2019. szeptember 23., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Fecniii


Fecniii
(tag)

Szuper! Akkor most a Blizzard vásárolja ki magát az Activisonből! Hátha visszatérnek a játékfejlesztéshez a pénzkergetés helyett!

(#2) gianni85


gianni85
(veterán)

Gondolom ettől függetlenül minden megy majd a régi kerékvágás szerint.

Aktuális hirdetéseim: https://tinyurl.com/y5w4asuc

(#3) golya87


golya87
(őstag)

Erről már korábban is volt cikk, hogy a Vivendi tervezi eladni a részvényeit. Így nem annyira meglepő számomra.
Minőségi javulásra Blizzard részről én is számítanék! Van hova ("vissza")fejlődni!

(#4) scream


scream
(addikt)

Gondolom a " 429 000 000 millió " és " 172 000 000 millió " 429 millió és 172 millió akart lenni.

Szerintem.

(#5) Kashim válasza Fecniii (#1) üzenetére


Kashim
(őstag)

Hát igen, csak erre kevés esély van a mostani bevásárlást látva, amit főként az Activision finanszírozott.

(#6) 7 válasza Kashim (#5) üzenetére


7
(addikt)

Sajnos. Az Activision mérhetetlenül kapzsi, határozottan nem tett jót a Blizzardnak az akvizíció. :(

(#7) Rexdemon válasza 7 (#6) üzenetére


Rexdemon
(aktív tag)

Nem az a baj,ha egy vállalat pénzt akar keresni, sokkal inkább az, hogy csak és kizárólag pénzt akar keresni; ma már nem az a lényeg,h minőségi/előremutató/kreatív/etc játékot alkossanak, ami nyereséges, hanem olyan játék a cél amivel minél hamarabb, minél több pénzt szednek be - ha az alkotás nem maradandó/korszakalkotó, az nem baj, mert mire "kifut" addigra a következő "moneybag" már lepottyant a futószalagról. (Activision-Blizzard, EA-Bioware, ua az a recept, sajna)

Én mostanában a kickstarteres cuccokban jobban hiszek, nagyon érdekes lesz látni,h valóban megérte-e az a pár ezert ft amit pl a Shadowrun Returnsbe fizettem. :)

Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.

(#8) gianni85 válasza Rexdemon (#7) üzenetére


gianni85
(veterán)

*szarkazmus on*
Hát ha neked az új Cod Ghosts fish AI-ja nem kreatív, akkor nem is tudom mi az :U

Aktuális hirdetéseim: https://tinyurl.com/y5w4asuc

(#9) D1Rect válasza Rexdemon (#7) üzenetére


D1Rect
(félisten)

Az utóbbi pár évben akkorára nőtt az Activision Blizzard, hogy nem nagyon engedhetnek meg maguknak túl sok kreativitást.
A hirtelen változás mindig kétélű fegyver, a userek egy része már csak azért utálni fogja, mert eddig nem ilyen volt.

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#10) GeryFlash válasza gianni85 (#8) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Meg a németjuhász is valósághűbb mint valaha a megatextúráknak köszönhetően ;]

[ Szerkesztve ]

Több mindent, kevesebb semmit!

(#11) 7 válasza Rexdemon (#7) üzenetére


7
(addikt)

Ezért mondtam konkrétan azt, hogy kapzsik. :P

(#13) gabber01 válasza D1Rect (#9) üzenetére


gabber01
(őstag)

"A hirtelen változás mindig kétélű fegyver, a userek egy része már csak azért utálni fogja, mert eddig nem ilyen volt."

Ez még akár valamilyen szinten igaz is lehetne a folytatásokra. Csak a másik oldalon meg ott vannak azok, akik változást akarnak, merthogy ilyen már volt.

Ja, hogy új IP-k is kellenének néha...?

Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.

(#14) D1Rect válasza gabber01 (#13) üzenetére


D1Rect
(félisten)

Ha egy rakás pénzt csinálnál abból, hogy minden évben kiadod ugyanazt más textúrával te változtatnál valamin?

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#15) Zedz


Zedz
(addikt)

Ez is belekerülhetne a cikkbe:

For the quarter, Activision Blizzard was the #1 independent publisher in North America and Europe combined, including accessory packs and figures, with the #1 and #2 best-selling titles year-to-date– Skylanders Giants™ and Call of Duty: Black Ops II.¹ Additionally, Blizzard Entertainment’s World of Warcraft® remained the world’s #1 subscription-based MMORPG, ending the quarter with approximately 7.7 million subscribers.²

Ha jól értem a WoW előfizetők száma 8.3 millióról lecsökkent 7.7-re.

(#16) nanorambo


nanorambo
(őstag)

(#17) ldave válasza Rexdemon (#7) üzenetére


ldave
(nagyúr)
LOGOUT blog

Tegnap este megvettem én is, de még csak ránéztem. Elsőre nagyon tetszett, a látványvilág elsőrangú, az UI is jópofa.

A Slime draws near! Command?

(#18) Kopi31415 válasza D1Rect (#14) üzenetére


Kopi31415
(félisten)

Egyszer valakinek meg kéne lépni bitazonosan ugyan azt kiadni még egyszer, új szérianév alatt. Pl Cod hatvankilenc, vagy BF húsz. A reklámot meg mögé tenni, hogy milyen szuper új termék, fejlesztés. Vajon mennyien vennék meg?

Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec

(#19) Huma


Huma
(addikt)

A Blizz már nem az ami régen volt. Innováció nulla, pénzéhség maximális.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#20) morgyi


morgyi
(veterán)

Mondjuk az vicces, hogy a leányvállalatnak több pénze van mint az anyacégnek
Remélhetőleg nem csak termelik a pénzt a Diablo III, WoW, COD bevételekből, hanem be is fektetik. Régóta várunk egy Warcraft 4-et. Na meg a Titant is hegesztik elvileg jóideje, bár az addig nem jön míg a WoW fejőstehén ki nem fullad.

Nem azért nem kellettek senkinek (hogy ne kellettek volna) csak a saját tőke+befektetők pénze az 8,17 milliárd dollár. Na ennyit nem tudott senki sem farzsebből előrántani.
De amúgy érdekes politika a Vivendi részéről. Inkább ragaszkodnak valamihez mint hogy olcsóbban eladják. Ez olyan amikor a vállalkozó ragaszkodik az SL mercihez akkor is ha nem tudja fizetni a hitelét, aztán már csak akkor kapcsol észbe mikor a kocsi+ház is megy.

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#21) Huma válasza morgyi (#20) üzenetére


Huma
(addikt)

Én elég nagyot csalódtam a cégben. Régen elég nagy szimpátiával viseltettem irántuk, de ez köddé foszlott. Ma már nem több számomra mint egy, a többi profitorientált, vásárlót semmibevevő cég közül.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#22) Wolverine válasza morgyi (#20) üzenetére


Wolverine
(félisten)

Amíg van WoW, addig aligha lesz Warcraft 4.

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#23) gabber01 válasza D1Rect (#14) üzenetére


gabber01
(őstag)

Nyilván nem. Én nagyon is értem ezt az üzletpolitikát...az embereket nem értem... A cégvezetők csak jól kihasználják a sok birkát.

Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.

(#24) morgyi válasza Wolverine (#22) üzenetére


morgyi
(veterán)

Miért? Simán játszódhatna mondjuk 50 évvel a wow történései után.

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#25) GeryFlash válasza morgyi (#24) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Nézd meg a Valvet. Van egy steamjük, ugyan mi a f*sznak fejlesszenek játékot, ha így is dől a zsé? Ugyanez a helyzett a blizzardnal is

Több mindent, kevesebb semmit!

(#26) morgyi válasza GeryFlash (#25) üzenetére


morgyi
(veterán)

Fejlesztettek azért, csak pont nem azt amire a nép vár. HL3 vagy EP3

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#27) GeryFlash válasza morgyi (#26) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Azt te fejlesztésnek nevezed, h 1-2 évente kidobnak egy dlcvel felérő játékot ugyanazzal a motorral? Egy left4dead játékot egy lelkes 20fős modder csapat fél év alatt elkészít...

Több mindent, kevesebb semmit!

(#28) ldave válasza morgyi (#26) üzenetére


ldave
(nagyúr)
LOGOUT blog

Azért a Dota 2 nem viccből lett gondolom az egyik legnépszerűbb online játék az évek alatt. Sokan vártak rá és örülnek neki, hogy végre elkészült.

A Slime draws near! Command?

(#29) GeryFlash válasza ldave (#28) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Hiánypótló volt a LoL mellett... Mondjuk kulturáltabbak a dotások, de nem jobb játék.

[ Szerkesztve ]

Több mindent, kevesebb semmit!

(#30) morgyi válasza GeryFlash (#27) üzenetére


morgyi
(veterán)

Egyrészt ott a Dota II, és ott a CS:GO is a Portal II se annyira régi. Összehasonlíthatod az előző részekkel.
Blizznél ott a Dio III, SC II + kieg.

Én valahogy nem vagyok a futószalagon nyomott COD és NFS epizódok híve, inkább fejlesszenek valamit 5-6 évig de az legyen maradandó. És igen szerintem a D3 igenis maradandó lett, meg pl a CS:GO is, váltotta is egyből a souce-ot versenyeken.

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#31) Huma válasza morgyi (#30) üzenetére


Huma
(addikt)

A D3 valóban nem lett rossz az elődökhöz képest, de a manapság már kevés azt amit nyújtani tud. Dicséretükre legyen mondva, sokat javult a megjelenés óta. Látszik hogy törődnek a játékkal. Ez azonban manapság már kevés.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#32) GeryFlash válasza morgyi (#30) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

A cs go egy rókabőr, a jó árazás a minimálisabban szebb grafika miatt válthatta le a sourcet. A portal 2 valóban jó, de azonkívül értelmes játék nem jött ki, mert minek, ott a steam, franc se akar dolgozni meg kockáztatni. A source motort se fejlesztik, remélem azért csak lesz vmi új dolog a következő konzolra, és nem csak ezt fogják pofozgatni...
A diablo 3ról meg annyit, h napi 2 hirdetést látok, amit levesznek, mert el akarják adni az accountot. Rohadt nagyot csalódtam benne, egy 10 fős ausztrál fejlesztés (Path of excile) a földbe döngölte ezt a millió dolláros brandet. Fizetős AH, net kapcsolat, 0 talentfa, gyenge történet (befejezés), mosott grafika, magas ár. Legenda valóban...
Nem flamet akarok, csak sokan nem értik meg: míg az Ea és a Ubi nem annyira teheti meg, addig a valve és a blizzard megteheti, hogy ne fejlesszen semmit, esetleg egy százéves motorra kidobjon vmit vagy kevés tartalommal (valve) vagy magas árral. 2 évente.

Több mindent, kevesebb semmit!

(#33) morgyi válasza Huma (#31) üzenetére


morgyi
(veterán)

Változtak a játékosok meg a piac. Ami 2000 elején a DII-nél forradalmi volt az most már nem fog meg annyi embert.
Én nagyon jónak tartom a D3-at megvétel meg megjelenés előtt rogyásig néztem a netes gameplayeket. Még a történet is érdekelt, nagyon hamar végigvittem, szinte fel sem keltem előle, bejártam mindent próbálgattam stb. Egyszerűen az egész művészi látvány bejött. Odavoltam érte. Viszont nagyon hamar meguntam coopban is.
Ha egy idő után haladni akarsz AH-zni kéne. Viszont a gold és AH botok miatt olyan őrült árak vannak hogy az valami hihetetlen. Nincs annyi időn 7/24-ben aranyat farmolni. Euróért meg vegyen az aranyat akinek hét annya van. Vagyis vennék én aranyat, csak igazit :DDD

Viszont valamiért ha a D2-őt előveszem coopba haverral, máig nem unom meg, de válaszom az nincs rá hogy miért.

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#34) GeryFlash válasza morgyi (#33) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

így vagyok én is a d2vel, sztem ez a végtelenségig varriálható stat és talentpontok kiosztása miatt van.

Több mindent, kevesebb semmit!

(#35) morgyi válasza GeryFlash (#34) üzenetére


morgyi
(veterán)

Nem hiszem, én pl agyfaszt kaptam ha elcsesztem a fejlesztést, meg szervereken ugyan az a 4-5 bulid pörgött végig. D3-ban hirtelen lehet buildet váltani (persze csak skill téren) statokra úgyis mindenki ugyanúgy osztott karakterfüggően, ezt megoldja helyetted a game. Vannak akik miután már nincs nekik kihívás azzal szórakoznak, hogy full kék cuccban, idióta skill kombókkal menne infernón diablót ölni :DDD
Talán a DII érzéseim szerint sokkal hosszabb. Meg hell nem volt a gyökerek miatt agyon nerfelve.

A source motor még mindig tud szép lenni, fejlesztik is. Nem tudom az assassin's creed 2007-es motorja mennyivel jobb, ott is ugyan arra a motorra jönnek. A COD-ok ősrégi motorját meg meg se említsük.

Ha komolyabban cséztél valaha is, akkor rájössz hogy a cs:go és a source között nagyon sok a különbség. Meghallgatták a játékosokat. Jóval fejlettebb a GUI. demből lehet közvetlen videót rögzíteni. Új fegyverek, új gránátok. Steam workshop támogatás. Szebb grafika. Két új játékmód. Fejlettebb szerverkereső. Jobb balansz (az elején voltak gondok szerintem most már jobb) Fejlődött a VAC (ami miatt sajnos nem lehet GUI-ban bindet állítani. Spectator nézetben automatikusan közvetíti neked a játékot, mindig oda ugrik ahol akció van, beállítható hogy speci nézetben legyen wh. Ha botokkal játszol akkor miután meghaltál átveheted a bot irányítását. Klasszikus játékmódban a versenyszabályok szerint vált 15 körnél, az állás megmarad, a skillek nullázódnak. Meg van valami fejlődéses jutalom rendszer is azt hiszem. Speci nézetben ha megnyitod a mapot tudsz rá rajzolni. Ezek mind apróságok de egy netes online streamnél pl kva jól jön aki közvetíti.
Na most hirtelen ennyi jutott eszembe. Úgy hogy olcsóbb is volt mint a source, ez neked nem elég? Na meg fika vason is elfut, de ez mindig is a CS előnye volt.

[ Szerkesztve ]

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#36) GeryFlash válasza morgyi (#35) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Nem voltam ekkora Cs-s ebben igazad lehet, de akkor sem tartom egy content teljes dolognak, javítgattak rajta, de semmi forradalmi vagy merészebb ötlet. Az, hogy az assasins creed anvil motorját a sourcehöz hasonlítod... :DDD

Ja amúgy igen, a d3 nerfelve volt, akárcsak a hülye mist of pandaria, wowos voltam anno, de wotlknál letettem, nem volt pofám 150k hpval rohangálni mint egy félisten, meg hogy hunterrel kitoljam a 4.3-as patcnél a 4.1-es bosst :W nem értem, ki kérte a világtól, hogy könnyítsenek a játékokon? mert ezt még a hülye vásárlói statisztikával se tduják alátámasztani (14 millió helyett 7 milliü előfizető)

Több mindent, kevesebb semmit!

(#37) KisDre válasza morgyi (#24) üzenetére


KisDre
(senior tag)

Igazándiból bármikor játszódhatna szinte, a Warcraft mitológia van olyan színes mint akár a TES. Az más kérdés hogy Starcraft II most egy darabig lefedi nekik a "stratégia szektort".
Azzal se lenne bajom ha esetleg új műfajba fognak bele, csak legyen kreatív, vagy valami új a dologban.
De persze nyilván a Warcraft 4 már igen csak megérett történetileg szomjas playereknek mindenképp :) (Ha valaki azzal jönne hogy a WoW-ban is volt történet, a WoW-ban a kieggekkel együtt, annyi történés volt, amennyi a War3-ban egy kampány alatt, nah jó túlzok, de egy stratégiánál jobban eltudják mondani a történetet, mint egy MMO esetében)

KisDre.artstation.com

(#38) morgyi válasza GeryFlash (#36) üzenetére


morgyi
(veterán)

Mert mit tartanál a CS-ben merészebb ötletnek? A CS: Crusaders-ben a gonosz eretnekek és a jóságos keresztesek vívják ádáz csatájukat a szent valami elfoglalásáért, és kardokkal tőrökkel, számszeríjjal, parittyával, csúzlivak hadakoznak?
Vagy az elfogott keresztes bajtársakat kell kiszabadítani a csúnya eretnekek fogságából? :DDD

[ Szerkesztve ]

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#39) GeryFlash válasza morgyi (#38) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Perkek, fejlődés rendszer, némi tereppusztítás, jobb grafika, tesszaláció stb

Több mindent, kevesebb semmit!

(#40) morgyi válasza GeryFlash (#39) üzenetére


morgyi
(veterán)

Hallod ne nézz hülyének, de kajak nem tudom mit kell perk alatt érteni egy játékban :B szal ezt passzolom.

Jobb grafika, tesszelláció - minek? az a lényeg hogy sokak által játszható legyen, így is kivették a go-ból a HDR-t is, mert a kutya nem használta, csak zavart egy war-on. Nem a grafikát nézegetm (ezért játszanak még mindig többen 1.6-al) Fejlődés? Hova fejlődnél? A GO nézi a skilljeidet és úgy tesz be szerverre ha kéred, meg van egyéni statisztika. Egy versenyre kihegyezett játéknál az kell hogy mindenki ugyan onnan induljon. És az előnyt csak az adja hogy tehetséges vagy, gyakoroltál, szóval a fejlődés meg van :DDD
A tereppusztítás Sourceban ugyan csak megvolt minimális szinten, csicsa volt, senki nem használta.

Viszont abban hatalmas lenne a potenciál, hogy az égő lámpákat ki lehessen lőni.

[ Szerkesztve ]

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#41) ldave válasza GeryFlash (#39) üzenetére


ldave
(nagyúr)
LOGOUT blog

Amúgy mond már meg légyszi, neked mi számít jó játéknak? Mondjuk az elmúlt 1-2 évből? Mert mindenhova csak azt írod, hogy ez szar.

A Slime draws near! Command?

(#42) Wolverine válasza KisDre (#37) üzenetére


Wolverine
(félisten)

Az utolsó két kiegben épp megvívjuk a Negyedik Háborút :U Szerintem eléggé eseménydús a WoW, csak ehhez questelni is kell.

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#43) KisDre válasza Wolverine (#42) üzenetére


KisDre
(senior tag)

Jó jó nem azt mondom. De nehezebb egy adott karakterre odafigyelni. Tehát na. Lehetőséget tekintve, mindig olyan történeti esemény van, amikben tucatjára vannak a karakterek. Amiben nagy dolgok történnek és sokakat érintő. Tehát kissé korlátok között mozog lévén hogy Multiplayer, Single-be mindig könnyebb lesz történetet mesélni.
Spoiler! : Jó persze lehet rám megint ellenpéldát mondani, hogy ott van pl Arthas "kiszabadulása" és az Új Lich King-es jelenet

[ Szerkesztve ]

KisDre.artstation.com

(#44) GeryFlash válasza ldave (#41) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Witcher 2, Battlefield 3, Awsomenauts, Path of excile, Skyrim, Batman játékok, Skyrim, Far cry 3, kell még? nem tudom honnan veszed, hogy én mindent szarozok, de mondd már azt, hogy a Blizzard és a valve játékot fejleszt, és nem pedig copy paste (kivétel a starcraft és a portal 2)

[ Szerkesztve ]

Több mindent, kevesebb semmit!

(#45) Huma válasza GeryFlash (#44) üzenetére


Huma
(addikt)

Fallout 3 és a New vegas. Dragon Age, Witcher 1 (szerintem jobb mint a második rész). Dishonored (Nálam a top 10-ben van). Plants vs Zombies és még egy rakás kreatív és szenzációs indie jellegű játék.

A Blizz valóban nem adott ki olyat az elmúlt pár évben ami felérne ezekhez a játékokhoz. Mondom ezt úgy hogy több száz órát öltem a D3-ba.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#46) morgyi válasza Huma (#45) üzenetére


morgyi
(veterán)

És ha már hack&slashnél maradunk akkor az Incredible Adventures of Van Helsing kis hazánk fejlesztőcsapatától, bár a diablo is tetszik ez mégjobban bejött. Szép grafika, fejlesztések hada, egyszerűen ötletes, van endgame tartalom stb.

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#47) TaS1kaaa válasza GeryFlash (#39) üzenetére


TaS1kaaa
(aktív tag)

Perkek, fejlődés rendszer ??
A CS egy verseny játék nem kellene lehúzni a mostani cod szintre...

(#48) GeryFlash válasza Huma (#45) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Persze, ezek is, csak 1-2 évre gondolt.... De az új Tomb Raider is jó lett, ha indie akkor meg ott van a csodálatos Machinarium is. Igenis lehet jó játékot csinálni, de állítom, ha egy cég nincs rá kényszerülve, nem fog. Egész más a hozzáállása egy Ubisoftnak vagy Cd projetknek, mint a valvenek vagy a blizzardnak.

Több mindent, kevesebb semmit!

(#49) morgyi válasza GeryFlash (#48) üzenetére


morgyi
(veterán)

Nem, ha egy cég nincs rákényszerülve inkább dollármilliókat ver el egy játék 5-6 évi fejlesztésébe, csak azért hogy szar legyen :B mert megteheti. Inkább ott kell keresni a dolog okát, hogy annyira nem foglalkoznak a játékosok kívánságaival, vagy túl nagy rétegnek akarnak megfelelni, viszont az arcade és a hardcore játékosok igényeinek nem lehet egyszerre megfelelni lásd Diablo, bár biztos van rá pozitív példa is.

[ Szerkesztve ]

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#50) daa-raa válasza morgyi (#46) üzenetére


daa-raa
(titán)

Amit azóta sikeresen szétbarmoltak a fejlesztők... Fejlesztés igazából nincs, csak folyamatos regrsszív buggyártás. AMi a legnevetségesebb, hogy vannak benne bugok, amik a játékot befolyásolják (pl beragadó irányítás), ami a beta óta a játékban van, de még csak nem is foglalkoznak vele. Persze az fontos volt, hogy akinek két Titan-ja van, az tudjon hatalmas felbontásban játszani (mert ugye egy VGA-va egy monitoron nem is lehet már játszani, ezért ez prioritás. Javították is kb 3-4 óra alatt). A "tartalom fejlesztés" meg igazából nem létezik. Legalábbis én nem látok ilyet a játékban. A DLC meg simán játszhatatlanná tette nagyon sokaknál a játékot. A Scenariok nem... Azokat inkább hagyjuk.

GeryFlash: A Source Engine-t nem fejlesztik? Akkor szerintem hasonlítsd össze a HL2-t a Portal 2-vel. Mintha nem is ugyan az a motor hajtaná.

Vannak olyan fallal körülvett városok, melyeket nem szabad megostromolnod. - Szun-ce XL

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.