Új hozzászólás Aktív témák

  • Essentials

    aktív tag

    válasz Aryon87 #32 üzenetére

    Lehet, hogy neked voltak ilyen jellegű "rossz" tapasztalataid, ( bár kötve hiszem h téged bármilyen ész érvvel le lehetett volna beszélni arról a "Remek" deal-ről ), de az átlag vásárlóval igenis jót tettek, mert megmentették a legdurvább telefonos értékromlástól, és nem hiszem hogy bárki is távozott volna készülék nélkül! A Huawei-HMS helyett ajánlottak mást ahogy te is írtad, nem távoztak készülék nélkül az ügyfelek/vásárlók.

    Egyébként én kimondottan a P40Pro-ra reagáltam, hiszen tavaly az volt az egyik indokolatlanul drága HMS készülék, egy lite verzióval, vagy a százezres kategóriába tartozó egyéb Huawei HMS mobilokkal más a helyzet. Mert nem mindegy hogy 12 hónap alatt 400-ból bukik az ember 280 ezret, vagy egy lite veszít az értékéből pár tízezret, ami még rendben is lehet! Ezt te érzed most a bőrödön a leginkább, ha jól emlékszem panaszkodtad is egy kedves közös ismerősünknek. :(

    A "lebeszélést" ezért érzem teljesen jogosnak. A telefont vásárlók 99%-a csak használni akarja az eszközt, és élvezni az ahhoz kapcsolt szolgáltatásokat. Nem akar túrni, mókolni, és lemondani, és legfőképpen nem akarka hogy rövid időn belül nagy értékvesztést szenvedjen a drága telefon. :R

Új hozzászólás Aktív témák