Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz maputo #2 üzenetére

    Meg a brüsszeli kontraszelekció. Egy kollégámmal éppen tegnapelőtt beszélgettünk erről egy ehhez nagyon közeli témában, amelyben ő igencsak ott van. A magunk területeiről kölcsönösen megállapítottuk, hogy a valóban hozzáértő szakértők véletlenül sem az EU-s döntéshozás környékén találhatók.

    Érdekesség kb. 10 évvel ezelőttről: egy kollégám kijutott az EU-hoz. Ő a szakterülete már befutott, mondhatni fényes jövő elé néző szakembere volt. Pár hónap után egyik napról a másikra áthelyezték egy olyan területre, amellyel sosem foglalkozott, fingja nem volt róla és rohadtul nem is érdekelte. Saját bevallása szerint nem is nagyon akarta az életben maradáshoz szükségesnél nagyobb mértékben megtanulni. Pár nap múlva már szakértőként járt el.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

  • Kasya

    nagyúr

    válasz maputo #2 üzenetére

    Törvény van rá, oldják meg.
    Átgondolt, tudatos megközelítés, ahogy azt a döntéshozoktol megszokhattuk.

    [ Szerkesztve ]

  • arty

    veterán

    válasz maputo #2 üzenetére

    A törvény világosan utat mutat, merre mozduljanak el az autógyártók. Ennyi az értelme.
    Ha nem lesznek meg a megfelelő feltételek, 2030-ban még mindig el lehet kezdeni tologatni a határidőt....

    #3 zizidor
    semmi sem környezetbarát. még ha a napelemről is töltöm, akkor is volt egy akku előállítási folyamat...környezetbarátABB, esetleg - ahogy írod.

    #4 kisharsany
    azt mondod, az EU szarjon a fenntarthatatlan jelenre? :D
    ha nem tudod megvenni az autót, majd mész busszal. mi a gond? te azt hited, neked az autó JÁR ? :D :D :D

    #7 Tyrel
    jajaja, nevetséges az akaratot legalább törvénybe foglalni, ami alapján egy gyártó el tud kezdeni irányt szabni a fejlesztéseinek :) dőljünk hátra és élvezzük a kipusztulásunkat inkább......

    "Az alapvetően rendben van, hogy a belsőégésű motoroktól szabadulni akarnak, de a jelenlegi akkumulátor technológiákkal az EV egyáltalán nem megoldás. Máshol és máshogy szennyez, de semmivel sem kevésbé, sőt ha választanom kéne hogy 10-20 év múlva 1°C-al magasabb lesz a napi átlag hőmérséklet, vagy nem lesz ivóvíz, akkor köszi de egyértelműen az előbbit kérem."

    valahol szerencse, hogy nem rád van bízva a helyzet megoldása, hiszen annyi ismereted sincs a dologról, mint a döntéshozóknak.... :) sem a szennyezés mértékéről, sem a helyéről, holott ezek IS lényegesek. 0 szennyezésű tech nincs. de a jobb szennyezésért talán érdemes tenni... (oké, szerinted nem :D )

    #9 Kasya
    szerintem írj egy kérlelő emailt a BMW-nek, hogy léccilécci legyetek picit zöldebbek, arra tuti jobban odafigyelnek majd :P

    #13 ecaddsell
    az átlagos eu polgár persze gond nélkül elfogadná a korlátokat, hiszen már a mostani "szabályozásnak" is álló tapsal tisztelegnek ....... :D jujjdenaiv vagy.....

    #17 zizidor
    rossz helyen informálódsz vagy nem jól értetted, amit olvastál.

    #20 beef
    a medenceüzemeltetést a rezsicsökkentés védi. NAMÁR!

    #21 Gargouille
    szerinted mire kellene inkább építeni? orosz olajra? :D

    #26 MaCS_70
    holott elég volna egy ember, aki tud olvasni, innen a ph forumból kibányászná a világmegváltást és meg lennénk mentve! :D

    #40 joergie
    nagyon aranyosak ezek az ábrándozások, miszerint a fiókban minden ott heverészik, bevetésre készen... hátpersze. de tudom, hogy van akit ez megnyugtat, a tudat, miszerint VAN megoldás, csak nem élünk vele.

    és a végén a kötelező kör.... a demokráciába, kapitalizmusba mindíg érdemes rúgni egyet, hiszen ismerünk jobban működő rendszereket, ugyebár? :D jó, tudom, ezekből is százával vannak a fiókokban.... :D

    [ Szerkesztve ]

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

Új hozzászólás Aktív témák