Új hozzászólás Aktív témák
-
arfer
aktív tag
Hát én nem tudom, N1-et rendeltem múltkor, de amit kaptam, úgy néz ki, mint ez az N2 (nem mint az N1 a képeken). Magán a rolleren semmi típusjelzés, úgyhogy nem tudom, most akkor mit kaptam, de az is igaz, hogy a kereke 8.5-ös, nem 10-es. Lehetséges valami öszvér, hogy N2 kaszniba N1 kereket, akkupakkot meg elektronikát tettek??? Mindenesetre a 95 kilómat nem nagyon röpteti, kicsit komolyabb emelkedőre nem visz fel, és a hatótáv is inkább 16 km mint 25... Első elektromos rollerem, ismerkedni jó, de mindennapi használatra... Max. sík terepen, rövid távra ajánlom, és nálam könnyebbeknek .
-
arfer
aktív tag
Ú, de jó hogy mondtad, azt meg se néztem . Angol nyelvű leírása van (gugli fordítóval fordítva kínairól, úgyhogy néhol nehéz, vagy éppen lehetetlen megérteni), de az áll benne, hogy Rated power 250W, Max power 400W. Úgyhogy akkor ez tényleg egy öszvér, N1 tudás N2 kaszniban. Szóval aki valós N2-t rendel, az lehet jobban jár, mint az N1-el járna... Mondjuk az N1 65000 volt, ami verhetetlen ...
-
Mustaros
aktív tag
65e ért majdnem berendeltem egy N1-et, de végül elengedtem
Kéne róla egy komolyabb teszt pl egy 100e Ft-os Xiaomi roller vs N1 - N2, és akkor már lehet tudni, hogy mennyire is jó ennyiért rollert venni.
Mondjuk akik jobban értenek hozzá csak annyit mondanak, hogy 300e alatt nincs is rendes elektromos roller.. -
Fred23
nagyúr
Sokan fognak sírni, ha kijön a szabályozás, és mondjuk 300W lesz benne mégis, nem több.
-
Bog
HÁZIGAZDA
Írjátok be a fórumba nyugodtan, ha úgy vagytok vele, hogy esetleg vennétek ilyet, ha tudnánk tesztelni és kiderülne, hogy valóban oké. És akkor lengetem majd a Tomtopnak, hogy ennyi embert érdekel a review
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Somatom
veterán
Mondok sztem jobb ajánlatot. Küldjenek neked egy új, dobozosat, leteszteled, ha neked tetszik, akkor gurulok vele egy kicsit helyben és ha nekem is tetszik, akkor kifizetem és hazaviszem. Nincsenek nagy elvárásaim. Az autómban, illetve a kamionban tartanám és hetente pár Km -t kéne tudjon a bótig, meg vissza.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Egyébként tegnap találkoztam egy rolleressel az óbudai Praktikernél. Ahogy érkezett, azzal a lendülettel begurult a nyitott üvegajtón, az eladótérnél lelépett és megállás nélkül tolta be maga mellett a rollert. Tecccett a manőver, szó szerint gördülékeny volt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sziklassy
csendes tag
Nekem is ugyanez, Én is öszvért kaptam. Jó lenne tudni az akksi és motor adatokat. Amikor bekapcsolom az odo-nál megvillan egy 33 kijelzés. Lehet hogy a hatótáv? Nekem 8 km után egy csík ment csak le de lehet később gyorsabban csökken. Az új N2-es vezérlő van rajta és olyan a kábelelvezetés is.
-
Schuler888
senior tag
Az elozon is agyaltam, de a hatotav vusszatartott, tehat itt egy ujabb jelentkezo erre, ha tenyleg bele fog ferni a hazai korlatozasokba... dronetol mar megvaltam egy ideje mert..szal jah.
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
Schuler888
senior tag
-
arfer
aktív tag
válasz Schuler888 #17 üzenetére
Lehet, hogy létezik, de szerintem az, hogy vijjog, nem akadályozza meg a tolvajt, hogy lelépjen vele ...
-
sziklassy
csendes tag
Rendeltem egy N2-őt de még nem adták fel pedig eltelt 3 nap. Ha valakinek esetleg megérkezik nagyon kíváncsi vagyok milyen.
-
sziklassy
csendes tag
Rendben beszámolok róla ha megjött!
-
redelectro
csendes tag
Sziasztok! Na én rendeltem a Tomtopról (október 6.) és kaptam is egy ilyen N2-t (október 11.). Első benyomás: "aztaezrohadtnagy".
Az UPS "jóvoltából" szét volt törve a hátsó lámpája a lábtámasz alsó felén, a LED csík csak úgy fityegett a kábelen. Szanaszét fotóztam, jelentettem a Tomtopnak a sérülést, várom a választ (közben válaszoltak, segítenek). Azért ez nem állított meg abban, hogy összerakjam, jól feltöltsem és kivigyem kicsit gurulni. Tetszik. Egyszerű ki- és összehajtogatni, ugyan aggódom a műanyag részek miatt, pl a fül, amibe a csengő beleakad összecsukás esetén, vagy a hátsó sárvédő vége egy műanyag 'kupak', azalatt van a lámpa és az akksi. A lámpa búra esetemben sajnos összetört, le is kötöttem a LEDet, viszont így a kerék beveti a sarat, vizet egyenest az akksihoz. Ezt egyelőre áttetsző dobozragasztó szalaggal összekókányolva orvosoltam, jól befedtem vele az egész kitört részt.
Amúgy masszív, stabil szerkezet, nem lötyög, jól megy és a nagy kerekeivel szépen veszi az út egyenetlenségeit. Én sehol nem olvastam róla, mielőtt megrendeltem volna, de VAN TEMPOMAT funkciója, ami szerintem nagyon állat, engem nagyon meglepett 😊 hasznos. Nekem a Lime roller az összehasonlítási alapom, az picit erősebben húz és gyorsabb, de irtó pici kereke van, ezért nagyon zötyögős menni vele. A Lime max. 27 km/h-val hasít, az N2 viszont nem megy 25 fölé, ez picit zavar egyelőre, de megszokom, segít a gondolat, hogy ja már nem 55Ft/percért rollerezem 😌Az N2 kijelzője szépen megmutat mindent, ami kell, a lámpák szépen, gombnyomásra kapcsolnak be-ki. A fékkar húzására kikapcsol a tempomat és villog a hátsó lámpa.
Azt nem tudom, hogy a Bluetooth-t hiába keresem-e rajta/benne, valahol úgy olvastam, hogy van és lehet apphoz társítani a rollert. Mindenesetre az egyetlen egy gombbal - ami a kormány alatt, elöl van, kicsit nehézkes elérni, főleg menet közben - nem lehet beállítani.
A gombbal kapcsolható a világítás, a sebességfokozatok (1-2-3) és a roller ki/be. Ennyit tud, és ez pont elég. A kormányon van hely egy telótartónak.
Ja igen, $282 volt, ami revolutos kártyával nekem 87700 Ft-ban állt meg.
Még szokom, gyűjtöm a tapasztalatokat.
Jöhet kérdés, csak nem szoktam gyakran nézni a fórumot.
[kép]Az életben a lehetőségek tárháza végtelen.
-
Schuler888
senior tag
válasz redelectro #24 üzenetére
Hatotav/mekkora tomeggel terhelve?
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
Schuler888
senior tag
válasz redelectro #24 üzenetére
Ahogy a cikk is emliti valszeg a torvenyi keszulo szabalyozas 25kmh miatt maximalizalodik ebben
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
redelectro
csendes tag
válasz Schuler888 #25 üzenetére
Elvileg 25-30 km papíron, én még nem teszteltem behatóan, de tervben van. Nyomtuk rajta ketten is ~140 kilóval, azt úgy ahogy bírta, remélhetőleg nagy kár nem keletkezett benne közben
Az életben a lehetőségek tárháza végtelen.
-
sziklassy
csendes tag
Sziasztok! Az enyém is megjött, tesztelgetem. Hatótávot nem tudok még mondani de a 25km/h gyanúsan nem megy felfelé miközben egy könyebb embert utolértem 27km/h lime-on. Amúgy ár/érték arányban zseniális: könnyű, masszív, jó a rugózás, gyors.
-
Schuler888
senior tag
Koszi mind2toknek az infokat!
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
redelectro
csendes tag
2 észrevétel még: itt írtátok többen, hogy már volt km a megkapott N2-ben, (ODO nem nullán volt), nekem viszont teljesen null km-esen érkezett.
A másik: a kerekek szelepei lehet, hogy nálam eresztenek kicsit (vagy én engedek ki sok levegőt a fújás után...🤔), nekem mindig újra kell fújnom a kerekeket. Használat előtti rituálé vált belőle.Az életben a lehetőségek tárháza végtelen.
-
Schuler888
senior tag
válasz redelectro #32 üzenetére
Ezt ugy szokas, hogy levegotoltesnel a megadott hatarerteken tul kell ilyenkor tolteni, a szelepcsatlakozo levalasztasanal tapasztalhato nyomasszokes fuggvenyeben. Ha utana is laposnak erzed indulasnal, akkor ereszt.
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
sziklassy
csendes tag
GPS-el mérve az N2 27-28at is megy sportmódban miközben 25-öt mutat . Hatótávot teszteltem 27-28 km sportmódban emelkedővel, lejtővel 100kg felett.. Szóval ár/érték arányban zseniális még mindig.
-
nbg
senior tag
Sziasztok, en ma raktam ossze az enyemet, es picit meg vagyok szeppenve... sik uton 15 kmh-nal nem igazan akar tobbet menni... ket dolog: 100 kilo vagyok, es az akku csak kb felig volt, mikor probaltam. Ez normalis? Mert eleg messze van akkor a beigert 25 kmh-tol...
I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
-
Berci77
tag
Azt olvastam, 50% alatti töltöttségnél elkezd leszabályozni, szóval ha a tied félig is csak kb volt feltöltve, akkor akár normális is lehet a testsúlyoddal.
Amúgy nagyon rákívántam erre a gépre. Én is karcolom a 100 kilót némi csomaggal, szóval kíváncsi lennék tapasztalatokra. Teszten említett apróságok nem jöttek elő?
Illetve mindenkihez, aki vett ilyet:
- Mennyire lehet hozzá gumit és esetleg egyebet venni?
- Nem tervezek vele esőben menni, de mennyire lehet megoldani a vízzárást?
- Mennyire érződik masszívnak, szétesősnek némi használat után?
- Megérte megvenni?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
nbg
senior tag
Szia,
azota mar idealisabb korulmenyek kozott is ki tudtam probalni - azaz teljesen feltoltott, nem 2 °C-os akkuval-, hasznaltam is majd ket hetig intenziven, napi szinten, es azt kell mondjam, megy mint a barom...
Azota hiztam is, csomag is volt nalam, de nagyjabol sik uton, valos 120 kilos terhelessel is hozza a nevleges maximum sebesseget.
Persze, olyan 40-45% korul elkezd erezhetoen visszavenni, es a toltes is tenyleg a lassabb verziok kozul valo, de ha ez belefer a felhasznalasi profilodba, akkor nem problema. Ja, es a tempomat funkcio meglepetesemre tenyleg ott van es mukodik is jol.
A konkret kerdeseid kozul egyelore meg csak az utolso kettovel kapcsolatban tudnek nyliatkozni: nagyon egyben van, massziv, nagyon jo benyomast keltett bennem ennyi ido alatt, ugyhogy ebben a 240-250 euros arsavben szerintem kifejezetten jo vetel.u.i: Nekem, Xiaomi Pro 2 tulajkent, az kulon feludules, hogy itt nem kellett semmifele applikacioval vagy egyebbel szorakozni a teljeserteku hasznalatbavetelhez.
[ Szerkesztve ]
I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
-
nbg
senior tag
Hozzaertoktol kerdeznek, a hattersztori a kovetkezo:
Sok baratomnak Xiaomi rollere van, es ha en a Niubility N2-vel megyek at hozzajuk es toltenem, akkor ugye magammal kell vinnem a toltojet.
Mi lenne, ha keszitenek egy "adaptert", hogy a Xiaomi toltojet hasznalhassam az N2-hoz?
Okozna barmilyen problemat a ket tolto (Xiaomi: 41V/1,7A vs. Niubility 42V/1,5A) teljesitmenye kozotti kulonbseg?
Van ezeken felul barmilyen mas olyan tulajdonsaga egy toltonek, ami a fentebb leirtakat kizarna, illetve akar karosodashoz vezetne?
Elore is koszonom!I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
Új hozzászólás Aktív témák
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával