Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz Tyrel #7 üzenetére

    16 éve olvasom több-kevesebb intenzitással a szakirodalmat. Minden komolyan vehető forrás egyetért azzal, hogy a mindenkor jelenlegi (és ez olyan nagyon sokat nem változott ezalatt az idő alatt) műszaki / ellátási szinten baromság nagy teljesítményű, nagy méretű, ezért nagy kapacitású akkukkal szerelt autókat gyártani. Mind környezetvédelmi szempontok alapján, mind a technikai fejlődés okán a nyerő út kis méretű, városi/elővárosi járműveket készíteni pici pakkokkal, a nagyok meg legyenek csak hibridek. Nyilván nem tökéletes megoldás, de kb. ez a jó kompromisszum és fenntartható -- és persze közben megy a fejlődés is előre.

    2010 környékén olvastam egy tanulmányt arról, hogy ha az USA személyautóként használt járműparkját lecserélnénk elektromosra, akkor 50-70 új atomerőműnyi kapacitást kellene kiépíteni. Ezzel szemben a hibrides / kis villanyautós megoldást a meglevő elektromos hálózat ki tudná szolgálni.

    És mit látunk?

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák