Új hozzászólás Aktív témák
-
atti_2010
nagyúr
Nem is tudom ki szokta lefizetni a 3D Mark gyartot hogy tobbet mutasson ha Nvidia kartya van a konfigban, sumaolas az olyasmi mint mikor kesz termek helyett egy fadobozzal vigyorog maga a ceg vezere?
[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
antikomcsi
veterán
válasz #85552128 #200 üzenetére
Esetleg az, hogy látnád működni..........
Eszméletlen, hogy mindig, mindent meg tudtok magyarázni.
Igen,hülye vagyok, és mindenki más is az, aki szerette volna már látni működés közben.
Képzeld, én a kampányt szerettem volna kipróbálni, de mire ebből lesz valami, már el is felejtem. És nem majd, később, mert én nem szeretem újra játszani, hanem eleve így. Akinek nincs csúcs kártyája az amúgy is rohadjon meg ugye, ne akarjon már a 7770-el kicsit magasabb grafikus beállítást szingliben elfogadható sebesség mellett.
Másrészt, a kioktatást, és az okoskodást légyszíves tartsd meg magadnak, nem a fiad vagyok.
Köszi.
-
Lacccca87
őstag
válasz atti_2010 #201 üzenetére
Senki nem beszélt most NV-ről. De mind1.
Arról volt szó hogy az a bench a lehető legoptimálisabb helyzetet teremti meg és így a legnagyobb a gyorsulás is. Ettől függetlenül lehet hogy átlagba 10-20% se fog számtani.Ha ténylegesen akkor durranás lenne akkor az AMD f@szkorbáccsal ütötte volna a fejlszetőit hogy még a karácsonyi vásár előtt kézzelfogható dolgot hozzanak össze mert az nem kicsit dobta volna meg az eladásokat.
-
pakriksz
őstag
az a köze van baszki, hogy ha egy játék bugos mint az állat, először azt kell javítani, csak utána jön az optimalizáció...
Mantle egyébként kész van, nem az AMD-re várnak hanem az EA-re, aminek évek óta szokása hogy sürgetik a fejlesztőket, és félkész játékokat adnak ki. Az EA fejlesztőit az AMD nehezen ütögetheti... Annyit tehet hogy ilyen szarszemét cégnek többször nem ad exkluzivitást.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
bodlor
csendes tag
Hello érdeklődni szeretnék,hogy miért van az,hogy szaggat a játék low illetve ha be állítom ultrára akkor is szaggat? egy 9800gtx+ kártyám van mi a baj? jah és nem ér azzal jönni,hogy új gépet kell venni!
-
-
Jack@l
veterán
válasz pakriksz #204 üzenetére
Mi köze a gameplay bugoknak vagy netes kódnak a grafikához? (szerintem semmi, max annyi hogy a bugok miatt sívítanak ugyanúgy tovább a pistikék, több frame-el)
Antikomcsi beírását remélem olvastad az előbb.
De ami a legfontosabb, ha kész lenne, jó lenne, már rég prezentálhatna az amd legalább egy pár mérést, videot és szvsz lobogtatná is ezerrel.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#85552128
törölt tag
válasz antikomcsi #202 üzenetére
"Esetleg az, hogy látnád működni.........."
"Igen,hülye vagyok, és mindenki más is az, aki szerette volna már látni működés közben."
Majd látod, de még mindig ott tartunk, hogy egy benchmark programot szeretnétek, csakhogy ez egy játék millió buggal érthető, hogy a legfőbb prioritás a JÁTÉK JAVÍTÁSA (még a DLC gyártást is abbahagyták a patchek miatt).
"Képzeld, én a kampányt szerettem volna kipróbálni..."
Tehát megvetted, de azért nem játszol / csak azért nem veszed meg a BF4-et mert még nincs mantle ?
Mert akkor a hamarosan megjelenő SWARM benchmarkkal jobban jártál volna...
Btw. ha most a 7770-el szaggat magasabb beállításokkal azzal a mantle sem fog csodát tenni, feltéve ha nem CPU limited van."Másrészt, a kioktatást, és az okoskodást légyszíves tartsd meg magadnak, nem a fiad vagyok."
Tehát ha valakinek nem egyezik veled a véleménye az már kioktat és okoskodik
[ Szerkesztve ]
-
atti_2010
nagyúr
Az a koze hogy az EA nem engedte hogy a Mantleval foglalkozzanak ameddig nincs rendbeteve a jatek, de ez mar vagy 100x le lett irva csak egyesek nem birjak vagy akarjak megerteni, mintha egyeseket iritalna a Mantle es belekotnek amibe lehet.
[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Jack@l
veterán
válasz atti_2010 #208 üzenetére
De már rég kész van nem?
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Dilikutya
félisten
Ifjúságunk büszke és szép.
Szép ország gyermeke.
Valahogy nem alkalmas
A rá kiosztott szerepre.
Tabletták vagy alkohol.
Semmi szükség érzelemre.
Biciklilánc és garázdaság,
Utcák, terek félelemben!Folyjon! Csak folyjon!
Folyjon a vér, csak folyjon!Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Jack@l
veterán
válasz atti_2010 #211 üzenetére
Aztat csiripelik a kismadarak, hogy:
"AMD 14.1 Beta is coming in 2014 Q1"
Magasra azért nincs téve a léc...@djgeg: a kérdés még mindig fennáll, de lehet nem vagyok annyira szakértő a témában
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez az Oxide által mért érték a motorjuk DX és Mantle portja között.
Amiatt van. Az Oxide stratégiára optimalizál. Nekik kell a nagy számú draw call. A partnerek is mondták már, hogy játszható lesz minden program mindenen, de bizonyos gameplay funkciók a Mantle meglétéhez lesznek kötve.
Sok dologból adódik a változás. Leginkább abból, hogy ennek a rendszernek az alapjait nem 15 éve rakták le. Ez a legfontosabb különbség.
Igen. A Mantle képes a fizikai hardvereket egy logikai hardvernek megfeleltetni. Ezzel a fejlesztők érdekes aszinkron koncepciókat fejleszthetnek hozzá a játékok futtatása szempontjából.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Lacccca87 #190 üzenetére
A Thief a CES-en Mantle-en futott. De a DX kód is kész van, csak az még nem annyira stabil, viszont dolgoznak még azon is.
(#198) Jack@l: A Nitrousnak már ma kész a DX kódja. Iszonyat jó. Majd meg lehet nézni. Nagyjából 15000 batch-nél is üzemképes és stabil. Nincs még egy DX-es motor, ami ezt elmondhatja magáról. Persze Dan Baker ugyanezt lerakta a Lore motornál is a Civ 5-ben, hiszen az is jól működött 10k batch-ig, holott az MS 2k/frame-et ajánl max. Szóval az Oxide DX kódja első osztályú. Kétszer hatékonyabb mindennél, ami ma van a piacon. Ha bárhogy is visszafognák, akkor nem lenne ennyire erős.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
KAMELOT
titán
Ez mind szép ami ide le van írva, de még ebből nem láttunk semmit.
(#207) Szaby59: Btw. ha most a 7770-el szaggat magasabb beállításokkal azzal a mantle sem fog csodát tenni, feltéve ha nem CPU limited van. Éppen ezen gondolkoztam én is. A GPU-nak a textúrákat számolni kell és magasabb beállításokon sajnos kevés lesz a 7770.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert nem néztétek meg a fejlesztői előadásokat.
De egyébként a jelen hírben szereplő mérések valósak. Az up to a BF4-ben annak szól, hogy több jelenetsorból ebben volt a legnagyobb különbség, illetve a tesztkonfiguráció sem mindegy. Azt nem mondhatom meg, hogy hol és milyen konfiguráción, de a BF4-ben a százalékos különbség egy multis csatában mért DX vs. Mantle átlag fps eltérése.Számít ennyit, hogy 15 éve terveztünk xy API-kat a 15 éves hardverekhez és mára a rendszerek működése megváltozott, de az API-k alapja megmaradt. Egyszerűen ha az új hardverekhez igazítod a szoftvert, akkor az a 15 év különbség előnyként fog megjelenni.
Persze ezeket más is megléphette volna, csak a kompatibilitás, meg a WDDM, meg a biztonság, meg ... áh jó az ami most van elven marad minden a régiben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
pakriksz
őstag
Az a köze van hogy vannak prioritások, és véges erőforrások... a bugok amik játszhatatlanná teszik a játékot kicsit nagyobb prioritást élveznek mint egy bemutató...
Az amd mit reprezentáljon ha szerződtek az EA-vel hogy a BF4 az első? Rúgjon fel mindent? Videot pedig lobogtatott az a másik fejlesztő azzal az űrhajós lövöldözős játékkal... ott volt 34000 draw call-nál nem csökkent az fps, ennyit meg semmilyen cpu nem bír directx alatt... hanem ennek a tizedét.
Pl ha az az űrstratégia meglenne directx-ben, és mantleben, a minimum fps-ek nőnének a mantleben. Látható hogy 3000 rajzolási hívás megy a játékban általában, erre directx alatt is képes sok cpu. De néha felugrik 30k fölé. Ott directx-ben leesne az fps, mantleben viszont nem.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Prof
addikt
Valojaban tok mindegy mennyi. Senki se fog gyengebb VGA-t venni, azert a par jatekert amit majd valamikor tamogat. Aki keves kompromiszumokkal akar jatszani nagy felbontasban mar vett egy felsokategorias kartyat ugyis, amivel minden fut szepen.
Aki meg nem az max orulhet, hogy lesz ingyen extra fps par jateknal. (persze az ingyen relativ ha azt veszuk az uj jatekok darabja 10ezer forint korul mozog)
Az hogy hany 20 ezres kartyaval rendelkezo emberke veszi- vagy letolti a 10 ezres jatekokat meg lehet vita targya -
Jack@l
veterán
válasz atti_2010 #216 üzenetére
Linket plíz
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a Mantle működésébe kódolt. Begyűjti a fizikai hardvereket és összeilleszti őket egy logikaivá, ahol az egyes fizikai hardverek külön partíciót képviselnek. Ezeket lehet címeznie az alkalmazásnak.
Sajnos az erőforrás-kihasználás komplexebb probléma. A konzolokon igen érdekes, hogy ugyanaz a kód gyakorlatilag 100%-osan skálázódik a rendelkezésre álló magokon, míg PC-n nem. Ennek az oka az API programozási modellje. A működés rengeteg rejtett szálat igényel a drivertől, melyek felett a fejlesztőnek nincs kontrollja. Sok multi-core stratégia van, de a legtöbb fejlesztő ma is arra panaszkodik, hogy a konzolon megy mind a nyolc mag kihasználása, míg PC-n ugyanaz a stratégia reálisan 2-3 magig jó. Ennek okaként egyértelműen a DX-et jelölik meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Dilikutya
félisten
Nem vettem készpénznek, sőt. Csak reagáltam arra, miszerint már tölthető a 14.1 driver azzal, hogy még kiszivárogtatott pletyka is csak ilyen van. Komolytalan, látszik a képekből. Csak nem tudom, miért kell mindig mindent az embereknek szájbarágni.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dilikutya #229 üzenetére
Ez egy zárt előadása volt az AMD-nek a CES-en. CatalystMaker tartotta. Ami ott van az be lesz építve. Persze ennél még több is, mert ahogy látom az összes slide nem szivárgott ki. Pedig érdekes dolgok lesznek a Video menüben. A HTPC-sek számára simán "shut up and take my money".
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
djculture
félisten
Minden esetre ennek az örömére megrendeltem a bf4-et hátha lesz ebböl a mantle dologból valami. Eddig kivártam, egy bugtenger volt az egész, állitólag már kevesebbet dobálja ki az embereket a legutolsó patch óta.
-
atti_2010
nagyúr
válasz djculture #233 üzenetére
Tegnap tolta a fiam egész nap és 1x sem dobta ki, meg csodálkoztam is, viszont apróbb bugok még voltak de közös megegyezés hogy 100x jobb mint a BF3, multi de nekem a Single is jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
pakriksz
őstag
igen a directx elveszi a több procira jutó feladattól az erőforrásokat, ezen javít a mantle, aminek nem kell annyi cpu idő. Más kérdés hogy directx alatt a cpu használat 70%-a csak a rajzolásból jön, a többi annyi erőforrást igényel, hogy már egy ARM procin is ellenne...
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. A DirectX mellett rengeteg CPU-erőt elvesznek a rejtett driver szálak. Ez az amivel igazából nem tudnak mit kezdeni a fejlesztők. Ők látják azt, hogy a program kihasználja a processzor teszem azt 30%-át. Próbálnák jobban optimalizálni, de nem megy, mert a driver szálakban rengeteg soros rész van, vagyis oké, hogy a proci 70%-a szabad, de nincs igazán olyan dolog, amire ezt ki lehetne tölteni.
A Manlte csak annyit tesz lehetővé, hogy eliminálja a driver szálakat. Teljesen. A fejlesztő úgy használja a processzort, ahogy jólesik. Így már a rendelkezésre álló erőforrás tényleg kihasználható. Ez ugyanaz, amit a konzolokon csinálnak évek óta.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pakriksz
őstag
Ez már nagyon izzadtságszagú... a mantle összességben is kevesebb cpu-t igényel, és az a kevesebb is végre eloszolhat több magon. Egyszerűen a draw call is olcsóbb mantlen.
Tehát duplán jobb."de amikor jottek az ellenfelek (ai-t is kellett szamolni)" nem AI-t kellett számolni hanem az ellenfelekhez tartozó draw callokat, a multipass shadereket, animált, külön nodeokba rendezett mozgó objektumokat (fej, kezek, lábak, törzs, az ellenfeleken lévő felszerelés, stb), és ezek egymáshoz linkelését, és bumm rögtön cpu limites lett méghozzá 1 mag limitálta, amit fullra hajtott, többre pedig nem skálázódik a render a directx miatt.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Malibutomi
nagyúr
Most egyszer azt írod, hogy nem cpu limites, mert gyorsul más vga-val, rögtön utána azt írod, hogy az erösebb procival jobban megy, de még az is kevés mi lesz a kaverivel.
Edit: bocs fordítva írtad, elōbb hogy jobban megy erösebb procin, aztán hogy gyorsul a vga-val.
Döntsd el melyik...nincs cpu limit vagy van?
Egyébként meg az Oxide-os srácok azt mondják 2ghz-re levett fx-el sem volt lassulás a Starswarmban.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
"A tobb draw call valoszinuleg komplexebb palyakat, tobb ellenfelet jelent, ami megint csak nem proci kimelo."
"Mivel az egy teszt, ami valoszinuleg nem sok mindent csinal a draw call- on kivul, nem csoda, hogy jut eleg cpu ero 2ghz-n is a sok magbol."
Akkor most a sok draw call proci terhelö vagy procikímélö szerinted?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- The Crew sorozat
- lezso6: Miért veszünk SUV-okat?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Motoros topic
- Tőzsde és gazdaság
- Ford topik
- További aktív témák...
- MSI Optix MAG281URF Gamer Monitor!28"/4k/144hz/Rapid IPS/1ms/Freesync-G-sync/HDMI 2.1/HDR400
- ÚJ BONTATLAN Macbook Air Apple M1 M2 M3 Legújabb Magyar 1 év Garancia Deák Térnél Azonnal Átvehető
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Akció Új Bontatlan 2023 iMac 24 M3 Chip 8/10 8GB/256GB SSD Azonnal Deák Térnél Átvehető 1 év garanc
- ÚJ Apple Pencil 1 - 2 első és második generációs BONTATLAN AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉR