Új hozzászólás Aktív témák

  • ricsi0307

    senior tag

    válasz hallador #30 üzenetére

    +1. Eddig is mindent az Alzából vettem, de innentől akkor is őket választom ha drágábbak lesznek a konkurencianál. Aki esetleg szidja őket.
    Edigi: autós fejegység tönkrement visszavittem hozzájuk, már az üzletbe a srác szólt hogy több héttel számoljak mondom oké nem gond. 3 héttel a leadást követően a weblapon még mindig "szállítas alatt" szerepelt. Hivogattam őket hogy mégis mi a f*szt űlnek rajta miért nem sikerült 3 hét alatt a szervízig eljutnia. Persze ment a duma így meg úgy utána néznek és majd hívnak. Vártam újabb egy hetet, természetesen semmi értesítés. Megint hívtam őket és közlik hogy elvileg nem gazdaságos a javítás és vissza adják a lóvét de várjam meg az emailt erről. Tehát 1 hónapba telt megállapítani, hogy rossz a fejegység.
    Alza: Xbox kontrollerbe az akksi megadta magát. Péntek délután 6 óra fele bevittem, leírtam a számítógépen hogy mi a gondom, otthagytam és jöttem haza, 10 perc nem volt az egész. Másnap tehát szombat délelött 11 óra körül jött a mail, hogy vége a vizsgálatnak és mehetek az új akksiért. Bementem érte, átvettem a szokásos módon kb. 5 perc volt és jöttem is haza. Na ez a különbség a hazai cégek meg az Alza között és ezért fog mégtöbb vásárlót elszippantani tőlük.

Új hozzászólás Aktív témák