Új hozzászólás Aktív témák
-
BiP
nagyúr
nekem meg az ilyen 20ezer forintos GPS cuccok jutnak eszembe róla. Fos panel, lassú proci, és baromira logikátlan menürendszer, gagyi grafika.Pedig egy mai csúcskategóriás telefonban (150-200e) lévő csúcsproci biztos jobb lenne, de úgy látszik, az már nem fér bele a 10milliós árba
gonosz mód ON: de ahogy az index vagy a bluetooth kihangosító is kimarad ezekből az autókból költséghatékonysági okokból, nem csodálkozom semmin ... OFF(#100) hcl: Persze. De pont azért írtam, hogy dettó, mert én is ezzel a problémával nézek szembe, mint Te, hogy fix munkaidő (pontosabban fix munkabér van), nem tudok extra pénzért túlórázni.
Ezért fogalmaztam át az eredeti felvetést, hogy a mi esetünkre is értelmezhető legyen.
Annak persze én sem látom értelmét, hogy minden tevékenységet abban mérjen, hogy bezzeg ezalatt mennyit kereshetne, mert 1. valóban értelmetlen, hiszen napi 24 órát úgysem lehet dolgozni 2. nem is mindenkire értelmezhető.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #06658560 #102 üzenetére
Az előre megmondás persze nem játszik, ám itt megint fejlesztői kérdés van: azért az ARM alapokra építkező megoldásoknál nagyon jól el tudnak játszadozni fejlesztői platformokon addig, amíg a végleges megérkezik.
A többi igényre például az nVidia Tegra simán Igen és Igen választ ad, és minő véletlen, a Tesla pont Tegra SoC-ot használ...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
#06658560
törölt tag
És az hol csúcsproci a mobilból? amit BiP itt emlegetett.
#103 Cifu: "Az előre megmondás persze nem játszik, ám itt megint fejlesztői kérdés van: azért az ARM alapokra építkező megoldásoknál nagyon jól el tudnak játszadozni fejlesztői platformokon addig, amíg a végleges megérkezik."
El lehet játszani, de: mennyi lesz a költsége, mit fog fogyasztani, milyen lesz a teljesítménye... A Tegra mikor volt csúcs mobil SoC?
[ Szerkesztve ]
-
-
2xar
tag
Te továbbra is megtérülésről beszélsz, én meg profitról
Rajtad kívül senki nem beszél megtérülésről. A 10 év a profit elérésig nem sok, ilyen agresszív terjeszkedési politikával amivel 5-10 év alatt 100 éves, nagy autómárkákkal versengő piaci szeletet hasít ki, sőt lenyomja a kategóriájában az összes versenytársát. Igen, hiába vagytok itt többen is eltévedve, a model S mind árban, felszereltségben és méretben is a 7er/S-Klasse versenytára: tessék és tessék. Persze van még 1 ember rajtatok kívül aki vitatja ezt, épp Doug,de érdemes elolvasni az ottani kommenteket is:
"There is only 1 US agency do the size classification as of now, it is EPA.
As of today EPA rates Tesla model S as large sedan and others are: Mercedes S-Class, BMW 7 series ..."Ízlések és pofonok. Ha majd lesz családod, megérted.
Ha lesz családom azért is hajlandó leszek pénzt fizetni hogy velük tölthessem minél több időmet (minél kellemesebben = nem vezetéssel)
Húúú, hallod, most belinkeltél egy Tesla marketing cikket. A számokat olvasva az egy dolog, hogy egy S mericel hasonlították össze a Teslát (ami önmagában is nevetséges), de a számok se tudni, hogy hogy jöttek össze, illetve hogy mitől töltene pl. 112 napot a szervízben egy autó 480e km alatt.
Ez nem marketing cikk, hanem egy Teslát üzemeltető taxivállalat statisztikája a kocsiról. Hogy miért a S-hez meg egy Lincolnhoz hasonlították arról feljebb olvashatsz, hogy a költségeket és szervízben töltött napokat jól becsülték-e arról csak találgatni tudnék én is. Minden esetre ez tény marad: tized annyi alkatrész, tizedannyi hibaforrás, tizedannyi költség. Ami esetleg drága lehetne (akksi, motor), arra meg úgyis ott a 8 év garancia.
Na ezt vesd össze az Audi, Mercedes, stb. hasonló számaival, aztán majd tájékoztass, hogy mennyire "teljesen automatizált" az a gyártás, amiről a Tesla álmodik.
Ha tudsz számokat akkor hajrá, hozz végre valami bizonyítékot, mert még egyetlen linket se tudtál felmutatni, ami alátámasztaná amiket írsz. Teljes hasraütés minden amit írsz.
A szoftverfejlesztők már 30 (de lehet 40) éve mondják, hogy mosta aztán eljött az ember nélküli gyártás ideje.
Forrás?
Intel hogy jön ide?
Video - önvezetős rész, bár ez csak mellékszál.
Pontosan erről beszéltem. Semmi konrkétumot nem mondasz, a levegőben vagdalkozol.
Azt a céget hoztam fel példaként aminél dolgozom. Nem fogom megnevezni, de épületgépészettel foglalkozik. Elektromos bekötést és szerelést és készregyártást is üzemeltettünk majd egy éven keresztül sátorban.De EGYETLEN szakmai indokot nem írtál le, hogy miért nem jó itt gyártani, pedig annyira triviális, hogy az már fáj.
Pontosan így van. De én kezdjem bizonygatni neked, hogy miért rossz az? Te kezdted azt bizonygatni, hogy rossz ötlet! Én épp azt bizonyítom, hogy bár nem ideális, de lehetséges. Nagyon fordítva ülsz a lovon...
Még az általad linkelt videóban is: "Quality wasn't as bad as I expected" és ezt egy amerikai mondja, nem sokkal előtte hozzátéve azt, hogy egy amerikai!!! BMW-től, Mercedestől még így is fényévekre van.
Így van. És ne felejtsd le a mondat másik felét sem: ''ahhoz képest hogy ez egy vadiúj márka, vadiúj modellje, sokkal rosszabb minőségre számítottam". A koreaiak pl. még 20 év autógyártás után sem tartottak sehol sem ahhoz képest ahol alig pár év után a Tesla tart minőségben. Persze árban is van különbség. És ne felejtsd el, hogy ezt az az ember mondta, akinek egy 8,5s-es 100-ra gyorsulás 10-ből 1 pontot ér és az amerikai autók minőségétől összehányja magát. És a videó végéhez sikerült eljutnod, ahol az egyik legjobb általa tesztelt autónak nyilvánította a model 3-at az összpontszám alapján? Vagy csak az egyetlen negatívumot sikerült megtalálnod az egész videóban?
Egyébként nem utálom Musk-ot, ő egy marketing zseni
Nem. Musk nem csak marketing zseni, és Jobs sem csak az volt. Üzleti zsenik. Olyan piacokat nyitnak meg, amik előtte nem léteztek, vagy marginálisak voltak, mert felismerik, hogy a technológiai fejlődés lehetővé teszi ezeknek az új piacoknak a létrejöttét. Miközben, az összes többi, hasonló profilú cég tökéletesen bealszik és ragaszkodik a régi, bevált recepthez, ők be merik vetni és ráadásul nem csak fogyaszthatóvá, hanem egyenes kívánatossá tudják tenni azokat az újításokat, ami más még csak bele se mert fogni. Majd pár év késéssel az egész iparág őket kezdi el majmolni. Ezt persze Jobs nélkül már rég nem tudja az Apple sem. Hol tartana Musk nélkül az elektromos autózás? Csak a Nissan Leafek és Renault Zoék piaci sikere láttán aligha akarna nagy autógyártó bármilyen elektromos húzómodellt piacra dobni. Ehhez képest a Tesla sikerei láttán az összes nagy autógyártó pánikszerű elektromos-autó fejlesztésbe kezdett: pl. Mo-on is teljesen elektromos-autóra szabott gyárat épít épp a VW!
Állítsd már át a te általad linkelt táblázatban a rendelés dátumát mondjuk a mai napra... 1 év 7 hónap. Ez aztán az elérhető autó.
Valamit benéztél. 9 hónap és 1 év közti időket ad. Persze a Tesla fő piacát, az amerikait nézem. Ha majd lesz EU-ban is gyár, akkor itt is esni fog a szállítási idő, meg legalább nem lesz rá Trump-vám sem.
-
dabadab
titán
"Igen, hiába vagytok itt többen is eltévedve, a model S mind árban, felszereltségben és méretben is a 7er/S-Klasse versenytára"
Árban ott van, persze, mert baromi drága az akkus móka, de egyébként pontosan az hiányzik a Teslából, ami ennek a kategóriának a lényege: a luxus. Az az, amihez tényleg komoly autógyártási tapasztalat kell és ott jön elő az, hogy nekik nincs olyan. Nem tudnak műszerfalat csinálni (nem véletlenül raktak mindent egyetlen tabletre), nem tudnak rendes luxusbelsőt csinálni.
Az EPA simán a mérete alapján sorolja a "nagy" kategóriába, de ott azért nem csak S Klasse meg Hetes van, hanem Kia Optima meg Ford C-Max is - csak erről valahogy kényelmes elfeledkezni.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
hobizoli
nagyúr
azon a nagy kozponti kijelzon egy sima sw frissitessel is lehet uj funkciokat csinalni, vagy atdizajnolni az egeszet custom
pont mint egy smart telefon-nál is
a fix dizajnos nyomj meg egy gombot muszerfalnal erre nulla a lehetosegazt a meg hagyjuk mar, hogy a 40millios 7er-ben vagy a merciben milyen hoki kijelzo van ehhez kepest
mondjuk meg a mostaniban is nemhogy a 6 evvel ezelottibentöbb drón kell ;P
-
dabadab
titán
válasz hobizoli #109 üzenetére
"azon a nagy kozponti kijelzon egy sima sw frissitessel is lehet uj funkciokat csinalni"
Viszont olyat egészen biztosan nem lehet rajta csinálni, hogy vakon lehessen kezelni.
Persze, tök jó az érintőképernyő, meg minden, de ez nem jelenti azt, hogy százszázalékosan ki tudja váltani a fizikai gombokat. Mindkettőnek megvan a maga helye.DRM is theft
-
hobizoli
nagyúr
válasz #06658560 #111 üzenetére
nemtom, en beallitom a klímát a normal autóban is Auto-ra es akkor annyi az egesz, tobb szaz km-n keresztul is
ki sincs kapcsolva a klima amúgy se
ha huvosebb van a beallitottnal, akkor fut, ha melegebb, akkor hutradio hangerot csatornát tudom allitani a kormányról ebben is, ne hinnem, hogy a Tesla-ban erre az alap dologra ne lenne lehetoseg
szaros mk1 Punto-ban is volt kormányról allithato radio opcio ~1993-ban mar
több drón kell ;P
-
#06658560
törölt tag
válasz hobizoli #112 üzenetére
Nekem szokott kelleni állítani a klímát, mivel más a hőérzetem, ha a képembe süt a nap ötszáz kilométeren keresztül, mint ha a hátsó szélvédőt süti. Vagy ha valaki más értékre állította előttem és az nekem nem megfelelő.
De például a tetőablakot mennyire akarod kinyitni, azt a tapipadon tudod megtenni, százalékos pontossággal, csúszkát huzigálva.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz #06658560 #113 üzenetére
amúgy ezt menet kozben mennyiszer szoktad allitani, hogy ennyire fontos?
foleg mondjuk olyan auton, ami nem tetoablakosnekem van, de a kapcsoloja a tukornel van, tehat ugyanugy nem az utat neznem kozben
de meg ki se nyitottam, csak 1xen csak magam vezetem az autót, de nem hinnem, hogy egy ilyen hightech autóban ne lehetnenek vezetoi profilok erre is akar
20 eve is voltak 2-3 vezetore beallithato, memorias ulesek a felso kategorias autokban
pont ebben ne lenne ilyen?
több drón kell ;P
-
btprg
senior tag
válasz hobizoli #114 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy szerinted ki mit állítgat meg mit kéne vagy nem kéne állítgatni menet közben, az egyértelmű hogy egy érintőképernyőn nyomkodni sokkal kevésbé ergonomikus és sokkal nagyobb figyelmet igényel, mint fizikai gombokkal csinálni ugyanezt. A technikai lehetőség rég adott, de pontosan ezért nem csinálja a legtöbb gyártó ilyenre a járműveket. (Az meg egy másik szempont, hogy ha elromlik valamiért a képernyő, akkor elég ciki ha hirtelen se sebesség, se semmi egyéb információ nem lesz.)
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
dabadab
titán
válasz hobizoli #116 üzenetére
Kopi majd kijavít, ha tévedek, de egy nyomorult érintőképernyő lényegesen olcsóbbnak tűnik (gyártási és tervezési költségekben is) mint egy hagyományos műszerfal, a mostani érintőképernyő + gomb műszerfalakról nem is szólva.
A navi mehet nyugodtan érintőképernyőre, de a szellőztetés (belső keringetés, párátlanítás, fűtés), hangerőállítás meg hasonló bohóságok maradjanak csak rendes gombokon (főleg nálunk, ahol tél is van, mert az érintőképernyők nem szokták szeretni a kesztyűt).
DRM is theft
-
#06658560
törölt tag
válasz hobizoli #114 üzenetére
Speciel én elég gyakran állítgattam, amíg ilyen autóm volt, hogy mi az optimális a szellőzés és a szélzaj, huzat tekintetében. Vagy kinyissam, vagy csak billentsem. És bizony ezt a Teslán csak a kijelzőn tudod megtenni, nincs neki dedikált gomb. Ráadásul nem nyomsz egy virtuális gombot, hanem egy csúszkát kezelsz, ami lehet sok lesz, állíthatod visszább utána, vagy csiki-csukizol.
#116 hobizoli: nagyon nem fillérbaszásból nem csupa kijelző az autó, hanem mert bizonyos helyekre kell a fizikai gomb, ergonómiai szempontból. Nem véletlen, hogy a Mercedes csak a központi kijelzőket cserélte le LCD-re, de a gombokat meghagyta, ahogy a Command rendszert is.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
szeritnem ebben van programozhato allofutes es is meleg autoba is be tudsz ulni
kormanyon meg ott van par gomb:ablakokat is gombbal vezerled
azert ami gyakran hasznalt az ezen is sima gombvezerelesu maradt
a tetoablak meg a szellozes, hat nemtom...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
#06658560
törölt tag
válasz hobizoli #120 üzenetére
A szellőzés elég fontos, mivel az autó klimatikus és szellőzési viszonyai a koncentrációt, reakcióidőt drasztikusan képesek befolyásolni. Aki sokat megy, az tapasztalja. Az állóütés megint nem ugyanaz. Te most a jelek szerint folyamatosan terelni próbálsz, úgy, hogy Tesla belsőt még csak képen láttál.
-
hobizoli
nagyúr
válasz #06658560 #121 üzenetére
meselj meg ezekrol a klimatikus hujesegekrol egy novellát
klimas autoban eleg jo teret lehet csinalni
kb mindegyikben, meg egy nyomi Swift-ben is, es foleg egy ilyen kategoriaju autoban
ez kb vetekszik azzal a szinttel, mint amikor a gyari hifi-nél a dedikalt hangprocesszoros kiraly meg amikor egy mikrofonnal bekalibralja magat a rendszer a hangzasert
biztos arra is van eleg olyan onjelolt vajtfulu is, akinek ez az elete-halalaez nagyon nem a zsiguli korszak, ahol 40 fokban meghaltal a melegben, mert a pocsodon is folyt a viz
az valoban eleg zavaro tud lenni, meg befolyasolhatja a koncentrációt is, de az a korszak reg elmultha neked erre van igenyed, hogy 3 percekent atallitgasd hova eppen fujjon meg mennyire meg hany fokon, akkor ez egyszeruen nem a Te autod
bar gondolom nem ezert nem veszel amúgy sem
ez kb a juzerek sehány egesz nulla szazaleka, pont azert kerult oda ahova es ugy
a legtobb juzer pont tok el van a szellozes beallitasaval egy ~fix erteken, nem allitgatja a min-max kozott 2 percenkent a ventit fel-le, meg azt se, hogy hova fújkáljon a klima eppenaz ablakemelo meg a radio meg azert oda ahova, es azt azert nem a kozepkonzol monitorrol allitgathato, ahogy irod ezt masra
aki meg erti es kedveli azt a technológiát, ami ebben van alkalmazva, annak meg jobban is bejohet ez a rendszer, mint a tekeroket meg fizikai gombokat nyomogatni, mert ujdonsag ez a megoldas, es o lehet nyitott is erre
de kezdünk nagyon elkanyarodni a tematol, hogy mikor fog a Tesla csodbe menni
valoszinuleg nem ezert fog, mert a klimat a monitorrol kell buzerlani, es vkinek pusztan ez okoz csak gondot abban, hogy vegyen egy ilyet maganaktöbb drón kell ;P
-
2xar
tag
válasz #06658560 #111 üzenetére
Khm. Volvo S90 pl... mint a közismerten egyik legveszélyesebb autómárka. De már egy újabb 5-ösben is félig érintőképernyős a klímapanel is. Majd nézd meg 5 év múlva ha kijönnek a németek a következő generációkkal, azokból is mind eltűnik a maradék fizikai gomb is.
-
#06658560
törölt tag
válasz hobizoli #122 üzenetére
Nem három percenként, hanem néha, de akkor nem keveset kell esetleg, mire komfortos lesz. Például elindulsz délelőtt, éjjel érkezel, közben mászol pár hegyet, kapsz esőt, erős napsütést, fáradsz. Ahogy klimatizált irodában is ha süt rád a nap, melegebbnek érzed a levegőt, mint amikor árnyékos a helyiség, hiába nem nyúlt senki az automata klimához. Speciel nekem ilyen esetben egy fok is sok tud lenni, nem kényelmes. Pláne a sok századik kilométer után, vagy éjszaka. És a hova fújja a levegőt, milyen intenzitással sem érdektelen. Nem a sarki boltba leugrás során fontos, de már egy céges autó esetén is felvetődik, mi a kényelmes, pláne ha pár órát áll a napon
Az,hogy te rengeteg dologra érzéketlen, vagy igénytelen vagy, nem jelenti azt, hogy mindenki az.
#124 2xar: Attól, mert valamit bele raknak a még nem lesz feltétlen jobb. Mivel biztonságosabb egy érintő panel egy gombnál? Vagy gondolkodni neked luxus?
#123 T_Chris: milyen stratégiai megállapodás? Honnan tudod bármelyik SoC gyártótól megtudni, mit fognak hat év múlva gyártani és mennyiért, milyen tulajdonsagokkal? Valamint mennyi ideig gyártják utána? Jó 1-négy-hat év, amikor tudni kell mi kerül az autóba, majd a facelifttel együtt hat-nyolc év után még tíz évig kell alkatrészt biztosítani. Melyik gyártó árul és gyárt jelenleg tizenöt éves SoC-ot, CPU-t, GPU-t? És melyik támogatja? Melyik csúcs SoC felel meg beágyazott rendszerek követelményeinek?
[ Szerkesztve ]
-
#33253120
törölt tag
válasz #06658560 #125 üzenetére
Honnan tudod bármelyik SoC gyártótól megtudni, mit fognak hat év múlva gyártani és mennyiért, milyen tulajdonsagokkal? Valamint mennyi ideig gyártják utána? Jó 1-négy-hat év, amikor tudni kell mi kerül az autóba, majd a facelifttel együtt hat-nyolc év után még tíz évig kell alkatrészt biztosítani.
Erröl szól a megállapodás. Adott termékeimbe veszek x darabot a te jövőbeni y kategóriás termékeidből, és veszek hozzá z év supportot. -
-
2xar
tag
válasz #06658560 #125 üzenetére
LOL. Funkcionális analfabetizmus rulez!
Te: "Az érintőképernyős klímapanel veszélyesebb"
Én: "Még a Volvo is be merte rakni, aki görcsösen figyel, hogy az autói a lehető legbiztonságosabbak legyenek, ergo nem lehet veszélyesebb. Meg a BMW meg lassan mindenki más"
Te: "Mivel biztonságosabb egy érintő panel egy gombnál?"
Én (most): semmivel, de nem is mondott senki olyat hogy az lenne. Viszont semmivel nem is veszélyesebb, mint a gombos.
+ Minden újabb kocsiban, még a Daciákban is ott az érintőképernyő, tele csilliónyi funkcióval, opcióval és menüponttal, amik nyomkodása a gyakorlatban 1000x annyi időt vesz el a vezetéstől, mint az a 0,1s, amivel többe kerül azonosítani a képernyő aljára fixen kirajzolt klíma-gombokat egy sor fizikai gombnál. Te konkrétan a kákán keresed a csomót.
-
A tablet a futurisztikus megjelenés miatt van, ezt amúgy kb. meg is mondták Tesláék. Szándék kérdése. Szóval innentől az ergonómiáján rugózni kb. felesleges. A luxusbelsőre különben tényleg jobban lehetett volna figyelni, már ha oda pozicionálják a S-t a német prémiumok mellé, de ugye az amerikai piacra ez is elég. Különben ha megfelelő beszállítót keresnek, az csinál ugyanolyan luxusbelsőt, mint az Audikban van. Ez az egész prémiumság arról szól, hogy mi van az autóra írva... A Lexusokban is tud frankó beltér lenni, mégis húzzák a szájukat az emberek, mert nem olyan nagy múltú mint az Audi... (LOL)
Mutogatni való hater díszpinty
-
dabadab
titán
"A tablet a futurisztikus megjelenés miatt van, ezt amúgy kb. meg is mondták Tesláék"
Jó, hát azt senki sem várta, hogy kiállnak tesláék és azt mondják, hogy baromira nem tudnak műszerfalat tervezni, ezért inkább letudják az egészet egy tablettel
"Szóval innentől az ergonómiáján rugózni kb. felesleges"
Ööö... szóval egy marketinges mond valamit és akkortól onnantól neki van igaza bármilyen racionális érvvel szemben? Vagy hogy értetted ezt?
"A luxusbelsőre különben tényleg jobban lehetett volna figyelni"
Nyilvánvalóan ez nem odafigyelés kérdése, hanem tapasztalaté meg erőforrásoké, nekik meg azok nem nagyon voltak.
"Különben ha megfelelő beszállítót keresnek, az csinál ugyanolyan luxusbelsőt, mint az Audikban van."
A dolog ennél azért jóval bonyolultabb, kezdve ott, hogy a Tesla alapból minél kevésbé akar külső beszállítóktól függni, mert azzal rossz tapasztalataik vannak egészen odáig, hogy azért azokat a beszállítóknak is megfelelő megrendelést kell leadni, utána felügyelni kell a dolgokat, úgy beszerelni, stb.
"A Lexusokban is tud frankó beltér lenni, mégis húzzák a szájukat az emberek, mert nem olyan nagy múltú mint az Audi"
Na de a Toyota belterei azok tényleg kifejezetten borzalmasak és ebből sok a borzalomból marad bőven a Lexusra brandelt autóikban is.
DRM is theft
-
Alapból igazából még el is hiszem a marketingesük dumáját. Azért van ott a tablet? Ám legyen azért, igazából nem mindegy, miért ilyen? Ilyen, és ők azt mondják, ezért. Végülis az ő gyártmányuk.
"Ööö... szóval egy marketinges mond valamit és akkortól onnantól neki van igaza bármilyen racionális érvvel szemben?"
Nem, egyszerűen az van, hogy nem az ergonómia volt a fő szempont. Gondolom úgy voltak vele, hogy mindegy, csak üssön. Az "odafigyelés" szó meg pont azokról szólt, amiket te írtál, csak tömörebben.
Ugyanakkor nézd meg amcsi autók beltereit... na azokhoz képest a Tesla tényleg ultra kidolgozottA beltér meg, mondom, hiába nem a cég tapasztalata, csak szándék kérdése. Szerintük jó lesz ilyen? Egészség. Amúgy a világ menetét valami kevéssé befolyásolja a kurrens Audi- Tesla- és egyéb autóbelsők viszonya, mégis az emberiség egy jelentős része azon tobzódik, hogy melyik a jobb
Mutogatni való hater díszpinty
-
ddekany
veterán
"Jó, hát azt senki sem várta, hogy kiállnak tesláék és azt mondják, hogy baromira nem tudnak műszerfalat tervezni, ezért inkább letudják az egészet egy tablettel "
Nekem elég hihetetlenül hangzik, hogy pont a műszerfal lenne az a kihívás, amit már nem tudnak megugrani. Aligha nem nem kevés húzósabb dolgok vannak már túl (vagy épp most halnak bele... ). Ez inkább ilyen Steve Jobs féle tervszerűen túltolt paradigma váltásnak érződik nekem.
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!