Új hozzászólás Aktív témák

  • ElEvEn11

    senior tag

    válasz strogov #1 üzenetére

    Nyilván nem nagyon. Kb az üzleti stratégiájuk, kultúrájuk része. Mindig attól függ, hogy az adott kínai gyártó/kereskedő hogyan áll hozzá és/vagy mennyit fizetnek érte. Anno 100 yuan-ért vettem egy Converse hoodie-t a shanghai fake marketen (az egyik belvároshoz közelin, mert van pár ;) ). Az olcsónak számított nyugati szemmel nézve, de nekik így is többszörös volt a bekerülési árhoz képest. Ezért aztán hiába, csak egy másolat még most is csomószor hordom itthon, ha fázom, mert még mindig megvan és jó minőségű anyagból, szuper textilnyomással, meglehetős törődéssel rakták, varrták össze. Mert megérte nekik. Ha csak eladni akarnak és vagy nagy volumenben, vagy pedig nagyon szeretnének akasztani rajta, akkor a megtévesztés, fake logó, fake brand, simán megy nekik ugyanúgy, csak mondjuk a mögötte lévő termék lesz fos. Itt most ráadásul két olyan gyártó termékét "logózták túl", aminél alapból jönnek a vevők, de előnyt akartak kovácsolni a globális piacon. Erre ez most remek megoldás volt. Arra szerintem még csak nem is gondolnak, hogy a nyugati vásárló szemében nem feltétlenül kizárólagos előny az ár (olcsóság) és a piaci elsőség. Bár arról sem vagyok meggyőződve, hogy ezt nyugati piacra szánták. Igaz nekem is van pár skandináv ismerősöm, aki a taobao-n vásárol. :)

    Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

Új hozzászólás Aktív témák