Új hozzászólás Aktív témák
-
Carline
őstag
Nagy kedvencem ez a körökre osztott stratégiai játék a Terror from the Deep részével egyetemben.
DOSBox fel van telepítve Win7 alá és már mehet is az idegenek csapatása.
A maga egyszerű grafikájával és a játék csaló MI-jével sok-sok órára le tud kötni még most is.˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI
-
Bounti
aktív tag
ÓÓÓÓÓ, hogy rühelltem...
Na jó, nekem a Terror a kedvencem...
[ Szerkesztve ]
Ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek a gonosztól... Mert én vagyok a völgyben a legesleggonoszabb!
-
looser
addikt
Amikor legkönyebb fokozaton, szállítóból kiszállsz és azonnal kapod a plazmát a nyakadba, az szuper. Sohasem játszottam végig (386 SX 20-on koproci nélkül az idegenek mozgása percekig tartott) és sajnos a pénz is elfogyott idővel, csökkentek a támogatások...béna voltam, de nagyon tetszett egyébként :-)
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
elithun
őstag
Köszi!
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Polllen
nagyúr
Megvan az összes rész, még azok is, amik UFO néven futnak, de a grafika miatt a nagyon régiekre már ritkán veszem rá magam. Valami skin pack jó lenne hozzájuk, hogy legalább egy settlers II grafikát elérjenek.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Solten
addikt
Kellemes orakat okozott anno, alapmu...
Saor Alba
-
Dr. Akula
nagyúr
Ezt úgy 15 éve kellett volna meglépniük.
-
KISDUCK
addikt
Érdemes beszerzés után ránézni erre az oldalra szerintem.
-
Goose-T
veterán
Már elérték a Quake 2 szintű grafikát is.
Eladó gitáros cuccok: http://tinyurl.com/94uy6j9b *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
SunMount3r
nagyúr
Ajjaj, please, csak azt ne akarja senki, hogy megint elkezdjek vele játszani, ennél idő rablóbb, addiktívabb játékot nem ismerek...
-
Arcképgyáros
Köszi!
-
Hauptmann
addikt
Még Amiga 500-on kezdtem el vele játszani. Igencsak intenzíven kellett floppy-t cserélgetni, és egy terror site baromi lassan töltődött be. A régi szép idők...
Hogy ment a fejtörés, hogy most akkor basszunk be egy kézigránátot atz ajtó mögé az utolsó mozgáspontokból, vagy inkább maradjon az ufó körös visszatámadáásra...
-
félisten
Megnéztem steam-en, kerek 7 éve vettem meg.
-
#83685760
törölt tag
De jó is volt régen játszani vele Bár a TFTD jóval nehezebb volt szerintem, de azért ez sem egy könnyű játék, főleg a vége felé, mikor szaporodnak az események. Aztán voltak a telepatikus képességű ufók, meg a repülő ajtajába állók, közben az országok elégedetlenkedtek és megvonták a támogatásokat... nem egyszerű
-
inf3rno
nagyúr
Én is imádtam az UFO-t, az első két részt végigtoltam annak idején. Most az apocalypse-el próbálkoztam nemrég dos box-ban, és elég sokáig eljutottam vele, már háznyi űrhajók jönnek. Az is tök jó, viszont az egyik nap után a daily report leokézásával megfagy a játék. Visszatöltött mentésnél ugyanúgy. Nem tudom mi a baja, de kár érte, szívesen végigtoltam volna azt is, újrakezdeni már biztosan nem fogom, mert elég időrabló.
Buliban hasznos! =]
-
Goldberg03
tag
-
#72042496
törölt tag
A 'Csápolat'...
Ezek baromi jó játékok voltak, de a második részt soha nem tudtam végigvinni, szerintem valami bug lehetett benne. Most már nem merem feltenni, mert se időm se türelmem nincs hozzá, és a mostani nagy kijelzőn kiábrándító lenne a grafika is. De egy nagyon jó emlék az biztos.
A TFTD megvan CD-n is, talán még a doboza is ott egerészik valahol a padláson.
[ Szerkesztve ]
-
KISDUCK
addikt
válasz #72042496 #22 üzenetére
Ha így érdekesebbnek találod, akkor keresed fel ezt az oldalt.
Szerk.: vannak itt modok is.
[ Szerkesztve ]
-
Meteorhead
aktív tag
Csak nekem volt az a benyomásom evvel, hogy Superman fokozaton könnyebb volt a játék, mint Normalon? Ha a játék elejét az ember túlélte (első pár lelőtt UFO), akkor sokkal több lóvéja volt az embernek, mert egységnyi UFO-ból sokkal több tetemet lehetett eladni és idő egységre is több lelőhető UFO jutott, így a történetben sokkal hamarabb lehetett gyártani és kutatni dolgokat.
-
#72042496
törölt tag
Köszi, ez tényleg érdekes. A játéknak nem hiszem, hogy nekiállok újra, de megnézem az oldalt, mert ránézésre tetszik. Több szabadidővel inkább valamelyik új X-COM résszel próbálkoznék már, legalább egy van amelyik állítólag szuper lett. De ha játszom, akkor inkább egyszerűbb dolgokkal most már.
-
Peppo
őstag
válasz Meteorhead #24 üzenetére
Volt benne egy bug. Mindegy, milyen fokozaton indítottad a játékot, később (mentéskor, ha minden igaz) visszatette kezdő szintre.
De annak idején több verzió is keringett a játékból. Más verziókban más hibákkal. Pl. ha túlélted a bázistámadást, akkor soha többé nem volt hiány eleriumból. -
-
MageRG
addikt
Mindig volt egy olyan érzésem, hogy emiatt a híres-hírhedt bug miatt lett olyan k. nehéz a TFTD.
Túl sokan dicsekedtek hogy milyen könnyű az első rész.
A TFTD-ben meg nem elég hogy kaptunk repülő cryssalidot (a csápos), ott voltak a hajós küldetések, a kétmenetes bázisfoglalás, a homár-terminátorok. Ja, meg volt valami repülős, robbanós ellenfél (bio drone?). Na azt utáltam."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Peppo
őstag
A TFTD több okból is jóval nehezebb volt.
Erősebbek lettek az idegenek. Némelyiknek olyan armor és resist értékeik voltak, hogy a legerősebb fegyverekből is 2-3 lövést simán túléltek.
A fegyverek sokkal szarabbak lettek. Az auto fire opció az idegen fegyverekről eltűnt, így egy komolyabb ellenfélre 3-4 ember is kellett, ha egy kör alatt el akartuk intézni. Ráadásul a lőszer mennyisége is nagyban csökkent. Volt olyan küldetés, amelyet félbe kellett hagynom, mert egyszerűen elfogyott a lőszer. (Kétszintes hajó tele lobstermanekkel, nekem meg csak szutyok gauss fegyverek.)
Több kétszintes küldetés, amelyeknek a végén örülhettünk, ha maradt még emberünk.
A kutatás is lassabb lett, tovább tartott használható felszerelést szerezni, és az a használható sem ért a nyomába sem az első részben használtaknak.
Persze amint meglett a psi technika, ez is pont olyan könnyűvé vált, mint az első.
-
,
addikt
Rengeteget játszottam vele annak idején, egyik nagy kedvencem volt.
-
MageRG
addikt
A lobstermanoknál tényleg elszalad a ló a készítőkkel.
Gyakran volt olyan szitu, mint a gyalogkakukkban: amikor a farkas felrobbantja, a kakukk meg ott áll sértetlenül egy bazi nagy kráter közepén.
Szűk folyosókon szinte semmit nem tudtál csinálni velük.
Volt egy új közelharci fegyvertípus, ami pont a homárok ellen lett volna jó. Csak amikor játszottam, akkor ezt persze nem tudtam. Talán ki is próbáltam sokkal később, de elég katasztrofális volt az eredmény."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
#72042496
törölt tag
Hmm, én a TFTD-ben egyszerre nekiálltam a szónikus puskát/ágyút fejleszteni, kapásból arra cseréltem az alap fegyvereket. Emberből sem tartottam 4-5 főnél többet, viszont ha valamelyik meghalt, egyszerre visszatöltés. Így veszteség nélkül mentem előre. A közepén már szinte fél pályányi távokból lőttem pofán a rákokat, úgy hogy az egyk felderítő emberem éppen látta, másik kettő pedig megküldte messziről. Akkor volt szívás amikor volt a környéken még egy rák, amelyik a következő körben aztán leszedte a felderítőmet.
Szerintem a legkönnyebb fokozaton játszottam, nehezebben ez biztos nem működött volna.
[ Szerkesztve ]
-
MageRG
addikt
válasz #72042496 #32 üzenetére
Ez minden fokozaton működik, alap taktika. A nehézség inkább azt befolyásolja, milyen gyorsan kapsz erősebb ellenfeleket és milyen agresszívan terjeszkednek az UFO-k. Ja, meg az ellenfelek létszámát és statisztikáit a földi csatákban.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
inf3rno
nagyúr
válasz #72042496 #25 üzenetére
Az első résznek nekem bejön a sztorija, a második annyira nem tetszik, hogy totál megszállták a Földet, és terrorista sejttel vagyunk. Ha úgy alakul, akkor megveszem az elsőt, aztán meglátjuk milyen. Igazából az apocalypse-t nem fogja überelni úgy sem. Tisztán látszik a játékon, hogy annak idején rengeteg munkát beleraktak, hogy kidolgozzák az egészet. Mondjuk nekem a grafika mellékes, itt speciel nem szükséges, de annak idején, amikor komolyan toltam fps-el amúgy is lebutított config-al játszottam, mert úgy több volt az fps (elég hülyén hangzik így, hogy ugyanaz a rövidítésük).
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
sb
veterán
Az a fúrószerű cucc volt, nekem bevált. Csak jól kellett felderíteni, hogy messziről oda lehessen sétálni és ugyanabban a körben lenyomni. Hullottak tőle.
A legidegesítőbb visszatöltés nálam az volt amikor egy bázis megvonta a támogatást. Jó pár havi állást kellett visszatölteni ha meg akarta fordítani az ember. Főleg az elején volt gáz amikor még alig volt bázis és lefedettség, hogy minden terület felett kontroll legyen. Ha pedig elapadt a támogatás akkor kábé vége volt a játéknak.
Persze voltak félresikerült csata visszatöltések is, de az kevésbé volt kritikus. Az elején egyébként nálam bevált az olcsó gránát + olcsó katonák taktika. Később értelmes fegyverek mellett már lehetett vigyázni az emberekre, onnantól változott a taktika.
Egyébként talán ez volt kiemelkedő ebben a játékban, hogy többször kellett stratégiát váltani mert ami működött egy ideig az 1-2 váltás/ellenfél/felszerelés után már nem volt nyerő.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
Az a fúrószerű valami valóban használható volt ellenük, csak a megközelítésük nem volt könnyű. Ami igazán jól működött, az a thermal shock launcher, mert arra viszont érzékenyek voltak a rohadékok. Egy lövéstől rendszerint feküdtek. Utána, ha nem akart az ember meglepetést, az alvó rákokra egy gránát, és meg volt oldva a dolog.
-
Peppo
őstag
válasz #72042496 #32 üzenetére
Ez volt az első részben is a legjobb taktika. A másodikban meg már kötelező volt használni, különben esély sem volt rá, hogy képzett embereink legyenek. Egyébként érdemes volt hamar kifejleszteni az idegen gránátot, mert a játék elején azzal sokkal biztosabban lehetett irtani az idegeneket.
Nyilván a load game a végső csodafegyver, az ellen semmilyen idegennek nincs esélye. Csak voltak olyan hülyék/mazochisták, akik nem használták.
-
#72042496
törölt tag
Igen, az idegen gránát... az darabolt rendesen.
Érdekes, hogy talán ez volt az egyetlen játék amit magyarul játszottam (így is nehéz volt, angolul egyáltalán nem is értettem volna - nálunk csak német volt általánosban), most aztán eredeti angol elnevezéseket nem is tudok mondani belőle.
Viszont visszaemlékezve hangulatosak voltak benne a fordítások. A "csápolat" volt a kedvencem, megláttam aztán be is írtam egyből.A játékban az is egy rohadék volt, hogy ujjongtam amikor az idegenek körében az emberem kettőt is leszedett reflexből. Aztán jött a harmadik...
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
Dehogynem. Az Apocalypse is végigvihető volt töltés nélkül, pedig az szerintem nehezebb, mint a TFTD.
Simán végigvihető tisztán is, csak a mohóságról le kell szokni. Ha nem biztos, hogy ki tudjuk lőni az ellenséget, akkor inkább fedezék és a következő körben lövünk. Nekem ezt volt a legnehezebb betartani. És persze nem árt használni az olyan dolgokat, elsősorban a füstgránátot, amelyeket amúgy senki sem szokott.
-
Peppo
őstag
válasz #72042496 #42 üzenetére
Nekem kimaradt mindkét magyarítás. Később láttam őket, de akkor már megszoktam az eredetit. Pedig annak idején egy szót sem értettem belőle.
A jó öreg tentaculat. Róla mindenkinek vannak kellemes emlékei. Még szerencse, hogy csak víz alatt jött. Az első részben is idegesítő volt, hogy terrorizálásnál a chryssalid két kör alatt csinált magáról öt másolatot. De ha még repülni is tudott volna. Belegondolni is rossz.
-
sb
veterán
Az se volt rossz, valóban. És mintha a fekvőket is meg lehetett volna fúrni utána.
Nekem kifejezetten idegesítőek voltak az újoncok, 100 lövésből jó ha egy talált... Mondjuk gránátnál mindegy, mert nagy a hatósugár, az tény.
Igen, a gránát ezért kellett. Se értelmes fegyver se célzóképesség nem volt az elején. Maradt a brute-force.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
-
inf3rno
nagyúr
Hát az ufos részek nem bonyolultak apocalypsenél, elég odaállni mindenkivel az ajtóba, aztán a kijövő tömeget reflexből leszedik az emberek. Ez egészen a megaspawn-okig beválik, onnantól már sokkal zűrösebb a dolog. Amikor épületekbe fészkelik be magukat, az sokkal bonyolultabb, szerencsére a civil áldozatok nem számítanak, csak az épületben esett kár. Volt, hogy kilöttem egy poppert, felrobbant, aztán 6 civil halt meg körülötte... Nem tudom nekem milyen apocalypse van meg, de szerintem sérült lehet, pl a kutatásoknál is a Large Disruption Shield-et nem engedte kikutatni, csak azt írta rá, hogy unknown.
A füst hasznos, főleg ha kábító. Sima füstre azt mondják, hogy nehezebben látnak tőle, de engem általában simán elkaszáltak úgy is, úgyhogy inkább hagytam, nem láttam értelmét.[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Le Mans Ultimate
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Parfüm topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Plazma TV topic
- OLED TV topic
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Hibátlan Független Apple iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific BLUE !! 1 Hó GARANCiA
- LG UltraGear 27GP850-B 27 " 1440p 165HZ (180hz OC) GARANCIA 2026-ig
- Abkoncore A530 gamer egér
- Corsair tápegység kábelszett (CMPSU-1000HX)
- Intel Core i9-9900KF BOX (LGA1151, 8mag/16szál, 16M cache, up to 5.00 GHz) Processzor CPU eladó