Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Mennyit rendeltek be? 10 darabot?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Megveszik, kicsomagolják, megkarcolják, visszaküldik nincs rajta GMS. Nagybetűkkel rá kellene írni, h ilyen indokkal ne küldjék vissza.
Samsung Galaxy S9 Plus & Xiaomi Mi 10T 8/128 GB 5G Cosmic Black & Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB
-
bigmasterg
addikt
Megnyitottam a T oldalát és nekem nem ezt az árat írja.
Kattintgattam kicsit az előfizetéseket és a 366 080 -os ár úgy jött ki, ha ezt a csomagot választom :
"Mobil L + Gigaerős Net+ Korlátlan mobil szolgáltatással, új, csoportos 2 év hűség vállalásával", ami havonta 17.580Ft. Plusz a készülék díja (lehet havi bontásban, vagy egy összegben is, de ugyanannyira jön ki)Egy sima Mobil M + 8 GB mobil szolgáltatással, már rögtön 401ezer ft a készülék, szolgáltatás nélkül pedig 449 900 Ft
[ Szerkesztve ]
-
Mustaros
aktív tag
válasz bigmasterg #6 üzenetére
Ennyiért ez ajándék
-
helixP
nagyúr
válasz hallerlaller #8 üzenetére
Én sem. Azt meg még kevésbé, hogy amúgy meg ott az Honor, ami viszont sima liba Európában is. Mért nem az lesz ezentúl az itteni standard, google által támogatott, szolgáltatói kínálatban megjelenő készülék...?
*Disclaimer: igen, tudom, hogy már nem ugyan az a két cég, más a tulajdonos, azóta nem is ismerik egymást, sosem beszélnek többé a másikkal...
[ Szerkesztve ]
-
helixP
nagyúr
válasz hallerlaller #11 üzenetére
Hát, hogy ez konkrétan melyik, azt nem tudom, de a V40 Lite / 5G, View 40, 50, 50 Pro, 50 SE, 60, 60 Pro jól körbelövi ezt a készüléket
[ Szerkesztve ]
-
Schuler888
senior tag
válasz bigmasterg #6 üzenetére
Valamibol penz kell a fizetos, egekbe magasztalos PR cikkekre amik pl itt a mobilarenan is futnak..
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
-
janeszgol
félisten
válasz Schuler888 #16 üzenetére
Őszinte leszek, én ezt már régen megszűntettem volna. Tudom most úgy tűnk, hogy magam ellen beszélek, de még semmit nem küldtem vissza. Pláne úgy nem, hogy nem tetszett, vagy "csak ki akartam próbálni egy drágább telefont".
-
Essentials
aktív tag
válasz janeszgol #17 üzenetére
Sokan vagyunk sokfélék. Vannak tudatosabb vásárlók, de olyanok is, akik rendelés után szembesülnek azzal hogy az adott termék nem jó nekik, mést szeretnének, vagy rájönnek hogy az adott kategóriára nincs is szükségük. Szerintem rohadt jó, hogy az EU-ban lakunk, és ennyire védik a fogyasztók érdekeit. A 3 év kötelező garancia 250K feletti vásárlás esetén pedig szintén piros pont. Az az elektronikai készülék ami nem bír ki 3 évet úgy hogy nincs benne selejtes alktrész, az nem való az európai piacra. Illetve ezzel a lépéssel a szoftveres support is hirtelen garantálva lesz. Gondolj bele, mekkora lábonlövés a gyártónak, ha 3 évig kötelezően foglalkoznia kell készülékkel önhibánkon kivüli meghibásodás esetén, miközben a szoftveres support csak 2 évig élt az adott termékre. Mostanában mindenki belehúzott ebbe a témakörbe.
[ Szerkesztve ]
-
janeszgol
félisten
válasz Essentials #18 üzenetére
A 3 év garancia az jó. De én nem erről írtam, hanem a 14 napos visszaküldésről. Legyen akkor 2-3 nap, de őszinte leszek én megszűntetném. De akkor legyen 2-3 nap (postai feladásig számítva, nem beérkezésig).
-
Essentials
aktív tag
válasz janeszgol #20 üzenetére
De pontosan ezt írom, hogy igenis legyen, mert különbözőek vagyunk különboző igényekkel! Nem mindegyőnknek jár ugyanarra az agya, nem mindenki előrelátó, és a felbontott, majd visszaküldött eszközök ugyanúgy megtalálják az új gazdájukat. Igazából ha azt írnád hogy neked nincs szükséged rá, az teljesen ok, de megszűntetni azért mert neked nem kell, egész önzően hangzik. Mert másoknak rohadt jól jöhet adott esetben, és végülis a fogyasztókat védi a pénzéhes kiskereskedelmi szereplők, gyártókkal szemben. Nagyon hasznos tud lenni, ha nem is mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
helixP
nagyúr
válasz Essentials #21 üzenetére
Hogy egy kicsit közelebb hozzam az álláspontokat:
Szerintem janeszgol arra gondol, hogy mi az a hiba, aminek az észleléséhez 14 nap kell és nem veszel észre 2-3 nap alatt?Mert a tipikus visszaküldési ok a kompatibilitási probléma, méret-, vagy kényelem-beli gond, funkció hiány. Ehhez mondjuk nem kell 14 nap.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Essentials #21 üzenetére
14 nap pont elég, h karcokat gyűjtsön 2-3 nap akkor kevésbé barmolják szét. Van aki megveszi mert picit olcsóbban megkapja. Én nem használt telefont akarok venni újonnan. Igy nem is vettem még kicsomagolt vagy újra csomagoltat.
Samsung Galaxy S9 Plus & Xiaomi Mi 10T 8/128 GB 5G Cosmic Black & Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB
-
ambination
tag
Van amikor ajándékba veszed/kapod és mégsem jött be.. Akkor néha a 14 nap is kevés mire megkapja megnézi kiderül és visszaviszi.. Jó az a 14 napos online dolog. Sokszor vittem vissza valamit, mert nem az volt amit online láttam, aztán kézbe vettem. Felesleges ezen vitatkozni😇Inkább azt súgjátok meg (cikkíró😇), hogy mikortól kezdik kiszállítani a megrendelt telefont. Köszönöm szépen 😇
-
ambination
tag
válasz ambination #24 üzenetére
Már beüzemeltem a mate 20 promról clónozva át mindent.Vasárnap rendeltem a telekomnál (lejárt magenta 1es előfizura újabb 2 évet bevállalva)ma már ki is hozták 15.00 órakor.Eddig tetszik csak hiányolom,hogy videó közben nem tudok kamerát váltani.A nova 9-en tudtam.Azt hittem akkor a zászlóshajón is menni fog.Eddig még csak ezt a bosszantó hibát találtam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Le Mans Ultimate
- Revolut
- Futás, futópályák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Windows 11
- Kerékpárosok, bringások ide!
- World of Tanks - MMO
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- OLED TV topic
- UPC Connect Box: jó-e a szolgáltató csodaroutere?
- További aktív témák...