Új hozzászólás Aktív témák

  • Lord Myn

    senior tag

    válasz doooo #50 üzenetére

    A San Andreas-t leszámítva a többiben sem volt sok mellékküldetés, sőt... (ez végülis nem egy RPG). Viszont van Director (sandbox) mode.

    "War does not determine who is right - only who is left."

  • doooo

    veterán

    válasz Lord Myn #51 üzenetére

    Akkor hosszabbak voltak a fő sztorik? Nem tudom, ez határozottan nem az... lehet, hogy csak a hatalmas terület miatt szembetűnőbb.

  • #81556480

    törölt tag

    válasz doooo #50 üzenetére

    Én többször ( kb 7-8alkalom) végig toltam a sztorit 110%-ig (110mert a 100% acsi után is van mit csinálni) és minden alkalommal 60-80 órára jött ki a vége. Rengeteg teendő van a a fő szál után is. 6 év után bárhol ki lehet guglizni ezt a tényt. ( Strange and freaks, random events, racing, bali bond side, epsilon, cletus, assasination, 3*50 "hidden pack" stunt ugrások stb) Szerintem arányaiban semmivel nincs kevesebb ( de inkább több) mellék küldetés , mint bármely korábbi gta-ban. ( Minden hd és 3d gta-t 100%ra játszottam már)

  • Puma K

    veterán

    válasz Ryder62 #7 üzenetére

    Már a legelső GTA-ban is volt multi.

    Az első 3D-ben megjelenített GTA 3-ban szintén akartak multi-online lehetőséget adni a játékosoknak, de végül a Rockstar elvetette ezt az opciót és csak offline-single lett a teljes verziójú játékból.

    Viszont az nem tiszta, hogy milyen módon akarták ezt megvalósítani, mert a kinyert adatok alapján volt 4 fős és maximum 32 fős két külön-külön koncepció. Lehet ennek a tisztázása nem sikerült házon belül és inkább az egészet elvetették. Vagy terveztek egy co-op 4 fős és egy 32 fős lehetőséget is de végül nagy falat volt nekik az akkori viszonyokhoz képest így inkább maradtak a már bevált offline-single megvalósításnál.

    Gyakorlatilag mióta létezik a GTA én csak emiatt az egy cím miatt képes vagyok gépet fejleszteni drasztikus mértékben vagy akár a 0-ról építeni egyet hogy játszhassak az újabb verziójával.

    A GTA III-at mikor életemben először láttam mozgásban egyik havernál, akkor az államat az asztal alatt kerestem.
    Akkoriban nem a számítógéppel foglalkoztam szabadidőmben, de amit ott és akkor láttam az megtetszett annyira, hogy én is akartam vele játszani itthon, de az akkori gépem karcsú volt hozzá. Így jött a fejlesztés ami komplett gépcserét jelentett. Mert ugyan az akkori konfig a GTA II-nek elég volt, de a III-nak nem.

    A GTA VC-t imádtam, és sokat pörgettem. Az volt az egyetlen GTA mit szét modoltam a sokadik újrajátszás után.

    A GTA SA-t a mai napig nem vagyok képes végigvinni... vannak benne jó poénok és lehetőségek, de nálam a nagyon nem kategóriába esik.

    Később már alapból a Windows Vista-hoz megvolt a kellő erősségű gépem, hogy azt az OS-t tudjam használni bármiféle kompromisszum nélkül ( :DDD ), de nem volt elégséges számomra az akkori gépem teljesítménye amit a GTA IV-ben tapasztaltam, így gyorsan cseréltem alaplapot, procit, memóriát és VGA kártyát aztán máris el voltam mint a befőtt.

    Szerintem az offline-single részében 150-200 órám alsó hangon lehet és a multijában tuti 600-800 óránál nem lehet kevesebb.

    A GTA V előtt eladtam az akkori "GTA IV-ezős" komplett konfigomat, és laptopra váltottam.
    Voltam a világban erre-arra, majd megütötte a fülemet, hogy jön a GTA V. Ugyan a virtuális játékot konzolokon kezdtem el régen, de azóta távol áll tőlem (2 kontrolleres Atari 2600, 2 kontrolleres Sega Master System II) így az X360/PS3 nem volt opció főleg az ott tapasztalt FPS értékek miatt sem...

    A PC verzió megjelenése előtt 2014. július-augusztusában összeraktam egy gépet tévével együtt amivel vártam a GTA V-öt, közben meg is vettem elővételben. Majd kiderült, hogy a korábbi tapasztalataim alapján jól lőttem be a gépigényét a játéknak offline-single részét illetően, viszont a multihoz kevés volt így cseréltem procit, bővettem RAM-ot, majd később átcseréltem szinte az összes alkatrészt jobbra, hogy még jobban fusson és a megjelenítőt is cseréltem.

    Így, hogy ennyit áldoztam a játékra nekem 42 órát mutat a single-offline része, és 1100 órát a multi-online a GTA V esetén. Eddig. :D
    Bár megmondom őszintén már unom, pedig van kivel-kikkel játszanom szinte a kezdetektől fogva :))

    Ez a széria ami szórakoztat és visszatérek hozzá. Egy Far Cry vagy Assassin's Creed-ről ezt nem tudom elmondani.
    Pl a hetekben kezdtem el pörgetni a GTA III-at :B

    [ Szerkesztve ]

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

  • Dtomka

    veterán

    válasz Ryder62 #7 üzenetére

    Nagyon jó ismerősökkel bankot rabolni :) Az online részével haverommal hónapokon át nyomtuk... (Majd a PH Crew -ba is csatlakoztunk :) ) nagyon sok élményt okozott a játék! Sajnálom azokat akik kihagyják.

    Rengeteg tartalom van, (ami rengeteg munkával járhatott) ezért lett ilyen sikeres! Na meg részletgazdag és sorolhatnám.
    Le a kalappal!

    [ Szerkesztve ]

  • carl18

    addikt

    válasz Ryder62 #15 üzenetére

    Én a GTA 5 után kicsit csalódtam, tény a Grafika valóban remek de a részletekre nem figyeltek. A fizika elég nagy vissza lépés volt a IV rész után. A GTA 4-et már csak a fizika miatt is hatalmas élmény volt játszani, szóval így a részletek viszont nem figyeltek.

    A San Andreasba a megjelenés után az voltak a nagy előrelépések hogy elmehettem gyúrni, esetleg ha sokáig nem étkeztél a játékba a "Fat" lement a testedről, és lehetett öltöztetni is a karaktert. Szerintem ez tök jó lépés volt és hozzá adott a játékhoz. Csodálkoztam is a következő részekből ezeket kivették, más felől azért a régi GTA játékokban vannak olyan küldetések amikre mai napig emlékszek. A Legendás OG LOC, de na viszont a GTA 5-ben számomra nem volt ilyen emlékezetes küldetés. Valahogy az is valós tény hogy a mai játékokat nem merik túl nehézre megírni, mert félnek hogy a játékos elégedetlen lesz.

    Az tény a Vice City, San Andreas idejében egy küldetést annyiszor próbál újra az ember ahányszor nem szégyen. Én is a San Andreast nem nehézségek árán akasztottam ki de legalább sikerült, valóban egy remek játék. De tény egy régi NFS se azonos egy új NFS-el, nekem az utolsó amit tetszett és szerettem a pro street volt. A sok új hulladék nfs helyet inkább csináljanak egy Porshe 5 remastered verziót. De a régi Underground 1-2 is megérdemelne egy remastered kiadást.

    Szerintem a GTA 5 se rossz játék, csak a játék készítő alkalmazkodott a piaci igényekhez, más felől a GTA 5 elsőnek Xbox360/PS3-ra jött ki elsőnek szóval onnan portolták PC-re PS4-re. Szóval érthető miért is volt fizika/realitás terén limitek.

    Annyi biztos a GTA 6 ha igazak a hírek már a PS5-Xbox Two vagy mire fog megjeleni azaz az előző generációs konzolok nem fogják visszafogni a teljesítményt. Szóval remélem újra töltő képernyő nélkül bejárható épületeket, esetleg a fizikai is javulni fog. Tökéletes Kombináció volna, GTA 4 fizika-GTA 5 grafika, a hardver már el fogja bírni szóval több kifogásuk nem lehet.

    Hiába szúr, itt Ryzen a úr!

Új hozzászólás Aktív témák