Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfman
veterán
Szerintem édes mindegy, hogy templomos vagy Assassin a főszereplő, ezt a történet szálat már úgy is lesüllyesztették jóó mélyre. Úgy is az ugrabugra meg a játékmenet lesz a lényeg ahogyan utóbbi alkalmakkor is.
DE, azért ha végre újra erőt fektetnek a jelenkor (jövő) történetébe, akkor visszaszívom, de erre igen csekély az esély.„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
gianni85
veterán
mivel kettészedik új és régi gépekre, ezért se itt, se a Unity-nél nem számítok jelentős előrelépésre a jelenkori sztorival kapcsolatban. Sajnos
Egyébként számomra Haytham volt a legszimpatikusabb karakter, hiába templomos(#3) sutyesz96
PC-re jön a Unity... már annak is lehet örülni... én nem lepődtem volna meg, ha azt meg csak XO/PS4-re adják ki[ Szerkesztve ]
-
sutyesz96
őstag
PC-sek nem kapják meg?
No matter what, you keep finding something to fight for.
-
félisten
Ebből most szappanoperát csinálnak?
Nekem nem a műfajom, az elsőből bírtam talán pár órát, de úgy f*ssák a részeket, mintha kötelező lenne. -
addikt
Minden evben uj resz. Tul sok. Lehet ha hagynanak egy kis szunetet a megjelenesek kozott, erdekesebb lenne mindenkinek, es jobban varna az ember az uj reszeket. Meg ugye tobb ido jutna a munkara is. Nekem mar egy kicsit uncsi. Az utolso reszet nem is vittem vegig...
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
AS
félisten
válasz Jeanne d'Arc #5 üzenetére
Ez több idő jut munkára nem helyes mert , vagy 5 csapat dolgozik csak az AC n... 3 év van mindegyikre.
Nubia Red Magic 8 Pro Realme GT 2 Pro , Samsung Galaxy Tab S6, Samsung Watch Active 2
-
wolfman
veterán
Ehhez meg hozzájön az a sablon duma, hogy "dehát ezt már az előző rész előtt elkezdték fejleszteni". Aha, persze, mert a motor már megvolt, karakteranimációk sem változnak, történettel eddig sem bajlódtak, hangok ugyan azok (max új elemek hoznak új effekteket), két részenként a poligonszámot feljebb tolják 3-5%-al, már csak a korszakok dizájnját kell ráhúzni meg persze némi újítás és kész is!
Ha egy játékot még a jelen rész megjelenése előtt elkezdenek fejleszteni, az azt jelenti, hogy nem érdekli őket, hogy milyen fogadtatása lesz az aktuálisnak, a negatívumokat feljavítják, de akkor is ki fogják adni az azutáni részt is, legyen akármennyire is elcsépelt vagy kelletlen.[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
mentoloshypo
senior tag
Az Assasin sztori az AC3-al szerintem teljesen nevetségessé és érdektelenné vált, nagyon beleerőltetett volt az az assasin szál az amerikai polgárháborúba, Ezio-nál azért még volt hitele valamennyire.
Szóval innentől kezdve lehet akárki egy AC főszereplője.
Ettől még persze lehet jó története és maga a játék is lehet olyan bitang jó mint például a 4.-rész, kívánom is neki!Szerintem egy idő után (sőt, talán már most) kb annyira fogja érdekelni az embereket egy AC története mint például egy Resident Evil-é, ami példaértékűen bemutatja mennyire tesz jót egy sorozatnak ha a végtelenségig van húzva, csűrve-csavarva az alaptörténete!
Kíváncsi vagyok van-e olyan gémer közöttünk aki el tudja mesélni kellő részletességgel, hogy mi volt az Operation Raccoon City története, persze kút fejből![ Szerkesztve ]