Új hozzászólás Aktív témák

  • MongolZ

    addikt

    válasz Hadrian #30 üzenetére

    Az egyedi gyártás egyszerű??? Ez igen, ezt még nem hallottam. Szerintem meg a sorozatgyártás egyszerű.

    (#35) 2xar: Miután Kína megvette a bányák többségét Afrikában, Dél-Amerikában, stb. így nyugodtan elmondhatjuk, hogy az akksigyártás Kína kezében van.

    (#37) Dare2Live: A SpaceX könnyen mond olcsóbb árakat, amikor ki van tömve állami pénzzel... Így én is tudok kenyeret adni 10 Ft-ért, hogy az állam minden eladott után ad nekem 500-at.
    Amit a Tesla bizonyított eddig a gyártás során az az, hogy 90-es évek beli anyaghasználattal is úgy tudnak összerakni egy autót, mint a 80-as években a Dacia. 40-50-60 MFt-os autónál azért ne ez legyen már a helyzet.
    Olyan meg nincs, hogy végletekig automatizált gyártás. Ezt valami retardált kitalálta valami új szlogennek és tolják azóta is ezerrel.

    (#32) hobizoli: Konkrétan a Hyundai, a VW, stb. negyed áron normál méretű, használható, autónak tűnő autót hoz ki ~250 km hatótávval.
    Hol tart az autopilot a többieknél? Hát ott, hogy se a BMW, se a Mercedes, se senki más nem akarja bevállalni a Tesla megtisztelő címét, mi szerint messze az övéké a legtöbb baleset 1 autóra vonatkoztatva.

    (#22) Dare2Live: Milyen cég az, amelyik az induláskor azt mondja, hogy 6 évig biztos, hogy nem fog profitot termelni, csak a pénzt fogja (nem kicsit) vinni??? És most, 6 év után tisztán látható, hogy egyre több pénzt kell bele tolni, hogy egyáltalán működjön a dolog...

    (#24) ddekany: Mert előtte nem volt pl. hibrid hajtás pl. Prius (aminek ráadásul sokkal több gyakorlati haszna van)...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák