Új hozzászólás Aktív témák
-
Seftes2
csendes tag
A cikk tartalmilag korrekt (én is játszok az AOC-al), de régen olvastam ilyen rosszul megírt cikket.
-
Diopapa
addikt
Megjelenése óta játszok vele, a gépigény valóban magas, viszont ha már példaként fel lett hozva pl az EQ2, ott is ugyan ez volt a helyzet a megjelenés időpontjában. Ezeket a cuccokat nem 10 óra gameplayre fejlesztik, nyilván szeretné a Funcom, ha évek múltán is játszanának vele, a grafikának is muszáj a jövőbe mutatnia. Senki sem kényszerít, hogy very high detailen játszon vele a jónép. Mi történne, ha most kijött volna egy WoW szintű grafikával? Hogy' nézett volna az ki 2009-ben, 2010-ben? Nyilván a WoW-nak elnézi a jónép, mert már évek óta ezzel kelnek/fekeszenek (tisztelet a kivételnek), viszont egy új mmo esetében szerintem "elvárható" hogy legyen nagyon gyönyörű/előremutató (hiszen évekig bámuljuk).
Engem sokkal jobban zavar az AOC-ban ,hogy baromira nincs befejezve, 40-50-es szinttől felfele egyre kevesebb a content, a bugok meg borzasztóak. Nem tudom másnál mennyi probléma van, nálam átlag fél óra után már nem tölti be a mapot (csak szürkeség van helyette), 2-3-4 zónázás után pedig általában gondol egyet és kifagy.. (5.6+ AMD, 3 giga ram, 8800gtx, vista) Szóval ha én abbahagyom, akkor az a bugok miatt lesz Félek, hogy úgy végzi mint a Vanguard, bár itt talán nagyobb a hype körülötte...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
gerlaip
addikt
Sokan mondják, hogy 50-es 60-as szint felett nehéz fejlődni, aodáig még nem jutottam el, de már 30-35-ös szint körül is vannak mélypontok. Keresgélni kell, és kész.
A bugok már zavaróbbak.
Úgy tapasztaltam, hogy Vista alatt jobban (értsd: fagyásmentesebben) megy, viszont ott is vannak gondok. Engem nagyon zavar, hogy 1-2 óra játék után a térképen csak a quest pontok és egyebek látszódnak, de maga a térkép nem, a párbeszédek szövege sem jelenik meg, csak fekete csíkok,. Ilyenkor kilépek, újraindítom, és azt írja, hogy hibát talál a file rendszerben, majd végigellenőrzi az egészet. Ez elég idegesítő.
Egyébként nekem is tetszik a játék, igaz a befejezetlenség lehangoló. Rossz, hogy amikor a küldetéseket ismertetik, csak morgásokat, gesztusokat lehet hallani. Ez sokat elvesz a játékélményből. A harc egyébként nagyon jó, bennem ez tartja a lelket.
[ Szerkesztve ]
lámavakond
-
Szőrös
veterán
kis pontosítás : dx10 support még nincs ! majd augusztus vége felé várható a bemutató és utána teszik be.
egyébként meg ritka bugos és átgondolatlan néhol .https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
nagyúr
A cikk nem rossz, de pár dolog terén tényleg kissé szigorú voltál szerintem. ^^
Nekem a leginkább a grafika nyerte el a tetszésem az AoC-ban. Tényleg nagyon szép, nagyon korrekt, látványos. Nem mondom, tényleg kell gép hozzá, de egy 4400+ AMD A64X2, 2 Giga Ram és egy Gf8800GTS 512Mbyte szvsz nem olyan eszeveszett erőmű, amitől a haját leteszi mindenki, mégis játszható volt, ami azért nem rossz, pláne, hogy én 1920x1080-as felbontásban toltam. Azért egy játéktól elvárom, hogy kinézzen valahogy - márpedig az AoC szvsz a legszebb MMO talán a piacon...
De kb. itt véget is ért a pozitívumok listája.
Az első 20 szint abszolute ki van dolgozva, beetetésnek ideális. Tortage-ra egy szava nem lehet az embernek, bár mégis, kissé túl van erőltetve az éjszakai küldetés, ami ugye szólózás, jobb lett volna, ha legalább lehetőség lenne rá, hogy partyban csinálja az ember - elvileg ezért MMO... Ám ezt leszámítva Tortage nagyszerűen van felépítve, és megcsinálva. Ha ez alapján kellene véleményt alkotni az embernek (márpedig a Preview-ek általában erről szólnak), akkor le lesz nyűgözve.
Utána viszont egy bétatesztbe csöppen a játékos. Általában egykaptafás, nem túlspirálozott questek, az instace-ok látványosan kidolgozatlanok, általában semmi díszitő elem nincs bennük, nincsenek bútorok, csak csupasz padlók, falak, és az NPC-k. Ezek mellett teljesen bugos az egész, általános jelenség az, hogy egy quest item nem spawnol vissza, vagy egyszerűen ott sincs, ahol lennie kellene.
A csapatjáték továbbra is kataszrófa, az öldökölős questek még kezelhetőek, de ha valamit gyűjtögetni kell, akkor van, hogy negyed-fél óráig ácsorog a party, mert meg kell várni, hogy mindenki ki tudja lootolni a cuccot. Emiatt az egész partyzás nyögvenyelős, lassú, kényszeredett.
A World PvP különösen vicces, mivel így néz ki: ha van Hide skilled, és először támadsz, győzöl, de legalábbis biztos túléled. A Hide képesség mindenkinek megtanulható, bárki tud lopakodni, így szinte biztos lehetsz, hogy questezés közben meg fognak lepni valahonnan. És mi a szép - ilyenkor ha még esetleg esélyed is lenne, akkor a másik fogja magát, és a elfut - sprint, és dönti magába a potit, szóval utol nem éred. Előbb-utóbb kikerül a harcból, és benyomja a hide-ot... Dang.
Tökéletesen egyetértek azzal a megjegyzéssel, hogy az AoC azért került ki a piacra, mert a FunCom pénzt akart látni belőle. A WoW-ból sokan kiégtek már, hát remélték, hogy az AoC majd felszívja őket. De így, bugosan, félig készen csak kiábrándult tömeget hagyott maga után...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Sorry, de szvsz neked kéne inkább átgondolni. A Funcom fórumát nézd át, kismillió topic szólt róla a megjelenése előtt és után. Csak Dx9 támogatás volt benne alapból a kiadásakor, de belekerült a Dx10 opció a menübe. Ám a Dx10 legtöbb effektje bugos volt, vagy egyáltalán nem működött, ezért rövid úton eltüntették az opciót egy patchel. A Funcom jelezte, hogy augusztus előtt nem várható a Dx10 támogatás.
Itt egy cached topic, most nincs kedvem szórakozni a hivatalos fórummal, de ha megvan még az accod, akkor nézz rá. Vagy nézd meg google-val, mi a helyzet: [link]
Én is nézegettem anno a játékot, de nem láttam látványos különbséget a Dx9 és Dx10 beállítás között, mikor még lehetett állítgatni. A Dx10 tehát nincs benne az AoC-ban...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Kraptor
őstag
Tényelg nem volt soha Dx10 a game-ben. Egyik patch csak annyit tett, hogy be tudtál klikkelni egy balakot, hogy dx10, de semmi nem változott. Sőt most E3-on az egyik fejlesztő azt nyilatkozta, hogy dx10 csak a kiegben lesz majd.
-
Szőrös
veterán
mielött fikázol mást talán olvass utána. tehát még egyszer : nem volt dx10 kliens. opcióban ki lehetett választani de ez egyáltalán nem azt jelentett semmit bármennyire is úgy tűnt.
de lényegtelen ezen vitatkozni , augusztusban kiderül hogy mikor kerül livera.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
-
powered
tag
Hy all!! Ha valaki tudna küldeni nekem buddy key-t isten császárrá fogadnám pliz valaki
-
*Z/\ck*
aktív tag
UP! a topicnak!!
-
*Z/\ck*
aktív tag
ez a topic nem halad valami gyorsan