Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
"API/driver limit"
azt hiszem ez egy oltári nagy baromság, mert akkor erősebb videokarinál is ugyanúgy limitálva lenne a késleltetések miatt... (ugyanazon a procin)A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezért kellene a Dan Baker és Tim kipp előadását tényleg végighallgatni, mert akkor megértenéd, hogy miről van szó.
Ezzel szemben te csípőből érdektelennek tartod a stratégiai játékok két legnagyobb fejlesztőzsenijének értékelését, mondván biztos kamuznak, és a jelenlegi API-kkal minden a legnagyobb rendben.
A piac pont így állt hozzá 5-6 évig, és csak azt értük el, hogy már a tartalomkreálásnál is az a kérdés, hogy mit bír az API+driver.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Lehet hogy csak te értelmezed rosszul az előadást. 10 évig egy mukkot nem szóltak miattta, nem volt gáz. Most is 800*600-ban pörögnek a játékok ezerrel. Ahhoz nem kell draw call? Nincs késleltetés, api limit?
Elhiszem, hogy extrém esetben megpusztul az api, de felmerül a kérdés, hogy kell e egyáltalán nekünk annyi objektum egy látótérbe. A másik apróság, amitőltudom, hogy megmakkan a kártya, az maga a kirajzolt háromszögek száma. (bezabáltatom a legerősebbet is a legkissebb szutyok fx procival, bármilyen api-val, és a mantli se segít ezen)
Eddig sem a proci limit volt a gond, tisztelet a kivételnek[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nagyjából 6-7 éve kérik az MS-t és a Khronost is, hogy dobják el a 90-es évek végére épülő API dizájnjukat és álljanak elő valami tényleg újjal. Semmi nem újdonság, ami most történik. A gyártókat is nagyon ostromolták a fejlesztők, hogy ez már nem állapot, de eddig valóban nem tett senki semmit.
Az AMD csak azért szánta el magát a lépésre, mert ott vannak a két új konzolban. Ez garantálja, hogy minden fejlesztő megtanulja low-level szinten programozni a GCN-t. Ha nem lennének ott a konzolokban, akkor biztos, hogy ugyanúgy nemet mondtak volna a fejlesztők kérésére, ahogy az Intel és az NV tette. Egy gyártónak garancia kell, hogy a piac megtanulja az aktuális GPU-architektúrát, másképp a low-level elérés nem sokat ér.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dabadab
titán
"10 évig egy mukkot nem szóltak miattta, nem volt gáz."
Igazabol a draw callok eroforraspazarlo volta eleg regota foglalkoztatja az uri kozonseget, OpenGL-ben (amiben valamennyire minimalisan otthon vagyok, ellentetben a DX-szel) eleg regota hoznak ki mindenfele extensionoket, amivel minimalizalni lehet a draw call-ok szamat.
Pl. itt egy NVidia slide arrol, hogy mennyire CPU limitesek a draw call-ok, datum nincs rajta, de a grafikonon szereplo HW-kbol itelve kb. 2003-ban (vagyis tiz eve) keszult.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Jack@l
veterán
Szóval válaszolsz is a kérdésre, vagy elbeszélsz mellette?
Nem ellenzem a fejlesztést, ha az ér is valamit és nem csak azért van hogy az egyik gyártó gyengeségeit elfedje.
Mese nincs, ha nem fejlesztik a videokártyákat varázslás helyett, nem lesz szebb grafika, se nagyobb felbontás, több objektum. API mindenképpen kell, a pár százalék overhead benne van a pakliban, mindig is benne lesz. Ha tudnak jobbat csinálják, de akkor építsék bele a dx-be, opengl-be, miegymásba, ne azért legyen hogy lehessen mivel hypeolni az egyik oldalt.@dabadab: de ilyen exteensionok vannak directx-hez is, 11.1-ben jött ha jól emlékszem, lehet gyártóspecifikus funkciókat berakni. Opengl-ben meg ha 10 éve tudják, kb 8-9 éve használják is programokban, játékokban.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Válaszoltam, csak nincs értelme ténylegesen belemenni egy vitába, mert nem akarod megérteni, hogy miért történik mindez. Még a fejlesztőknek sem hiszed el. Van egy saját véleményed és még a piac legjobb fejlesztőinek beszámolója sem döntötte le azt.
Igen, nagyjából 6-7 éve azt kérik az MS-től és a Khronostól, hogy építsenek új elvek szerint működő API-t. Még a visszafelé kompatibilitás eldobását sem érzik gondnak a fejlesztők. És igen az a baj, hogy az MS és a Khronos ragaszkodik a saját nézeteihez. Az MS például annyira nagy gondnak nem látja ezt, mint a fejlesztők. Még a Build konferencián mondták, hogy ha gondot jelent a DX, mert a konzolok API-ja többet tud, akkor butítsák le a PC-s port grafikáját. Számos opciót javasoltak, mint a látótávolság csökkentése.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Én kérek elnézést amiért nem veszem be a PR maszlagot. (Pl hogy milyen űberkirály erősek a konzolok meg hasonló frázisok amiket leírsz)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a hardver erős, hanem az API, ami meghajtja őket.
[link] - itt a Techland véleménye erről:
“PS4 is a truly fantastic piece of hardware! Its high GPU performance comes from the API, which allows a strict control over all processes, and facilitates optimization and experimentation."Ha esetleg Johan Andersson, Dan Baker, Tim Kipp, Jurjen Katsman, Chris Roberts, stb. véleményét nem fogadod el, mert szerencsétlenek rossz cég logója előtt mondták el azt, amit a Techland.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Majd a számok beszélni fognak real-life alkalmazásokban, a többi rizsa.
Már ha nem húzzák-halasztják a december közepére beharangozott startot márciusra.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Van kártyám, bármikor ki tudom próbálni. Meg sok ezer másik embernek is.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jó, akkor tegyük fel, hogy kapsz DX alatt 9 fps-t és Mantle alatt 30-at a StarSwarm demóban. Csak azért mert ez már egy tényleges mérés eredménye, és nem slide-ról van.
Az egyik lehetőség, hogy elismered, hogy tévedtél és a Mantle tényleg zsírkirály, míg a másik, hogy a DX-et szándékosan visszafogják a fejlesztők, hogy kihozzák ezt a különbséget. Na melyiket mondod rá?[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Hogy várjunk meg 1-2 AAA-s játékot a pezsgőbontás előtt. Nem a témára kihegyezett sciene-ekkel.
Ráadásként a nagy konzolhype-ra, úgy megnéznék egy pc-ről portolt combos játékot is konzolon, mondjuk egy Crysis 3-at vagy far-cryt vagy hasonlót, jó kis dzsungeles résszel. Vajon melyiken futna szebben gyorsabban. De félek ez örök rejtély marad.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Javítom neked. Stratégiai játékokra kihegyezett jelenet. Ez nem a témának szól, hanem annak, hogy miképp lehetne újra felvirágoztatni a stratégia játékok műfaját. És az Oxide koncepciója jó kezdés, mert a Stardock és a Mohawk Games már licencelője a motorjuknak. Sőt, Soren Johnson, a Civ4 vezető dizájnere újra komoly stratégiai játékot fejleszt, holott ő volt az első, aki azt mondta, hogy többet ezzel nem foglalkozik, mert korlátok közé van szorítva. Csak a korlátokat kell feloldani és jönnek vissza a zsenik. Szerintem ez nagyon jó hír a piacnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Lacccca87
őstag
Egy nem hülyéknek lebútított és grafikailag tényleg next gen AoE 4 -et megnéznék vagy egy értelmes C&C-t.
Nem a grafika meg a fizika limitálta egyébként a stratégiák és nem ez rombolta le az igényt rá hanem az hogy szefósoknak írták meg hogy gondolkodni ne kelljen benne, de ez már off topic. -
djgeg
őstag
Jóhír, persze. Csak most mindenki be van lelkesülve és mindenki várj a csodát. Ami jöhet is... Csak régen se poénból kezdtük el ezt az egészet. Nem poénból jött a dx vagy az opengl, kérdés, hogy tartunk e ott, hogy elhagyjuk. A jövő meg majd meghozza a választ, de most főleg, úgy hogy "bemutatják" és jaj elveszett a konfig amin csináltuk meg ilyenek xD.
[ Szerkesztve ]
"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem a piacnak mindig szüksége lesz olyan high-level API-kra, mint a DX vagy az OGL. Ezek fejlesztését mindenképp folytatni kell. De ezek mellé szükséges low-level alternatíva is az AAA szuperprodukciókhoz. A jövőben én azt az irányt tartom elfogadhatónak, hogy lesz high-level és low-level hozzáférés és igény szerint lehet választania a fejlesztőknek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pakriksz
őstag
10 évig egy mukkot nem szóltak miattta, nem volt gáz.
Áh nem volt gáz, csak kb azóta minden repülőszimulátor, openworld játék, stratégia folyamatosan cpu limites.
Szinte mindig a proci limit volt a gond, legfeljebb csőfps-ekben nem.Aztán ott vannak olyan technikák mint a draw call batching azt is gondolod csak szórakozásból próbálják minden 3d motorba összehozni?
Mondok címeket: BF multik, Arma sorozat, FSX, X-plane, GTA4, mind cpu limitesek, a draw callok miatt. Ami meg nem az, az is csak azért mert úgy modellezték a megjelenített objektumokat hogy kevés draw callból ki lehessen rajzolni (kevés material), és/vagy drawcall batchingot is tud a motor (bár sokszor még ezzel is cpu limites lesz), és/vagy egyszerűen eltrükközték lecsökkentették valahogy a kirajzolandó objektumok számát látótáv csökkentéssel, ködösítéssel, stb. Ez mind melóval jár (ami pénz), vagy rosszabb grafikával.
45% pedig lesz több is, akár 100% vagy több is is, ha egy atom proci mellé raksz egy r 290-et. De lesz az 0% is ha egy gyenge gpu-val próbálkozol ami directx-ben is gpu limites volt...
Több drawcallra való lehetőség azt jelenti hogy gyengébb cpu is elég lesz erős gpu kihajtására, vagy olyanokat lehet meglépni, mint apró darabokra(mert a sok kis darab sok kis draw call) szétlőhető tereptárgyak.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Jack@l
veterán
válasz pakriksz #272 üzenetére
Persze, mert a szimulátorok azóta nem is használnak fejlettebb fizikát meg ilyen apróságok
X-pane hülyén volt programozva, GTA4-et szarabbul nem is tudná megcsinálni sztem egy kezdő se, fsx-et nem ismerem, de microsoft révén az se egy agyonoptimalizált cuccos lehet.
Téma részemről befejezve, várjátok tovább a messiást. (aztán nehogy hümmögés legyen a vége)A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
pakriksz
őstag
xplane úgy van programozva ahogy az apik engedték, gta4 optimalizálatlan, de a fő probléma a draw call.
Minden játék ami nem csőfps gyakran cpu limitált.
Nem lesz hümmögés a vége, mert semmiféle egetrengető újdonság nincs a mantle-ben, csak pc-n újdonság, a konzolok sem hümmögni szoktak amikor vicc hardverrel olyan grafikát mutatnak amihez sokkal erősebb pc kéne... Hidd el, nem neked lesz igazad totális laikusként, vannak ám akik értenek hozzá és értik miről van szó."de microsoft révén az se egy agyonoptimalizált cuccos lehet." Itt ócsárlod az m$ cuccot, akkor miért véded a directx-et (ami szintén m$ ez látszik is rajta), a mantle-val szemben?
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Mantle alatt bonyolult a helyzet, mert jóval több erőforrást enged meg kihasználni a mai processzorokból. Egyrészt az biztos, hogy besűrűsíti a mezőnyt, tehát nem lesznek nagy különbségek az olcsó és a drága termékek között. Viszont magas felbontás mellett nem sorakoznak majd egymás mögött a procik, hanem skálázódnak. A mennyire az kérdés. Első körben szerintem a parallel renderinget nem nagyon engedik majd 10 szálnál többre, de igen sok szál oldható meg elméletben. Erre szükség is lesz, mert egymillió batch/frame a célkitűzés 2018-ra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sajnos ez nem ilyen egyszerű. A mai API+driver modell rengeteg rejtett szálat futtat. Ezek terhelik főleg a processzorokat. És ami ebben a programozónak a legszörnyűbb, hogy ezeket nem tudják monitorozni. Csinál valamit a szál, de nem tudják, hogy mit, és azt sem, hogy mikor jön el olyan szituáció, amikor elfogy a program számára szükséges minimum processzorerő. Ebben a formában a rendszer teljesítménye megjósolhatatlan.
Ez az egész egy nagyon bonyolult probléma. A 90-es évek végén kidolgoztuk ezt az alapvető működését az API-knak. Azóta már teljesen más hardverek vannak, de ezekre az API még azt a programozási modellt kényszeríti, amit 15 éve megalkottok az okosok nem sok, hanem egymagos CPU-kra, és nem extrém programozható, hanem fixfunkciós hardverekre.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pakriksz
őstag
a cpu limit directx-nél általában 1 magot jelent fullra terhelve... merthogy több magot nem lehet directx renderre használni, ezért van az még ma is a legtöbb játéknál, hogy 2 magos széttuningolt cpu erősebb mint egy magonként lassabb 4-6-8 magos...
Mantleval akár az is lehet hogy egy atom szintű cpu elég lesz egy csúcskategóriás radeon mellé, azért mert a renderhez szükséges cpu használat összességében csökken, és ez még több szálra is szétosztható.
Emellett pedig egyszerre lehet a gcn igp-t és dgpu-t használni.
De a directx-nél minden jobb lenne, még az opengl is...[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
igen... talán még brazos is...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Jack@l
veterán
Tisztelettel kérdezném mi a helyzet mantli ügyben?
Se driver, se oxide demo, se bf4, vagy őket mind az EA menedzsergárdája tartja sakkban december óta?A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz #85552128 #283 üzenetére
Nem aludtam már miatta napok óta
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Driver lesz a következő héten. Az StarSwarm demó fent van a Steamen, arra vár, hogy a Valve elfogadja és kirakja. A StarSwarm persze lehet, hogy még frissülni fog, mert csak a D3D kód van teljesen kész. A Mantle kód csak stabil, de mentes minden optimalizálástól, így van benne kiaknázható teljesítményt.
A BF4 teljesen az EA-tól függ. A kód kész van december közepe óta. Azóta csak kis módosításokat végeznek rajta, de semmi lényeges. Arra vár, hogy az EA áment mondjon rá. Ez leginkább attól függ, hogy a D3D-vel kapcsolatos erőforrásra vonatkozó ledobálásokat mikor javítják. Nem akarja az EA, hogy a játékosok azt higgyék, hogy a Mantle kód volt az elsődleges, és hogy ezért instabil a D3D kódban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Az a vicces szituáció állt elő, hogy kijött a mantle-es patch bf4-hez(1,5 giga), de csak a 14.1-el működik, ami meg persze hogy nincs kint
(mag azt csiripelték a madarak, hogy 290 alatti kártyán nem is engedélyezheted egyelőre)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
djgeg
őstag
Mert türelmetlen vagy: [link]
AMD Face: "We are putting the finishing touches on the AMD Catalyst™ 14.1 Beta driver, which enables support for Mantle and many other fabulous features. We appreciate your patience and will update you as soon as it’s ready for download! The Mantle renderer is now officially available for Battlefield 4. Make sure to read Johan Andersson’s blog to learn more about it: http://bit.ly/1hR06S6" [link]
"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
djgeg
őstag
"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
djgeg
őstag
"AMD Catalyst 14.1 Beta will support ALL desktop GCN products, though we are working with EA to further optimize performance on 280X, 270X, HD 7000 and HD 8000. We have asked EA to update their blog to reflect this."
AMD Facebook"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
Gyurma23
senior tag
A,ióta feltettem azóta a loading képernyő sem jön be..... eddig tök jól futott.....
-
Jack@l
veterán
A kérdés az hogy mikor...
Mert még kért napja nagyon áradoztak hogy ebben a hónapban márpedig kijön, csak mégse. Az hogy kiadnak valamit a 290-esekre most, az nagyban elárulja mennyire régen kész volt már minden, csillog villog, csak mégse.
Fórumon valakinek nem induul az új patch-el a játék, mert 14.1-et kér, valakinek full elment a hangja, meg szétszedték a hálózatos kódot is. Perpill nem lehet szerverre csatlakozni, meg állítólag a hálós játék frissítése le lett szedve 20 üzenet/sec-re.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
djgeg
őstag
Ha szeretnéd akkor feszülten frissítsd ezt
[/latest-catalyst-windows-beta.aspx]"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
djgeg
őstag
Állítólag, valakinek fórumon valami hasfájása van... Oké...
Csak 290 esekre? Hol van ez leírva? Én csak azt látom, hogy még optimalizáción dolgoznak... mint amúgy eddig is és még fognak is. a 14.1 beta pedig támogatja az ÖSSZES Asztali GCN terméket.
"AMD Catalyst 14.1 Beta will support ALL desktop GCN products, though we are working with EA to further optimize performance on 280X, 270X, HD 7000 and HD 8000. We have asked EA to update their blog to reflect this."
[ Szerkesztve ]
"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
Jack@l
veterán
A bf4-es fórumon írtak róla, amit te is linkeltél. Aztán jött az update amd-éktől, de a varázsszó most a "will".
Ahogyan volt olyan is hogy "up to 45%"[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
djgeg
őstag
Értelmezési gondok vannak itt!
"AMD Catalyst 14.1 Beta will support ALL desktop GCN products,""A 14.1 es Catalyst Béta driver TÁMOGATNI FOGJA AZ ÖSSZES asztali GCN terméket!
"Ha valami feketén fehéren, le van írva, hogy fogja támogatni, azt egy kalap alá venni, azzal hogy "Up to" amit még ha szabadon fordítunk se azt jelenti, hogy minimum. Az jó nagy hülyeség.
Ez nem a majd valamikor talán jövő idő... Hanem a fix ez a verzió támogatni fogja (amint a napokban kiadják) jövő idő...
Fórumos pletykáknak, hibáknak, meg félreírásoknak hinni úgy, hogy fent sincs még a 14.1 beta az meg valami agymenés.
Kell még segítség?[ Szerkesztve ]
"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
Colos1
őstag
Már a legelején közzé tették, hogy minden GCN GPU -n menni fog, valamint Win7, 8, 8.1. Később meg Linux, Android, meg mittudoménmégmik. Ennek ellenére már láttam olyant, hogy only Win8, only R9, meg ilyen baromságok. Nem tudom elképzelni, hogy honnan veszik
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
antikomcsi
veterán
Igazából te nem érted amit mondani szeretne.
Will, ahogy Te is írtad nagy betűvel, támogatni fogja. Tehát kint van a patch, EA kész, de az amd driver még nem támogatja, csak fogja, hogy ma, vagy holnap azt nem tudjuk. Az tény, hogy fogja támogatni, csak kérdés, hogy mikor, amikor ezt várjuk hónapok óta. Nyilván ezen az 1-2 napon már semmi nem múlik.
Az "up to"-t sem minimumnak értjük, hanem, hogy akár 45%-is lehet a gyorsulás. Ja, akár annyi is lehet, de mennyi lesz valójában a leggyakoribb gyorsulás egy átlagos kaverin?
Kérlek, ha válaszolsz, akkor azt ne olyan magas lóról tedd, mint neki, mert arra nincs szükség itt a fórumon.
-
djgeg
őstag
válasz antikomcsi #297 üzenetére
Nem beszélek én magas lórol. Egyszerű értelmezések nem mennek itt. Vagyis inkább megy az érteni nem akarás.
Kiemelném újra amit az AMD hivatalosan nyilatkozott:
"AMD Catalyst 14.1 Beta will support ALL desktop GCN products,"
"A 14.1 es Catalyst Béta driver TÁMOGATNI FOGJA AZ ÖSSZES asztali GCN terméket!Ezek után, ha valaki a "AMD Catalyst 14.1 Beta will support " Ből a Will-t úgy értelmezi, hogy talán, esetleg, remélhetőleg az vagy nem tud angolul, vagy elég komoly értelmezésbeli gondokkal küzd.
Mert ezt még ha szabadon fordítanám se lehet máshogy, mint hogy a 14.1 beta driver az támogatni fogja az összes asztalni GCN terméket. Ezen nincs mit vitatkozni, hogy talán esetleg mit tudom én. Ezt egy értelmes ember nem veszi kétejnek, vagy marketing fogásnak mint az Up to 45%. Mert hogy szép kis betüvel írták az up tp és szép naggyal a 45%. És ez is olyan, "marketinges" Nem baszus ez simán értelmezhető egyszerü mondat. Semmi talán, vagy majdnem, vagy "akár" (45%). Egyszerű Fogja!Komolyan ezen megy itt a viskurálás? Egy egyszerű angol mondatot elemzünk, amit az AMD hivatalosan nyilatkozott és biztos kamuznak a Will nem azt jelenti amit jelent.
Erre a baromságra ment az én reakcióm, és hülyeségre ha valaki hülye választ kap, akkor ne lepődjön meg (nem te... hanem az előző delikvens)
Amúgy érdekes, hogy az előtted hozzászóló értette mit vakerálok, te meg nem igazán."640 kByte memória mindenre elegendő"
-
Jack@l
veterán
Nem baj, majd kinövöd. A gyengébbek kedvéért azt mondtam, mint a techpowerup, mert úgy olvastam más forrásból hogy eleinte csak 290 + 260x + kaveri lesz a driverben. will = majd valamikor támogatni fogja, korántsem biztos, hogy az első 14.1 bétával...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
antikomcsi
veterán
Elnézésed kérem, de most miről beszélsz?
Én sem fordítottam másképpen, nem mondtam, hogy nem fogja támogatni mindet. Fogja.
Nem mondtam, hogy talán, esetleg vagy ilyesmi. Mindenki tisztában van a mondat jelentésével.
Teljesen világos, támogatni fogja. Egyértelműen ezt jelenti.
A hangsúly azért van ezen, mert ehhez kapcsolódik a kérdés, hogy mikor?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SONY LCD és LED TV-k
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- proci985: Audyssey szobakalibráció felülvezérlése REW + mérőmikrofonnal
- Sorozatok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- ÚJ Független Apple iPhone 15 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- ÚJ bontatlan aktiválatlan Apple iPhone 15 256GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- AKCIÓ Új Bontatlan 2023 MacBook Pro 16 M2 Pro 12/19 16GB/512GB Magyar billent Azonnal Átvehető Deák.
- ÚJ Független Apple iPhone 15 Plus 128GB és 256GB Black ! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- teljesen ÚJ bontatlan Apple iPhone 15 Pro 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA