- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Dragon's Dogma 2
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- PlayStation 5
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Witcher topik
- Dying Light 2
- Homeworld 3 - Befutott a gépigény és a roadmap
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
Én többször ( kb 7-8alkalom) végig toltam a sztorit 110%-ig (110mert a 100% acsi után is van mit csinálni) és minden alkalommal 60-80 órára jött ki a vége. Rengeteg teendő van a a fő szál után is. 6 év után bárhol ki lehet guglizni ezt a tényt. ( Strange and freaks, random events, racing, bali bond side, epsilon, cletus, assasination, 3*50 "hidden pack" stunt ugrások stb) Szerintem arányaiban semmivel nincs kevesebb ( de inkább több) mellék küldetés , mint bármely korábbi gta-ban. ( Minden hd és 3d gta-t 100%ra játszottam már)
-
Puma K
veterán
Már a legelső GTA-ban is volt multi.
Az első 3D-ben megjelenített GTA 3-ban szintén akartak multi-online lehetőséget adni a játékosoknak, de végül a Rockstar elvetette ezt az opciót és csak offline-single lett a teljes verziójú játékból.
Viszont az nem tiszta, hogy milyen módon akarták ezt megvalósítani, mert a kinyert adatok alapján volt 4 fős és maximum 32 fős két külön-külön koncepció. Lehet ennek a tisztázása nem sikerült házon belül és inkább az egészet elvetették. Vagy terveztek egy co-op 4 fős és egy 32 fős lehetőséget is de végül nagy falat volt nekik az akkori viszonyokhoz képest így inkább maradtak a már bevált offline-single megvalósításnál.
Gyakorlatilag mióta létezik a GTA én csak emiatt az egy cím miatt képes vagyok gépet fejleszteni drasztikus mértékben vagy akár a 0-ról építeni egyet hogy játszhassak az újabb verziójával.
A GTA III-at mikor életemben először láttam mozgásban egyik havernál, akkor az államat az asztal alatt kerestem.
Akkoriban nem a számítógéppel foglalkoztam szabadidőmben, de amit ott és akkor láttam az megtetszett annyira, hogy én is akartam vele játszani itthon, de az akkori gépem karcsú volt hozzá. Így jött a fejlesztés ami komplett gépcserét jelentett. Mert ugyan az akkori konfig a GTA II-nek elég volt, de a III-nak nem.A GTA VC-t imádtam, és sokat pörgettem. Az volt az egyetlen GTA mit szét modoltam a sokadik újrajátszás után.
A GTA SA-t a mai napig nem vagyok képes végigvinni... vannak benne jó poénok és lehetőségek, de nálam a nagyon nem kategóriába esik.
Később már alapból a Windows Vista-hoz megvolt a kellő erősségű gépem, hogy azt az OS-t tudjam használni bármiféle kompromisszum nélkül ( ), de nem volt elégséges számomra az akkori gépem teljesítménye amit a GTA IV-ben tapasztaltam, így gyorsan cseréltem alaplapot, procit, memóriát és VGA kártyát aztán máris el voltam mint a befőtt.
Szerintem az offline-single részében 150-200 órám alsó hangon lehet és a multijában tuti 600-800 óránál nem lehet kevesebb.
A GTA V előtt eladtam az akkori "GTA IV-ezős" komplett konfigomat, és laptopra váltottam.
Voltam a világban erre-arra, majd megütötte a fülemet, hogy jön a GTA V. Ugyan a virtuális játékot konzolokon kezdtem el régen, de azóta távol áll tőlem (2 kontrolleres Atari 2600, 2 kontrolleres Sega Master System II) így az X360/PS3 nem volt opció főleg az ott tapasztalt FPS értékek miatt sem...A PC verzió megjelenése előtt 2014. július-augusztusában összeraktam egy gépet tévével együtt amivel vártam a GTA V-öt, közben meg is vettem elővételben. Majd kiderült, hogy a korábbi tapasztalataim alapján jól lőttem be a gépigényét a játéknak offline-single részét illetően, viszont a multihoz kevés volt így cseréltem procit, bővettem RAM-ot, majd később átcseréltem szinte az összes alkatrészt jobbra, hogy még jobban fusson és a megjelenítőt is cseréltem.
Így, hogy ennyit áldoztam a játékra nekem 42 órát mutat a single-offline része, és 1100 órát a multi-online a GTA V esetén. Eddig.
Bár megmondom őszintén már unom, pedig van kivel-kikkel játszanom szinte a kezdetektől fogvaEz a széria ami szórakoztat és visszatérek hozzá. Egy Far Cry vagy Assassin's Creed-ről ezt nem tudom elmondani.
Pl a hetekben kezdtem el pörgetni a GTA III-at[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Dtomka
veterán
Nagyon jó ismerősökkel bankot rabolni Az online részével haverommal hónapokon át nyomtuk... (Majd a PH Crew -ba is csatlakoztunk ) nagyon sok élményt okozott a játék! Sajnálom azokat akik kihagyják.
Rengeteg tartalom van, (ami rengeteg munkával járhatott) ezért lett ilyen sikeres! Na meg részletgazdag és sorolhatnám.
Le a kalappal![ Szerkesztve ]
-
carl18
addikt
Én a GTA 5 után kicsit csalódtam, tény a Grafika valóban remek de a részletekre nem figyeltek. A fizika elég nagy vissza lépés volt a IV rész után. A GTA 4-et már csak a fizika miatt is hatalmas élmény volt játszani, szóval így a részletek viszont nem figyeltek.
A San Andreasba a megjelenés után az voltak a nagy előrelépések hogy elmehettem gyúrni, esetleg ha sokáig nem étkeztél a játékba a "Fat" lement a testedről, és lehetett öltöztetni is a karaktert. Szerintem ez tök jó lépés volt és hozzá adott a játékhoz. Csodálkoztam is a következő részekből ezeket kivették, más felől azért a régi GTA játékokban vannak olyan küldetések amikre mai napig emlékszek. A Legendás OG LOC, de na viszont a GTA 5-ben számomra nem volt ilyen emlékezetes küldetés. Valahogy az is valós tény hogy a mai játékokat nem merik túl nehézre megírni, mert félnek hogy a játékos elégedetlen lesz.
Az tény a Vice City, San Andreas idejében egy küldetést annyiszor próbál újra az ember ahányszor nem szégyen. Én is a San Andreast nem nehézségek árán akasztottam ki de legalább sikerült, valóban egy remek játék. De tény egy régi NFS se azonos egy új NFS-el, nekem az utolsó amit tetszett és szerettem a pro street volt. A sok új hulladék nfs helyet inkább csináljanak egy Porshe 5 remastered verziót. De a régi Underground 1-2 is megérdemelne egy remastered kiadást.
Szerintem a GTA 5 se rossz játék, csak a játék készítő alkalmazkodott a piaci igényekhez, más felől a GTA 5 elsőnek Xbox360/PS3-ra jött ki elsőnek szóval onnan portolták PC-re PS4-re. Szóval érthető miért is volt fizika/realitás terén limitek.
Annyi biztos a GTA 6 ha igazak a hírek már a PS5-Xbox Two vagy mire fog megjeleni azaz az előző generációs konzolok nem fogják visszafogni a teljesítményt. Szóval remélem újra töltő képernyő nélkül bejárható épületeket, esetleg a fizikai is javulni fog. Tökéletes Kombináció volna, GTA 4 fizika-GTA 5 grafika, a hardver már el fogja bírni szóval több kifogásuk nem lehet.
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Büszke apukák és anyukák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Opera böngésző
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Nők, nőügyek (18+)
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy TAB S9 Ultra 12/512GB 5G VADONATÚJ BONTATLAN eladó!
- GAMER PC - RTX 3060 12GB - i5 10400F/11400F - 16GB 3000MHZ DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- Dell Latitude 7370 13col FHD IPS, M5-6Y57, 8GB DDR3, 128GB SSD,Újlenyomatolvasó/Win11
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS, i7-1185G7 Iris Xe G7 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Fehér Lenovo GAMING3 NVIDIA RTX 3060 6gb i7-12650H 16gb ram 500gb ssd FHD 165HZ windows1