Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
uniform 2-4 kijelzos setupok minden asztalon, allithato magassagu asztalok mindenkinel, van labtarto akinek kell, ulesek foleg allithato irodaszekek. ahogy nezem periferiak minden asztalnal elteroek, ha erre a cegvezetes figyelt, az kulon jo.
kabelezes foleg a "kit erdekel / igy adta ki a 220" kategoria, ami jellemzoen fejleszoknel normalis. ahogy nezem az asztalokon nincs kabelcsatorna, de a gyakorlatban ami fontos az amugy is, hogy a szek es az asztal magassaga / tavolsaga legyen jo.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
& dabadab: foleg, ha sokat kell modositani es a hozzaferhetoseg is kritikus, akkor a kabelezesen max javitani lehet. a helytol fuggoen nem biztos, hogy egyszeru elrejteni mindent, bar azert vannak megoldasok.
btw az inhouse rendszergazdak gepeit en a bal sarokban levo 2x2 kijelzos setupokra tippelem.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz GeryFlash #42 üzenetére
mondjuk utobbi idoben en meglepodve lattam, hogy kepzes szinten mozgas van HC software engineering felol design fele iparon belul. ugy nez ki kevesebb hardcore programogozra / fejlesztore van szukseg game deven belul. enginek tul bonyolultak lettek, ha meg eleve unity / ue / stb megy, arra globalisan par helyen van szukseg.
ez mondjuk egyben korrelal is azzal, amit irsz. egyebkent startupoknal ahogy neztem fejlesztobol altalaban 1-2 huzo programozo eleg szokott lenni.
azert voltak erdekessegek is, pl a göteborgi Ghostrol hallottam olyat, hogy nem talaltak embert es tobbek kozott azert zartak be. ugy, hogy svedeknel azert van par dedikalt, vilagszinten is top felsooktatasi kepzes erre rafekudve (ertsd, dev, design, manuscript writing, sound engineering teruleten belul).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz GeryFlash #44 üzenetére
jaja. egyebkent ez valahol varhato volt. game designerek kozott volt az a visszatero poen, hogy az elso munkajuknal ugyis berakjak oket scriptelni, ugyhogy kemenyen kaptak ok is a C++ alapozast.
artist tobb kell, meg volt az a megfigyeles, hogy programozo kell, de csak programozoktol nem lesz egy jatek jo. artist biztosan tobb kell.
jaja, enginek dokumentacioja elsorangu, spanyolviaszt nem kell feltalalni. pl beepitett network stack is skalazodik, szoval az sincs mar mint par eve, hogy adott esetben nullarol kellett ujrairni. architektura tovabbra is necces, de arra meg nem kell egy teljes dev teamet etetni.
svedeknel IT berek magasabbak, de ahogy neztem Budapesten is azert meg lehet keresni havi 2-3000 euro nettot senior OO devkent. magasabb lesz a mukodesi koltseg, de azert nem annyival. ez meg adott esetben visszajon az eltero munkahelyi kulturan.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz GeryFlash #46 üzenetére
svedeknel olyan brutto 4k eur / ho felett nagyon meredeken elkezd emelkedni az adoek progresszivan. br 37000sekbol (~3700 eur) egy kisvarosban (ahol nem viszi el az albi a ber harmadat) lehet meg jobban is meg tudsz elni
br 37.000sek -> net 28000SEK
br 74.000sek -> net 46500SEKtehat a ketszeres brutto kb masfelszeres nettot jelent. viszont a havi 6-8000SEK albi (vagy hitellel haz 8-15.000SEK) lesz a duplaja. kevesebb ido megy el ingazva, szoval ha meg szuper is a melo, akkor igazabol nem rossz am az a havi br3700 eur.
nem hinnem egyebkent, hogy netto, 75000SEK nettoban alkalmazottkent az kb a 60+os senior architect aki abban a honapban jo kozelitessel az irodaban aludt tulora miatt.
nemeteknel van csaladi adozas, ott ez kicsit mas.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.