Új hozzászólás Aktív témák
-
la_cc
addikt
Kár, hogy már az első is megcibálta a notimat... Jó lesz ez !
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
Shand
csendes tag
3-ból 2 javítás 1 visszafejlődés és az pont a párbeszédrendszer, amit nagyon sajnálok.
Már a Mass Effect-ben is "elmegy" szintű volt ez a körös szarság, de itt ráadásul, ha jól veszem ki még az is lebutítva jön!
Na mind egy, aztán még lehet, hogy jó lesz, de így első hallásra ( olvasásra ) elég lehangoló![ Szerkesztve ]
-
Lenry
félisten
Sajnálatos módon a párbeszédet 3 egyszerű választás szintjére egyszerűsítik le
miéééééééééért?????
épp az volt a jó a DAO-ban, hogy csak kb lehetett tudni, hogy mi lesz a beszélgetés vége, illetve lehetett terelgetni a beszélgetést.
ez meg? "kattints mindig a kis faágra Pistike és akkor aranyos kisfiú leszel".
bazmegGvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
[CsuCsu]
őstag
A szinkron is lehet az oka. Így nem kell felmondani 3 verziónál többet => kevesebb lóvéból kijön.
Ha meg túl összetett volt az első egyeseknek, akkor mi az a 18-as karika ott? 12 éves gyerekeknél még megérteném a dolgot...
-
HS 2142
őstag
A "Finomított harcrendszert" nem igazán tudom a "még több akcióval" összeegyeztetni, bár itt remélem, hogy csak a konzolos változatról van szó. A párbeszédrendszer viszont az első részben remekül működött, nem értem miért kell megbolygatniuk...
I am...the architect of my own destruction...So this is it. What is written in the timeline cannot be changed.
-
L3zl13
nagyúr
Szerintem a max. 3 lehetőségből lehet választani dolog hülyeség. Nem minden döntés hangnem függő. Kb ugyanúgy lesz mint a ME-ben, lesznek semleges beszélgetési témák.
A hangnem meg nem feltétlenül jelenti azt, hogy tudod mi lesz a beszélgetés vége.
Nem tudom milyen lesz a játékban a megvalósítás, de a rendszer szerintem nem zárja ki a lehetőségét semmi olyasminek, amit az Originsban láthattunk.
Aki hülye, haljon meg!
-
Ted_Beneky
senior tag
Hogy fogunk így csajozni ? A báránylelkű papnő a jófiúkat szereti majd, a boszi meg arra izgul, ha beszólunk neki ? Ez így elég harmatos ...
Csillagkaput a Csillag térre!
-
L3zl13
nagyúr
-
Ted_Beneky
senior tag
Abban, hogy eddig volt egy kis variáció a válaszokban. Több lehetőséged volt. Ha például volt olyan válasz, hogy a cipők hiányoznak neki vagy az ékszerek vagy a társasági élet, akkor azt el kellett találnod. ( Persze egy idő után rá lehetett jönni ) Most meg elég, ha a "jóság" választ nyomod végig és nyert ügyed van . Ha tényleg így lesz, akkor unalmas lesz.
Csillagkaput a Csillag térre!
-
MODERÁTOR
Még jobban diablósítják a játékot, jeeeee....
***
-
Dr. Akula
nagyúr
rendkívül hosszú töltési idő
Ez melyik játékra vonatkozik? Merthogy a DA-ra nem az biztos. Inkább a GTA4 lehet, az még Intel SSD-vel is perceket töltöget.a kiszámítható, scriptelt események nem okoztak kellemes perceket.
Minden RPG ilyen, ez mitől hátrány? Inkább az volt vele a baj hogy kirak 4-5 választási lehetőséget, aztán tökmindegy melyikre böksz, mindegyikre ugyanúgy folytatja. Leszámítva 1-2 olyan opciót ami viszont annyira maradandó változásokat okoz, hogy könnyen bebukhatsz egy fontos specializációt, skillpontot, amit később helyre se hozhatsz.Ami viszont nagy hiba volt: a legtávolabbi madártávlatból se láttad át a pályát, mindig be kellett zoomolni TPS nézetbe, hogy lássam honnan jönnek a lövések.
Másik: minden varázslat / lövés autoaimes célkövetéssel rendelkezik, befordul utánad a sarkon, és mindig talál. Elég LOL.
[ Szerkesztve ]
-
Lenry
félisten
válasz Dr. Akula #11 üzenetére
az 1.0-ban volt egy ilyen bug, hogyha egyhuzamban sokat játszottál, akkor egyre hosszabbá vált a töltési idő (én is tapasztaltam, volt hogy komolyan 5 percig töltött egy area transitiont), ezt az 1.03-ban javították, de még most is képes szerintem indokolatlanul sokat tölteni, bár ez max párszor 10 másodpercet jelent csak
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Nordic
Közösségépítő
Ez kell a sok vérpistikének akik azt mondták a játékra hogy szar mert semmit nem értettek belőle....Már minden kiadót sajnos egyre inkább a pénz motivál mintsem hogy minőségi munka kerüljön ki a kezük közül... Remélem majd lesz egy gonb a new game után, ami majd helyettünk végig is tolja a játékot....
-
bigadam94
tag
Én teljesen meg voltam elégedve az első rész grafikájával és harcrendszerével (na meg a párbeszédekkel!) is, szóval nekem nem kell semmilyen "finomítás", felőlem minden maradhatna ugyanúgy..
GAMERS szerkesztő, hétköznapi szuperhős, képregény-addikt
-
Jander
senior tag
válasz bigadam94 #15 üzenetére
Hát azért én a harcot simán finomítanám, több interaktív kivégzés, illetve még több összehangolt támadási lehetőség (pl. fagyasztás & széttörés)... a többi felőlem maradhat az első részben megismert módon
[ Szerkesztve ]
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
#40835072
törölt tag
nekem nem teccet az 1:S
-
TazLeacher
nagyúr
Megsúgom neked, hogy minden kiadót a pénz motivál. Egyrészről a kiadó nem csinál játékot, másrészről még a fejlesztőket is a pénz motiválja...
Más:
Nekem a mai napig a kedvenc játékom, és úgy volt jó nekem, ahogy volt. A ME-t is szeretnem, azt is eléggé leegyszerűsítették a 2. részre. Nem lett rossz, de elég egyszerű. Remélem ez itt nem így lesz.Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
-
#40835072
törölt tag
válasz jimessor666 #20 üzenetére
magáért a műfajért nem vagyok oda
-
Dr. Akula
nagyúr
válasz TazLeacher #21 üzenetére
Pénz?? Ugyanmár, csakis a krisztusi szeretet. ;D
-
bigadam94
tag
válasz Dr. Akula #23 üzenetére
Két év múlva már fagyiskocsik helyett is BioWare-kocsik fognak járni, és minden postaládába bedobnak egy ingyenes ME3-at és Dragon Age 2-t, SW: ToR lifetime előfizetést, és egy százezer dolláros csekket - csak úgy.
GAMERS szerkesztő, hétköznapi szuperhős, képregény-addikt