Hozzászólok Aktív témák
-
Rexdemon
aktív tag
Nem az a baj,ha egy vállalat pénzt akar keresni, sokkal inkább az, hogy csak és kizárólag pénzt akar keresni; ma már nem az a lényeg,h minőségi/előremutató/kreatív/etc játékot alkossanak, ami nyereséges, hanem olyan játék a cél amivel minél hamarabb, minél több pénzt szednek be - ha az alkotás nem maradandó/korszakalkotó, az nem baj, mert mire "kifut" addigra a következő "moneybag" már lepottyant a futószalagról. (Activision-Blizzard, EA-Bioware, ua az a recept, sajna)
Én mostanában a kickstarteres cuccokban jobban hiszek, nagyon érdekes lesz látni,h valóban megérte-e az a pár ezert ft amit pl a Shadowrun Returnsbe fizettem.
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
D1Rect
félisten
Az utóbbi pár évben akkorára nőtt az Activision Blizzard, hogy nem nagyon engedhetnek meg maguknak túl sok kreativitást.
A hirtelen változás mindig kétélű fegyver, a userek egy része már csak azért utálni fogja, mert eddig nem ilyen volt."Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011
-
gabber01
őstag
"A hirtelen változás mindig kétélű fegyver, a userek egy része már csak azért utálni fogja, mert eddig nem ilyen volt."
Ez még akár valamilyen szinten igaz is lehetne a folytatásokra. Csak a másik oldalon meg ott vannak azok, akik változást akarnak, merthogy ilyen már volt.
Ja, hogy új IP-k is kellenének néha...?
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
D1Rect
félisten
Ha egy rakás pénzt csinálnál abból, hogy minden évben kiadod ugyanazt más textúrával te változtatnál valamin?
"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011
-
Zedz
addikt
Ez is belekerülhetne a cikkbe:
For the quarter, Activision Blizzard was the #1 independent publisher in North America and Europe combined, including accessory packs and figures, with the #1 and #2 best-selling titles year-to-date– Skylanders Giants™ and Call of Duty: Black Ops II.¹ Additionally, Blizzard Entertainment’s World of Warcraft® remained the world’s #1 subscription-based MMORPG, ending the quarter with approximately 7.7 million subscribers.²
Ha jól értem a WoW előfizetők száma 8.3 millióról lecsökkent 7.7-re.
-
nanorambo
őstag
-
Kopi31415
félisten
Egyszer valakinek meg kéne lépni bitazonosan ugyan azt kiadni még egyszer, új szérianév alatt. Pl Cod hatvankilenc, vagy BF húsz. A reklámot meg mögé tenni, hogy milyen szuper új termék, fejlesztés. Vajon mennyien vennék meg?
Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec
-
morgyi
veterán
Mondjuk az vicces, hogy a leányvállalatnak több pénze van mint az anyacégnek
Remélhetőleg nem csak termelik a pénzt a Diablo III, WoW, COD bevételekből, hanem be is fektetik. Régóta várunk egy Warcraft 4-et. Na meg a Titant is hegesztik elvileg jóideje, bár az addig nem jön míg a WoW fejőstehén ki nem fullad.Nem azért nem kellettek senkinek (hogy ne kellettek volna) csak a saját tőke+befektetők pénze az 8,17 milliárd dollár. Na ennyit nem tudott senki sem farzsebből előrántani.
De amúgy érdekes politika a Vivendi részéről. Inkább ragaszkodnak valamihez mint hogy olcsóbban eladják. Ez olyan amikor a vállalkozó ragaszkodik az SL mercihez akkor is ha nem tudja fizetni a hitelét, aztán már csak akkor kapcsol észbe mikor a kocsi+ház is megy.A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait
-
Huma
addikt
Én elég nagyot csalódtam a cégben. Régen elég nagy szimpátiával viseltettem irántuk, de ez köddé foszlott. Ma már nem több számomra mint egy, a többi profitorientált, vásárlót semmibevevő cég közül.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
morgyi
veterán
Egyrészt ott a Dota II, és ott a CS:GO is a Portal II se annyira régi. Összehasonlíthatod az előző részekkel.
Blizznél ott a Dio III, SC II + kieg.Én valahogy nem vagyok a futószalagon nyomott COD és NFS epizódok híve, inkább fejlesszenek valamit 5-6 évig de az legyen maradandó. És igen szerintem a D3 igenis maradandó lett, meg pl a CS:GO is, váltotta is egyből a souce-ot versenyeken.
A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait
-
Huma
addikt
A D3 valóban nem lett rossz az elődökhöz képest, de a manapság már kevés azt amit nyújtani tud. Dicséretükre legyen mondva, sokat javult a megjelenés óta. Látszik hogy törődnek a játékkal. Ez azonban manapság már kevés.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
GeryFlash
addikt
A cs go egy rókabőr, a jó árazás a minimálisabban szebb grafika miatt válthatta le a sourcet. A portal 2 valóban jó, de azonkívül értelmes játék nem jött ki, mert minek, ott a steam, franc se akar dolgozni meg kockáztatni. A source motort se fejlesztik, remélem azért csak lesz vmi új dolog a következő konzolra, és nem csak ezt fogják pofozgatni...
A diablo 3ról meg annyit, h napi 2 hirdetést látok, amit levesznek, mert el akarják adni az accountot. Rohadt nagyot csalódtam benne, egy 10 fős ausztrál fejlesztés (Path of excile) a földbe döngölte ezt a millió dolláros brandet. Fizetős AH, net kapcsolat, 0 talentfa, gyenge történet (befejezés), mosott grafika, magas ár. Legenda valóban...
Nem flamet akarok, csak sokan nem értik meg: míg az Ea és a Ubi nem annyira teheti meg, addig a valve és a blizzard megteheti, hogy ne fejlesszen semmit, esetleg egy százéves motorra kidobjon vmit vagy kevés tartalommal (valve) vagy magas árral. 2 évente.Több mindent, kevesebb semmit!
-
morgyi
veterán
Változtak a játékosok meg a piac. Ami 2000 elején a DII-nél forradalmi volt az most már nem fog meg annyi embert.
Én nagyon jónak tartom a D3-at megvétel meg megjelenés előtt rogyásig néztem a netes gameplayeket. Még a történet is érdekelt, nagyon hamar végigvittem, szinte fel sem keltem előle, bejártam mindent próbálgattam stb. Egyszerűen az egész művészi látvány bejött. Odavoltam érte. Viszont nagyon hamar meguntam coopban is.
Ha egy idő után haladni akarsz AH-zni kéne. Viszont a gold és AH botok miatt olyan őrült árak vannak hogy az valami hihetetlen. Nincs annyi időn 7/24-ben aranyat farmolni. Euróért meg vegyen az aranyat akinek hét annya van. Vagyis vennék én aranyat, csak igazitViszont valamiért ha a D2-őt előveszem coopba haverral, máig nem unom meg, de válaszom az nincs rá hogy miért.
A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait
-
morgyi
veterán
Nem hiszem, én pl agyfaszt kaptam ha elcsesztem a fejlesztést, meg szervereken ugyan az a 4-5 bulid pörgött végig. D3-ban hirtelen lehet buildet váltani (persze csak skill téren) statokra úgyis mindenki ugyanúgy osztott karakterfüggően, ezt megoldja helyetted a game. Vannak akik miután már nincs nekik kihívás azzal szórakoznak, hogy full kék cuccban, idióta skill kombókkal menne infernón diablót ölni
Talán a DII érzéseim szerint sokkal hosszabb. Meg hell nem volt a gyökerek miatt agyon nerfelve.A source motor még mindig tud szép lenni, fejlesztik is. Nem tudom az assassin's creed 2007-es motorja mennyivel jobb, ott is ugyan arra a motorra jönnek. A COD-ok ősrégi motorját meg meg se említsük.
Ha komolyabban cséztél valaha is, akkor rájössz hogy a cs:go és a source között nagyon sok a különbség. Meghallgatták a játékosokat. Jóval fejlettebb a GUI. demből lehet közvetlen videót rögzíteni. Új fegyverek, új gránátok. Steam workshop támogatás. Szebb grafika. Két új játékmód. Fejlettebb szerverkereső. Jobb balansz (az elején voltak gondok szerintem most már jobb) Fejlődött a VAC (ami miatt sajnos nem lehet GUI-ban bindet állítani. Spectator nézetben automatikusan közvetíti neked a játékot, mindig oda ugrik ahol akció van, beállítható hogy speci nézetben legyen wh. Ha botokkal játszol akkor miután meghaltál átveheted a bot irányítását. Klasszikus játékmódban a versenyszabályok szerint vált 15 körnél, az állás megmarad, a skillek nullázódnak. Meg van valami fejlődéses jutalom rendszer is azt hiszem. Speci nézetben ha megnyitod a mapot tudsz rá rajzolni. Ezek mind apróságok de egy netes online streamnél pl kva jól jön aki közvetíti.
Na most hirtelen ennyi jutott eszembe. Úgy hogy olcsóbb is volt mint a source, ez neked nem elég? Na meg fika vason is elfut, de ez mindig is a CS előnye volt.[ Szerkesztve ]
A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait
-
GeryFlash
addikt
Nem voltam ekkora Cs-s ebben igazad lehet, de akkor sem tartom egy content teljes dolognak, javítgattak rajta, de semmi forradalmi vagy merészebb ötlet. Az, hogy az assasins creed anvil motorját a sourcehöz hasonlítod...
Ja amúgy igen, a d3 nerfelve volt, akárcsak a hülye mist of pandaria, wowos voltam anno, de wotlknál letettem, nem volt pofám 150k hpval rohangálni mint egy félisten, meg hogy hunterrel kitoljam a 4.3-as patcnél a 4.1-es bosst
nem értem, ki kérte a világtól, hogy könnyítsenek a játékokon? mert ezt még a hülye vásárlói statisztikával se tduják alátámasztani (14 millió helyett 7 milliü előfizető)
Több mindent, kevesebb semmit!
-
KisDre
senior tag
Igazándiból bármikor játszódhatna szinte, a Warcraft mitológia van olyan színes mint akár a TES. Az más kérdés hogy Starcraft II most egy darabig lefedi nekik a "stratégia szektort".
Azzal se lenne bajom ha esetleg új műfajba fognak bele, csak legyen kreatív, vagy valami új a dologban.
De persze nyilván a Warcraft 4 már igen csak megérett történetileg szomjas playereknek mindenképp(Ha valaki azzal jönne hogy a WoW-ban is volt történet, a WoW-ban a kieggekkel együtt, annyi történés volt, amennyi a War3-ban egy kampány alatt, nah jó túlzok, de egy stratégiánál jobban eltudják mondani a történetet, mint egy MMO esetében)
KisDre.artstation.com
-
morgyi
veterán
Mert mit tartanál a CS-ben merészebb ötletnek? A CS: Crusaders-ben a gonosz eretnekek és a jóságos keresztesek vívják ádáz csatájukat a szent valami elfoglalásáért, és kardokkal tőrökkel, számszeríjjal, parittyával, csúzlivak hadakoznak?
Vagy az elfogott keresztes bajtársakat kell kiszabadítani a csúnya eretnekek fogságából?[ Szerkesztve ]
A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait
-
morgyi
veterán
Hallod ne nézz hülyének, de kajak nem tudom mit kell perk alatt érteni egy játékban
szal ezt passzolom.
Jobb grafika, tesszelláció - minek? az a lényeg hogy sokak által játszható legyen, így is kivették a go-ból a HDR-t is, mert a kutya nem használta, csak zavart egy war-on. Nem a grafikát nézegetm (ezért játszanak még mindig többen 1.6-al) Fejlődés? Hova fejlődnél? A GO nézi a skilljeidet és úgy tesz be szerverre ha kéred, meg van egyéni statisztika. Egy versenyre kihegyezett játéknál az kell hogy mindenki ugyan onnan induljon. És az előnyt csak az adja hogy tehetséges vagy, gyakoroltál, szóval a fejlődés meg van
A tereppusztítás Sourceban ugyan csak megvolt minimális szinten, csicsa volt, senki nem használta.Viszont abban hatalmas lenne a potenciál, hogy az égő lámpákat ki lehessen lőni.
[ Szerkesztve ]
A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait
-
Wolverine
félisten
Az utolsó két kiegben épp megvívjuk a Negyedik Háborút
Szerintem eléggé eseménydús a WoW, csak ehhez questelni is kell.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
KisDre
senior tag
Jó jó nem azt mondom. De nehezebb egy adott karakterre odafigyelni. Tehát na. Lehetőséget tekintve, mindig olyan történeti esemény van, amikben tucatjára vannak a karakterek. Amiben nagy dolgok történnek és sokakat érintő. Tehát kissé korlátok között mozog lévén hogy Multiplayer, Single-be mindig könnyebb lesz történetet mesélni.
Spoiler! :Jó persze lehet rám megint ellenpéldát mondani, hogy ott van pl Arthas "kiszabadulása" és az Új Lich King-es jelenet[ Szerkesztve ]
KisDre.artstation.com
-
GeryFlash
addikt
Witcher 2, Battlefield 3, Awsomenauts, Path of excile, Skyrim, Batman játékok, Skyrim, Far cry 3, kell még? nem tudom honnan veszed, hogy én mindent szarozok, de mondd már azt, hogy a Blizzard és a valve játékot fejleszt, és nem pedig copy paste (kivétel a starcraft és a portal 2)
[ Szerkesztve ]
Több mindent, kevesebb semmit!
-
Huma
addikt
Fallout 3 és a New vegas. Dragon Age, Witcher 1 (szerintem jobb mint a második rész). Dishonored (Nálam a top 10-ben van). Plants vs Zombies és még egy rakás kreatív és szenzációs indie jellegű játék.
A Blizz valóban nem adott ki olyat az elmúlt pár évben ami felérne ezekhez a játékokhoz. Mondom ezt úgy hogy több száz órát öltem a D3-ba.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
morgyi
veterán
És ha már hack&slashnél maradunk akkor az Incredible Adventures of Van Helsing kis hazánk fejlesztőcsapatától, bár a diablo is tetszik ez mégjobban bejött. Szép grafika, fejlesztések hada, egyszerűen ötletes, van endgame tartalom stb.
A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait
-
GeryFlash
addikt
Persze, ezek is, csak 1-2 évre gondolt.... De az új Tomb Raider is jó lett, ha indie akkor meg ott van a csodálatos Machinarium is. Igenis lehet jó játékot csinálni, de állítom, ha egy cég nincs rá kényszerülve, nem fog. Egész más a hozzáállása egy Ubisoftnak vagy Cd projetknek, mint a valvenek vagy a blizzardnak.
Több mindent, kevesebb semmit!
-
morgyi
veterán
Nem, ha egy cég nincs rákényszerülve inkább dollármilliókat ver el egy játék 5-6 évi fejlesztésébe, csak azért hogy szar legyen
mert megteheti. Inkább ott kell keresni a dolog okát, hogy annyira nem foglalkoznak a játékosok kívánságaival, vagy túl nagy rétegnek akarnak megfelelni, viszont az arcade és a hardcore játékosok igényeinek nem lehet egyszerre megfelelni lásd Diablo, bár biztos van rá pozitív példa is.
[ Szerkesztve ]
A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait
-
#65675776
törölt tag
Amit azóta sikeresen szétbarmoltak a fejlesztők... Fejlesztés igazából nincs, csak folyamatos regrsszív buggyártás. AMi a legnevetségesebb, hogy vannak benne bugok, amik a játékot befolyásolják (pl beragadó irányítás), ami a beta óta a játékban van, de még csak nem is foglalkoznak vele. Persze az fontos volt, hogy akinek két Titan-ja van, az tudjon hatalmas felbontásban játszani (mert ugye egy VGA-va egy monitoron nem is lehet már játszani, ezért ez prioritás. Javították is kb 3-4 óra alatt). A "tartalom fejlesztés" meg igazából nem létezik. Legalábbis én nem látok ilyet a játékban. A DLC meg simán játszhatatlanná tette nagyon sokaknál a játékot. A Scenariok nem... Azokat inkább hagyjuk.
GeryFlash: A Source Engine-t nem fejlesztik? Akkor szerintem hasonlítsd össze a HL2-t a Portal 2-vel. Mintha nem is ugyan az a motor hajtaná.
Hozzászólok Aktív témák
gp Az Activision Blizzard kivásárolta magát a Vivendiből.
- Négymagos Dell Optiplex 755 PC, 4GB DDR2 RAM
- !Féláron! Thrustmaster TMX Pro kormány+pedál
- Sapphire RX5700 8GB újszerű 22 hónap kiskergari 99990Ft és MSI Gaming GTX970 4GB 39990Ft
- Eladó ASRock Z170 extreme 6 alaplap (DDR4 3866+, NVIDIA® Quad SLI, 7.1 CH HD Audio)
- Eladó Intel i5 6600K (4mag, 3,5 - 3,9GHz, SSE4.1, Intel® SSE4.2, Intel® AVX2)