Új hozzászólás Aktív témák
-
ern3st0
csendes tag
Én elég elvakult Gothic fan vagyok, de nem tudom... Vártam ezt a részt nagyon, de sajnos a teljes játék kipróbálása után vált biztossá számomra az, amit már a demónál éreztem, hogy a Gothic-nak igazán vége lett a harmadik résszel.
Nem azt mondom, jó játék, de nincs meg benne az a plusz, ami miatt pl. az első részt képes voltam 2 napon() keresztül játszani.
Majd talán a Risen 2 elkap megint. -
LÁZ
addikt
hát igen, szép-szép, de lélektelen, meghát a konzolos serpenyőbe több volt az aranytallér sajnos . Azt meg sem említem, hogy a masinámon örülök a 30fps-nek átlagba. Végig fogom kenni, de hamar elfelejtődik....
insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022)
-
wikings2
őstag
Hát szerintem viszont nagyon pöpec lett, le a kalappat a srácok előtt.
Tudnak ők 3 játékon át kellett szenvedniük hogy végre egy minden téren jó gammát kapjunk De megkaptuk ( G1-2 a legjobb még mindig ,de ez is megy a polcra!! )Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
Apone33
őstag
Szerintem is jól sikerült a játék nekem tetszik, remélem h minél hamarabb kijön valami patch ami orvosolni fogja az alacsony fps számot.
Play Hard!!!
-
Vistaboy
veterán
Ne értsétek félre, szerintem sem bűn rossz a játék, máskülönben akkor nem is vettem volna meg. De a demó alapján sokkal többet vártam tőle.
Az pedig, hogy a végén picit lepontoztam, az kizárólag a bugos magyar verzióra vonatkozik. Aki angolul játszik vele, annak természetesen nincsenek ilyen problémái. Amint kijavítják, vagy sikerül beszerezni angolul, én is át fogom értékelni a játékot.
Addig pedig maradok azon a véleményen, hogy a Gothic 4 jelenlegi állapotában egy jó játék, csak nem mint RPG, hanem inkább mint hack & slash akció.
Mindezek ellenére játszok vele, ami nálam annyit jelent, hogy jó a játék.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Morden24
nagyúr
Hehe, milyen szerencse, hogy ha fizetnének, sem használnék magyar verziót...
Sectumsempra - For Enemies
-
Feruendios
aktív tag
Szegény Gothic az első rész elképesztően jó volt. Csak vissza kéne térni az alapokhoz.
Sajnos mar nincs magyar billentyuzetem :(
-
Hanok
senior tag
kicsit OFF de szerintem hasonló érzés lehet nektek, mint nekem az amikor kijött a Fallout 3...Majdnem sírtam hogy ekkora fost hogy engedhettek meg maguknak....15-20x végigjátszottam az első 2 részt, erre betoltak egy fps koordinálatlan szxrt...(nah de most az interplay talán felkel sírjából és alkot valami nagyon kellemeset mint ahogy eddig) Meglesem a demot kíváncsi vagyok milyen...
-
vittuka
aktív tag
A 25fps játszható helyett inkább idegesítô, ezt a szót használtam volna. Egyébként a kiadott hotfix-el egész szépen megugrik az fps!
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=vittuka | Ha lehet privit vagy emailt írjatok, a hirdetés hozzászólásokat ritkábban nézem!
-
Hurkaleves
őstag
el árulná valaki, hogy miért akadozik a játék még LOW-on is????
úgy érzem, hogy a gépemnek még high-on is vinnie kéne... néha egész jól megy, de folyamatos röcögés megfigyelhető... de mikor megláttam, hogy low és high között sincs különbség akkor nem igazán értettem, hogy mi van...[ Szerkesztve ]
-
Vamp
senior tag
Hát igen... A G1-el én is napokig toltam, valami hatalmas feelingje volt, bár az is tele volt ám bugokkal.
-
Apone33
őstag
válasz Hurkaleves #13 üzenetére
Nem csak nálad vannak ilyen gondok, nálam dettó ilyen. Akárhogy állítom a grafot ugyanúgy akad. De van akinél meg nem akad a játék egyáltalán, ez nem tom h mitől lehet. Patch-re várok ami majd talán megoldja ezt a gondot.
Play Hard!!!
-
Kelvin
őstag
Így van, sajnos kevés köze lett egy igazi RPG-hez.
Most, hogy a Dragon Age második része is az elcseszés felé tart, nem tudom mi lesz velem.
Talán a Two Worlds II október végén...."A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
joeshow
csendes tag
Sajnos az Interplay már nem nagyon kel fel a sírjából(főleg hogy az Interplay csak a kiadó volt, a fejlesztő a Black Isle ami csak felejthetetlen játékokat tett le de sajnos már eléggé szétszéledtek). De amúgy nem értek egyet, nekem is itt pihen a polcon eredetiben az összes Fallout(1,2,Tactics,3) és vagy 4-5 Végigjátszást megért mind nálam. Egyiket sem fogtam fel rosszabbnak mint a többit. Persze az 1-2 Classic, Epic és csak szuperlatívuszokban lehet róluk nyilatkozni de a Tacticsot és a hármat is imádtam pont azért mert mertek és tudtak újat hozni, de a megszokott hátborzongatóan jó világba. Imádnék még egy Falloutot ami az 1-2 köntösébe bújik de ennek a sorozatnak kifejezetten nem tett rosszat hogy különböző stílusokba pakolták, mindenhol ütött. Kíváncsian várom a New Vegast is(sajnos azt már az Obsidian fejleszti akikben tényleg nem bízok a Bethesda sokkal előnyösebb volt) de olyat semmiképpen nem mondanék hogy ekkora fost engedtek meg(Persze mindenki értékelése szubjektív de Fallout 3 esetében egyetértek a sok-sok Game Of The Year címmel.
PhoneBio: Alcatel 303 - Nokia 3310 - Sony Ericsson Z600 - Sagem my700x - Sony Ericsson p910i - Sony Ericsson P1i - Sony Ericsson X1 - HTC Legend - HTC Desire - Samsung Galaxy SIII
-
Djuree
félisten
na remélem nem olyan lett mint a 3, az iszonyú gyenge volt, nem sokat voltam képes azzal játszani, pedig gothic fan vagyok. az elődökhöz kéne visszatérni....
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz Hurkaleves #13 üzenetére
ezexerint úgy kezdődik mint a 3-nál kár érte. majd biztos lesznek ini fájl trükkök, mint a 3-nál, aztán lehet kisérletezni, hogy egyáltalán játszható legyen a stuff. mert patchet ami meg is oldja majd a gondot, sztem nem tudnak kiadni még egy jó darabig, hiszen akkor a játék sem így jött volna ki, ha megoldható lenne a probléma.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
megint én
őstag
Ezt a gamet nagyopn vártam, de nagyon szar lett... :SS
Még a 3 is jobb volt.
És ráadásul annyi bug van benne....Ne haragudj Vistaboy de annyira azar, hogy még a cikket sem olvasom el!
[ Szerkesztve ]
-
Kraptor
őstag
Annyir azért nem rossz a game. Én egy közepesre értékelném. Gothic 3 a sok hibájával ellenére is hozott egy nagyon jó feelinget ami a ebből hiányzik.
Majdnem jobban megéri most Gothic 3-al nyomulni a millió modokkal és javításokkal, most már legalább játszható is
-
GypsFulvus2
őstag
Hát a cikk és a demo alapján a rossz sejtelmeim igazolódtak be. A Gothic sorozatnak ezzel nagyjából vége. Ez még a 3. résznél is gyengébbre sikerült. Átvették annak a sablonjait, tovább egyszerűsítették, és még lineárissá is tették a játékmenetet.
A Risen egyértelműen jobb lett, az sokkal inkább a Gothic 1. és 2. rész hangulatát vitte tovább. Nekem úgy tűnik, inkább ők lettek a szellemi örökösei a sorozatnak, annak ellenére, hogy a névhasználati jog nincs náluk.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
ftc
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #24 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy minek folytatták...miért nem kezdtek bele egy új gameba? Számomra a Gothic sorozat a 3-al vége lett...igaz más befejezésre számítottam...de akkor is vége lett.
-
Neovenator
senior tag
Marhára unom már, hogy mindenki a kiadáskori állapotú G3 miatt sír-rí, mint egy...
Eltelt közben X év, a community patch-ek kiválóan kiegyensúlyozott játékot faragtak az eredeti bughalomból, ezek után pedig az IRÁNYÍTÁSRA panaszkodni, mint visszatartó erőre, kissé nevetséges. Pláne, ha már cikket ír az ember a sorozatról, vagyis ELVILEG van rálátása a dolgokra...de ez inkább azt bizonyítja, hogy egyáltalán nincs.
Kár...csak azt nem értem, hogy akkor minek ír cikket?[ Szerkesztve ]
"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Vistaboy
veterán
válasz Neovenator #27 üzenetére
Ha hiszed, ha nem, próbáltam én a Gothic 3-at is, éppen hogy azért, mert az Arcania demóján felbuzdulva már alig vártam, hogy ismét kalandozhassak. Mivel megvolt a Gamestar teljes játékaként a Gothic 3, ráadásul az is magyar volt, ezért feltettem, és kipróbáltam.
Még a topikjába is írtam, hogy lásd: nem hazudok.
Mint ahogyan ott is írtam, A LEGFRISSEBB PATCH is fel volt rá telepítve, de mivel akkor próbáltam ki az ArcaniA demóját, utána már egyáltalán nem tetszett. Még egy órát sem játszottam vele, már uninstall is volt.
Én meg azt unom már, hogy akárhányszor írok valamit, mindig akad pár okostojás, aki nekiesik, hogy mégis mit képzelek én magamról, hogy cikket írok?
Vedd már észre, hogy ez NEM A GOTHIC SOROZATRÓL SZÓL!!! Ez csak az ArcaniA bemutatója, azon belül is a honosított magyar verzióé.
Mindössze egyetlen mondatban utaltam a Gothic 3-ra, és azt is csak azért, mert pont előtte próbáltam azt ki, és lehet akármilyen jó is időközben, az ArcaniA demója után egy kalap szar volt.
Úgyhogy légy szíves, vegyél vissza egy picit a stílusodból. Ha nem tetszik, ne olvasd el.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
PhilBrick
őstag
Tegnap este a végére értem. Tapasztalataim:
Aki egy szép környezetben játszódó akciójátékot szeretne, az bátran álljon neki!(lehetőleg hard-on) Aki szerepjátékot keres, kerülje el messzire!
Néhány momemtum, amire még sokáig emlékezni fogok:
+ A fák lombjain átszűrődő felkelő nap fénye
+ Negyedórás kölcsönös ütlegelés egy trollal- Az életerőszívó fegyverem működött a csontvázakon és a zombikon is
- Felgyújtottam egy tűzelementált
- Folyamatosan hátrálva küzdök négy lurken ellen a mocsár szélén, amikor szivélyes üdvözlést hallok hátulról, majd egy npc elmegy mellettem és begyalogol a lurkenek közé. Kisebb topogás után azok kikerülik és jönnek tovább utánam. -
Djuree
félisten
válasz Neovenator #27 üzenetére
közel sem hibátlan még a gothic3. főleg a hivatalos pöcsökkel nem, ez azért igen nagy szégyen....
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
PhilBrick
őstag
válasz Rabbitf_24 #31 üzenetére
Olyan 25-30 óra a gyűjtögetős questek nélkül.(épp nem volt más dolgom)
A közepén nagyon untam, hogy mindent nekem kell csinálni képzett katonák és varázslók helyett is. A vége viszont kicsit elkapkodottnak tűnt.Ja igen, egy quest kimaradt: valaki írja meg priviben legyen szíves, hogy hol volt a kocsmárosné szeretett falába. Goblintalanítottam azt a részt, de nem lett meg...
-
Ősember
őstag
sajnos ez a verzió tényleg le lett butitva... a főzős kotyvasztós része is olyan buta, hogy akárhol tudunk bármit keverni, pl a havas hegy tetején grillezet húst régebben ehhez legalább tűznek kellett lennie és serpenyőnek is az inventoryban.
az npc-k engem is nagyon bosszantanak, mert ha pl azt veszem alapul, hogy akár az oblivionban is milyen karaktergeneráló volt, akkor azt kell mondjam, hogy ez hatalmas mínusz pont és lustaságra vall a készítők részéről.
és ami nálam az egyik leghatalmasabb negatívum- ahogy a cikkszerző is írta - a pálya túlzott bekorlátozása. a gothicban pont az volt a szép, hogy ha úgy támadt kedvem, akkor a főküldetés szempontjából teljesen érdektelen tájakra is el lehetett menni felfedezni és ott várt kihívás bőven.
jelenleg mágus karakterrel megyek és hard-on néhol már túl könnyű az elődökhöz viszonyítva.
azt már mondanom sem kell, hogy az item drop még mindig nem random, tehát második végigjátszásnál már nem fog semmilyen meglepetés sem érni. az egyetlen motivációm az lesz, hogy egy harcos karakterrel megyek majd, amivel remélhetőleg nehezebb lesz a játék.
remélem a következő részt visszaadják a piranha bytesnak______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
-
Neovenator
senior tag
Nézd, ha nem a Gothic sorozatról szól a cikk, akkor ne kezdj azzal egy Gothic 4-ről szóló cikket, hogy a harmadik rész szar.
Kissé hajmeresztő ezt látni a főlapon nyitómondatnak, pláne úgy, hogy mindezt egy órai játékból szűrted le. Ami nem éppen sok. Mivel én végigjátszottam a hármas részt és épp játszom a negyedikkel, el tudom neked mondani, hogy semmivel sem frappánsabb/egyszerűbb a négyes irányítása, mint a hármasé, de ez lehet, hogy tíz perc játék után nem egyértelmű.
Lehetséges még, hogy nem kapcsoltad be az "alternate balance"-ot, vagy csak egyszerűen túl nehéz volt neked, de ezek közül egyik sem a játék hibája...
A cikket még nem olvastam el, de elég nehéz figyelmen kívül hagyni a főlapon virító első mondatot, ez nem "ha nem tetszik, ne olvasd" kérdése azt hiszem."The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Hanok
senior tag
Nem tudom mikor voltál utoljára az interplay honlapján vagy olvasol-e ezzel kapcsolatban híreket de csak javasolni tudom hogy nézz rá, az interplay igen is mozgolódik nem is kicsit a régi csapattal együtt. Majd kiderül mi lesz belőle de Én nagyon drukkolok.
Ez csak annyira gáz számomra mintha a Diablo 3 kapna egy Oblivion motort, hidd el más közönséget kapna. Nekem azért kell egy játék amiért az előző részeket szerettem, csak a story miatt meg nem fogok szenvedni vele. Ez az fps rpg mostanában hódit a mass effect után jó hogy mindenki rápattant és el is hiszem hogy kenterbe veri a kategóriáját de én kétlem hogy az igazi Fallout rajongók ennek örültek. Nekem akkor is nagyon nagy csalódás volt, játszhatatlan pedig nekifutottam vagy 5 ször hátha elkap de sajnos ezzel a 1st person nézettel csúnyán elrontották. a körökre való osztásról nem is beszélve meg hogy órákig sétálgatsz nagyon lassan a pusztába hogy egy questet megcsinálj...RPG-ből akciót csináltak ez a fájdalmam.. remélem eljön az idő amikor ez a rész lesz a sorozat fekete báránya... És bocsi az OFF ért több nem lesz.[ Szerkesztve ]
-
Ősember
őstag
válasz Neovenator #36 üzenetére
megjelenésekor a 3-ban tényleg rossz lehetett az elején egy vaddiszóval találkozni, mert lássuk be, bénán volt megcsinálva. folyamatosan sebzett és a karakter észhez sem rét mire már megint üt a disznó. azzal nem lehetett mit csinálni, egyszerűen tökéletesen, sebesülés nélkül kellett megverni szerintem erre gondolt a cikkíró.
______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
-
Vistaboy
veterán
válasz Neovenator #36 üzenetére
Mutasd már meg, légy oly szíves, hogy hol írom én azt a cikkben, hogy a Gothic 3 szar? Mindössze annyit írtam, hogy nekem csalódást okozott, és ez igaz is. A megjelenéskor kipróbáltam, és kicsontozott az első utamba kerülő vaddisznó. Pedig nem hardon kezdtem neki. Nem most játszok először szerepjátékkal, így tudom, hogy miképpen lehet állítgatni a segítségeket, ha elakadok, így nem azzal volt ott sem a probléma. Mindenesetre én úgy vagyok vele, hogy ami nem megy, azt nem erőltetem. Ezért hagytam akkor abba.
Amikor kipróbáltam az ArcaniA demóját, egyből minden kézre állt, pedig nem állítottam rajta semmit sem, és nem is Easy-n próbáltam. Utána, amikor feltettem vissza a harmadik részt, hiába volt fent a legújabb Community Patch, egyszerűen megint ott voltam, mint annak idején. Ezúttal már a vaddisznóig sem tudtam elmenni, mert egyszerűen már a faluban sem tetszett a játék az ArcaniA demója után. Lehet hogy a grafika volt az oka, lehet hogy az irányítás, mindenesetre egy Gothic 4 demó után már nem érdekelt a 3. rész. Pedig megpróbáltam.
Úgyhogy tegyünk pontot az ügy végére. Nem arról van szó, hogy rossz a Gothic 3, hanem hogy az nekem nem jön be, és kész.
A Gothic 4-ről meg csak annyit, hogy akármennyire is bugos, még mindig játszok vele, mert maga a játék jó. Ha nem tetszett volna meg a demó alapján, meg sem vettem volna.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Neovenator
senior tag
Valóban, a megjelenésekor ilyen volt...4 évvel ezelőtt...pont ezt kifogásoltam.
Ő egyrészt a legújabb javítással játszott, másrészt sosem értettem ezeket a kötelezően megcsontosodott előzetes ítéleteket..."valaki egyszer aszonta, hogy szar, há' akkor szar, még akkor is, ha nem"
Szimpla birkamentalitás, elég irritáló."The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Hanok
senior tag
válasz TazLeacher #39 üzenetére
Megj: de nem is volt köze az RPG-hez , egy 3rd person akció majdnem 1st person közelségből rpg-be illő elemekkel, de ettől még köze nem volt hozzá...De mind1 lehet én vagyok túl oldschool. Biztos bennem van a hiba nem tudom elfogadni az rpg fogalom ilyen mértékű átalakulását..Úgy hogy nekem a jövő az hogy 10 éves játékokkal kel tolnom hogy lekössenek mert nekem ez már nem fekszik...
-
TazLeacher
nagyúr
Szerintem nem a miatt lesz RPG valami, ami miatt a ME nem az, de mind1. Mondj egy RPG-t, és kb 2 perc alatt bebízonyítom, hogy semmi köze a tényleges RPG-hez. Ezek a játékok (az összes) egy szánalmas másolatai a valós RPG-nek. Szerintem attól lesz RPG az RPG, hogy:
- a karaktereded saját szájízed szerint fejlesztheted
- a döntéseid kihatással vannak a játék végkifejletére
- ebből adódóan több féle lehetsége befejezés és közbenső megoldás létezik
- a minél mélyebb és fontosabb párbeszédek
- a lehetősegekhez képest bizonyos "személyiségek" alakításaEttől függetlenül felőlem lehet harcorientált is, úgy, ahogy a valós RPG-kben is vannak harcorientált történetek. Szerintem nem gond, sőt talán a real time harc sem gond, bár talán nem a legszerencsésebb. De szerintem a lényeg fent van. Ha ez megvan, és jól, akkor beszélhetünk valamiféle szintetikus RPG-ről.
(pl.: Kezdjük ott, hogy - legjobb tudomásom szerint - kevés olyan játék van(?), ami díjazza, ha a megformált személyiség szerint játszol.)
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
-
Gothmog
aktív tag
válasz TazLeacher #44 üzenetére
Vicces, ugyanis például pont a Fallout első két része úgy nagyjából teljesíti is a fenti kívánalmaidat
- Olyan karaktert és úgy fejlesztesz, ahogy jól esik.
- A döntéseid kihatnak a játék végkifejletére
- és többféle befejezési mód létezik.
- A párbeszédek menetét befolyásolják erősen a skill-jeid és tulajdonságaid.
- Ezt az utolsó "személyiséges" dolgot nem igazán értem, mert tudtommal a játékokban rendszerint nem "arc és személyiség nélküli" szereplőket szokott irányítani az emberÉn különben ide venném még - a harcok esetében - a körökre osztottságot vagy megállíthatóságot/áttekinthetőséget is. Egy igazi, a "pen and paper" hagyományokon nyugvó cRPG-ben a siker nem múlhat a klikkelő izmok fejlettségén
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
joeshow
csendes tag
És ezt úgy a Fallout 3 nem teljesíti?:S Jó csak két féle befejezés van de sztem azért akciójátéknak titulálni(@Hanok) szvsz elég nagy túlzás.
@Hanok: "csak a story miatt meg nem fogok szenvedni vele", hát akkor tényleg nem értem miért is kell egy RPG-vel játszani. Engem eddig ponthogycsak a sztori érdekel. Baldur's Gatek szintén hatalmas kedvenceim voltak és "csak" a sztori miatt játszottam. Ha most bejelentenék hogy az Oblivion motorjával jön a Baldur's Gate 3 de meghagyják a csapat irányíthatóságát ugyanannyira nagyon boldog lennék mintha azt mondanák hogy jön ugyanez a régi izometrikus nézettel. Tehát nekem csakis a sztori számít egy RPG-ben és nem érdekel milyen köntös van rajta. És sztem a Fallout 3 sztorija(főleg a DLC-kel együtt) igencsak megéri a "csak" a sztori miatt való "szenvedést". De mondom az értékelése mindenkinek szubjektív de sztem ez kicsit olyan mintha azt mondanád hogy nem fogsz a Need For Speeddel szenvedni csak a kocsik miatt ha egyszer a kategóriának az adja a sava borsát.
És ne haragudj de még1x mondom az Interplay csak a kiadó volt a Fallout 1-2 fejlesztője a Black Isle akik nem igen fognak újra együtt(azzal a csapattal) már játékot csinálni. Felnéztem az Interplay honlapjára ahogy kérted. Igencsak mozgolódnak? Fallout Online szintén várom jó is lehet de nem szeretem az MMORPG-ket neked pedig nem is nagyon tetszhet mert csak a világban lesz köze az 1-2höz. A többi projekt meg legkevésbé sem hasonlít a Fallout szériához tehát hogy az Interplay mozgolódik az nekem nem nagyon látszik. Vagy két külön hivatalos Interplay oldalt ismerünk.
Tényleg bocs az OFF-ért.
[ Szerkesztve ]
PhoneBio: Alcatel 303 - Nokia 3310 - Sony Ericsson Z600 - Sagem my700x - Sony Ericsson p910i - Sony Ericsson P1i - Sony Ericsson X1 - HTC Legend - HTC Desire - Samsung Galaxy SIII
-
GreatGodzi
tag
A Gothic 2 is elég unalmas volt, míg vissza nem kellett teleportálni az első rész helyszinére... onnantól azt mondtam, hogy van olyan jó, mint az első rész, de a hangulat akkor sem volt messze ugyanaz. A harmadik rész szinte egy teljesen más játék, de nekem az is nagyon tetszett, mindig csidálkoztam, hogy miért ismételgeti minden lúzer az először megjelen, nem eléggé megfizetett cikket róla. Az a pár bug nem volt zavaró, a vaddisznókat el kellett kerülni, míg nem volt valaki elég gyakorlott a harcban, mert utána már nem is volt nehéz. Nekem amúgy a harmadik rész tetszett a legjobban, hatalmas volt, tele jó ötletekkel.
A Risen elvileg más játék, de azt a kivált eredeti tagok csinálták, azért lett olyan jó, bár nagyon rövid, és nem is túl jó a története.
Na ezek után a Gothic4 egy megint más játék, még egyszerűbb, még linelálisabb, semmi érdekes fordulat nincs benne, mint pl. az első két részben (legalábbis eddig én még nem találkoztam ilyennel), viszont egész jó a hangulata, a várban csak lestem, milyen szép és ötletes a grafika, nagyon megdobja a lagymatag hangulatot. Buggal eddig nem találkoztam, de mindig vanak emberek, akiknek valami nem tetszik, és egyből bugzanak... Még az elején járok (bár ha a Risen nagyságát veszem alapul, akkor már lehet a közepén ), de remélem lesznek benne más éghajlatú földrészek mint a háromban, vagy vissza lehet valahogy jutni az első rész világába, stb... de erre nem sok jelet látok eddig, úgyhogy szerintem csalódni fogok benne. A főhős haját már nem is említem, mert amikor a demoban megláttam, nem is akartm játszani a játékkal, de gondoltam csak lesz benne majd valami sisak,a mitől nem fog látszani. -
TazLeacher
nagyúr
Én különben ide venném még - a harcok esetében - a körökre osztottságot vagy megállíthatóságot/áttekinthetőséget is. Egy igazi, a "pen and paper" hagyományokon nyugvó cRPG-ben a siker nem múlhat a klikkelő izmok fejlettségén
A hagyományos játékokban ezt a "faktort" a szerencse hivatott képviselni, amit az ilyen játékokban általában kizárnak. (Pl.: egy zár feltörésénél általában elég a megfelelő szakértelem megfelelő szinten, nem kell még a szerencsében is bízni...)
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
-
Gothmog
aktív tag
válasz TazLeacher #48 üzenetére
Nem szőrszálhasogatás gyanánt (főként, mert láttam, hogy "általában"-t írtál), de megint csak a Fallout első két részét szeretném ide citálni: legyen akkor a zártörés.
Ezekben a játékokban ugye százalékos értéked van zárfeltörésre. A zárnak is van egy nehézsége, ami negatívan (esetleg pozitívan) befolyásolja ezt a százalékos értékedet. "Dob" a program. Ha sikerül, akkor sikerül. Ha nem, akkor két lehetőség van: vagy nem sikerült, de újra megpróbálhatod, vagy pedig ügyetlenségedben beletörted a tolvajkulcsot a zárba, így többet már nem próbálkozhatsz azon zártöréssel (szétveréssel vagy felrobbantással vagy egyéb módon még igen)De tudom/sejtem, mire gondoltál különben: az olyan újabb játékokban, mint a DAO, egyszerűen meg van szabva minden zárnál, hogy milyen szinten kell, hogy jártas legyél a feltörésükben, és ha eléred azt a szintet, akkor nyerő vagy mindig, ha nem, akkor pedig esélyed sincs. (Mondanom sem kell, nekem a Fallout-féle szimpatikusabb)
Ui.: Azért a játékos reflexei és a dobókocka szerencse-faktora szerintem nem teljesen ekvivalensek
Ui.2.: Offolást befejeztem
Endure. In enduring, grow strong.
-
Neovenator
senior tag
válasz TazLeacher #44 üzenetére
Planescape - Torment?
[ Szerkesztve ]
"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Findzs
addikt
kipróbáltam én is a demót nekem tetszik
az mondjuk idegesítő
-hogy egy párbeszéd végén kiírja hogy vége és arra még külön rá kell kattintani, de minke ha egy szer vége van lépjen a beszélgetés végén az ablakból oszt hagy haladjak
-meg, hogy ha egy ember elállja az utat és beszélsz vele elmondja hogy miért nem enged tovább utána valahányszor a közelébe mész már mondja megint párbeszédes kattintós jelleggel megint ugyanazt, nem lehetett volna az hogy csak a feje felett megjelenik egy pár szavas mondatban hogy erre már voltál és nem mehetsz egyenlőre tovább és nem kéne folyton beszélgetésbe keveredni velede egyébként szép a graf meg a küldik jól megvannak szerkesztve, nem kell sokat kolbászolni a küldik végén vissza a megbízóhoz
10/7
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
julius666
addikt
Én megmondtam előre hogy nem lesz nagy eresztés a cucc.
-
Vistaboy
veterán
válasz GreatGodzi #47 üzenetére
"Buggal eddig nem találkoztam, de mindig vanak emberek, akiknek valami nem tetszik, és egyből bugzanak..."
Ne haragudj, de ha vennéd a fáradtságot, és elolvasnád a cikket - vagy ha olvastad, akkor felfoghatnád -, hogy amennyiben angol verzióval játszol, akkor elképzelhető, hogy nem találkozol buggal, mivel abban működik a szintlépő képernyő.
De mivel én a magyar változattal játszom, sajnos abban igenis bugos a dolog. Más technikai hiba nekem sem jött elő, de az épp elég, hogy nem látom a skillek leírását.
Ha magyar verziód van, és nálad látszanak a skillek leírásai, akkor kérlek, légy oly szíves, és készíts róla egy képet, mert ha csak nálam nem jó a játék, akkor azonnal kijavítom a cikket.
Egyáltalán másnál előjön ez a hiba? Vagy csak én vagyok olyan szerencsétlen, aki megvette itthon, míg mindenki angollal játszik?
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
válasz GreatGodzi #47 üzenetére
Tessék, hogy lásd, nem a levegőbe beszélek.
Az angol verzióban nem bugos a szintlépő képernyő:
De a magyarban mindenhol csak egy "mégse" felirat van. Sehol a skillek leírása, mint az angol változatban.
Úgyhogy erre mondtam én, hogy bug. Mert ha szerinted ez nem az, akkor vedd meg te is, és majd kíváncsi vagyok, hogy akkor mit szólsz hozzá, ha kiadsz 10K-t egy programért, amit már nagyon vártál, és utána ez fogad. A demót angolul játszottam végig, és azért mertem előrendelni, mert megtetszett, de abban nem is volt semmi hiba.
A magyar demó szintén egy fos volt, textúrahibákkal meg mindennel, de sajnos amikorra azt kipróbáltam, már elküldtem a kiszállítási kérelmet. Azért bíztam benne, hogy a végleges játékban majd kijavítják, de azt álmomban sem gondoltam volna, hogy a szintlépő képernyő ennyire bugos marad.
Úgyhogy nézd el nekem, hogy picit csalódott vagyok a magyar változatban. Ha én is fogtam volna magam, mint itt nyilván páran, és letöltöm a Reloaded verziót, akkor sem a bug nem jön elő, és még csak le sem pontozom ennyire, mert bár RPG-nek nem szerepjáték, de azért egy nagyon jó grafikával rendelkező akciójáték, amit mindenkinek ajánlottam volna, akit nem zavar a túlzott linearitás és egyszerűség.
Ui.: A warez-témát ne vedd mellre, nem neked szól, csak megjegyzés.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
Akinek szaggat nagyon a játék, és két- vagy négymagos processzora van, az kipróbálhatja az angol fórumon leírt megoldást, amivel én egy Intel Core i7-essel nyertem körülbelül 5-6 FPS-t a teljesítményben.
A játék \Data\configuration mappájában van egy ProcessManager.xml nevű fájl. Azt nyissátok meg szerkesztésre, és legalul ezt látjátok:
<ThreadConfig platform="PC" cores="1" >
<Thread hardware-mask="00000001" thread-pool-mask="00000002" />
<Thread hardware-mask="fffffffe" thread-pool-mask="fffffffd" />
<Thread hardware-mask="fffffffe" thread-pool-mask="fffffffd" />
<Thread hardware-mask="fffffffe" thread-pool-mask="fffffffd" />
<Thread hardware-mask="fffffffe" thread-pool-mask="fffffffd" />
<Thread hardware-mask="fffffffe" thread-pool-mask="fffffffd" />
<Thread hardware-mask="fffffffe" thread-pool-mask="fffffffd" />
<Thread hardware-mask="fffffffe" thread-pool-mask="fffffffd" />
</ThreadConfig>Az első sorban lévő "PC" cores="1" értékét írjátok át annyira, ahány magos CPU-tok van. Például én 4-re írtam (A HT nem sokat hoz, mert semmi különbség nem mutatkozik, ha 8-ra javítom), így nagyjából 5 FPS-el gyorsabban fut a játék.
Próbáljátok ki ti is, hátha...
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
GreatGodzi
tag
Nem tudtam, hogy a magyar verziónál nem látszik egy-két, amúgy elég fontos dolog, de ezt majd biztos kijavítják. 20-as szint alatt amúgy sincs még sok értelme elpazarolni a skill-eket, mert majd úgyis később dönt az ember, hogy harcos lesz inkább vagy mágusféle (legalábbis eddig ez így volt), és akkor nagyon kellenek majd ezek a pontok, hogy végig tudd vinni a játékot. Ha meg kicsit erősebbek az ellenfelek a hiányzó képességek miat, az csak izgalmasabbá teszi a harcokat.
A több magos procikhoz való beállításról meg kösz az info-t, mindjárt ki is próbálom, és egyúttal át is nézem az összes konfig file-t, hátha találok még benne valami érdekeset, amitől nyerek pár fps-t... mondjuk nekem full beállítással is jól meg, de ha mondjuk az állandó 60fps meglenne, annak tudnék örülni. -
Hanok
senior tag
Lehet hogy túlzás amiket írok viszont száz szónak is egy a vége, csak hasonlítsd össze az 1-2-t a 3-al és bárkinek megmutatod a kettőt egymás mellett szerintem az a szakadék a túlzás ami a kettő között van, és sajnos semmi de semmi köze az elődjéhez amiért szerettük a az első 2 részt ennyi. És lehet jó a story ha játszhatatlan számomra a játék. De ez visszafelé is igaz a 3. részt végigjátszóknak kíváncsi lennék hány százaléka tudná végigvinni az első részeket...(úgy hogy előtte nem ismerte ezt a sorozatot)
És hogy ne csak off legyen: Nálam a demo 9600gt vel nem szaggat bár olyan idegesítően lassú ha körbenéz az ember..Lehet hogy épp a határon táncolnak az fps-ek...
[ Szerkesztve ]
-
GreatGodzi
tag
Pár fps-t tényleg jelent, de még most sem fut úgy, mint kés a vajban. Persze ez az összes Gothic-nál így volt eddig, mindegyik ütött kicsit az aktuális gépemen... még ez a negyedik rész eddig a legjobb ebből a szempontból. Mondjuk a gépem is elég fullos most, de hogy egy 5870-en nem bír menni 60fps-el, az elég szomorú.
-
Vistaboy
veterán
válasz Hurkaleves #59 üzenetére
Nekem a ricegés megszűnt, miután átírtam, hogy most ez attól a plusz 5 FPS-től van-e, vagy nem, azt nem tudom.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Findzs
addikt
nekem megy rendesen a game nincsen röccenés meg ilyenek
én most a demót tolom"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
novascream
csendes tag
Nah .... két nap .... kivégezve....
A játék tényleg a klikk függőknek van kitalálva ....az angol verzióban csak 1-2 bug van de nem számottevő . A probléma az hogy :
1. Szinte Teljesen lineáris .....
2, Side Quest-ek nek gyakorlatilag az xp-n kívül sok értelme tényleg nincs általában 'menj oda és hozd el ezt vagy azt" ( mint ahogy az aranynak sem ha nem számítjuk az időnkénti nyíl vásárlást márha kell mivel azt veszel el onnan amit akarsz szóval kirabolod a kereskedőt... semmi probléma....... )
3. MI ritka stupid.....az oké hogy a troll troll-ként viselkedik de hogy az összes monszta , csontváz , merc stb.... azért vicces.....érdekes lehet a családfa .....
4. Nem mondanám hogy hosszú .... 2 nap alatt kivégeztem és kb 2 questet nem csinaltam meg...
5. Nem rossz játék csak inkább olyan mintha Diablo néni és Gothic bácsi zabigyereke lenne... és sajnos 1-ik től sem a jobb dolgokat örökölte....Egyetértek a cikkíróval sajnos ez nem Gothic ....
nem is igaz - nem is úgy - nem is az - nem is - nem
-
Asador
tag
Két napja tolom és azt mondom gyenge lett. Behatárolt terek, a vízbe nem lehet belemenni, mert falba ütközöm, tetteimnek semmi következménye /lopás, NPC-k lenyilazása/, gyengus fejlődési lehetőségek stb.
Aki ilyen játékot fejleszt nem ártana ha végigtolná az Elder Scrolls sorozatot és merítene belőle /ha már eredeti ötlete nincs/
Egynek azért jó lesz, heti pár órás játékigényemet kielégíti, de azért jobbat vártam.Marad a várakozás egy jó kis Elder Srolls V-re...
-
zsoltti
senior tag
nekem is tetszik, de sajnos az xbox 360 as verzió grafikáját igen lebutították, és még így is szaggat, igen elcsesztek valamit szerintem.
-
Vistaboy
veterán
Időközben kijött a javítás a hibás skill-fához, de sajnos nem attól, akitől vártuk volna. Mindenesetre a Gothic 4 topikjában linkelve van, ott megtaláljátok.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
mariobros
tag
Szerintem is nagyon jó, lehet, hogy le van butítva a karakter fejlesztése, de ezt kárpotólja a gyönyörű grafika, és jó történet, ami engem megfogott. Számomra 10/9 pont
Üdv: Dani
-
talpalavalo
aktív tag
Nekem nagyon tetszik, már maga a grafika nagyon gyönyörű, és az említett Fix-el egész jól megy
-
Hurkaleves
őstag
válasz talpalavalo #69 üzenetére
hogy csináljátok, hogy jól megy? van valami egyéb trükk?...
a gépemnek vinnie kéne... normálisan.[ Szerkesztve ]
-
_Scythe_
aktív tag
Két dolog:
1. Hol kapcsoltad ki az AA-t? Sehol nincs ilyen opció. (és nem is látom, hogy simítaná az éleket, post process van)
2. Létezik az, hogy egy 3,14GHz-en ketyegő E6420 (400 MHz FSB, 1000MHz DDR2), mindkét magja 100%-on jár független a graf beállítástól? Azaz (Ultra)High-on gyakorlatilag ugyanúgy fut, mint Low-n. Még az 5.1-es hangok pozícionálását sem a proci végzi. (hanem EMU20K)
Nem tudtam FPS-t mérni, Fraps valamiért nem mér. Gyanítom, hogy bug, de valaki futott vele ilyenbe?
(Légyszi olyan válaszoljon, aki próbálta) -
_Scythe_
aktív tag
-
Silenzio
addikt
Az első kettő Gothic nagyon jó, a a harmadik jó, ez meg egy vacak. Mit kell ezen ragozni?
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz Hurkaleves #76 üzenetére
Én 2006-ban toltam le őket, az Oblivion helyett. Ennyit a grafikai igényekről. Az a baj, hogy manapság sokaknak csak a technikai igénye van meg, holott befogadóként, azaz emberileg nullák: ízlésben, észben, kitartásban, lélekben. Kérlek, ne sértődj meg. Nem neked szánom, a jelenségnek - mert akinek értelme van, nem akar ebbe a körbe tartozni. Vanitas vanitatum=játékipar; 2010.
A Gothic 3 feljavított implementációt még nem próbáltam, de havernak nagyon bejött. Csak a technikai bökkenők a régiek: neki 7 giga ramot evett meg egy ízben (összesen 8 giga fizikai memória van a gépében), azaz szinte mindegy, mennyi ramod van, ez megeszi az egészet.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
GypsFulvus2
őstag
Én 2 giga rammal gond nélkül tudom futtatni a G3-at a legújabb community patch-al, szóval nálad sem okozhat gondot. Persze néha megröccen, de semmi komoly. Mondjuk igaz, hogy a rendszerem RAID0-án van, így a virtuális memóriát gyorsan tudja olvasni, ez nyilván sokat segít. Nagyon jót tesz a community patch az AI-nak, nehezebbé és élvezetesebbé teszi a játékot, a skill rendszer is jobb, csakhogy az első két rész hangulatát nem tudja visszahozni. Azok voltak az "igazi" Gothic-ok. (mélyet sóhajt)
Akkor szerinted ez a 4. rész reménytelen? A Széthasítot Szűz történeteit olvasgatva reménykedtem, hogy visszatérnek a hagyományokhoz, és nemcsak felbukkannak, hanem újra jelentős szerepet kapnak a régi cimborák; Diego, Gorn, Angar, Lester, Lee. Akkor ebből nem lett semmi?"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Hurkaleves
őstag
azabaj, hogy anno nem is figyeltem föl a gothic-ra nem is tudtam, hogy létezik csak már mikor a 3. kijött... az viszont nekem teljesen bejött. most nyomatom harmadjára ki..
sok helyről hallom, hogy az 1. és 2. volt az igazi, de manapság már annyi szépséges játékkal játszottam, hogy egyszerűen (a screenshot-okból leszűrve a grafikát) már egyáltalán nem hoz lázba az 1 és 2... pedig szeretem az ilyen jellegű gémeket... nomind1. -
Silenzio
addikt
válasz GypsFulvus2 #78 üzenetére
Nem azt olvastam, hogy gond lehet vele, hanem, hogy a memóriaszivárgást nem tudták kiküszöbölni. Havernél nem volt lapozófájl. 8 giga ramot is azért vett, hogy ne kelljen pagefile-t használnia. A 4 egyáltalán nem felejtős, de elég szellemtelen a régi részekhez képest. A régi karakterek valóban feltűnnek benne, de csak módjával.
pisztoly: az 1 ratyi kissé, de meg lehet szokni. A 2 az alacsony poligonszám ellenére IS szép. A növényzet, a látótávolság, a napszakok váltakozása nagyon pofás.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
KisDre
senior tag
A korábbi Gothic-okat én megemlitetem volna a cikkben, mert a legnagyobb hibája mégis a játéknak az, hogy nem Gothic. Eddig egy Gothic se volt lineáris ráadásul olyan részletek vesztek el mint pl hogy nem lehet büntetlenül kifosztani egy házat. A 4-ben bármit elvihetsz ami mozdítható és nem utálnak megérte. Komolyan mondom a Risen jobban megérdemli a Gothic nevet hol ott nem ugyan azt a történet szálat viszi.
KisDre.artstation.com
-
heruéka
csendes tag
Most tolom, még az elején járok. Amik eddig a legzavaróbbak: minden kereskedőnek ugyanaz az arca van Abba a pár gigába igazán beleférhetett volna némi változatosság. Túl könnyű. A régi szériákban még easy-n is nehéz volt végigvinni. Itt easyn teljesen kezdő felszerelésben leölök egy egész harci felszerelésben levő regimentet poti nélkül. A harcokban semmi taktikat nem kellett alkalmazzak eddig. Mindegy ki jön velem szembe, csak nekirontok és kész. A nagy nyilt világot zárt világgá alakították át. Lehet tudni előre, hogy csak szintemnek megfelelő ellenfelekkel találkozok. Hol vannak azok az idők, amikor bóklászhattál, s akár egyes szinten is belefuthattál egy nagy behemot állatba, aki egy ütéssel kinyírt? Elvihetsz bármit, mint egy hagyományos fps-ben, senki nem szól semmit. A stat-rendszert nem szidom, piranyáéké jobban bejött, most a Spellbound így csinálta, elfogadom, bár picit úgy érzem régi gothicos gamerként, mintha be lenne mocskolva a gothic név. Nagyon is bemocskolva....
Komolyan mondom, akár azt a skilltáblázatot is kivehetnék onnan, mert rögtön beillene fps-nek is...[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
nem szoktam iylen játékokkal játszani, inkább az autóversenyzősek vonzanak. de új vga-m van és gondoltam megnézem miyen.
nagyon szépek a köld környezetek, de ennyi...semmi több.
és kissé lassú...no mindegy..akinek tetszik ez a stílus annak biztos nagyon jó