Új hozzászólás Aktív témák
-
jocobacsi30
csendes tag
válasz kisharsany #4 üzenetére
Mi baj van a SUV-okkal (ma sem minden SUV), de ha SUV-nak vesszük a Vitarát és az S-Crosst (a kb. két legnépszerűbb Mo-on eladott szgk.), akkor meg plána mi baj van velük?
Az, hogy kényelmesebb be- kiszállni, hogy nem fekszünk bennük hanem ülünk, esetleg, hogy jobb rálátást biztosítanak a forgalomra (bár ez nem biztos annyira), vagy mi?
Egyterűek is vannak bőven: kisteherautó forma 5-7 üléssel, nagy raktérrel.A legtöbb autós csak kis futásteljesítmény mellett száguldozik (értem ezalatt 60 felett), inkább helyi közlekedésre, közeli települések között használja a járművét, ezért a fogyasztásuk sem sokkal nagyobb a korábbi laposabb autókénál. A nagyobb súly persze számít, de egy mai Golf is sokkal nehezebb, mint a SUV korszak előtti Golf. A mai Golfok méretében/árában kapható T-Roc esetleg T-Cross sem sokkal nehezebb, mint a Golf.
Az árban mindenképpen igazad van. Az európai CO2 kibocsátási szabályokkal -- pontosabban azzal, hogy megengedték a gyártóknak, hogy a tömeghez arányosítsák a kibocsátást, így kedvezve a nagyobb SUV-oknak (és a plug-in hibridek fogyasztását elismerték 2 liter alattinak) -- megölték az olcsón gyártható, egyszerű hajtásrendszeerű, könnyű autókat.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+