Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
kiskuplung #76 üzenetére
plusz ott a Doom3 VR mod ami gyakorlatilag az, aminek a Doom VFRnek lennie kellett volna
egyebkent meg van gyonyoru, AAAs jatek aminel a supersampling feltolasaval a pixelek se problemasak, a project cars 2, de nem mindenkinek van 1080Tije hogy mediumon meglegyen a 90fps (mondjuk en low 45on is remekul elvagyok 1.3mas supersamplinggal).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#54625216
törölt tag
A kritika akkor nem fikázás, ha a megismert tények alapján alakítod ki a véleményedet és nem a már kialakult negatív véleményed alátámasztására szelektálsz a tények között.
Ezzel indítasz:
"a VR most még nem tud megfelelni a piaci igényeknek (AAA címek normális sebességgel, grafikával és áron)"
Ha tehát azt állítod, hogy a jelenlegi VR megoldások:
- felbontása alacsony
- kevés a tartalom
- drága
akkor előtte definiálnod kellene, hogy mekkora felbontást, tartalomkínálatot és árat tekintesz piaci igénynek.A fejlesztők ugyanis pontosan ezen szempontok között próbálják megtalálni az elérhető legjobb kompromisszumot. Azaz ezt a három szempontot nem lehet szelektíven értékelni, csak egy rendszerként.
Ha pl. azt mondod, hogy a PSVR tartalomkínálata nem indokolja az alacsonyabb grafikai minőséget és az árát más VR megoldásokhoz képest, azzal már lehet érdemben vitatkozni, mert kontextusba helyezed az általad ismert tényeket.
Ettől még nem kell egyetérteni se pro se kontra, de legalább elindul egy értelmes párbeszéd. -
-Solt-
veterán
Megbocsáss, de az, hogy extrém módon leáraznak valamit, és elkapkodják, az egyáltalán nem a sikeresség mutatója...
Három tengelyen "pörög" a történet. Ár (drága), képminőség (nem elég jó), tartalom (kevés AAA cím). Jelenlegi cél az aranyközépút, vagyis, hogy ezt a három szálat úgy tudják egybefonni, hogy minél szélesebb réteg legyen megszólítva. Abban a pillanatban, hogy a háromból egy szál átlépi a "tömegek" ingerküszöbét, fellendül a vásárlás, lásd árengedmény. A legkönnyebben min lehet változtatni a háromból? Értelemszerűen az áron... tehát, ha csökken az ár, máris nem akkora gond a képminőség és a szűkös AAA tartalom. Ez szerintem szépen mutatja, hogy igény van rá és amint a háromból valamelyik "szálon" jelentős előrelépés lesz, a kritikus tömeg is meglesz mellé. Jelen helyzetben ez szerintem a sikeresség mutatója. Gond akkor lenne, ha leértékelve is ott porosodnának a polcokon...
Ehhez képest minden VR cég célja a kritikus tömeg elérése, ahogy alant is le volt vezetve ( vásárló -> HW -> SW -> vásárló körforgás). Szóval hogy nem a tömegek megszólaltatása a cél, azzal nem értek egyett... Pont ezt szeretnék a VR gyártók, hogy minél több vásárlójuk legyen...
A távlati cél nyilván a kritikus tömeg és a több tíz milliós eladás, de jelen helyzetben nem cél a tömegek elérése, mert ennek kapásból hardveres és ezzel párhuzamosan anyagi akadálya van. Vásárló maximalizálás folyik és ezzel párhuzamosan a bázis növelése. Ezt ne keverd össze azzal, hogy az adott termék a széles tömegeknek szól-e avagy sem. Nyilván minél több vevőt szeretnének, de ez nem azt jelenti, hogy az a széles réteg lenne a cél, akinek jelenleg túl drága, nem elég jó a képminőség és nincs elég AAA tartalom. Tisztában vannak vele a gyártók, hogy a VR a jelenlegi szakaszban réteg termék és nagyobb elvárásuk a mostani termékkínálattal nem is lehet. A dinamikus növekedés lehet cél, és ahogy láthatjuk ezzel nincs is gond.
Vagyis az egész gondolatmenetet felfűzted úgy, hogy a saját nézetedet támassza alá, és amihez hasonlót én nem írtam le?
Általánosságban beszéltél, én pedig az általános "kritikus hangra" reagáltam, nem azt írtam, hogy ezeket te állítottad volna. Tehát nem a kritika van elutasítva, hanem a valótlan kijelentések, és nincs istenítve a VR, szimplán a tulajdonosok nyilván naprakészebbek és próbálják ellensúlyozni a valótlan negatív hangokat. Annyi ezzel a cél, hogy az érdeklődök kedvét ne vegyék el a "fikahuszárok". Szóval nincs szükség a szemforgató szmájlira, tudunk mi szerintem ezek nélkül is kommunikálni.
www.smart-bus.hu
-
kiskuplung
őstag
Amik hirtelen eszembe jutottak:
FPS-ből ezek szerintem a kötelezők.
Robo recall
From other suns
Arktika.1
Doom VFR
Sairento
Raw data
Superhot
Arizona (bár ez tényleg kicsit Wii-jellegű grafikailag)
Illetve pont tegnap próbáltam ki az A-tech CyberneticHorrorral meg Dunát lehet rekeszteni, nem is értem miért írod, hogy kevés van.
Én nem nagyon bírom, mert túlságosan beleélem magam.Amiket én próbáltam:
Affected : The Manor
Don't knock twice (ez utóbbit még végig se tudtam vinni szívroham miatt)
The Legion, ez mondjuk elég rövid, epizodikusIlletve ott van még a Wilson's Heart, ami a Lone echo mellett az egyik legjobb VR élményem volt.
-
Az meg egyenesen a hihetetlen kategória, hogy a GearVR-ból több mint 5 millió...
A GearVR és a telefonokkal VR támogatást nyújtó megoldásokat direkt nem vettem ide. Nekem is van otthon Daydream-em, ettől még az elmúlt hónapokban elő sem vettem, mivel értelmes tartalom nem nagyon van rá (plusz 20-25 perc után megfájdul a fejem - igaz Vive-ban is megfájdult). A Daydream, GearVR és társai viszont minimális befektetést igényelnek, alapvetően kiegészítő egy telefonhoz, és nem több....
Ma volt egy infó arról, hogy a német MM-ben Touch nélkül 270(!) euró volt a Rift... órák alatt elfogyott.
Megbocsáss, de az, hogy extrém módon leáraznak valamit, és elkapkodják, az egyáltalán nem a sikeresség mutatója...
Egyáltalán nem cél jelenleg a tömegek megszólítása, mert a jelenlegi szinten erre nem is lenne lehetőség.
Ehhez képest minden VR cég célja a kritikus tömeg elérése, ahogy alant is le volt vezetve ( vásárló -> HW -> SW -> vásárló körforgás). Szóval hogy nem a tömegek megszólaltatása a cél, azzal nem értek egyett... Pont ezt szeretnék a VR gyártók, hogy minél több vásárlójuk legyen...
A kritikus hanggal semmi probléma, ha valaki azzal jön, hogy neki kevés még a jelenlegi képminőség, drága hozzá a hardver, senki egy szót sem szól, mert ezek valós érvek lehetnek. De amikor valaki nem akarja belátni, hogy a jelenlegi szinten nem teljesülhet a szemenként 4K egy közepes 1080p-s monitor áráért úgy, hogy közben olyan szinten jönnek az AAA tartalmak mint 2D-n, azzal nem nagyon lehet mit kezdeni... főleg amikor ehhez még hozzájön a 3D TV párhuzam úgy, hogy láthatóan alap információkkal sem rendelkezik.
Vagyis az egész gondolatmenetet felfűzted úgy, hogy a saját nézetedet támassza alá, és amihez hasonlót én nem írtam le?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
#54625216
törölt tag
"Definiáld nekem kérlek a "jól megy" fogalmát."
Anno a Commodore 64-ből 17 millió darabot értékesítettek 12 év alatt (1982-1994), ezzel bekerült a Guinness rekordok könyvébe. Akkoriban egy home-computreből ennyit eladni valóban rekordnak számított, mert a konkurens típusokból pár százezer darab eladása is komoly sikernek számított.
Az átlagemberek számára elérhető VR pedig ott tart most, mint a home-computer a 80-as évek elején.
Ehhez képest két évvel a piacra kerülés után már több milliós eladásokról beszélünk és az eladások üteme meredeken emelkedik.A korábbi VR kísérleteket pedig ne vegyük már egy kalap alá a mostani technológiával.
Ha az általad említett VX1-et hasonlítjuk a Vive-hoz vagy a rifthez, akkor legalább akkora a különbségről beszélünk, mint anno az Altair 8800 és a C64 között: -
ribizly
veterán
válasz
kiskuplung #58 üzenetére
Nekem az ilyen horror/fps jellegű cuccok kellenek, de olyanok, amik controller-el játszhatóak. Lássuk be ebből tényleg kevés van.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
proci985
MODERÁTOR
A VR mondjuk 20 éve járt az út elején (VFX1). Ahhoz képest már inkább virágzásnál tartunk....
egy highly immersive system variansrol beszelunk, ugy pedig az a 20 ev joval tobb. a 20 evvel ezelotti problemak joresze egyebkent a mai napig ugyanugy megvanami jelenleg a fo problema a PCs VRrel, hogy draga. a HMD egy dolog, ala a gep a problemas. egyebkent mar lenne harom a csaladban, igy csak egy.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-Solt-
veterán
A VR mondjuk 20 éve járt az út elején (VFX1). Ahhoz képest már inkább virágzásnál tartunk....
Nem, most jár az út elején, mivel most van abban az állapotban, hogy piacképes termék lett belőle. A 20 évvel ezelőtti sztorik maximum tapogatózások voltak.
Definiáld nekem kérlek a "jól megy" fogalmát. A 2 millió PSVR nem hangzik olyan rosszul, csak hát tegyük mellé azt, hogy a GearVR-ből már több, mint 5 millió elment, és hogy manapság egyre inkább a független VR sisakok fejlesztése megy (lásd még Oculus Go), és kérdés, hogy így is mikor következhet be a valódi áttörés. Mert a PSVR felhasználók jó része is ahogy olvasgatom, nem egészen azt kapta és kapja, amit elvárt.
Az, hogy a jelenlegi fejlettségi szinten ilyen számokról beszélünk, illetve, hogy az eladások láthatóan megugranak amint van valami árcsökkenés, szerintem kimerítik a jól megy fogalmát. Már az megdöbbent, hogy a PSVR-ból elment 2 millió, amikor sokan azzal jönnek a Rift / Vive esetében, hogy kevés a felbontás. Az meg egyenesen a hihetetlen kategória, hogy a GearVR-ból több mint 5 millió... Az jól kirajzolódik, hogy van rá igény, és amint a három nagy elvárásból meglesz legalább az egyiknél az áttörés, a kritikus tömeg is jönni fog. Ma volt egy infó arról, hogy a német MM-ben Touch nélkül 270(!) euró volt a Rift... órák alatt elfogyott.
Hát például a HTC vagy az Oculus eladásai és bevételei azért nem azt mutatják.
Egyáltalán nem cél jelenleg a tömegek megszólítása, mert a jelenlegi szinten erre nem is lenne lehetőség. Már eleve a hardverigény behatárolja a lehetőséget... most annyi a cél, hogy folyamatosan növekedjen a felhasználóbázis, ez pedig megvan, de ez nem azt jelenti, hogy az örök elégedetlen réteg lenne a célközönség... ez még arrébb van.
Én a problémát ott látom, hogy ha kritikus hangok vannak, akkor az "fika", de ha dicsőítés megy, akkor az rendben van. Pedig ez az érem két oldala. Jó lenne egyett hátralépni, és kicsit tényszerűbben mérlegelni a témát.
A kritikus hanggal semmi probléma, ha valaki azzal jön, hogy neki kevés még a jelenlegi képminőség, drága hozzá a hardver, senki egy szót sem szól, mert ezek valós érvek lehetnek. De amikor valaki nem akarja belátni, hogy a jelenlegi szinten nem teljesülhet a szemenként 4K egy közepes 1080p-s monitor áráért úgy, hogy közben olyan szinten jönnek az AAA tartalmak mint 2D-n, azzal nem nagyon lehet mit kezdeni... főleg amikor ehhez még hozzájön a 3D TV párhuzam úgy, hogy láthatóan alap információkkal sem rendelkezik.
Tavaly november végén az volt a hír, hogy eladtak 1 millió VR headsetet... most három hónappal később ott tartunk, hogy csak a PSVR-ból már 2 milliónál járunk. Bár dicsőítést én nem nagyon láttam itt (sem), de ezek a számok azért minimum bizakodásra adnak okot.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Az út elején jár a VR, egyszerűen még nincs helye az irreális elvárásoknak. (AAA címek normális sebességgel, grafikával és áron)
A VR mondjuk 20 éve járt az út elején (VFX1). Ahhoz képest már inkább virágzásnál tartunk....
Ebben a fázisban a lényeg a felhasználói bázis folyamatos növelése, az pedig láthatóan jól megy.
Definiáld nekem kérlek a "jól megy" fogalmát. A 2 millió PSVR nem hangzik olyan rosszul, csak hát tegyük mellé azt, hogy a GearVR-ből már több, mint 5 millió elment, és hogy manapság egyre inkább a független VR sisakok fejlesztése megy (lásd még Oculus Go), és kérdés, hogy így is mikor következhet be a valódi áttörés. Mert a PSVR felhasználók jó része is ahogy olvasgatom, nem egészen azt kapta és kapja, amit elvárt.
Szerencsére a "fikahuszárok"egyelőre maximum a topikok hangulatát határozzák meg, mást nem nagyon...
Hát például a HTC vagy az Oculus eladásai és bevételei azért nem azt mutatják.
Én a problémát ott látom, hogy ha kritikus hangok vannak, akkor az "fika", de ha dicsőítés megy, akkor az rendben van. Pedig ez az érem két oldala. Jó lenne egyett hátralépni, és kicsit tényszerűbben mérlegelni a témát.
Erről szólt az a bizonyos hozzászólás....
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-Solt-
veterán
Az út elején jár a VR, egyszerűen még nincs helye az irreális elvárásoknak. (AAA címek normális sebességgel, grafikával és áron) Ebben a fázisban a lényeg a felhasználói bázis folyamatos növelése, az pedig láthatóan jól megy.
Szerencsére a "fikahuszárok"egyelőre maximum a topikok hangulatát határozzák meg, mást nem nagyon...
www.smart-bus.hu
-
válasz
#54625216 #67 üzenetére
Ugyanez zajlik most a VR piacon: a fejlesztők légtornászkodnak az egymással ellentétes igények között, a fikahuszárok meg mantrázzák, hogy "nem várok".
Az általad "fikahuszároknak" nevezett piac határozzák meg, hogy valami sikeres lesz-e, avagy sem.
Ha a VR most még nem tud megfelelni a piaci igényeknek (AAA címek normális sebességgel, grafikával és áron), akkor a kritikus tömeg nem fog rácuppani a VR-re, és az általad levezetett ördögi körből nem fog tudni kitörni.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
#54625216
törölt tag
válasz
#20844032 #60 üzenetére
"Ha a viveon vagy a or-en múlna a vr jövője, akkor be is lehetne ásni a földbe az egészet most."
A PC-s VR-ban nem a HMD drága, mert még egy Vive is egy jobb minőségű 27" brand monitor árában megy, hanem a VR-ready PC.
A PC ára meg olyan abnormális piaci jelenségeken múlik, mint mostanában a coin bányászat.
Azaz a VR ára egyáltalán nem a VR fejlesztőkön múlik.Erre jön még rá, hogy egyszerre megy a rinyálás a VR ára, a grafikai minőség és a tartalomkínálat miatt, miközben ezek egymást korlátozó tényezők:
- ha magasabb felbontást, jobb grafikai minőséget akasz, akkor erősebb hardver kell a hmd alá
- az erősebb hardver megdobja a PC árát
- a magasabb ár visszafogja a VR terjedését
- ha lassabban terjed, lassabban jön ki rá a tartalomA legtöbb fikabajnok viszont nem képes megérteni az összefüggéseket, hanem mindent akar.
Legyen szemenként 4K, 10x10 méter roomscale, 120fps, alázzal le grafikában az AAA címeket, lehetőleg tegnapra és legyen hozzá tartalom rogyásig.Olyan az egész, mint a vicc az agresszív vaddiszncskáról, aki beleesett egy verembe:
A jótündér látja, hogy mi történt, és lekiabál a verembe:
- Várjál Vaddisznócska, hozok egy kötelet és kihúzlak!
Mire a válasz:
- Nem várok!!!Ugyanez zajlik most a VR piacon: a fejlesztők légtornászkodnak az egymással ellentétes igények között, a fikahuszárok meg mantrázzák, hogy "nem várok".
-
-Solt-
veterán
-
#20844032
törölt tag
válasz
energy4ever #63 üzenetére
"hogy mellé még rühes drága is. Ezt jelenleg a sony orvosolja a leginkább."
"drága is. Ezt"
Nem kötekedés, csak rámutattam, hogy az írástudatlanságod mellé komoly értelmezési problémák párosulnak. Remek, hogy vannak gondolataid, de dolgozz még rajtuk picit. Köszi! -
energy4ever
addikt
válasz
#20844032 #62 üzenetére
Te ertelmezed is azt amit olvasol?
Kellene... Vagy legalabb nem kellene kotekedned feleslegesen!Attol meg, hogy a Sony kiadott valamit ami olcso, attol meg nem orvosolt semmit se. Lehet, hogy jo, hibatlan, es olcso, de ertelmes, minosegi(db szam is beletartozik) cimek nelkul ennyit is er.
Ott a vive, alapbol komolyann dolog, joval nagyobb tartalommal, es nagyobb minosegben. Dragabb, de ha tartalmat mezzuk, biztos jobb valasztas mint a PSVR. -
#20844032
törölt tag
válasz
energy4ever #61 üzenetére
Te el is olvatad amire válaszolsz?
El kéne. -
energy4ever
addikt
válasz
#20844032 #60 üzenetére
A Sony nem fog orvosolni semmit se. Nem akar VR-ra olyan nagy cimeket kiaddni... Ezert hangoztattja egyre jobban, hogy erdemes fejlessteni PSVR-ra, mert eladtak par db-ot, vagy a mostani cikk is, stb. Varjak hatha raharap valaki...
En mondjuk olyan kiadoknak orulnek ha leragadnanak vr jatek fejlesztesnel mint pl a Rockstar games, Insomniac, NoughtiDog, Genki, stb...
-
#20844032
törölt tag
válasz
-Skylake- #59 üzenetére
Pontosan, ezért is fogy jobban. Ettől nem kéne jobban fogynia? Vagy mit akarsz evvel mondani?
Ez a lényege. Az egész VR sorsa azon múlik, hogy lesz-e elég tartalom rá, ami meg nem készül addig, amíg nincs elég eladott hw. Róka fogta csuka. Ha ezen a helyzeten valami biztosan nem segít az az, hogy mellé még rühes drága is. Ezt jelenleg a sony orvosolja a leginkább. Ha a viveon vagy a or-en múlna a vr jövője, akkor be is lehetne ásni a földbe az egészet most.
Vagy véleményed szerint ezeknek, és az árnak ignorálandó ténynek kéne lennie? -
-Skylake-
addikt
"ugyanis amíg a HTC Vive és az Oculus Rift nem tud kellő számú potenciális vásárlót megszólítani, addig a PlayStation VR gyakorlatilag lubickol a sikerben."
Ez igy mit akar jelenteni ? Olyan mintha azt mondanam, hogy bar keves Ferrarit adok el, a Ford Mondeo oriasi siker. Lol, egy Vive joesetben 300ezer forint. Melle egy odavalo vga most legyen 150K, de az az alja, ami valoban illik az legyen inkabb 250k. Tehat akkor a PS VR ugye 199 dodo, a PS4 meg 359. Szoval kompletten a cucc nem kerul annyiba, mint pchez a vga onmagaban. Persze, hogy jobban fogy, egy VR PC setup aran nagyjabol 5 PS-t lehet venni 5 headsettel.
[ Szerkesztve ]
A threesome ? No thanks. If i wanted to dissapoint 2 people at once I'd gank my bot lane.
-
kiskuplung
őstag
Mi az az AI?
A ResiEvil szerintem hamarosan elérhető lesz PC-n is.
Nem hiszem, hogy baj lenne veled. Na de egy Lone echo-ra azt mondani, hogy nem érdekel... hát, Te tudod..
Milyen játékokat szeretsz? Szerintem most már olyan mennyiségű tartalom van, hogy mindenki megtalálja a neki tetszőt.
Azt aláírom, hogy a minőség hullámzó, de ezért kell érdeklődni a VR topikban.Pl. pont pár napja írtam oda, hogy a decemberben leárazva megvett játékokkal vagyok elmaradva, From other suns+ Solus project. De írhattam volna a Fallout VR-t is, amit legkorább talán nyáron lesz értelme megvennem, addigra végzek a mostaniakkal. Ha mostantól kezdve semmi új se jelenne meg Riftre, akkor is elvagyok vele még 1 évig.
-
ribizly
veterán
válasz
kiskuplung #54 üzenetére
Én nem sajnálom a jó kis cash-t a tartalomra, de ezek, amiket írtál egyike sem volt számomra elég meggyőző. A PCARS, Dirt Rally megvannak, szóval azokat kipróbáltam. Persze itt már bőven lehet, hogy velem van a baj.
Nagyon sajnáltam, hogy sem az általam várt 2 game nem elérhető (AI, RE7), ami érdekelt még az a Robinson volt, de arról meg annyi rossz kritika volt, hogy inkább hagytam.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Benji21th
tag
Sziasztok, nem volt még módom kipróbálni, ezért elég ködös mire is jó ez a vr. Olyan kérdésem lenne, hogy ha mondjuk kitúrnak a tv elől, de szeretnék ps-ezni, ez használható simán"fejreakasztható" kijelzőként, vagy mindenképp a szipi szupi virtual reality képességét kell élveznem?
-
kiskuplung
őstag
Ne haragudj, de ez se igaz.
Ha megnézed az Oculus store-t, tele van nem-szimulátoros anyagokkal: Lone Echo, Arktika, Wilson's heart, stb stb, végtelen sorokban.
Csak az ingyenes cuccokkal hónapokig el lehet lenni.Én is kb. 1 éve nyüstölöm az Riftet, és főleg pont Elite Dangerous miatt vettem, és hát pont ez az a játék, amit tegnap indítottam el hosszú idő után először (az új patch miatt
).
Ami meg ott nincs, az megvan Steam-en.Nem inkább arról van szó Nálad, hogy nem akarsz pénzt szánni a tartalomra?
[ Szerkesztve ]
-
bitblueduck
senior tag
Annyira gyenge a kinalat, hogy mar unity tutorialt nyomok hogy gyartsak magamnak contentet
De komolyan. Keszitettem egy forgo kockat es mar az tok jo volt gearvr-ban. En azt nem ertem demoscene miert nem kapott ra.Az egyik legjobb dolog amit lattam az a Surge volt oculuson, steam-en ingyenes.
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
arty
veterán
válasz
laposonly11 #47 üzenetére
jah, azt megvennék 25 ezren. ebből akinek vr-re is kell az 4600 ember.
de nem tetszene mindenkinek az adott cím, így max mondjuk 400 példány kelne el, a nagyobb sikerek pedig elmennének 600ig is!a siker receptjét vélem látni
szomorkodok a kontenthiányon, ha a gtsportban lenne értelmes karrier + nyomható lenne vr-ben, lehet elcsábultam volna már... dehát a sony nyomja, nagggyon nyomja, szal ... NINCS
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
mad1
veterán
Az miért van hogy a PSVR el játszom nem VR játékot és lassan de elcsúszik a kép.5 percenként kb újra kell szinkronizálni hogy középen legyen újra a kép.Azért kérdem mert néha azon kapom magam,hogy el tekeredett a fejem.
Van valami frissités ami ezt megoldja?[ Szerkesztve ]
Ne szemetelj ! = Steam
-
laposonly11
senior tag
Mondjuk ha a Sanyi kiadna egy PS4 PRO ULTRÁT vagy mit, ami az EXbox uán EX hardver szintjét nyújtja, na az már elég kellene legyen valami minőségibb grafikához VR alatt is. Bár már itt szállíngóznak hírek hogy a Mikroszaft új konzoljára elvileg az összes PC-re kiadott VR sisak rá lesz majd csatlakoztatható... kiváncsian várjuk!
Ordo est anima rerum.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
laposonly11 #39 üzenetére
ezert mondom a project cars 2ot, de annak az 1080ti se eleg.
ja, nem a legszebb, de erre meg nem panaszkodott ismeros aki kiprobalta nalam.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Raymond
titán
"~1 hónapja vettem egy Oculus CV1-et...nincs content!"
Megmondom oszinten ezt nem ertem. Hogyhogy nincs kontent? Egy csomo dolgot meg se veszek vagy le se toltok ha ingyenes mert meg azt sincs idom befejezni ami mar megvan. Ha meg nem lenne semmi direkt VR-ra keszult kontent akkor meg mindig ellennek az DCS, ED, AC, PC es Dirt-el.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
ribizly
veterán
Az a helyzet, hogy még a PSVR tulajok jártak a legjobban. Nekem volt kb. egy éve Oculus DK2-m majd most ~1 hónapja vettem egy Oculus CV1-et. Mind a két alkalommal ugyanaz volt az élmény: nincs content!
PS-re legalább van mivel ellenni és láthatólag a Sony is tenni kíván az ügy érdekében.
Remek példa volt a RE7. Én csak azért meg az Alien Isolation-ért vennék VR headset-et, de egyik sem elérhető VR-ben PC-n.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
#20844032
törölt tag
válasz
laposonly11 #41 üzenetére
Ez nagyon jellemző a VR játékokra. Állítsanak bármit ezek a cikkek, annyira nem hisz a VR-ben senkisem, hogy így minimalizálják a rizikót. Kis befektetés - kis bukta. Nagy profitról felesleges ott álmodozni, ahol az eladható mennyiség plafonja 2M, amit ha leosztok az Átlag attach rate-re, akkor valójában maximum párszázezer darab.
És ezen tudna segíteni pl az, ha olyan játékoknak is kiadnának, amik amúgy alapvetően 2d-re készülnek, vagy legalábbis a költségek jelentőse része ott amúgy is megtérül. -
laposonly11
senior tag
válasz
#20844032 #40 üzenetére
Az fps-ekben a multiplayer szokott lenni a lényeg, nem a szingölpléjer sztori!
Ja hogy a Moss rövid, pedig a látványa nyújtja a szintet, de hogy egy mászkálós, kalandjáték csak 3 óra nem 30+?! Na akkor legfeljebb csak VR demonak lehet nevezni...[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Lehet hogy jó ez az fps, de a grafikai kivitelezése legfeljebb egy Nintendo Wii-vel versenyezhet, a textúrák, árnyékok felbontása egy két tereptárgyon meg inkább csak a pentium 3-as időket idézi
Youtube Arizona Sunshine ps4 VR[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
#20844032 #35 üzenetére
project cars 2 egyebkent van psvrre?
az kb jelenleg a leghardvergyilkosabb cim pcn
egyebkent szimulatorok kozul van negy AAAs cim (AC, PC1-2, Dirt Rally), viszont pl a Sairento es a Sunshine Arizona mutatja, hogy mekkora potencial van egy jol megcsinalt fpsben (From other suns szinten, lone echoig meg nem juttotam el).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#20844032
törölt tag
válasz
laposonly11 #34 üzenetére
Egyébként ebből a felsorolásból egyedül a skyrimre mondható ez el. A GTS-ben sajnos csak ez a kényszer VR-van. Ez így ebben a formában nem is tekinhető létezőnek, a Doomnak meg kb annyira ütős, amilyen bármi lehetne. És akkor ezen a vonalon beférne egy wolfenstein2 is, vagy akár egy bármi. De nem is kell minden játékot VR-esíteni, de a tendencia sem az, hogy bármi is ebbe az irányba fordulna.
BFront1-ben még volt legalább az kis VR dogfight, BFront2-ben már semmi. -
#20844032
törölt tag
válasz
laposonly11 #34 üzenetére
hogyan boldogulna majd egy hardvergyilkos modern AAA címmel mint pl. Battlefield 1...
vaaaagy
mint mondjuk egy Resident Evil 7?Oh wait...
Ezek láthatóan ilyen megoldhatatlan dolgok. Bizony. Ki-vi-te-lez-he-tet-len. Éshát nyilván ezért nincsenek. Amúgy csinálnának, csak nem lehet megoldani[ Szerkesztve ]
-
laposonly11
senior tag
"A baj inkább avval van, hogy ez már a sokadik hír, hogy mennyire veszik komolyan a sony a psvr-t, és majd az idén, és majd 300 játék jön, ésatöbbi, ehhez képest a TYÉ kategóriás szemét ömlik csak rá továbbra is."
Igen, de ha megnézed hogy egy csomó régi-új klasszikus AAA címet újra kiadtak VR támogatással (PC-re is), Skyrim, Grant Turismo, Doom stb. Tehát úgy látszik egy visszafele kompatibilitással akarják feltölteni azt a 300 címet
Mi közben várhatjuk azt, hogy a mostanában megjelenő címek lassan mindegyike kap VR módot is. De azért azt megnézném PS4, vagy akár egy PRO, hogyan boldogulna majd egy hardvergyilkos modern AAA címmel mint pl. Battlefield 1 vagy Far Cry 5, VR-ban?! ...esetleg 2x 800x480 pixelen 20-30 frammel ahogy sokszor eddig is...Vagy végre eljön a grafikai butítás ideje, ahogy az az előző generációt is elérte, hiszen a felbontást, meg a framerate-et már nem lehet hová lejjebb süllyeszteni:
https://www.youtube.com/watch?v=UXo-3jym8Q0Ordo est anima rerum.
-
baphomet
senior tag
A Sony nem enged kiadni VR játékot csak Pro-ra. A fentebb linkelt DF elemzésből látszik, hogy sokáig kellene túrni azt a fiókot, hogy találjanak még plusz 20-30 fps-t, hogy az alapgépen is meglegyen a 60.
És, ha netán ezzel mind megvolnánk, akkor sem ér semmit az egész, mert a szöveg olvashatatlan volna a PSVR felbontásán. Kellene hozzá még minimum egy 1,5-szörös supersampling, Vagy teljesen átírni VR barátra a GUI-t.A 45FPS ASW-sel PS4-en nem játszik. Csak asynchronous time warp-ot tud a vas, ami kevésbé hatékony. Arra jó, hogy a 60 fps-ből 120-at csináljon. Asszem talán nincs is PSVR-ra 90-es opció. 60-at, vagy 120-at (ATW-vel, vagy anélkül) kell tudnia egy játéknak, hogy zöld utat kapjon.
-
Raymond
titán
válasz
#20844032 #31 üzenetére
Ja, de a sima PS4 valos teljesitmenye sajnos nem latszik mert vagy 60 vagy 30, nem latod a koztes erteket. Siman lehet hogy elmegy az is 60-al a megfelelo beallitasokkal. Persze ez lenyegtelen mert nem ugy nez ki hogy tepnek magukat erte
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#20844032
törölt tag
Egyértelműen az a bottleneck. Legutóbb a legkisebb ryzennel teszteltük 3 gigás(!) 1060-al, 4K-ban úgy ment elég durva beállításokkal, hogy alig hittünk a szemünknek.Mindeközben konzolokon...
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
energy4ever #19 üzenetére
bocsi, ez egy visszatero kommentar az ossze hmdnel, es hasznalat kozben pcn tenyleg nem ez a legnagyobb baj. viszont psvrt meg nem probaltam, csak riftet / vivet.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Raymond
titán
válasz
#20844032 #25 üzenetére
Element eleg jo beallitasokkal meg anno a 380X-el is (VR-ben), azert ha kicsit megeroltetnek magukat akkor talalnanak olyan beallitasokat amivel elmenne legalabb az a PS4Pro-n is PSVR alatt. Ha viszont a gyenge CPU a problema akkor ott nincs mit csinalni.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#20844032
törölt tag
Egyébként az első VR élményem ED-al volt, még DK2-vel. Mondhatni eléggé meghatározó volt. Nemistudom hány éve volt ez. Sok. És akkor a sony mostmár tényleg nagyon komoly támogatás tesz a psvr mögé, hisz pl ez a játék máig nincs psvr alá
De láthatóan sokan azonosítják a játékot a sonynál is a VR-el. Be is tették a VR oldalukba TÉVEDÉSBŐL
Őrület ami ott folyik, komolyan. A kommunikációból sejthető, hogy azért valakik nagyjából kapiskálják, hogy mit kéne csinálni, csak valahogy megvalósítani nem sikerül. -
-
kilua
senior tag
A Sony ezt is a nintendotól lopta:
-
proci985
MODERÁTOR
egyebkent probaltad mar a Vive/Rift kombot?
jelenleg messze nem a felbontas a legnagyobb baj.
(#11) energy4ever: szimulatorbol ott a Dirt Rally es a pCars2, mindketto gyonyoru VRben is. igaz utobbi jelenleg kb messze a legmagasabb gepigenyu VR jatek.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
berVi
senior tag
Jopofa a VR, de a jelenlegi felbontas egesz egyszeruen keves. Legalabb 2160p kene, hogy tenylegesen immerziv legyen.
-
energy4ever
addikt
DriveClubVR olyan felbontasban, vagy elsimitas nelkul megy, mintha pc-n valami rohadt nagy crt-n, 800x600-as felbontasban jatszanal. The WR World teljesen mas, ott elvezheto minden. Until Dawn: Rush Of Blood meg valami kegyetlen szep. Az a jatek amugy olyan, hogy leultem vele jatszani kb 10 percet. Nemis fogok vele tobbet, felek egy infartustol, meg jo, hogy baratnome az a jatek, es nem dobtam ki annyi penzt...
-
#48967168
törölt tag
Itthon lehet már kapni a 2.0-ás verziót? Sajnos a webshopokban nyomát sem látom...
-
#20844032
törölt tag
A komoly támogatásról legyen elég annyi, hogy a psvr oldalon a fel volt tünteve a megjelent(!) VR játékok között az elite dangerous, amiről kb minden kismókus tudja, hogy nincs VR támogatása (amilyen moslékul fut ps4-en valszeg sosem lesz/lehetne).
Írtam a supportnak, hogy ezt így most hogy. Válasz:blablabla...
Az illetékes kollégák utána néztek a kérdésnek és úgy tűnik, hogy terveznek VR elérhetőséget a játékhoz, azonban egyenlőre még nincs.
Sajnos pontosabb információnk nekünk sincs, hogy ténylegesen lesz-e VR támogatás a játákban és ha igen mikor.
Azt tudom javasolni, hogy vegye fel a kapcsolatot a kiadóval, Ők pontosabb információt tudnak nyújtani a játékkal, tervekkel kapcsolatban.
blablabla...Annyira veszi komolyan a sony a psvr-t, hogy a sonynál dolgozóknak fingjuk sincs melyik játék VR és melyik nem. LEL
BejjöttaVRnekik(tm).
[ Szerkesztve ]
-
flashpointer
őstag
A kerdes hogy az eladott szemcsikbol mennyi landolt utana a polcon, vagy monitorozzak a jatekokat is hogy hanyan jatszanak szemcsivel vele?
-
Egon
nagyúr
+1000.
Ebben minden benne volt. A kérdés csak az, hogy ilyen egyértelmű helyzetkép ellenére, miért és hogyan jelenhetnek meg ilyen hangvételű cikkek ezen az oldalon. A Sony illetve PS-fanboyságot nem cikkírásban kellene kiélni..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Mennyire randák a játékok? Illetve talán pontosabb így: játék közben mennyire lehet észrevenni, hogy nem a legszebbek?
-
#20844032
törölt tag
Ha ugyanaz a játék jön ki rá, ami monitoron is játszható, azzal sincs semmi baj, a VR magában egész más élménnyé teszik a játékot. Tökéletes példa erre a RE7. Mindkét módon végigjátszottam többször is, nem igazán helyettesíthető egyik a másikkal. Teljesen más élmény.
A baj inkább avval van, hogy ez már a sokadik hír, hogy mennyire veszik komolyan a sony a psvr-t, és majd az idén, és majd 300 játék jön, ésatöbbi, ehhez képest a TYÉ kategóriás szemét ömlik csak rá továbbra is. Megjelent ez az agyonreklámozott Inpatient, akkora egy igénytelen foshalom, hogy arra szavak is alig vannak rá. Ha lenne refund, kétszer rátoltam volna.
Távbbra sincsenek húzócímek. Egyáltalán, címek nincsenek. Egy indietemető az egész, amiben ördögszekereket fúj a szél.
Eddig nagyon kardoskodtam mellette, de ez egy védhetetlen dologgá vált. Sem a sony sem a stúdiók nem veszik ezt komolyan, és ilyen kétmilliós eladás nevetségesen alacsony ahhoz, hogy bárki komolyan vegye. A kinekt tízmilliós userbase-el is a kukában végezte, hasonló okokból. -
arn
félisten
az kell, hogy egy olyan jatekelmenyt adjon minden kijovo jateknal, amit a monitoron nem lehet ugy jatszani. ha nincs eleg cim, vagy csak "alternativa" (tenylegesen nem hozzateve a jatekmenethez), akkor buko. kb annyira fogja meg az embereket, mint egy 3ds film - egy dbig erdekes, es elhal a dolog.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Fred23
nagyúr
Remélem ebből csak az következik, hogy az Uncharted 5 majd pécén is kap VR támogatást!
-
Polllen
nagyúr
Akkor lehet én is beszállok az
internetbeVR-be.Egyszer volt lehetőségem kipróbálni pár percre, de akkor még nagyon ergya volt.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
Új hozzászólás Aktív témák
gp Már kétmillió headsetet adott el a cég, mindezt úgy, hogy alig reklámozták a lehetőséget.
- Milyen autót vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- BestBuy topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...