Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabr
tag
jújdejó lesz...
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
-
elithun
őstag
Majd kiderül miután kipróbáltam, addig tőlem egy árva petákot sem látnak.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
félisten
Hurrá. Van bárki aki ebben 1 percig is kételkedett?
-
oO7
őstag
a laggal ELMÉLETILEG nem szabadna hogy különösebb probléma legyen kiindulva abból hogy 30fps -el dolgozik a feldolgozás... az meg már elég gyors ahoz hogy relative hirtelen mozdulatokat/ugrásokat is kellően gyorsan kövessen...
másrészről viszont a lag problémáját talán ez a kis CS:Source -s videó szemlélteti a legjobban: [link]... nyilván a rendszer megpróbálja az érzékelőtől kapott infót kisimítani így mindig 1 frame hátrányban lesz a képernyőn látott modell mint a valóság... hogy egyszerűen fogalmazzak -
Sirandrish
legenda
Ki gondolta ezt másképp?
az ülő ember nem ember? vagy miért ne látná?Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
#51736960
törölt tag
ezek szerint szarás közben is tudok majd játszani?
jipppííí -
Sirandrish
legenda
-
BloodyEddie
őstag
válasz Sirandrish #15 üzenetére
Omg
-
oO7
őstag
de van... nagyon is sok... a videó azt szemlélteti hogy a szerverrel szinkronizált hitbox hol van... és hogy ehez képest a játék által "kisimított" skin hol mozog...
ugyan ez van kinect -nél is... csinálja a feldolgozást 30fps -el... és ezt a gép megpróbálja kisimítani hogy ne remegjen meg pattogjon meg ugráljon a karakter attol hogy 1:1 -ben átvisszük a mozgást a karakterre (nyilván lehetnek kisebb mérési hibák amiket ez a kis utófeldolgozás szépen elfed, másrészről pedig legalább annyit kell rajta pluszban dolgozni hogy a játék 60fps -éhez legyen igazítva a mozgás)...[ Szerkesztve ]
-
CocooN-z
őstag
-
oO7
őstag
uhh hát ezt nem hiszem el
szemléltetésként linkeltem a videót és nem azért mert technológiailag sok köze volna hozzá... amúgymeg ha letakarjuk a képről hogy most a hitbox helyzetét egy szerverről kapja vagy a kinect -től, akkor onnantól kezdve a műveletek egészen pontosan ugyan azok... tökmindegy hogy egy szervertől kapja meg a 30fps -es állapotképeket vagy a kinect -től... postprocessingre van szükség ami by design laggot eredményez viszont legalább nem remegnek a karakterek... ennyi... -
heihachi
addikt
150? CounterStrikeSourece-ban 10-15 szokott lenni kb, de a legtöbb szerver 100 felett már kikkel. Ott pl 150-es ping a biztos halál.
De azért szerintem ha generál mondjuk 0.1 mp késést a Kinect, meg ugyanennyit a játék, akkor azért 0.2 mp már észrevehető ha komoly játékról van szó. Mondjuk tigris simogatáshoz biztosan elég
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
kelzsoca
félisten
A következő hír:
Fekvő helyzetben is használható a Kinect
https://vertigostore.eu