Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
jééé! ilyen topic is van?
faterom levegőben kezdte egy szép nagy vitorlással, én a vizen szintén vitorlással - majd mindketten a víznél maradtunk egy darabik, de már jópár éve nem láttak vizet a hajók, szépen be vannak csomagolva, és várják, hogy egyszer újra vízre kerüljenek. Sajnos ahhoz, hogy ezekkel élvezetesen lehessen menni, szél, és rengeteg idő kell (fél nap elötte felkészítenia járgányokat - aksik, mechanika, szervók elektrónika tesz, stb) és akkor legalább fél napot szórakozni vele a vizen, másként nem éri meg a bele hajtott időt és energiát...
Faterom most helikopterezik, jelenleg egy törésen van túl és most a törés utáni tesztfázisban van gép, meg tesztpadon tanulgatja a ''kezelést''.
Én is erősen gondolkodok a föld-levegő áttérésre.
Nézegetettem a Minizillákat meg az XRAY M18T-je ami tetszik, de addig, amíg meg nem válok a jelenlegi old timer-emtől (Tamiya Thunder Dragon - jelenleg darabokban, felfüggesztések enyhén sérültek).
Nomeg szobahelit nézegetek, de nemigazán jöttek be az eddigi típusok, amiket találtam.
Valakinek esetleg ötlete, hogy melyik bolt foglalkozik a fent említett autókkal?Read only...
-
net84
őstag
modellzona.hu
vannak nekik elektromos autóik kompletten motorral, szabályzóval, némelyik távval, aksival
indulóként, megtanulni használni, kezelni aztat mondom, hogy eme elektromos járgányok tökéletesek. Ha télen és homokba, kavicsba is használni szeretnéd, el kellene gondolkodnod off-road autókon, mert ezek az on-road felépítmények nem biztos, hogy nagyon díjazni fogják a komolyabban kavicsos terepet, vagy akár a havat.
Esetleg buggy-kat, vagy amit én is nézegetek az MT18T aminek valamennyire autó kinézete van, hiszélesített futóművel.
De tény, hogy a rally kivitelű kocsik szépek, nekem is bejönnek, csak nálam az adotságok miatt nem lenne hosszúéletű, ezért a terepviszonyoknak megfelelően keresek autót, de a nagyon off nemekem sem jön be, átmentet jeletn talán a buggy és az off road között az MT18T is.
Más: helikopáter - a kezdő elektromos gépek 30-40k körül mozognak, szerintem megtanulni elegendő, ezekben több típus is fejlezsthető, nem kell az egészet kidobni. A robbanómotoros verziók télleg drágák, a miénk volt használtan (igaz sokat nem ment, mondhatni, hogy csak az összeszerelés utáni berepülési időt repülte vele az előző gazdája) minden cókmókkal együtt ~280k, de ebben bent volt a teljes gép minőségi motorral, elektróniával és egy komolyabb adóval. Pluszba volt hozzá egy lemez, belülről kibélelt bőrönd (kissebb koporsó méretű) a helikopternek, egy a távnak, a startoló elektronika, starter, üzemanyagpumpa és egy közepes felszeeltségű szervízkészlet.
[Szerkesztve]Read only...
-
net84
őstag
az általad linkeltből csak a töltő és az aksi hiányzik - elvileg a többi mind bent van
ebben a szettben egy alap motor, alap szabályzó és alap távirányító van - kezdésnek tanulni megfelelő, a késöbbiekben akár egyben is megválhatsz tőle, amikor már valami komolyabbra vágysz, vagy esetleg ezt is lehet bizonyos szintig fejleszteni.
az M18T használtan olyan 20-25k körül mozog üresen, csak az autó és a kaszni
új árat eddig én sem találtam MO-n...nálam már csak az üres autók jönnek szóba, esetleg motorral és szabival, mert minden más megvan (pultos, pisztoly táv., szervók külömböző méretben, erőben, minőségben, és egy 2 csatis vevő - ezek a hajózásból megvannak, nem a legalapabb széria - ha esetleg mégis olyan autót választanál, akkor megfontolandó, hogy távból-vevőből már nem a legalapabbat megvenni, az jó lesz akár későbbre is)
ami kimaradt - modellzónásokkal én már többször beszéltem (még az old-timer tamiyám felújítása ügyében) és akkor ők hajlandóak voltak csomagküldésre - egy próbát esetleg megér
nekem oda-vissza ~500km BP + a városban a mozgás, nekem sem éri meg felmenni, főleg nem alkatrészekért.
[Szerkesztve]Read only...
-
net84
őstag
változó, ezeket az alapokat olyan 30km/h-ra saccolom minimálisan amit kicsikoarnak magukból
burkalat - hát, az törik, reped, mint a müa kasznik úgy általában
első ízben mindig ez megy szét, az eletrónika viszonylagosan biztonságban van, max a kormányszervót lehet összetörni, ha nekicsapod a kormányzott kereket valaminek, és az nagyot üt a szervora - ilyen ütközéseknél viszont bele kell kalkulálni, hogy a lengőkarok törnek, azokat olyankor cserélni kell - ha csak lengőkar, akkor azok ~1-3k közötti árban mozognak, de ugye csattanása válogatja, hogy mi megy még szét a kocsiba (nálam pl. a lengőkarok maradtak meg, és a diferenciálműházából törték ki a felfüggesztés rögzítőpontjait)
ha hatalmas hátast dobsz és agyon-viszza pörög, borul, akkor nincs az a burkolat, ami megvédi az autótRead only...
-
net84
őstag
[link]
jó kis járgány, nekem a dragon változata van meg - kicsit összetörve
a gyártása, ha jól emléxem, akkor 1985 - amiért az eldó meg szeretne vállni tőle, cseppet drága maximálisan 15k egyben, amit megérhet
én 5k-ért vettem (igaz 2 gumival kevesebb volt hozzá) enyhén sérülten, de üzemkész állapotban és kaptam mellé egy aluvázas kocsit kaszni nélkül...
Ajánlom figyelmedbe [link] - használtan már egészen normális áron vannak a fent linkelt forumon...igaz korrektnek nevezhető az új ára is.Read only...
-
net84
őstag
melyikre érted?
Rising-eket nem keresgéltél a neten használtan?
Ha nagyon egyszerű kis cuccost veszel, akkor ha később szeretnél feljebb lépni, újra sokat kell rákölteni...ezért javaslom inkább, hogy nézegesd a használtakat. Igen, gondoltam, hogy te voltál, aki írt az eladónak, azért is írtam, hogy szvsz cseppet sok, amit az eladó kér érte. Az ennyire régi megfontolandó, igaz ez a típus alkalmas lenne a ''tanulásra''.Read only...
-
net84
őstag
ha jól olvastam, akkor most az autó+táv+aksik 35k
ez egy jó ár a full cuccért, de azért arra kérdezz rá, hogy az autóba bent van-e a kormányszervó, a szabályzó és a motor is az aksi és a vevő mellett...
ha fizikálisan is jó állapotban van, amit egy szemle után tudsz megállapítani, akkor szerintem ennyi pénzért jó vételRead only...
-
net84
őstag
mit értesz jó kocsin? benzines motorok nagyon drágák, de tudomásom szerint nagyon kevesen használnak autóba ilyen motort, inkább mindenki a nitro alapú üzemanyaggal működő mocikat nyomja...igaz a nagyobb, izmosabb példányok, főleg, ha még valami kis logo, név is van rajt, akkor még drágább
én azért keresek elektromos autót, mert a helikopáter is zabálja az üzemanyagot, ezért nem szándékozom robisat venni, mégha off-roadba vannak elfogadható áron autók
Összességében nem olcsóbb az elektromos sem, de hosszú távon talán kifizetődőbbRead only...
-
net84
őstag
a rövidítésekkel mindig bajban vagyok, de ha jól emléxem/tudom, akkor az rtr aztatat jelenti, hogy egyben van, akár menet kész is lehet...
V.ki - kilógni nem fogsz, sőt, ha boldog tulaja leszel egy ilyennek, akkor mielőbb számolj be, hogy mik a tapasztalatok, nekem is nagyon tetszenek a légpárnások, de most az autóépítés az elsődleges...
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Read only...
-
net84
őstag
#80
használtan, összeszerelve, teljesen beállítva, a táv felprogramozva volt ~250k-ba (ez kb egy 1,5 éves középkategóriás gép volt akkor)
első indítása után faterom lerongyolta a fél gépet, teljes farok csere + rotorlapátok
jelenleg csak tanulópadon repül, illetve télire szimulátor helyettesíti a gépet
Kezdésnek, ha nincs helikopteres ismerősöd, akkor célszerű egy használt, de komplett kezdő gépet venned.
A javasolt fórum nagyon jó ilyen tekintetben. Van rajt adok-veszek, illetve több hasznos topic is kezdőknek.Read only...
-
net84
őstag
kicsit kissebbek, és 99%-ban elektromosak, nem pedig robbanómotorosak
a Trex is egy szobaheli, de mivel már egy komolyabb darab, ezért megfelelő vezetési tapasztalat megszerzése után minden további nélkül lehet vele a szabadban repülni, de abban nem vagyok egészen biztos, hogy milyen tarmészeti viszonyokban képes repülni (ezeket sokkal jobban megviseli a szél és a légörvény)Read only...
-
net84
őstag
válasz wolverine375 #112 üzenetére
kérdés, hogy hol, milyen márkát, milyen raktárkészlettel, mekkora szakmai tudással (pl tudni kell esetleg összeszerelni, ha az ügyfél nem boldogul vele, beállítani, hogy ne fulladjon le, stb...)
Read only...
-
net84
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #118 üzenetére
tisztázzuk is, mert nem nagyon értem elsőre...
az autód egyik kereke kifele áll, vagyis szegényem első futóműve csálé?
vagy az aitó valamelyik irányba húz?
mindkettőt lehet orvosolni, csak kérdés, hogy melyik probléma áll fenn nálad...Read only...
-
net84
őstag
ha jól emléxem, be lehet konfigolni egyébként más játékvezérlőre, akár billentyűzetre is...
Esetlegesen próváld meg egy 2 karos game-pad-al. Az viszont biztos, hogy nem ugyanaz, mint rc távval irányítani.
Ebből pedig egy legalább 4 csatornás pultos táv kell, ahhoz kell venni egy PC kábelt (egyes tapusoknál bent van a csomagban)... De ez nem egy olcsó mulatság, általában azok, akik RC távval használják ezt a szimulátort, azoknak van egy igazi gépük is. Ez kifelyezetten szimulátor gyakorlásra, tanulásra. Ilyenből van több is.
A honlapon lévő szerintem még a legolcsóbb megoldás, ha ilyen vezérlésben gondolkodsz...
[Szerkesztve]Read only...
-
net84
őstag
ilyen ''dögöket'' több variációban is lehet kapni
vannak épített verziók is, valahol megvan a tervrajza...én anno egy benzines, 1 motoros verziót néztem, de annak hátrafele volt fordítva a motorja.
Ha jól emléxem az rcmodell.hu forumban van is topicja
A kicsikocsiról annyit, hogy nagyon gázos az ára és összegyüjtése alapján. Kicsit utánnaolvasva rájöttem, hogy apámat sürgősen le kell róla beszélnem...Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- PlayStation 5
- Hálózati / IP kamera
- Gyúrósok ide!
- Xbox tulajok OFF topicja
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- HBO Max & OD topic
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Dell notebook topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...