Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xbox-on is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
- Path of Exile (ARPG)
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- War Thunder - MMO Combat Game
- Stellar Blade
- PlayStation 5
- Cyberpunk 2077
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
ak76
senior tag
Ahogy mondod,a régi autó,a hat gombos vezérlésével nem tudja felvenni a versenyt...a mai kocsik kilencven százalékával.
A "régen minden jobb volt" c. bullshit,egy ostobaság,húsz éve az egyhatos Passatom utazási komfortja,menetkényelme,dinamikája,és legfőképp megbízhatósága meg sem közelítette ennek a mai egyhatos S-Crossnak a szolgáltatásait,a technika pedig változik,a szolgáltatások bővülnek,ebbe a mai Suzukiba olyan extrákat tesznek az alap felszereltség fölött egyel,hogy 10-15 éve súlyos százezreket fizethettél ilyen cuccokért,ha egyáltalán lehetett rendelni,és baromira nem ebben a kategóriában,hanem két osztállyal feljebb.
Az időt nem állíthatod meg,a technika fejlődik,ha ez téged zavar,akkor ne vegyél okostelefont sem,mert a nyomógombos 6310i kenterbe veri az összes mai vasat,hiszen két hétig bírja egy feltöltéssel,harminnchatóra beszélgetési idővel,tehát a legjobb telefon evör'.
Igaz hogy azon kívül semmi mást nem tud,de azt profin. -
GabN73
addikt
Dehogynem, csak a multikormányról nem esett szó, az kiváltja a 6 gombot
Az összes új Suzuki ezzel a rendszerrel van felvértezve, (Vitara, Baleno, S-Cross) mondjuk nem tudom, hogy a Beleno műszerfala miért nem fért már el a Vitarákban vagy az S-Crossokban, pl az tud mindenféle felesleges dolgot (pedál "monitorozás", g erő mérő, aktuális leadott erő/nyomaték...) A kormány pedig mindegyiknél ugyan az.ak76
Azzal viszont nem értek egyet, hogy mindegyik Suzuki kap ilyet, sajnos van olyan fapados verzió, amibe még rádiót se raknak[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
Tempomat se kell, nem vagyunk mi bénák, akik nem tudnak egy sebességet tartani. Szervokormány se kell, nem vagyunk erőtlen gyerekek. Ugyanezért elektromos ablak se kell, tudom én tekerni. Stb stb, remélem érted a példát. Ez a Suzuki-féle rendszer nekem nagyon szimpatikus: semmi csicsa, de pont emiatt egyszerű használni. A bugokat meg reméljük majd kiirtják.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
Kényelem. Egy gombot nyomni kisebb erőfeszítés, mint valamit tekergetni. Ráadásul többnyire hamarabb is végez az ember vele, ami ugye kulcsfontosságú. Én szeretem a technikai újdonságokat, de elfogadom azt is, hogy ha valaki nem. Csak ne legyen egyből az hogy ez meg ez minek. Lehet, hogy neked nem kell, másnak meg tök jó. A túlbonyolítást viszont én is ellenzem, pl a mostani Ford Focus ráncfelvarrás előtti műszerfala egy rémálom...
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
#56573440
törölt tag
"Szervokormány pedig legtöbb baleset okozója csak ezt nem hangoztatják."
Tegyük hozzá hogy jogosan, mert ez ebben a formában nettó ferdítés. Van erre bármilyen akármilyen forrásod? Mert az, hogy a vezető elveszti az uralmát a gépjármű fölött, az kb 20 okból lehet, és ezek közül kétlem hogy egy lenne a szervokormány... Ez olvasatomban olyan mintha a fékszervo meg a blokkolásgátló lenne a ráfutásos balesetek okozója...
"Hirtelen kikerülő mozdulatnál nagyobb kitérést okoz, mert nem oktatják ilyen manővert(mellékesen ilyen segédeszközön)."
Az azért megvan ugye hogy:
- Kb egy raklapnyi különböző módszer van a gyártóknál, passzív és aktív egyaránt... Melyik okoz nagyobb kitérést és minél? Van ahol négy kormányzott kerék van és társai. Mire kéne oktatni kit?
-Nem oktatják, teljesen jogosan. Amikor közúti vizsgára megy a delikvens sajnos annyit kell bizonyítson itthon hogy bizonyos körülmények között épp hogy életben tud maradni az úton. Lehet filozofálni sok mindenen amit nem tud egy friss jogsis, fingja nincs hogy ha a kocsi megcsúszik télen hogy korrigáljon, és még ezer más dolog. 20k egy alap vezetés technikai tréing, 6 hónap egy év után én kötelezővé tenném mindenkinek vizsga után, de ez én vagyok csak...
- Mi az hogy ilyen segédeszközön? 1: ha nem oktatják akkor mindegy min nem oktatják 2: komrányszervo már egy ideje kerül a kocsikba by default, nem lerobbant szutyok suliba kell menni ahol ladákkal oktatnak.
Egyébként meg továbbra is az a baj, hogy nem értem mit vársz el mondjuk egy jogsira készülő embertől, amikor a forgalomban résztvevők jelentős százaléka egy korrektet vész fékezni se tud, több cimbora esett pofára tréningen nagy mellénnyel amikor kiderült hogy lila fingjuk nincs a saját autójuk milyen távolságon áll meg. Arról nem is beszélve, hogy az utolsó 5 méteren álltak rendesen bele a pedálba, ott meg már rég késő volt. Pont ők piruetteztek a rántópadon, és 50-nél tarolták a bójákat amikor ki kellett térni random.
És ezekért nem a szervo felel, hanem a szarul megválasztott sebesség, követési távolság, gyakorlat totális hiánya, és az emberi baromság -meg egy rakat más-. Aki kormányszervóra keni a balesetét az pont úgy felkenné a kocsit nélküle is szerintem...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Gumi és felni topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Synology NAS
- Path of Exile (ARPG)
- Formula-1
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen