Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
Ez az összes Anthem-es hírnél előjön, hogy az Andromeda bukása után most bizonyítaniuk kell, különben lehet hogy EA bezárja őket... No de nem úgy volt, hogy az Andromeda-n egy másik, új, BioWare alá rendelt stúdió dolgozott, méghozzá pont azért mert az eredeti BioWare már akkor is az Anthem-el volt elfoglalva?...
Ha innen nézzük az Andromeda csak közvetetten volt az ő bukásuk és nincs értelme az alapján előre leírni az Anthem-et. Amennyit az Alpha teszt alatt látni engedtek belőle az alapján ég és föld a két játék, az Anthem minden részletében minőségibb...
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
Scholes9
nagyúr
Elég unalmasnak, statikusnak tűnik videó alapján. Na majd iderül...
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
Fitzgerald
veterán
Alig várom már, hogy végre megjelenjen a Destin...izé Anthem. Ja nem. Tényleg dögunalmasnak néz ki.
-
Fitzgerald
veterán
De így volt, amúgy meg feltehetőleg az Andromeda is azért lett olyan amilyen, mert az eredeti trilógia mögött álló Casey Hudson-nak nem volt már köze hozzá, illetve az EA nem fektetett elegendő pénzt, időt, energiát a projektbe. Szóval nem feltétlenül arról volt szó, hogy halmozottan visszamaradottakból állt a Montreal-i csapat, ahogy azt olvasni lehetett sokfelé.
De Hudson azóta visszatért a BioWare-hez, és már el is csipogta kb. egy hónapja, hogy készül egy új Mass Effect játék, ami nagyon be fog majd jönni a sorozat rajongóinak.
Kíváncsian várjuk.[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz Fitzgerald #4 üzenetére
Ugyanez a Hudson cseszte el a Mass Effect 3-at meg főleg a végét, és ugyanemiatt a Hudson miatt tököltek annyit az Andromeda fejlesztés elején, hogy végül szinte teljesen nulláról indították a fejlesztést bő egy évvel a megjelenés előtt vagy hogy volt.
Én inkább nem örülnék annak hogy a muki visszajött.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Rexdemon
aktív tag
válasz [Prolixus] #5 üzenetére
Én már nemigen tudok optimista lenni a Bioware kapcsán... kicsit ilyen:
[ Szerkesztve ]
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
[Prolixus]
addikt
Ja én se. Az Andromeda miatt teljesen meggyűlöltem őket. Nem is azért mert szar lett...hanem mert hogy mennyire magára hagyták a játékot miután kijött. Katasztrofális bukás volt, szépen hagyták szem lesütve megdögleni ahelyett hogy hosszú kitartó munkával vállalhatóvá tették volna. Vagy adtak volna ki valami DLC-t ami kicsit is megközelítette volna azt a minőséget amit vártunk. De neeeem.
Értem hogy az EA döntése volt és feloszlatta a fejlesztőcsapatot, de ez mit sem változtat a tényeken. Elég baj hogy az EA kezében vannak. És elég baj, hogy ezért vagy nem, de már csak régi árnyékuk önmaguknak.
És akkor erre jön ez a seszaga-sebűze Anthem, ami egyértelműen egy Destiny sikerét meglovagoló, megkésett, újdonságot nem nagyon mutató megfáradt akármi akar lenni. Remek.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
kikikirly
senior tag
Igazat szóltál,szívemből szóltáll.Mi ez a gameplay,se füle se farka az egésznek.
Ugrálnak meg lövöldöznek össze vissza,akcióra se hú de látványos,leképzést leszámítva tizenkettő egy tucat játék.Megint egy olyan alkotás amiről lerí a mérnöki és pénzügyi szemlélet, ennél a gárdánál se játszanak már videojátékokkal,csak sorozat gyártják őket...[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
válasz [Prolixus] #7 üzenetére
Amihez az EA hozzáér az tönkremegy.
Medal of Honor széria például, de a Mass Effect is erre a sorsra jutott, meg még szerintem lehetne találni kis millió példát.
Nem mintha a hülye Activision különb volna, egy kutya mindkettő.kikikirly: Nyílt titok, hogy az EA és Activision páros már csak ebben az online, történet nélküli lövöldében látja a jövőt. Nem véletlen lett a Destiny is olyan üres amilyen. Battlefield V dettó. Lootbox meg mikrótranzakció legyen, ez a lényeg ezeknek, azt meg csak ilyen online, történet nélküli élettelen játékokkal lehet eladni.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
kikikirly
senior tag
+1
Nagyon sajnálom hogy a Star Wars jogok EA-hez kerültek.
Single Player és Staratégiai játékokat tudnék elképzelni(X-Morph Defense, Gratuitous Space Battles Star Wars járművekkel),Multit a legkevésbé.
Ahogy te is mondtad,Multiplayerből jóval több pénzt lehet kihozni,fejlesztési költség is jelentősen kevesebb, mindent megmagyaráz.Gond ott van hogy a videojáték fejlesztés egy kreatív iparág,ilyen mértékbe rátelepszik az anyagi szemlélet, megöli az egészet.Szerintem anyagilag is kevésbé éri meg,jó játékba is bele lehet tenni ennyi micro tranzakciót, bevétel is több lenne, szívesebben költ az ember olyan játékra pénzt amivel szeret is játszani.Egyszerűen semmi értelme az egésznek...[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
válasz kikikirly #10 üzenetére
Persze, nem kell történetet írni, nem kellenek szinkronszínészek, nem kell jó karaktereket kitalálni.
A célközönség is a 18 év körüliek (alattiak) főleg, azok meg már csak Fortnite, Pubg meg hasonlóakat nyomnak. Nekik készül ez az Anthem is. A pörgés kell ennek a generációnak, meg skinek, hiszen pont ez a réteg befolyásolható a divattal is még nagyon, viszont olvasni, gondolkozni, várakozni, döntéseket hozni ne kelljen...Habár vannak kivételek, Rockstar Games, Naugthy Dog, CD Project Red a mai napig a "régi" receptet alkalmazza és azért látszik, hogy igen is van igény jó SP játékokra, hiszen amit ezek a stúdiók letesznek az asztalra azok rekord eladásokat is teljesítenek, míg az EA részvények jelenleg a béka segge alatt vannak.
Szóval van még remény...¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Fitzgerald
veterán
válasz [Prolixus] #5 üzenetére
Ja, de ugyanennek a Hudson-nak köszönhetjük az ME2-t is, ami sokak szerint a legjobb a sorozatban, illetve ugyanennél a Hudson-nál jutott el a tudat szintjére először, hogy a community-t nem lehet teljesen kihagyni a kreatív folyamatból, még ha ez későn is történt, és elkerülhetetlenül vissza is jött az arcába (ME3 DLC-k csak rontottak az alapjáték megítélésén, sokak szerint ott vesztették el az integritásukat, mint fejlesztők).
Tavaly már alaposan kitárgyaltuk ezt az Andromeda topikban, ott voltál.
Az egy vesztes szituáció volt (ME3-ról van szó még mindig), lehetetlen volt jól kijönni a dologból. Ha a Patrick Soderlund-féle utat választják, akkor ők az arrogáns buzi BioWare, akik szarnak a community-re. Ha meg utólag engednek a rajongói nyomásnak, akkor éreztetik a közösséggel hogy számít a véleményük, viszont elveszítik az integritásukat.
És végül ez is történt ugye. De ahogy feljebb már utaltam rá én még mindig boldogabb vagyok a második megoldással, mert ha tanultak valamit a helyzetből, akkor egy következő ME-játék fejlesztése során már a kreatív folyamat elején bevonják a community-t, és valami ilyesmiről (is) beszélt nemrég az arc. De majd meglátjuk, elvileg nemsokára elindul valami mozgolódás a Mass Effect-el kapcsolatosan.Azt meg hogy az Andromeda olyan lett amilyen nem lehet közvetlenül az ő számlájára írni, akármi történt is a fejlesztési folyamat elején, neki nem volt köze ahhoz a játékhoz, amit mi Mass Effect: Andromeda-ként ismerünk.
Amúgy én pont most kezdtem újra az Andromeda-t pár napja, most leginkább azon vagyok elképedve, hogy hogy a faszba lehet ennyire fragmentált, ennyire felemás a dialógusok minősége a játékban. Vannak elképesztően jól megírt beszélgetések, meg irgalmatlanul cringe-worthy, seggedet a földhöz verdesően röhejes szövegek is (pl. az első debriefing a Tempest-en, amikor összefoglalják hogy mi történt addig).
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
Nekem bejött ez a játékmenet videó. Az Interceptor Javelin nekem annyira nem fekszik játékmechanikailag, de ettől függetlenül nem untam, voltak benne új információk és jelenetek. Alapvetően úgy állok hozzá, hogy cooperative játékra vettem meg. A Strange Brigade-ot is emiatt vettem meg és minden percét élveztem/élveztük annak ellenére, hogy rengetegen lehúzták.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Tyrel
őstag
válasz Fitzgerald #12 üzenetére
Mi értelme van újrakezdeni az Andromeda-t? Első végigjátszásra is rossz volt, DLC meg nincs hozzá, tök ugyan azt kapod...
Kb. pont ahol elkezdene érdekes lenni az egész, ahol elkezdenétek a Quarian Ark után nyomozni, ott huss vége és te mint nagyrabecsült player bekaphatod. A játék minőségétől függetlenül engem azért érdekelt volna ennek a sztorinak a vége, de mint tudjuk rettentő felelőtlen módon elkaszálták...Ami jó lenne belőle az 2. nekifutásra se lesz befejezve, ami meg nem jó belőle azt minek újra végigjátszani?...
Turenkarn
-
Fitzgerald
veterán
Ami nem jó belőle, az számodra nem jó belőle. Ez teljesen szubjektív. Vannak olyan aspektusai a játéknak amelyek lekötnek, ergo szórakoztatóak. Amúgy meg ha lenne DLC akkor is tök ugysnazt kapnád, csak déelcével együtt.
Nekem bejön a harc, az R&D, és elvagyok a mellékküldetésekkel, illetve megcsinálom azokat a side questeket is, amelyeket korábban nem.
Tökre nincs mivel játszanom most, pécére idén nem jelent meg olyan játék, ami hosszabb távon lekötne, ezzel meg elvagyok most egy jó 20-30 órát megint, ennyi.
A sztoritól meg nyilván nem várok semmi olyasmit, amit még ne láttam volna.[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
"Habár vannak kivételek, Rockstar Games, Naugthy Dog, CD Project Red a mai napig a "régi" receptet alkalmazza és azért látszik, hogy igen is van igény jó SP játékokra"
Ugyan kisebb nevek, mint a fentiek, de én hozzácsapnám az Arkane-t (a Prey-től én oda meg vissza vagyok és a Dishonored is nagy kedvenc), a Remedy-t és a Ninja Theory-t is, valamint van néhány még kisebb indie fejlesztő, akire érdemes figyelni. Nem vagyok egy nagyon horror rajongó, de pl. a SOMA a Frictional Games-től is egy mestermű. Vannak még jó single player játékok, csak meg kell találni őket, és sajnos közel sem olyan sikeresek pénzügyileg, mint egy 2 hónap (!!) alatt összedobott Fortnite Battle Royale.
[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz Fitzgerald #12 üzenetére
Ott voltam bizony, emlékszel rám. Ez megtisztelő.
Hát nézd, az emberek változnak, a piac is változik körülöttük. Attól, hogy valaki XY alkalomkor nagyon jó munkát végzett és kikiáltják zseninek, nem jelenti azt hogy karrierje végéig ugyanezen a színvonalon tud és akar dolgozni. Hudson-on én konkréten azt láttam, hogy egy nagyképű, arrogáns f@szkalap lett, akinek volt pofája nyíltan a szemedbe hazudni hogy "óh, nem ám olyan lesz a ME3 befejezése, hogy ugyanaz a befejezés csak más színnel". Aztán de pont ezt kaptuk. Az egész ME3 befejezés az ő meg a másik zseni Mac Walters hülyesége volt elvileg, senki másé. Mellesleg a ME2 és 3 között sokan kicserélődtek, pl a cinematography és egyebekért felelős gárda, ami meg is látszott a játékon. Ajánlom Raycevick monumentális 3 részes videósorozatát a szériáról, sok dologra fényt derít. Szóval a ME2 nem kizárólag Hudson érdeme, még ha tegyük fel ott még tényleg jó munkát végzett is.
Eleve nem kellett volna elmenni retardált irányba (ME3 kapcsán) amit ő (is) erőltetett, akkor az ending meg a community backslash terén nem kerültek volna ilyen vesztes helyzetbe amit felvázolsz.
"Azt meg hogy az Andromeda olyan lett amilyen nem lehet közvetlenül az ő számlájára írni, akármi történt is a fejlesztési folyamat elején, neki nem volt köze ahhoz a játékhoz, amit mi Mass Effect: Andromeda-ként ismerünk."
Nem, de azért lett olyan a játék amilyen, mert Hudson vezetésével egy olyan utat erőltettek évekig (procedurálisan generált bolygók meg miegymás, asszem az Eurogamer-en volt erről egy jó és hosszú cikk, hogy mi ment félre, mikor, miért és kinek a "vezetésével".), ami járhatatlan volt. Aztán Hudson angolosan távozott, a maradék gárdának meg rekordidőd alatt fel kellett építeni szinte a nulláról egy új játékot. Nem csoda hogy olyan borzalmas állapotban jelent meg, és hogy sok dolgot kiszerveztek (aminek szintén amatőr munka lett a gyümölcse). Látszik a játékon hogy igazából csak az működik benne amit a kezdettől fogva fejlesztettek és nem sok revízión esett át, az pedig a puszta harcolás.
Na mindegy, nem akarok vitatkozni igazából, de én máshogy látom. Nekem annyira bögyömben van ez a Hudson pali, hogy igazából racionálisan belátom, hogy semennyire nem tudok objektív lenni ha róla van szó. Meglátom a fejét és már ideges leszek.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
R.Woodoo
tag
Én megjelenéskor megvettem magamnak és a csajomnak is az andromedát laza 40 rongyért mert imádjuk a mass effect világát és ami. Az akkori konfigomon amig nem patchelték a játékot kb. 4-5 hónapig nem bírtam elhagyni az első bolygót. Nálam úgy leírták magukat ezzel, hogy magára hagyák a játékot, hogy nagyon remélem az anthem akkora bukás lesz, hogy az egész EA beleremeg és intő jel lesz a többi nagynak is.
-
MageRG
addikt
válasz [Prolixus] #17 üzenetére
"Nekem annyira bögyömben van ez a Hudson pali..."
Gondolom a management helyett ő hozta meg azt a döntést is, hogy a félkész shovelware-t ki kell adni, lesz ami lesz. Ahelyett hogy lenyelték volna békát.
Vagy tévedek?"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
[Prolixus]
addikt
Az hogy a játék katasztrofális állapotban jelent meg KÖZÖS felelősség. Hudson ott volt 2015 közepéig vagy hogy, addig jelentős részben az ő felelőssége is hogy olyan irányba vitte el a fejlesztést, ami egy zsákutca volt, ami után nulláról kellett felépíteni a játékot szinte. Az hogy az ő baszakodásaihoz már nem volt türelme a vezetőségnek és hogy nem várták meg míg majdnem a nulláról rendesen felépítik a játékot, sok évnyi fejlesztés után, meg már a vezetőség felelőssége.
De Hudson-t én a ME3 miatt utáltam meg. Nem az Andromeda miatt, az már csak hab a tortán.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
ForRedGlory
félisten
Ez most valami kamu Destiny? Jo nagy bukas lesz szerintem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- - MAKULÁTLAN - Samsung Galaxy S24 ULTRA 12/512GB - TITANIUM GRAY - FÜGGETLEN - 3 ÉV GARANCIA
- Eladó Lenovo M70q Gen 3 Desktop ThinkCentre 12GEN
- Iphone 13 mini 128Gb Green Garancia: 2025.12.21-ig
- Utolsó darab - 670.000 Ft helyett - 465.000 Ft MacBook Air Retina 13" M2 8GB / 512 SSD / Magyar
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA