Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz TazLeacher #48 üzenetére

    Nem szőrszálhasogatás gyanánt (főként, mert láttam, hogy "általában"-t írtál), de megint csak a Fallout első két részét szeretném ide citálni: legyen akkor a zártörés.
    Ezekben a játékokban ugye százalékos értéked van zárfeltörésre. A zárnak is van egy nehézsége, ami negatívan (esetleg pozitívan) befolyásolja ezt a százalékos értékedet. "Dob" a program. Ha sikerül, akkor sikerül. Ha nem, akkor két lehetőség van: vagy nem sikerült, de újra megpróbálhatod, vagy pedig ügyetlenségedben beletörted a tolvajkulcsot a zárba, így többet már nem próbálkozhatsz azon zártöréssel (szétveréssel vagy felrobbantással vagy egyéb módon még igen)

    De tudom/sejtem, mire gondoltál különben: az olyan újabb játékokban, mint a DAO, egyszerűen meg van szabva minden zárnál, hogy milyen szinten kell, hogy jártas legyél a feltörésükben, és ha eléred azt a szintet, akkor nyerő vagy mindig, ha nem, akkor pedig esélyed sincs. (Mondanom sem kell, nekem a Fallout-féle szimpatikusabb)

    Ui.: Azért a játékos reflexei és a dobókocka szerencse-faktora szerintem nem teljesen ekvivalensek

    Ui.2.: Offolást befejeztem :)

    Endure. In enduring, grow strong.

Új hozzászólás Aktív témák