Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Joshi #302 üzenetére

    A legújabb játékok a mai VGA-kat 15-25%-on dolgoztatják. A tesztben használt játékok átlépik a 30%-os terhelést, de 60% a plafon, ami a Metro: Last Light.
    A 70-80% jelenleg álom kategória, de DX12 SDK mintáiból látható, hogy elérhető, és az Ashes of the Singularity is ilyesmi terhelést fejt majd ki. Alapvetően ebből az látszik, hogy nem a hardverek a rosszak, hanem a szoftver kényszeríti őket soros feldolgozásra. Még az is hátrányos, hogy DX11 alatt az adatmásolás a munkavégzés teljes leállítását követeli, pedig sok GPU-ban van két DMA. A hardvernek a stoptáblára nincs szüksége mert tudja hogyan kezelje a helyzetet, csak az API túl buta, hogy ezt belássa.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák