Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz hszilard666 #2 üzenetére
1070 nagy hátránya, hogy nincs benne DLSS, ami a legtöbb játékban található AA megoldásnál jobb minőségű úgy, hogy nemhogy csökkenti, hanem növeli az fps számot, szóval ezen tesztbe a DLSS-t beleszámolva még nagyobb a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"A 2060 6GB és a 12GB között minimális különbség van teljesítmény szempontjából (a 192 Bit lekorlátozza a 2060 Super GPU-t) így amelyiket lehet kapni jobb áron azt érdemes választani."
Nem korlátoz a 192 bit le semmit. Azért van minimális különbség, mert a mai játékoknak 6GB VRAM elegendő. Majd 2-3 év múlva nézz meg teszteket a 6 és 12GB-os változat között és akkor már nagy lesz a különbség. Pont ugyanaz fog lejátszódni, mint a 1060 3GB és 1060 6GB között, mert a 3GB-os verzió ma már 50-70%-kal lassabb a 6GB-osnál az elfogyó VRAM miatt.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Komplikato #13 üzenetére
A mocskosul jelző azért túlzás: 10-15%-kal gyengébb a 3GB-oson a GPU, ami természetesen nem magyarázza a mai játékoknál az 50-70%-os teljesítmény különbséget. Ez a kevés VRAM sara.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Visszafejlődés elképzelhető, ha a világban nagy gáz történik, lásd crypto, covid, háború, ugyanis a 3050 is lassabb lett, mint a 2060, azaz az RTX széria belépő tagja gyengült, hiába lett volna elvárható a fejlődés, hogy egy új kártya hozza az előző kártya eggyel nagyobb kategóriáját.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
DLSS-t bekapcsolva? Mert ugye az RT a jelenlegi kártyákkal DLSS nélkül elképzelhetetlen. RTX3080 is csak 1080p-ig jó DLSS nélkül maximális RT beállításokkal 60fps-re. Az RTX4000-res széria duplázni fog RT teljesítményt, ott már talán elképzelhető a DLSS nélküli RT.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Értelek, bár inkább a sebességet látom igazi oknak, mert elég nehéz nem észre venni az RT-t, hiszen sok helyen megváltozik tőle a kép nagy része: [link] RT nélkül annyira pontatlanok és valótlanok a tükröződések, hogy ihaj. Én majd akkor tervezem az 1440p-re ugrást, ha elérünk oda, hogy 1080p-n valós fényhatásokat tudunk kreálni játékokban úgy, hogy nem kell hozzá csúcskártya.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Simán lehetséges, mert mi fordítottak vagyunk... engem meg a felbontás nem annyira érdekel Nagyobb felbontásba nem szeretném nézni ugyanazt, mint eddig. Én várom már, hogy valami újdonság legyen a játék iparba, ne ugyanazt a pontatlan raszter képet nézzük, mint 20 éve, szóval én örülök nagyon az RT-nek, hogy tényleges fejlődést hoz és nagyon tetszenek ezek a dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"Ezek a kártyák azaz a RTX 2060 6 GB, RTX 2060 12 GB, RTX 2060 Super 8 GB és a RTX 3050 8 GB 2-3 év múlva már nem lesznek olyan tényezők mint most 2022 közepén."
Nem lehet tudni. A GTX1060 6 éves kártya és a Steam VGA toplistát vezeti, mint a legelterjedtebb VGA ma Ezért ez a minimum gépigénye a legtöbb játéknak, mert tényező kártya.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz hszilard666 #53 üzenetére
Ha a jelenlegi helyzetre és játékokra kell VGA, akkor igen, de azt a 6GB-ot a Cyberpunk 2077 teljesen kihasználja, illetve egyes mai játékoknak 6GB VRAM a minimum gépigény, például Ghostwire: Tokyo, tehát hosszú távra már nem jó választás.
Mondjuk a procid is elég gyenge, biztosan nem hajtja ki 100%-ban már az RTX2060-at sem.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz hszilard666 #55 üzenetére
Ja, azokhoz elég a CPU-d, régi játékok. De például a Cyberpunk-on már dobna rendesen egy jobb proci.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...