2019. augusztus 25., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) AAAgold


AAAgold
(senior tag)

hmm, ez a játék még pörög, hogy érdemes fejleszteni hozzá?

"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."

(#2) saelin válasza AAAgold (#1) üzenetére


saelin
(veterán)

Nem hiszem hogy lenne folyamatos bevétele a stúdiónak belőle, mert tudtommal nincsenek is benne mikrotranzakciók. Itt már szimplán a elkötelezetségük látszik a játék iránt. Én attól tartok hogy emiatt csődbe fognak menni... Persze, ha addig kidobnak egy másik játékot - ami már készülőben van - és el is adnak belőle jó pár darabot, akkor nem lesz semmi bajuk.

Egyébként meg királyul kikupálták a No man's sky-t! Ugyan engem még így sem győzött meg (unalmas), de a benne lévő content és a megjelenéshez képest az állapota már ég és föld szintű különbség. Nem nagyon láttam már évek óta ilyen comeback-et amit ők leműveltek.

[ Szerkesztve ]

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#3) Chapel


Chapel
(addikt)

Túl nagyot akartak, pénzből és játékból is.

Kezdték volna egy kis Galaxissal, és kevesebb, de tartalmasabb környezettel/gameplayel.
Persze akkor nem lehetett volna hypeolni a trilliárd bolygót meg stb...

http://www.flickr.com/photos/mr_chapel

(#4) L3zl13 válasza Chapel (#3) üzenetére


L3zl13
(nagyúr)

Tekintve, hogy procedurálisan generált az egész, ezred ennyi vagy ezerszer ennyi bolygó tök mindegy lett volna.
Hacsak nem egy 10 bolygóból álló "galaxisra" gondolsz, amit már kézzel is meg tudtak volna tervezni.

Aki hülye, haljon meg!

(#5) Kupszi válasza L3zl13 (#4) üzenetére


Kupszi
(tag)

Pláne hogy minden bolygónak ugyan az az alapja, nincs semmi említésre méltó. Ugyanaz a sablon, lehetett volna egyedi is ahogy mondom, pedig kevesebb bolygóval. Az ötlet jó volt, csak már az elején így kellett volna kiadni.

Pipapapa strikes back again! Avagy újabb tégla a falba!

(#6) XuChi


XuChi
(addikt)

Toldozhatják, foltozhatják, alapjaiban van elrontva az egész. Hiba a sok generált bolygó, állatka, épület stb, ha az egésznek semmi de semmi értelme nincsen. Nincs mögötte egy rendes történet, küldetések, városok stb.

Inkább lenne 10 bolygó, de azok a végletekig komplexek, egyediek, környezet, élővilág, helyi jellegzetességekk, kultúra, városok szempotjából. Akár a Mass Effect, csak még szabadabban bejárható galaxissal, béna megkötések nélkül.

De sajnos mint írtam is, alapjaiban van elrontva a játék.

[ Szerkesztve ]

(#7) kikikirly válasza XuChi (#6) üzenetére


kikikirly
(aktív tag)

Igazat szóltál szívemből szóltál, finom részletek teljes hiánya öli meg a No Man's Sky-t.Updatekbe ezekkel nem is foglalkoztak.Magam részéről egyáltalán nem bánom ha a Hello Games csődbe megy, No Man Sky megjelenéskori állapota és az azóta behozott tartalmak alapján a társaságnak lila fogalma nincs arról hogy kell játékot csinálni.Megjelenéskori állapotra lehetett mondani hogy kapzsik/túlvállalták magukat,arra viszont nincs mentség hogy érdemben azóta se tudtak javítani a helyzeten,pedig a szándékuk egyértelműen meg van.Csak nem tudják hogy kell,ilyen fejlesztő csapatokból pedig van bőven a piacon,nem hiányzik még egy.

[ Szerkesztve ]

(#8) quarros válasza kikikirly (#7) üzenetére


quarros
(tag)

Egyáltalán nincs elrontva. Csak nem a ti ízvilágotok szerinti játék. Ilyenformán a minecraft is egy totál értelmetlen játék.

(#9) Dr. Akula válasza saelin (#2) üzenetére


Dr. Akula
(nagyúr)

Játszható már egyáltalán a játék? Mármint nem az hogy elindul-e a startra kattintva, hanem hogy nem akad-e ki minden bozótnál. Én csak arra emlékszem hogy állandóan csak a baj volt vele, minden patchnél azt várták az emberek hogy háta kijavítják a sok szaggatást, kiakadást, akármit. De azt még nem hallottam hogy na igen, mostmár végre kész lett a játék, kilépett a pre-alfa státuszból, amivel eladták.

Xbox One X - PS4 - Dell 5491 - i9-9900K, G.Skill Trident Z 32GB 3200/CL14, MSI 2080Ti Lightning Z, ASUS Maximus XI Extreme, Samsung 970Pro 1TB, Corsair K95 RGB Platinum, Logitech GPro, Benq PD3200U, Phanteks Enthoo Elite

(#10) - = Zk = - válasza quarros (#8) üzenetére


- = Zk = -
(félisten)

akkor hogy kellene néznem, hogy értesem, milyen "ízvilággal" készült? :U
mi a játék lényege perpill... miért érdemes elkezdeni? szted persze.. érdekel, mert lehet én nem látom fától az erdőt...

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! "

(#11) kikikirly válasza quarros (#8) üzenetére


kikikirly
(aktív tag)

Minecraft-ba élmény benne alkotni,építhetsz szép dolgokat,mindenféle szerkezeteket,farmokat és ott vannak még a mod packok,textúra pakkok szinte végtelen mennyiségbe.No Man Sky messze nem nyújtja ezt a szintet egyik oldaláról sem.
Nálam ott kezdődik a probléma hogy nem jön be a design-ja, modellek elnagyoltak,apró részletek nincsenek rajtuk kidolgozva.Nem tudok olyat építeni amibe igazán tetszene.Játék többi része még rosszabb,ha már felhoztad a Mincecraftot,ott kifejezetten szeretek bányászni,itt nem mert a bányászás mechanikája végtelenül igénytelen.Harcról ugyanezt tudom elmondani.
Ezekről a részletekről beszélek,mert ezekhez hozzá se nyúltak a fejlesztők.Nincsenek városok,minden ugyanúgy néz ki, a generáló algoritmus nem jól működik,más is utalt rá hogy mit ér a több millió/milliárd csillagrendszer ha nincs élettel megtöltve???

[ Szerkesztve ]

(#12) XuChi válasza - = Zk = - (#10) üzenetére


XuChi
(addikt)

Jajj hát nem értitek....

Millió tök egyforma bolygón, totál ugyanazt kell csinálnod, végtelenítve! Hát nem izgalmas ?

Fogod a kis vizipisztolyodat, mész, mész mész mééész előre, gyüjtögeted a különféle "alkotóelemeket", majd visszabandukolsz a "kinder tojás játék" űrhajódhoz, feltankolod, és elrepülsz a következő hót ugyanilyen egyhangú bolygóra. Megnézed a helyi jellegzetes elképesztően egyedi élővilágot (általában 1 féle bolygónként), a növényeket, és megint mész mész mész mész, vizipisztolyozol, bandukolsz, feltöltesz és irány a következő bolygó, és ez megy órákon, napokon keresztül. Ha eléred a "sztori" szerinti célt (a galaxis középpontját) akkor kezdheted mindezt teljesen előről, és kapsz egy Congratulation feliratot is :C

Egyszerűen Ti nem vagytok ehhez felnőve, tessék visszamenni a komplex és tartalmas sztori alapú játékaitokhoz, ez a "uncsi szimulátor" nem Nektek való!! :R

#11: A Minecraft nagyon jó példa. Évekik pislogtam hogy mit lehet ezen szeretni, majd láttam, hogy miket lehet benne alkotni. És még "sztori" kiegészítőt is kapott :)

[ Szerkesztve ]

(#13) xeon forever válasza XuChi (#12) üzenetére


xeon forever
(senior tag)

Tenyleg egy haszontalan valami ez a valami...

MAIN QUEST LINE: DELL WORKSTATIONS T1600 2xT3600 RouterBOARD 750G r3 RouterBOARD RB260GS 3Com Switch 4800G RETRO Cuccok:GIGA P45UD3R+Xeon e5430@3.73GHZ

(#14) quarros válasza kikikirly (#11) üzenetére


quarros
(tag)

Mivel láthatóan csak szapulni akarjátok a játékot objektivitás nélkül, ezért értelmetlen fojtatnom. Továbbra is fenntartom, hogy a koncepció nem hibás. De félreértés ne essék azzal egyetértek hogy még mindig rengeteget lehet rajta csiszolni.

De ha már a bányászat szóba került. Nem tudom mikor játszottál vele utoljára, de az eredeti implementációjához képest a bányászat nagyon sokat fejlődött. Régen egyes bolygókon az ásvány lerakatok felhőharcolóként meredeztek az égbe a valóságot teljesen mellőzve.

(#15) quarros válasza Dr. Akula (#9) üzenetére


quarros
(tag)

Akkor nekünk nagyon különböző élményeink voltak mert anno kipróbáltam a játékot start után nem sokkal és nem tapasztaltam szaggatást, kiakadást, csak nagyon hosszú töltési időt indításkor. (Pedig akkor nem volt valami szuper gépem egy moddolt LGA 775-ös Xeon párosítva egy GTX460 SE -vel) Majd később amikor már lehetett akkor megvettem GOG-on és azóta is időről időre játszom vele de bugokkal nem nagyon találkoztam. Kivéve egyet amit az egyik nagy feature update okozott és a korábbi mentésemet vagy dobhattam a francba vagy elbíbelődhettem volna vele egy napot.

(#16) XuChi válasza quarros (#14) üzenetére


XuChi
(addikt)

Kérlek mesélj akkor arról, hogy mi az ami jó benne :)

(#17) quarros válasza XuChi (#16) üzenetére


quarros
(tag)

A szabadság. Utoljára ennyire szabadnak játékban az Elite 2 Frontier-nél éreztem magam az pedig volt már egy "pár" éve.

Nem kell load screeneket bámulni azért mert A pontról B pontra mentél (ha csak az odautat nem tekintjük "load screennek")

A véletlenszerűen generált bolygók néha nagyon szórakoztató kombinációkat raknak össze. (Bár azt el kell ismerjem, hogy a játék rajzfilmszerűsége nem mindig előnyös a játék szempontjából, és sok esetben össze tudja mosni az egyes bolygókat de az induláshoz képest ez is sokat fejődött)

Szerencsés esetben találhatsz olyan naprendszert aminél minden bolygó határozottan karakterisztikusan eltérő hangulatú, és külön élvezet egyikről a másikra ugrani.

Minecraft-hoz hasonló bár még nem azon szinten lévő szabadság, a terület manipulálása kapcsán. Ha akarod barlangrendszert fúrsz ha akarod hegyet építesz.

Az ilyen bázisépítéses túlélő játékok kapcsán (ha most a minecraft-tól eltekintünk) én egy játékkal találkoztam eddig amit jobbnak találtam mint ez (de az mondjuk mérföldekkel volt jobb) Subnautica.

(#18) Rison77


Rison77
(aktív tag)

Semmi probléma nincs a játékkal. Nyilvánvalóan az elején túlvállalták magukat, valószínűleg a Sony nyomására, mivel egyébként is kis stúdió pár emberrel. A megjelenéskori állapotot közel se lehet összehasonlítani a mostanival, kevés játék van ami pár év alatt ilyen fejlődésen megy át a megjelenés óta. Ami ugyebár hiba volt, mert az első benyomás ami legtöbbször számít, így azt bukták, szóval az emberek többsége már csak szimplán elvből fintorog a játékra.
Maga az egész generáló is forradalmi egy ilyen kis cégtől, attól eltekintve, hogy rengeteg potenciál rejlik még benne.
A minecraft teljesen jó példa erre. Mész mész a sivatagban utána dzsungel, utána megint sivatag, majd megint dzsungel, ha már ebből a szempontból nézzük, minecraftba van kb 5-6 biome, míg ebben nincs 2 egyforma bolygó. Ha valaki 100 bolygóból talál 2 egyformát fizetek neki egy sört csak hogy megnyugodjon a kicsi lelke. Alapjaiban véve, így is más a koncepciója a játéknak mivel úgy tervezték, hogy élhető bolygó élőlényekkel nagyon ritkán fordulhat majd elő, ehhez képest szinte minden 2. bolygón van élet.

XuChi:
Fogalmam sincs mikor játszottál utoljára a játékkal, vagy játszottál e egyáltalán, de az álláspontod alapján 100% , hogy a megjelenés után max 3-4 hónapos időintervallummal bezárólag.

(#19) xeon forever válasza Rison77 (#18) üzenetére


xeon forever
(senior tag)

Nekem meg mindig fent van. De ha mar a generalasnal tartunk akkor Space Engine(Nem a Space Engineer) akkor ezerszer jobb es a letezo ismert galaxison(-okon) kivul ha bekapcsolod a generalast akkor 50 milliard fenyev tavolsag van felprogramozva mindossze 2-3 gigaban(0.9.3V).... Igaz bolygo felszinek ott meg nincsenek, de a keplet nagyon allat...
Video
Ne en erre a motorra epitenek inkabb egy ilyen gamet.
Az uj verzio meg sokkal tobb de ertelem szeruen...

[ Szerkesztve ]

MAIN QUEST LINE: DELL WORKSTATIONS T1600 2xT3600 RouterBOARD 750G r3 RouterBOARD RB260GS 3Com Switch 4800G RETRO Cuccok:GIGA P45UD3R+Xeon e5430@3.73GHZ

(#20) xeon forever válasza xeon forever (#19) üzenetére


xeon forever
(senior tag)

RECOMMENDED:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-4430 or AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970 or Radeon R9 290
Storage: 50 GB available space

MAIN QUEST LINE: DELL WORKSTATIONS T1600 2xT3600 RouterBOARD 750G r3 RouterBOARD RB260GS 3Com Switch 4800G RETRO Cuccok:GIGA P45UD3R+Xeon e5430@3.73GHZ

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.