek egésszé. A történet engem nem hengerelt le, valós interakció nulla, a játékmechanika kimerült az egyszerű ész nélküli hentelésben, és bár ez elég szubjektív, de nekem a hangulat sem jött át.
Eső rész zseniális volt, a második csak átlagos de jól használták az első rész elemeit a harmadik viszont nagy csalódás.
A harmadik rész volt ez első és egyben utolsó játék, amit előrendeltem..[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
VIC20
őstag
válasz Trevize1987 #5 üzenetére
,,Az Infinite rendelkezik a játéktörténelem egyik legjobb történetével, minden apró részlet ki lett dolgozva és a végén tökéletesen összeáll."
Hát, ha az ember nem gondol bele, hogy teljesen összekutyulták benne a kauzalitást, meg a sokvilág-elméletet (mikor épp melyik passzol jobban az írói elképzeléshez), akkor elfogadható a történetvezetés. (De mivel én belegondolok, ezért nekem nem.)
Ezen kívül a világ (felhők fölött lebegő város, de még csak nem is a XX. században, hanem még korábban) - nekem - teljesen hiteltelen. Rapture esetében még megköthető az a bizonyos szerző-olvasó helyett jelen esetben szerző (készítő)-játékos közötti paktum, amitől megelevenedik a világ, de Columbiánál teljesen irreális az egész: magas uv-sugárzás, ritka levegő (oxigénhiány), hideg, ha már a lebegő épületeken túl is tettük magunkat; mindent azért nem lehet a kvantumra fogni...
A két világ (Rapture-Columbia) egyre erőteljesebb összekapcsolása nekem nagyon mondvacsináltnak tűnik.
(Apró, de nevetséges hülyeség: a Burial at Sea kiegészítőben, ahol végre megpillanthatjuk Rapture-t fénykorában, Columbiai verőfényes környezetet teremtettek a tenger mélyére!)Amire viszont többen is panaszkodtak szerte az interneten: a pályák teljesen csőszerűek, még a szabadság illúziója sincs meg, ami az előző részeket jellemezte.
-
Trevize1987
aktív tag
"Hát, ha az ember nem gondol bele, hogy teljesen összekutyulták benne a kauzalitást, meg a sokvilág-elméletet (mikor épp melyik passzol jobban az írói elképzeléshez), akkor elfogadható a történetvezetés."
Nincs olyan történet amibe ne lehetne belekötni, de az Infinite-ba közel sem került annyi hiba mint ahogy beállítod.
"(De mivel én belegondolok, ezért nekem nem.)"
Ezt meg a végére odabiggyeszteni igazán kellett...
"Ezen kívül a világ (felhők fölött lebegő város, de még csak nem is a XX. században, hanem még korábban) - nekem - teljesen hiteltelen."
Ki meddig engedi a képzeletét. Amúgy nem emlékszem, hogy Columbia milyen magasan lebegett.
"a pályák teljesen csőszerűek, még a szabadság illúziója sincs meg"
Ez azért nem olyan hatalmas hátrány egy szigorúan történet alapú játéknál. Ha játékmechanika lenne az elsődleges szempont, eszembe sem jutna elővenni a Bioshock szériát. De akkor legyen hátrány, ahogy érzed (érzik az emberek).
u.i.: metacriticen 94-en áll, könyörgöm, ez legyen a leghatalmasabb csalódás ami ér. a világ egyik legjobb játéka. all-time 13.-ik. user score alapján is baromi magas. max annyit lehet hozzátenni, hogy sokan többet vártak.
[ Szerkesztve ]
-
VIC20
őstag
válasz Trevize1987 #35 üzenetére
Konkrét felvetéseket tettem, ellenérveket nem igazán kaptam (,,de az Infinite-ba közel sem került annyi hiba mint ahogy beállítod.")
A személyeskedő megjegyzésed meg nem igazán érdekel (,,Ezt meg a végére odabiggyeszteni igazán kellett..." Ha meg nem pakolok bele ilyeneket, akkor meg az van, hogy hogy jövök én ahhoz, hogy ilyen általános kinyilatkoztatásokat tegyek...)
Az egymilliárd légy nem tévedhet érvelés nem érvelés (hol, mennyire értékelik).
Egy konkrét felvetés: ,,nem emlékszem, hogy Columbia milyen magasan lebegett." A felhők fölött kellett, hogy legyen, különben mindenki észrevette volna. A játékban minimum közöttük van, de mivel a föld nem látszik, inkább fölöttük.
Olvasnivaló mástól is: [link]
-
VinoRosso
veterán
válasz Trevize1987 #35 üzenetére
Szerintem is apróságok ezek. Volt egy kritikus gamasutrán aki nagyon lehúzta a játékot, és az volt a legnagyobb baja, hogy éhező gyerekek voltak a játékban miközben a főhős a kukákból guberálta a kaját végtelen mennyiségben, és hogy akkor a gyerekek miért nem tudnak ugyanonnét szerezni . Könyörgöm ez egy játék, nem céja a realitás, pl senki sem szid egy űrjátékot de még filmet sem amikor a légüres térben megy a tyutyú tyutyú, pedig ott ugye nem terjed a hang A játéknak az a célja, hogy szórakoztasson, én játék közben nem azon gondolkodom, hogy UV sugárzás meg oxigén, hanem hogy magával tud e ragadni az atmoszféra, a történet, a karakterek, a játékmenet stb... Aki nem tud elszakadni a valóságtól annak szimulátor való nem játék. Amúgy meg a játék elején van az a kis kapszula ami felrepít az égbe, max 1-2 km lehet a terngerszinthez, az a magasság még bőven élhető, efelett még vannak települések a valóságban is.
-
cyberkind
félisten
válasz Trevize1987 #35 üzenetére
u.i.: metacriticen 94-en áll, könyörgöm, ez legyen a leghatalmasabb csalódás ami ér. a világ egyik legjobb játéka. all-time 13.-ik. user score alapján is baromi magas. max annyit lehet hozzátenni, hogy sokan többet vártak.
Ez az, ennél jobb játék(ok) már csak a PS4-re jöttek ki exkluzívként, és konkrétan csak 2-t tudnék mondani ami jobb (lehet), én már azon is csodálkoztam, hogy volt PC-re az Infinite, mert az ilyen mesterművek sajnos általában kerülik a PC-t.
Paranormal Cocktivity
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Megértettük, neked nem tetszik, lépjünk tovább.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Csapoati
nagyúr
A Bioshock 1-2 sokkal inkább csőszerű volt számomra. De lényegtelen, mert ettől függetlenül mind a 3 rész zseniális szerintem. Te valami reális játékot vártál - nem tudom miért, szó sem volt ilyesmiről soha. Mi az már, hogy ADAM, splicerek meg Big Daddyk, nem?
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Fitzgerald
veterán
Azért az Infinite-et felhúzták rendesen látványügyileg konzolon, talán még picivel szebb is mint PC-n volt. Első 9 perc a Burial at Sea Episode 2-ből.
[ Szerkesztve ]
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Fitzgerald #42 üzenetére
Szerintem nagyjából azonos.
Mármint, ami rémlik belőle. elég régen volt.
Véleményem szubjektív...
-
bLaCkDoGoNe
veterán
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz bLaCkDoGoNe #44 üzenetére
Mindenképp.. Mielőtt bejelentették a Collection-t, akkor agyaltam rajta haverral, hogy el kéne kezdeni újra.. De mire neki kezdtem volna, bejelentették.. Akkor döntöttem úgy, hogy megvárom.
Véleményem szubjektív...
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz hackeeeee #47 üzenetére
Én is így ismerkedtem meg vele. Szinte minden tele volt fekete kockákkal / textúrahibákkal, lassú volt, meg minden baja volt, de végigtoltam.
Utána, amikor 2009-ben lett X360-am, ez volt az első játék, amit megvettem rá."«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Findzs
addikt
Jó kis játékok voltak eredeti játékmenettel és ötletekkel környezettel.
Kár, hogy manapság már nem igazán vannak ilyen játékok."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."