Új hozzászólás Aktív témák
-
Angel1981
veterán
No? Vajon miért hanyagolják még mindig a fejlesztők a DX11-et, pláne multiplatform esetén?
(Persze a játékélmény ettől még bőven feledtetheti a hiányát.)[ Szerkesztve ]
-
Mans20
addikt
Unalmas már ez a dx11 mánia,legyen szép a game azt pá.
-
Löncsi
őstag
Mert lusta disznók, mivel el kell futnia konzolokon illetve régi gépeken és oprendszereken, így a kevés DX11 tulaj miatt gondolom nem éri meg a ráfordítás. ATI vagy nVidia támogatása dönti el, hogy lesz-e szerintem.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
MerLinh
senior tag
no de benne van a lehetőség hogy kihasználják, magyarán nem teljesen vagy nem csak dx9-es motorja, ez mindenkép jó jel ha akarnak bele akkor belerakják a dx11-es effectet, és nem úgy mint a cry2nél hogy meg kell várni az nvidiát
A wizard is never late nor is he early, he arrives precisly when he means to! - - ONE phone to rule them all! =)
-
Malachi
addikt
beng. na ezzel egy időre újabb taslit adtak a videokártya piacnak. mondjuk nem baj, hiszen mégis mi a francért költsön az ember az új generációra, ha a dx9 még ennyire képes? a gyártók meg nyomathatják a reklámokat, 1-2 (5-10) nagy címért nem biztos, hogy sokan hajlandóak dx11-es kártyára újítani.
-
félisten
-
wAfu
tag
én nagyon boldog vagyok, hogy a három éve vett gépemen minden új játék elfut mid/high beállításokkal, maradjon is ez így.
-
frame>24
addikt
Nem. a 48xx széria maximum directX10.1-et tudott, dx11 az 58xx-nál volt először...
ja, Morden is
[ Szerkesztve ]
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
KKaresz45
senior tag
Esetleg úgy gondoltad, hogy azok a kártyák, amik maximálisan DX 9-et tudnak (és DX 10-et már nem), azok már nem fogják tudni normális sebességgel futtatni a Skrymet. Így OK, már értem. Ez így valószínűleg igaz, már a HD 3XXX-féle generáció is tudott DX10.1-et.
Szerk.: OK, köszi a többieknek is.
[ Szerkesztve ]
-
Gergosz2
veterán
legyen szép meg jó.
Több nem kell
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
elithun
őstag
Ettől függetlenül én az AMD 7xxx széria valamelyikével fogok belevágni.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
_csocso_
senior tag
És ezen csodálkozni kellene? Sajnos nem..
https://www.youtube.com/watch?v=teRMe7DA1Lk -ha vki még nem látta volna
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Angel1981 #20 üzenetére
Nem számít a konzol, mert az egy külön kódot használ. Egyszerűen Todd Howard csak elmondta, hogy a Bethesda egyelőre a DX11-et a sebesség növelésére szeretné felhasználni. Ennek megfelelően a Skyrim DX11-es kódja állhat a rajzolási parancsok többszálú feldolgozásából, az urasításlista támogatásából, a Gather4 utasítások alkalmazásból, a conservative depth eljárásból, illetve a Compute Shaderben írt post process effektekből. Ha mindent beleveszel, akkor 30-70%-kal gyorsabb megjelenítés is elérhető a DX9-es kódhoz képest.
Az a baj, hogy mindenki azt hiszi, hogy a fejlesztők a DX11-ben agyon fognak tesszellálni mindent, mert főleg ez van kampányolva a marketingdiákon. Ez baromira nem így van. Már 2010 elején leírtam, hogy senki se számítson ilyenre. A hardverek még mindig quadpixelleket raszterizálnak, és ez a tesszellálásra nagyon hátrányos. Nem szabad elhinni a gyártók baromságait. Amióta megjelent a DX11, minden csapból a tesszellálás folyik, és minden egyes DX11-es játék esetében az a mérce, hogy minél több minden legyen benne tesszellálva. Ez a gyártóknak jó, mert eladást generál, így erőltetik ezt a vonalat, de már mondtam, hogy az egész csak egy gerjesztett dolog, van 16 darab DX11-es játék, amelyek töredékében van enyhe tesszellálás, talán a Dragon Age 2 kivétel, de az még mindig amolyan közepes szint. Ezek után akárhány DX11-es játékot kivárhatunk a tesszellálás kapcsán várt áttörés nem fog megvalósulni. A miérteket itt elírtam. [link] A problémákon csak egy új API segíthet. És nem mellesleg ésszerű lenne a quadpixelles raszterizálást elhagyni, vagy ha nem is elhagyni, de valamilyen módon kevésbé korlátozóvá tenni.
Semmi gond nincs a Bethesda hozzáállásával felmérték, hogy mit tudnak hasznosítani a DX11-ből. Azt hasznosítják is ... Todd Howard csak annyit mond, hogy ez nem fog észrevehető vizuális különbséget okozni, de a sebességre jó hatással lesz. Olyan lesz, mint a BattleForge. Ez teljesen normális döntés, nincs szükségük egyelőre többre.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
master90
aktív tag
Még mindig nagyon kevés játék van ami támogatja a dx11 de ez a játék kiadok tol is függ mert ö szerintük a konzolra fejlesztenek először és csak átkonvertálják a játékot és utána ki adnak egy patch ami már támogatja dx11
ne csak nézz láss is
-
_Volkovy_
nagyúr
Jelennek meg az egyre újabb kártyák, és az egyetlen, amiben tényleg kijön az erejük, az a BOINC, ha olyan projectbe csatlakozol, ami épp támogatja.
Szégyen.. Ezért hagynak fel egyre többen a pécébővítgetéssel. -
MODERÁTOR
válasz _Volkovy_ #28 üzenetére
A 4850 nem elég erős már, ha max grafikán akarod futtatni a játékokat. Saját tapasztalatból beszélek, mert másfél hónapja cseréltem le a 4850-em egy 6850-re. Az előbbivel már nem mindent tudtam max beállításokkal futtatni. De ja, el lehet lenni akár egy gyengébb kártyával is, de kompromisszumokat kell kötni.
***
-
MerLinh
senior tag
ezt én is megerősítem csak én egy 6870be újítottam, hogy életembe elöszőr legyen egy szuper vgam ami nem már nem régi =) a 4850net is kb másfél éve vettem...
[ Szerkesztve ]
A wizard is never late nor is he early, he arrives precisly when he means to! - - ONE phone to rule them all! =)
-
[CsuCsu]
őstag
Azért a dinamikus a fényforrások és árnyékok, illetve önárnyékolás jöhetne. Egy olyan játéknál, mint a skyrim, ahol a fele időt sötét dungeonokban töltjük, látványos javulást hoznak. Amikor egy tűzlabda elhajítása mindent bevilágít és a termet a csontvázak elnyúló árnyékai világítják be elég sokat dob a hangulaton. Az önárnyékolás (SSAO) meg önmagáért beszél (főleg karaktermodellek és városok). De ezek többsége DX10-ben is elérhető, ergo az is elég lenne számomra.
-
frame>24
addikt
válasz _Volkovy_ #35 üzenetére
Ezek a hardverek az olyan, ~10 évente megjelenő rétegjátékokhoz jók, mint pl. az IL-2 sturmovik repülő szimulátor, ahol az abszolút beleéléshez, immerzióhoz szükséges, hogy minden p*csa részlet be legyen kapcsolva és úgy érezd, hogy tényleg ott ülsz a kabinban; és egy rossz mozdulattól leég a motor, meg minden bekapott lövedék valós hatással van a részletes sérülés modellre.
Más értelmét valóban nem látni...▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
Wolverine
félisten
-
Dr. Romano
veterán
Nem semmi, hogy a SM3 (DX9.0c) 2004-2005 óta így tartja magát, hogy még most 2011-ben is ezt az API-t használják a frissen megjelenő játékokhoz.
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Fecniii
tag
Tök egyszerű a dolog, azért jók még mindig a 2-3 éves VGA-k a mai játékokhoz is mert ugyebár a fő platform a konzol az meg ugye ma már eléggé gyenge hardver ügyileg, így a multiplatform játékok a konzolport miatt simán megbirkóznak az új játékokkal is, ha kijön egy új konzol generáció majd a gatyánkat is rákölthetjük hardverre ha max grafikát akarunk.
Én az 1Gb-os 4870-emmel simán nyomok mindent full HD-ban majdnem max beállításokkal. pl: Crysis2
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD
- GAMER PC - GTX 1080 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával