Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Mondjuk lehet, hogy az Alan Wake így is marad, mert ennyi év után valami ütősebbet várt a nép
A POP-on kicsit csodálkozom, főleg, hogy most megy a film is, aminek szintén vinnie kellene az eladásokat. Mondjuk az eddigi élményeim alapján a film jobb, mint a most megjelent epizód: rengeteg a grafikai bug - volt hogy eltűnt az összes tereptárgy, a herceggel a nagybüdös semmiben álltam és hasonlók - és eddig a sztori sem erős POP rajongóként egyelőre kicsit csalódott vagyok.Pixel 7 + Xiaomi Mi Pad 5 + ASUS ROG STRIX GL502VS
-
Morden24
nagyúr
Az Alan Wake-en meg vagyok lepődve, mert minden hülyesége és rontása ellenére elég jó játék, és a vizuális élmény sem utolsó.
Valószínűleg a sajtóvisszhang volt az AW-nél elcseszve. Rengeteg netes cikket olvastam, ahol a cikkíró azért húzta le a játékot, mert zavarta, hogy PC-re nem jelent meg, ami elég nagy lol, mert attól még a végeredményhez ennek semmi köze. Na persze attól, hogy "újságíró" valaki, még lehet teljesen hülye.
Xbox-on meg valószínűleg jóval kevésbé dívik ez a grafikára recskázás, mint a PC-sek berkeiben.Kíváncsi vagyok, a későbbiekben be fog-e indulni az eladás, bár tippem szerint nem. Bár gondolom a Remedy nem fog élből belerokkanni ebbe. Anno a Crytek is kibírta, hogy a Crysis összvissz 80K eladást tudott hozni premierkor, és a motoruk sem kellett a kutyának sem.
Sectumsempra - For Enemies
-
GegeWarrior
senior tag
Na ennyit az Alan Wakeről! Úgy tűnik csak a kritikusoknak tettszett Most ha megint vitát akarnék gerjeszteni mondanék valamit, hogy mi miatt, de nem teszem...
Csak annyit megérdemli a microsoft (csak szegény remedyt sajnálom)REKVIESZKÁT IN PÁCSE!
-
wolfman
veterán
Én is csodálkozom az Alan Wake-n. Eddig csak jót hallottam róla, negatívumot tán nem is. PoP már nem meglepő, csak szidja mindenki. Eléggé össze kellett volna szedjék a gondolatukat a készítők ha az 1. és 2. rész közé akarnak még egy történetet súvasztani. Split/Second se mond újat, rettenetesen sz@r lett.
Viszont a Blur nekem megvan és elég jól el lehet vele szórakozni, talán a grafika gyengébb picit(nem vészes) és a zenék hiánya lehet negatívum. De szerintem elég jó kis játék, bár mondjuk nem is csodálkozom ezen se
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Morden24
nagyúr
válasz GegeWarrior #3 üzenetére
Jaja, jobb lett volna, ha 145K eladás helyett van 100K plusz 3.000.000 warezpéldány
Csak annyit megérdemli a microsoft (csak szegény remedyt sajnálom)
Jaja, mert nem úgy volt, hogy az MS fizetett a Remedy-nek az exkluzivitásért, hanem odament Ballmer, és addig verte a fejlesztőket, ameddig azok csak úgy aláírtak egy xbox-only szerződést. Ne fussuk már le megint ezeket a köröket, mert úgy érzem magam, mintha megint Captain Planet-et néznék, ahol a csúnyagonosz vállalatok csak azért léteznek, hogy kib_sszanak a világgal
(#6) GegeWarrior: Persze, hogy nem garancia. Az AW-vel valszeg rosszul mérték fel a piacot; egyszerűen nem ilyen játék kell mostanság a népeknek.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
GegeWarrior
senior tag
Viszont az új Pop nem lett rossz, és mégsem viszik
Jó, meg sem közelíti a régebbi részeket, de nem lett rossz.REKVIESZKÁT IN PÁCSE!
-
válasz GegeWarrior #7 üzenetére
Játszottál legalább a AW-el? Legalább láttad?
Vagy hogyan hasonlítgatsz hozzá ha fogalmad sincs milyen?Ja, hogy te is csak durcizol mint egy rakat cikkíró, hogy PC-re nem jött ki és nem tudták milliók lewarezolni. Részvétem.
Nevetségesek az ilyen cikkirók meg az ilyen oldalak akik nem tudnak elvonatkoztatni dolgoktól. Gamestar.hu meg a kommentelői szintjén vannak.
-
#08052480
törölt tag
"Rengeteg netes cikket olvastam, ahol a cikkíró azért húzta le a játékot, mert zavarta, hogy PC-re nem jelent meg, ami elég nagy lol, mert attól még a végeredményhez ennek semmi köze."
Szerintem a legtöbb helyen valós indokokkal húzták le, mert van hibája bőven, ettől függetlenül megérdemelné a bevételeket, mert iszonyat hangulatos lett. Ennyit az öt évnyi fejlesztésről és a belélaptált rengeteg pénzről. Szerintem örülnek, ha a kiadások visszajönnek majd. Remélem a DLC-kből bejön nekik elég pénz, hogy igent kapjanak a következő részre.
GegeWarriror: erről a szarrá butított, történet nélküli borzalomra gondolsz? A franchise legrosszabbja szerintem...pedig bíztam benne.
[ Szerkesztve ]
-
Morden24
nagyúr
válasz #08052480 #10 üzenetére
Hát, a DLC-kből akkor jön pénz, amikor masszív eladások vannak. Kis piacnál nem valószínű, hogy mérleget tudna billenteni.
Egyébként egyetértek, ahogy írtam is: rengeteg hibája van az AW-nek (szerintem hangulat terén is bőven lenne mit javítani rajta).
Sectumsempra - For Enemies
-
Jarlaxle
senior tag
Teljesen korrekt jatek volt az Alan Wake bar lehetett volna kicsit kevesebb erdoben jarkalas es tobb varosban jarkalas. Ettol fuggetlenul a horrorjatekok meglehetosen szuk kinalataban megallja a helyet szerintem.
-
Morden24
nagyúr
Szerintem az ellenfelek száma lehetett volna kevesebb. A folyamatosan lelődözendő/fényre felpuhuló izék helyett én sokkal jobban paráztam volna akkor, ha a legtöbb ellenfelet csak elüldözni tudod, és többszöri legyőzésre tűnnek csak el - sokkal jobban visszaadta volna az érzést, hogy mászkálok, és valami üldöz és követ, kvázi vadászik rám. Így (számomra) túl sok az akció, ami elvette a horror élét.
Így sem rossz, csak lehetne jobb is. Sokkal-sokkal jobb.(Megjegyzem, az Alan Wake két játék közül az egyik, amire a párom azt mondja, hogy szerei nézni, miközben játszom vele, mert annyira hangulatos és filmszerű, mintha egy tévésorozatot nézne. Az ilyen jellemzések szerintem erősen minősítenek egy játékot - mármint amikor valamit külső szemlélőként is lehetséges legalább valamennyire élvezni.)
Sectumsempra - For Enemies
-
#08052480
törölt tag
Horror??? o.O
Ez a játék sosem akart horror lenni és nem is az. Akcióra kihegyezett pszichotriller - így lett bejelentve, így lett reklámozva, még a dobozán is ez áll. Ettől semmiképp nem survival-horror feelinget kell várni, ilyen szempontból egyáltalán nem gáz a sok ellenfél. Amiért jogosan kapja a fikát az az, hogy könnyen ellaposodik, a közepétől kezdve semmi újat nem mutat, a történetben van pár blődség, a kamerakezelés meg néha botrányosan szar.
Az meg tényleg nem segít a dolgon, hogy majdem olyan felbontáson renderel, mint az előző generációs konzolok, ami néha túlságosan is szembetűnő - főleg nappal. Ha nem az Alan Wake-ről lenne szó és full objektíven lenne értékelve, nem kapott volna ilyen jó kritikát.[ Szerkesztve ]
-
Jarlaxle
senior tag
válasz #08052480 #14 üzenetére
Hat pedig ha le kene egy szoval irni a stilusat akkor en bizony a horrort mondanam kapasbol, ettol fuggetlenul persze igazad van, tenyleg pszichothrillerkent lett beharangozva. Mindenesetre a stilus kedveloinek kotelezo darab.
MOD: Ja es jo tanacs azoknak akik most kezdik: az ilyen jatekokat nem ugy kell kiporgetni hogy leul az ember es nem all fel a vegeig, hanem mondjuk napi 1 chapter, es akkor nem fullad unalomba. Dead Space-nel is ugyanez volt hogy aki egybe daralta az a vegere alaposan beleunt, aki meg szepen adagolva az vegig elvezte.
[ Szerkesztve ]
-
#08052480
törölt tag
Akkor nyilván nem értetted meg...vagy mondj egy hasonlót...nem mondom van benne pár furcsaság, de összességében nagyon élvezhető, elgondolkodtató sztorit rittyentett Sam Lake, ami szerintem játék berkekben éppenséggel ritkaság, mellette pedig tisztelgés Stephen King előtt. Ha valamiben igazán jó lett a szuper harcrendszer mellett, akkor az a történet és történetvezetés.
[ Szerkesztve ]
-
XuChi
addikt
válasz #08052480 #19 üzenetére
Szuper harcrendszer???? Na ne már. Minden ellenfelet ugyan úgy kell elintézni, ráadásől 10 méterenként.
Sztorit nem tudom miben de már olvastam, láttam, hallottam valamiben.
Mozgása a karakternek meg 1:1 max payn. Legalább megeröltették volna magukat kicsit.
És az egész játék kiszámítható. Semmi nem okozott benne parát. Skript hegyek mindenütt.
-
RI/OS
őstag
Szerintem baszott jó az Alan Wake.
A sztori meg a kinézet.
A harc tényleg fos, de azt leszarja az ember szerintem.
Egyszerűen nem erre van fektetve a hangsúly, hanem a történetre.
A sztori meg a környezet kárpótol érte. -
#08052480
törölt tag
"Minden ellenfelet ugyan úgy kell elintézni, ráadásől 10 méterenként."
Azért van változatosság az indirect killekkel, de nem is ez a lényeg, más shooterekben hogy intézel el mindenkit? Ugyanúgy lelövöldözöd, itt is az megy csa elhajolgatsz-szembevilágítod-arrébugrasz-világítasz-lelövöd és így tovább. Nagyon fun, én a végére sem untam meg és úgy általában az értékelésekben is dícsérik, szal nem csak nekem tetszik.
"Sztorit nem tudom miben de már olvastam, láttam, hallottam valamiben."
Ez nagyon hiteles...mellesleg lehetséges, hogy valamilyen King könyvben, Lake-et az ő könyvei inspirálták, de akkor sem koppintás a sztori.
"Mozgása a karakternek meg 1:1 max payn"
Na ne...nyilván lenyúlták egy hét éve készült játék animációit. Ugyanmár, ne nevettesd ki magad...
"Skript hegyek mindenütt."
Az mégis miért baj? o.Obtw csak én érzek ebben ellentmondást?
"semmitmondó story(amit már kismilliószor láthattunk/hallhattunk)"
"Sztorit nem tudom miben de már olvastam, láttam, hallottam valamiben."
-
RI/OS
őstag
válasz #08052480 #23 üzenetére
Lol?
Ja, pontosan leszarom azt, hogy mindig csak rávilágítok a lámpával, azt lelövöm.
Nem zavar.
Cserébe a játék történeti felépítése, meg a környezet no.1a cod-ban mit csinálsz?
Nyomkodod a bal gombot, aztán csókolom.Nem tudom mit vagy ezen ennyire fennakadva.
Hogy kellene megölni az ellenfeleket?
Egy kézen hullahopp karikával?[ Szerkesztve ]
-
#08052480
törölt tag
"Nem tudom mit vagy ezen ennyire fennakadva.
Hogy kellene megölni az ellenfeleket?
Egy kézen hullahopp karikával?"???
"Ja, pontosan leszarom azt, hogy mindig csak rávilágítok a lámpával, azt lelövöm."
"Nem zavar.a cod-ban mit csinálsz?
Nyomkodod a bal gombot, aztán csókolom."Most akkor mindakettő fos?
Nem értem mit akarsz ebből kihozni... -
vhunor
őstag
Történeti felépítés . Heavy Rainben van olyan (csak mert nehezen találok más kortárs alkotást amihez hasonlíthatnám). Thrillernek harmat, akciónak meg egysíkú az AW. Pedig elküzdöttem magam a feléig, de sajnos a HR után kaptam kölcsön, és az után borzasztóan gyenge eresztés, főleg az 5 éves fejlesztési idő után. A tutorialon majdnem elröhögtem magam, ez a kövesd a fényt meg a hangot, mint egy rossz vicc, egy felnőtteknek szánt játékban ne legyen már egysejtűeknek szóló tutorial. Egyszerűen hiányzik belőle az a fokú kreativitás, amit megérdemelt volna. Ha nem lett volna évek óta hype-olva, még ennyien sem vették volna.
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
Szét fogok ütni valakit...az AW-ről még csak képeket/videókat láttam de nekem nagyon tetszett erre jösztök és összetöritek a kis álomvilágomat...hát milyen emberek vagytok ti?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Jarlaxle
senior tag
válasz Sirandrish #33 üzenetére
Ha a videok es kepek nagyon tetszettek akkor a jatek is fog, ebben biztos lehetsz.
-
Gabr
tag
válasz Sirandrish #33 üzenetére
Én sem értem miért szidják olyan sokan itt. Nagyon jó játék az Alan Wake. Brutálisan szórakoztató, izgalmas, látványos. A gyűjtői doboz is nagyon szép. Bizonyára, ha lenne PC-re is, akkor már egyből nem lenne olyan szar.
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
-
Sirandrish
legenda
hát azok alapján nálam nagyon bejövős
Gabr végre pozitív vélemény..ritka
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
heihachi
addikt
A vgchartz szerint a gamma AW első hetében elfogyott 159000 db Amerikában (05.18-tól). Azóta Amerikában 300000-nél, a világon meg félmillánál jár. Nem igazán lehet rá mondani, hogy kiemelkedő siker, de azt se, hogy szarul fogy: nagyjából úgy fogy, ahogy annak idején pl. a Dead Space fogyott Xbox 360-on. Ami nem is csoda, kb. ugyan az a célközönség.
Én pl utálom, ha ijesztget egy játék, így nálam kimarad valószínűleg
[ Szerkesztve ]
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD