Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz mcwolf79 #20 üzenetére

    A Dirt 2 speciel arról szól, hogy a DX9 és a DX11 mód eltérő HDR formátumot használ. A 16 bites RGBA HDR támogatás adja az élesebb képet, mivel az csatornánként 16 bites információt tárol. Több információ szebb képet eredményez. A Dirt 2 DX11-es extráiból az Ambient occlusion valósítható meg DX9-ben, de ezt a fejlesztők elvetették a hatalmas erőforrásigénye miatt (DX11-ben 7x gyorsabban végezhető el a számítás, ami képkockára levetítve 40-50% plusz). Ezenkívül az árnyékok felbontása felkapcsolható lenne 4096-ra, de ezt egybekötötték egy olyan opcióval, amit nem tudnak a DX10-es kártyák, így ez is kiesik.

    BalaNce87: A GF8 olyan helyre helyezte a hangsúlyt, ami abban az időben nagyobb sebességet eredményezett. Az AMD inkább az új eljárások gondtalan számításán dolgozott, éppen ezért a HD 2900 lassabb volt az akkori vetélytársaknál. Kb. most érkeznek azok a játékok (pl.: STALKER: CoP már ilyen), ahol az R600 felépítése előny, így gyorsabb a GeForce 8-nál és az akkori vetélytársaknál. Persze ez már senkit sem érdekel, a múltból az maradt, hogy a GF8 alázott, a technikai képességekkel nem törődnek sokan.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák