Új hozzászólás Aktív témák

  • hallador

    addikt

    válasz Reggie0 #9 üzenetére

    Nem nem kell. Nem tudom szoktad-e nézni a becsületes nepper videóit? Na akkor látható, hogy a németek egy része, jellemzően a nagyobb része még a tankolásnál is felírja a kilométeróra állását. Nem azért, mert nincs jobb dolga, hanem azért, mert ezzel tudja bizonyítani, hogy tényleg ennyi van az autóban.
    A másik, hogy a javítási számla eltétele alap, és eladáskor oda is adják a leendő vevőnek.

    Az más kérdés, hogy ez a normális, nem az, hogy a jó képességű haza viszi visszatekeri a negyedére az órát, mert a német vigyáz is rá, 200 000 nél az autó olyan állapotban van mint otthon 50000 lenne benne.

    Ebben benne van, hogy a németek évente 30 - 50 000 km-ert autóznak, ameddig pl én is ameddig otthon laktam, max 10 000 km-ert mentem privát autóval. Itt én is 50 000 -et megyek, így a 200000 km belekerül 5 - 6 év alatt, ameddig otthon 10 - 12 éves korára jellemzően. Így korrekt.

    Ja és persze itt vannak átverős emberek, mint mindenhol, csak jóval kevesebb, mint otthon.

    (#8) Aweriot

    Ez szinte biztos, én is így gondolom.

    (#10) Killer01

    Figyelj ez abból adódik, hogy Magyarországon szart sem ér a fogyasztóvédelem. Itt beperelték a VW-t nyertek kész.
    Otthon viktorka azért fizet ma is, hogy az Audi sehova ne menjen, nem, hogy perelgetni. Van különbség.
    A másik, hogy milyen alapon várod el, hogy a németek járják ki neked, vagy bárkinek azt az utat, hogy fizessenek.
    A harmadik probléma az érveléseddel, hogy ma Magyarországon az autók átlag életkora jóval idősebb, mint ez a botrány elkezdödött volna.
    Igen a VW hibázott, de az, hogy csak úgy minden bizonyítás nélkül fizessenek, mert Te vagy bárki szerint ez a helyes. A világ nem így működik.

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

Új hozzászólás Aktív témák