2017. december 18., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Ellia


Ellia
(őstag)

Normál ütés! Erős ütés! Lehet kombózni! Képesség amitől x ideig szuper erősek leszünk! Boss harcok, még nagyobb boss harcok, mega super emlékezetes boss harcok!

Nem tudom, ki, hogy van vele de ez így elég nahhh, nem az a baj, hogy így oldották meg, lényegében minden hasonló játékot rá lehet húzni pontosan erre a sémára, hanem, hogy mekkora innovációként adják elő (persze a szériának az ;] ).

Amúgy ezzel a részel rebbotolják a szériát és előkerül a asszaszinok és templomosok (vagy bármik is lehettek ebben az időben) konfliktus?

BN: eszem#2717 GW2: eszem.3751 Uplay: SzMrt

(#2) Millerchris


Millerchris
(kvázi-tag)

Remélem nem szúrják el.

Telefonon mindig hamarabb elérsz: 0620-544-6192

(#3) Scholes9


Scholes9
(PH! nagyúr)

Nekem ez elég gagyinak tűnik :B :U

(#4) tibaimp válasza Scholes9 (#3) üzenetére


tibaimp
(senior tag)

Engem sem győzött meg a videó! Eddig egyedi volt a ac harcrendszere, most miért kellett változtatni, nem is értem. A sebzést is írja, az pl minek, kit érdekel....

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#5) Gery9112 válasza tibaimp (#4) üzenetére


Gery9112
(senior tag)

Egyedi? Akkor nem játszottál Batman Arkham játékokkal :DDD, de egyetértek szerintem is teljesen jó volt az eddigi harcrendszer, nem azon siklott el hanem, hogy minden évben ugyanazt kellett csinálni, történet 0 és mindezt azzal akarták ellensúlyozni, hogy a játékidőt minél több gyűjtögethető tárggyal nyújtották el.

[ Szerkesztve ]

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#6) mad1


mad1
(PH! kedvence)

Egy kicsit a Ryse-bol (a rage), egy kicsit Dark soulsbol(parry) ...sztem nem lesz rossz a vegere. :))

[ Szerkesztve ]

Mikor nézed te a vga-dat miközben használod?Fejen állva se.

(#7) Kvelstadt válasza mad1 (#6) üzenetére


Kvelstadt
(PH! kedvence)

Ds-ből konkrétan ott a parry, backstab, védelem feltörés, számít a fegyverek hossza és sebessége es így tovább.
De ezzel nem is lenne bajom ha nem úgy beszélt volna róla 6percen keresztül a csávó mintha ők találták volna fel.

Ellia
Az avatarod jól látom, Calcifer?

[ Szerkesztve ]

\ [T] /

(#8) doooo válasza Kvelstadt (#7) üzenetére


doooo
(senior tag)

De ezek korábban is benne voltak az AC-kben... csak nem pont ilyen animációkkal, stb. Ez a szakállas főnök meg elég idegesítő volt a korábbi megnyilvánulásaikor is.

(#9) Fred23


Fred23
(PH! addikt)

Nekem tetszik ez az átdolgozott rendszer, kivéve a kamera beremegtetését egyes nagyobb csapásoknál. Remélem, ki lehet majd kapcsolni, mert számomra zavaró!

(#10) CriticalHit


CriticalHit
(őstag)

Az AI-t ne butítsák tovább. Legyen végre a harc kihívás. Támadjanak már végre összehangoltan.

"Hernyó maradsz, bár fent keringsz. Nem a szárny szab itt mértéket, hanem a gerinc."

(#11) wolfman válasza Ellia (#1) üzenetére


wolfman
(PH! kedvence)

Minden egyes közelharcot felvonultató játék videója láttán visszasírom a PoP-warrior withint! Abban akkora jól volt megalkotva a harc animációja hogy ihaj(freeformfighting). Nem volt hibátlan, de ezeknél a mostani sok kidolgozatlan, felületes, elcsépelt szarnál ezerszer jobb. A másik a Path of Neo-ban látott verekedés. Na az is részletes volt aztán a kombókat lehetett is keresztezni, vegyíteni.
(#10) CriticalHit: ne legyen igazam, de szerintem ezt már el is felejtheted!

[ Szerkesztve ]

- Válassz egy számot 1 és 10 között. - Megvan! - Na, ennyi az IQ-d!

(#12) doooo válasza wolfman (#11) üzenetére


doooo
(senior tag)

"Minden egyes közelharcot felvonultató játék videója láttán visszasírom a PoP-warrior withint! Abban akkora jól volt megalkotva a harc animációja hogy ihaj(freeformfighting)."

Mennyire fantasztikus játék az, te jó ég... örök kedvenc.

(#13) tibaimp válasza Gery9112 (#5) üzenetére


tibaimp
(senior tag)

Valóban nem játszottam, nekem az az egész világ nem jön be (a filmek sem)...

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#14) Gery9112 válasza tibaimp (#13) üzenetére


Gery9112
(senior tag)

Gondoltam azért is mondtam, hogy a harcrendszer ott ugyanaz. Jó játékok pedig, de ha nem a te világod akkor ja, felejtős :DDD

PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

(#15) CriticalHit válasza wolfman (#11) üzenetére


CriticalHit
(őstag)

Sajnos a célközönség semmilyen kihívást nem vesz jó néven.

"Hernyó maradsz, bár fent keringsz. Nem a szárny szab itt mértéket, hanem a gerinc."

(#16) Fred23 válasza CriticalHit (#15) üzenetére


Fred23
(PH! addikt)

Ballisztika meg szórás kéne még nagyon, így most tényleg túl könnyű, bár nekem bejön, hogy látom, milyen közel kell mennem ahhoz, hogy íjjal egy lövéssel leterítsem az ellent!

STALKER játékokban milyen jó is volt puffogtatni a 90%-ban pontos fegyómmal, hogy' élveztem! Nagyobb élmény egy ismerten nem tökéletesen pontos fegyverrel lőni; emlékszem, mekkora állejtés volt, amikor egy vacak mesterlövész puskával elvétettem a célt, és a vízben álló ellen meglátta a mellé becsapódó töltényt, amitől rögtön rohant is a nádas fedezékébe. Na, ilyesmi itt nem lesz, pedig lehetne! Durva, hogy csak akarattal tudunk mellé lőni ebben a játékban!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.